NATURA CHAKRY: Doton
STYLE WALKI: Gōken - styl walki bazujący na szybkości i percepcji. Głównym celem Gōkena jest to, aby trafić w przeciwnika, nawet jeśli ten spróbuje się zablokować, osłonić, albo wykonać jakikolwiek unik. Dzięki temu możemy mieć jako taką pewność, że nasz cel został trafiony. Oczywiście, przed Gōkenem da się obronić, ale jeśli użytkownik przyłoży się i wykona jedną z technik stylu szanse maleją i to coraz bardziej. (+10 do Szybkości i +10 do Percepcji)
UMIEJĘTNOŚCI:
- Wrodzona - Farciarz - osobnik po prostu jest urodzony pod szczęśliwą gwiazdą, przez co przebłyski szczęścia u takiego wojownika pojawiają się znacznie częściej niż u przeciętniaka. Może wydawać się to bez znaczenia, ale przeciwnik pudłujący morderczym kunai czy przypadkowy wóz z sianem mogą uratować życie nie jeden raz. Czasami pracodawcy przypadkowo wsadzą do sakiewki kilka monet więcej, co przekłada się na +25% do wynagrodzeń pieniężnych za wykonane misje. Te natomiast stają się nieco łatwiejsze, niekiedy wybaczając niewielkie błędy (zależy od mg, który musi to uwzględnić w swoich decyzjach).
- Nabyta -
PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
- SIŁA 27
WYTRZYMAŁOŚĆ 10
SZYBKOŚĆ 21 (11+10)
PERCEPCJA 21 (11+10)
PSYCHIKA 2
KONSEKWENCJA 2
KONTROLA CHAKRY D
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 100%
MNOŻNIKI: Goken (+10 PERCEPCJI, +10 SZYBKOŚCI)
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
JUTSU:- Ninjutsu
- [E'] Bunshin no jutsu, Henge no jutsu, Kai, Kawarimi no jutsu, Kinobori no Waza, Suimen Hokō no Waza, Nawanuke no Jutsu.
- [D']Utsusemi no Jutsu, Hikari no gijutsu-kyū.
- Doton:
- [D'] Doton: Doryūsō, Doton: Shinjū Zanshu no Jutsu, Doton no Jutsu.