DANE PERSONALNE
IMIĘ: Misaki
NAZWISKO: Maeno
WIEK [DATA URODZENIA]: 21 lat
PŁEĆ: Kunoichi
WZROST | WAGA: 180cm/64kg
RANGA: Wyrzutek D
KLAN: Nara
APARYCJA
WYGLĄD: Misaki jest stosunkowo wysoką kobietą jak na swoje rówieśniczki. Ma oczy brązowo-czarne. Zgrabna figura, ładne długie nogi, krągłe pośladki. Niestety dziewczyna jest płaska. Ma krótkie ciemne włosy które mają za to 2 długie warkocze owinięte wąskimi białymi bandażami. Na ich końcu wiszą złote pierścienie. Ręce umięśnione, aczkolwiek widać mieśnie dopiero jak napnie ponieważ nie są aż tak duże żeby je było widać bez tego. Nie ma piegów ani pryszczy, ma śliczne białe i proste zęby. Zawsze wygolone włosy pod pachami, i krótkie schludnie obcięte paznokcie. Warkocze do połowy pleców.
UBIÓR:
Podszewką hori koloru bursztynowego i żółta taśma która go związuje wokół talii. (Nie ma, tej pochwy na plecach) Hori jest koloru białego, materiał wygląda na mocny i porządny. Dziewczyna nie nosi biustonosza. Pod hori jej strój jest czarny również z kolejną żółtą szarfą. Z tyłu strój kończy się na wysokości pasa. Reszta pleców naga. Na stopach czarne buciki. Strój nie posiada rękawów, jest troszkę obcisły ale nie krępuje ruchów. Warkocze owinięte wąskim białymi bandażami zakończone złotymi pierścieniami. Gdy jest zimno narzuca na to wszystko jeszcze zielonkawy płaszcz z kapturem. Dwa duże shurikeny na plecach wiszą na sznurku kóry przechodzi od jej prawego barku do lewego biodra. Na rekach od około połowy między barkiem a łokciem ma ubrane rękawo-rękawice czarne obcisłe.
Wyjściowo: (Nie ma tego stroju pod hori czyli czarnych rękawów i sukienki)
Pod hori:
ZNAKI SZCZEGÓLNE: Długie związane białym bandażem warkocze ze złotymi pierścieniami na końcu.
OSOBOWOŚĆ
CHARAKTER: W prostych słowach można opisać ją tak. Bezczelna, arogancka, piekielnie inteligentna. Zawsze mówi to co myśli, no chyba że kłamstwo jej w czymś pomoże, wtedy kłamie. Jest bystra i inteligentna, i lubi to pokazywać innym. Aby zostać jej przyjacielem należy popisać się intelektem inaczej nawet cię nie będzie szanować. Mimo takiego sposobu bycia kocha ona jednak piękno natury oraz zwierzęta. Dziewczyna cały czas potrzebuje rozrywki dla mózgu dlatego czasem gdy nie ma nic do wymyślenia lubi sobie popić. Kreatywna i sumienna. Kocha tańczyć i manipulować ludzmi, takie jej dwa hobby. Strasznie praktyczne podejście do życia powoduje że traktuje ona ludzi przedmiotwo, są dla niej tylko elementami układanki, albo fiugrami na szachownicy bądź kartami w grze. Nie lubi monotoni. Ciągle dąży do poszerzenia swojej wiedzy, czyta w wolnych chwilach i stara się poznać lepiej otaczajacy ją świat i zachodzące w nim zjawiska. Planowanie największych i najbardziej złożonych intryg to jej żywioł.
NAWYKI: Bawienie się długimi warkoczami.
NINDO: Obnoś się z dumą z zaletami, z wadami nie noś się wcale.
HISTORIA:
Dziewczyna urodziła się w szczęśliwej rodzinie. Ojciec, matka i jej młodsza siostra. Co prawda nie była to rodzona siostra, tylko przygarnieta przez ojca ale kochały się jak rodzone. Z tego co matka opowiedała to było to dziecko jej przyjaciółki która umarła przy porodzie, a ojciec zginął na jakiejś misji. Dziewczyny zawsze trzymały się razem i robiły wszystko ze sobą mimo różnicy wieku prawie 2 lat. Sielanka trwała do jakoś 10 roku życia Misaki. Rodzina pojechała z ojcem dotrzymac mu towarzystwa na wyjeździe do osady Senju w celu sprzedaży kilku bell materiału i ziół w zamian za jakieś inne dobra. Bo trzeba wiedzieć że ojciec porzucił życie shinobiego przez utratę władzy w lewej ręce i zaczął trudnić się handlem. Podczas podróży ujrzeli scenę że jakiś 3 oprychów próbuje zgwałcić jakąś dziewczynę na trakcie na oczach jej matki. Ojciec mimo kontuzji skoczył na nich chcąc obronić dziewczynę, ale przypłacił to śmiercią przez rozwalenie głowy ciężką pałką. Rodzina nie zdążyła zacząć rozpaczać bo jeden z łotrów już zdjął z za pleców łuk i zastrzlił matkę która chciała ruszyć wozem aby uciec. Dzieci uciekły do lasu, gdzie przez 5 dni żyły. Po tych owych dniach udało im się wykończonym dostać do osady. Tam się nimi zajęto i wychowano w rodznie zastępczej. Gdy Misaki miała 18 wyruszyła z domu, a jej siostra przybrana złożyłą ślubowanie że gdy ona osiagnie też 18 również wyruszy. Bohaterka odnalazła ich stary dom wyremontowała go i w nim żyła dzięki zgromadzonemu bogactwu w piwnicy. Ponieważ o ile ojciec był handlarzem to matka była jubilerką więc miała nawet sporo kosztowności w piwnicy.
WIEDZA
INFORMACJE:
KLANY, RODZINY SHINOBI, WIĘZY KRWI: Sabishi
- W tej prowincji znajduję się osada klanu Ayatsuri,
- Członkowie klanu, oprócz charakterystycznych cech przypisanych każdemu Ayatsuri, znają również umiejętności klanowe,
- Osoby niezwiązane z klanem wiedzą, iż Ayatsuri przeważnie bezpośrednio nie uczestniczą w walce, ale świetnie panują i manipulują nad swoimi wytworami – kukłami, często noszą ze sobą wielkie zwoje, dzięki którym owe kukły się pojawią, raczej milczący,
- W Sabishi zamieszkują również osoby, pochodzące ze Szczepu Sabaku,
- Osoby niezawiązane ze szczepem wiedzą, iż Sabaku są dość tajemniczy, i że potrafią władać nad piaskiem, bywają brutali, przez co często budzą respekt swoich przeciwników, dążą do celu bez względu na przeszkody.
Wiedza na temat pozostałych klanów/szczepów:
- Akimichi – charakteryzują się nieco większą masą tłuszczową, często spożywają posiłki, jednak potrafią zaskoczyć i są dobrymi wojownikami mimo pozornej nieprzydatności, wyspecjalizowani w taijutsu, potrafią manipulować swoim ciałem, zamieszkują tereny tereny Sakai
- Dōhito – charakteryzują się otworami gębowymi na dłoniach, korzystają z gliny, która ma właściwości wybuchowe, co też jest ich znakiem rozpoznawczym, spotkać ich można na terenach Tsurai
- Haretsu – porywa ich wir walki, ale nie posiadają charakterystycznych cech wyglądu, panują i manipulują wybuchem, lubią walkę bezpośrednią, zamieszkują tereny Tsurai
- Inuzuka - często charakterystyczny tatuaż na policzkach, jakby na kształt kłów, towarzyszą im, jak i walczą z nimi psy, preferują walkę bezpośrednią, wyszkoleni w taijutsu, zamieszkują tereny Yustsu
- Kaguya - w większości przypadków mają dwie charakterystyczne kropki na środku czoła, walczą własnymi kośćmi, specjalizują się w walce bezpośredniej – taijutsu, zamieszkują terany Atsui
- Maji - grawitacja dla nich nie istnieje, jakby mieli władzę nad bronią, którą posiadają, dodatkowo ich umiejętności przypominają umiejętności Sabaku, jednakże tylko silniejsi Szczepowcy mogą kontrolować czarny piach, szczep nastawiony pokojowo, nie miesza się niepotrzebnie w konflikty, ich siedziba znajduje się w Atsui
POSTACIE:
ZDOLNOŚCI
KEKKEI GENKAI: Kage Mane
NATURA CHAKRY: Raiton
STYLE WALKI: Shurikenjutsu
UMIEJĘTNOŚCI:
PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
SIŁA 30
WYTRZYMAŁOŚĆ 1
SZYBKOŚĆ 36
PERCEPCJA 1/21
PSYCHIKA 1
KONSEKWENCJA 1
KONTROLA CHAKRY E
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY : 100%
MNOŻNIKI: +20 Percepcja Shurikenjutsu
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
NINJUTSU E
GENJUTSU
TAIJUTSU
BUKIJUTSU
KYUJUTSU
KENJUTSU
SHURIKENJUTSU D
KUSARIJUTSU
KIJUTSU
IRYōJUTSU
FūINJUTSU
ELEMENTARNE
KATON
SUITON
FUUTON
DOTON
RAITON
KLANOWE D
JUTSU:
Klanowe:
[D]Kagemane no Jutsu
Shurikenjutsu:
[D]Kage Shuriken no Jutsu
[D]Sōshuriken no Jutsu
Ninjutsu:
[E]Bunshin no Jutsu
[E]Henge no Jutsu
[E]Kai
[E]Kawarimi no Jutsu
[E]Kinobori no Waza
[E]Suimen Hokō no Waza
[E]Nawanuke no Jutsu
EKWIPUNEK
Duże shurikeny na plecach. x2
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE):
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):
Torba na lewym pośladku schowana pod hori. W niej 5 shurikenów i 5 kunai 40m żyłki. Mieszek z pieniędzmi.
ROZLICZENIA
PIENIĄDZE: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=101&t=3019
PH: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=3 ... 305#p40305
MISJE:
PREZENT OD ADMINISTRACJI: