DANE PERSONALNE
IMIĘ: Toshirō
NAZWISKO: Maji
KLAN: Maji
WIEK [DATA URODZENIA]: 15 [19.02.366]
PŁEĆ: Shinobi
WZROST | WAGA: 175 cm | 65 kg
RANGA: Dōkō
APARYCJA
WYGLĄD: Toshirō pod względem wzrostu wyróżnia się na tle większości rówieśników. Spokojnie nad nimi góruje, jednak w tłumie zawsze znajdzie się parę nastolatków, które mogłyby spoglądać na niego z góry. Z drugiej strony, niewielka waga powoduje, iż patrząc na niego, do głowy przychodzi obraz cienkiego patyka. Jednak takie skojarzenie może dawać mylne wrażenie, iż nie jest w stanie unieść nawet niewielkiego ciężaru. Jego sylwetka może nie wygląda imponująco w porównaniu do bardziej umięśnionych mężczyzn, ale dziewczyny chętnie się zanim oglądają, taksując go zachłannym wzrokiem od góry do dołu. Na ponadprzeciętnej długości szyi osadzona jest proporcjonalna głowa z ostro zarysowaną, lekko kwadratową szczęką. Usta, zazwyczaj nieznacznie otwarte, ukazują równe, białe zęby. Nad nimi znajduje się długi, delikatnie wysunięty nos, a poniżej małe wcięcie pośrodku podbródka. W górnej części twarz znajdują się cienkie, wydłużone oczy w charakterystycznym kolorze złota, co może odrzucać niektóre osoby, ale Toshirō nie zwraca na to większej uwagi. Całego obrazu dopełniają gładkie, kruczoczarne włosy, zasłaniające po bokach uszy. Pasemko włosów wchodzi również na twarz, układając się między oczami. Podsumowując, Toshirō jest wysokim młodzieńcem, o charakterystycznym, lekko złowrogim wyglądzie.
UBIÓR: Toshirō zazwyczaj nosi luźną, brązową koszulkę o długim dekolcie w kształcie litery V. Na to zarzucone jest coś na kształt kimona, które zostało uszyte specjalnie dla niego. Zasadniczą różnicą jest, iż ubiór posiada tylko górną część i kończy się parę centymetrów poniżej pasa. Jest w podobnym kolorze jak koszulka, ale w jaśniejszym odcieniu, a klapy są w kolorze złota, by kolorystycznie odseparować się od koszulki. Połowa kimona przewiązana jest w pasie złotym kawałkiem materiału, by poły nie przeszkadzały podczas szybkich ruchów. Na nogach znajdują się spodnie w tym samym kolorze, co góra, tworząc głównie jednokolorową całość. Są one u góry lekko poszerzone, zapewniając większą pojemność kieszeni, po czym jednostajnie zwężają się, tak że na wysokości kostek dokładnie przylegają do skóry. Całości dopełniają wygodne, wsuwane buty, których wierzchnia część kończy się w połowie stopy.
ZNAKI SZCZEGÓLNE:
złote tęczówki w obu oczach
podłużna blizna o długości 10 cm na prawo od lewej łopatki, biegnąca skośnie w dół w stronę lewej nerki
OSOBOWOŚĆ
CHARAKTER: Toshirō jest chłopakiem śmiałym, który nie stroni od towarzystwa, jednak nie ma większych problemów, by spędzać czas w samotności, co czyni przez większą część swojego życia, gdyż nie spotkał jeszcze osoby, która zainteresowała go na tyle, by zawrzeć z nią bliższą znajomość. W rozmowie jest bezpośredni i nie przejmuje się tym, iż może urazić uczucia drugiej osoby, jednak gdy sytuacja tego wymaga, jest w stanie odpowiednio się zachować. Nie jest osobą zwierzającą się ze swoich celów, marzeń czy też problemów. Sam stara się zająć wszystkim i nie szuka pomocy u innych. Uważa się za wielozadaniowca, jednak gdy jakaś sytuacja sprawia większe problemy, nie może się skupić na czymś innym, dopóki nie rozwiąże problemów. Jest również energiczny i lubi spędzać czas aktywnie.
NAWYKI:
przeczesywanie włosów dłonią
trzymanie lewej ręki w kieszeni
NINDO: Nigdy się nie cofaj
HISTORIA: Rodzice Toshirō zamieszkali na wschodnim krańcu regionu Atsui, kilkadziesiąt kilometrów od granicy z Tajemniczym Lasem. Chłopak nie wiedział, dlaczego jego rodziciele postanowili osiedlić się w takim miejscu. Byli niechętni rozmawiać na ten temat, więc chłopak już nawet nie zadawał pytań. Jego historia zaczyna się w roku 366, kiedy to przyszedł na świat. Szczepy ponownie są rozproszone po całym świecie, a ten, z którego pochodzi Toshirō wybrał sobie za miejsce zamieszkania właśnie Atsui. Dokładniejszym miejscem narodzin młodziana była niewielka oaza, gdzie oprócz jego rodziny, mieszkało tam zaledwie kilka familii. Miejsce to było na tyle urodzajne, by móc spokojnie hodować niewielką ilość cytrusów oraz zioła i przyprawy, znane ze swojej jakości na całym świecie. Dzięki tym uprawom, miejsce odwiedzane było od czasu do czasu przez karawany kupieckie, które skupowały część plonów, pozwalając przetrwać niewielkiemu osiedlu. Pierwsze lata życia Toshirō upłynęły bez żadnych zakłóceń. Chłopak rozwijał się normalnym tempem i poznawał świat dokoła. Już od początku przejawiał swoją energiczność, lekko rozrabiając i dokuczając tym rodzicom. Jednak cieszyli się oni, iż ich syn wyrasta na normalnego młodzieńca, który będzie stawiał czoła swoim problemom, a nie unikał konsekwencji i odpowiedzialności. Prawie iddyliczną atmosferę w domu rodzinnym przerwała wieść o chorobie matki, Pomimo obecności doświadczonej znachorki, mieszkającej w domku obok, matka Toshirō nie była w stanie pokonać choroby i umarła, kiedy chłopak miał 8 lat. Ojciec załamał się. Jego wieczny uśmiech zniknął z twarzy i pojawiło się zatroskanie i wielki smutek. Po paru miesiącach przerodziło się to w alkoholizm i agresję względem chłopaka, którego, niewiadomo czemu, obwiniał o śmierć żony. Taka sytuacja trwała przez ponad rok, w ciągu którego chłopak uzyskał swoją charakterystyczną bliznę. Podczas jednego z ciągów alkoholowych, agresja psychiczna przerodziła się w fizyczną. Całkowicie nieświadomy, tego co robi, ojciec zaczął bić swojego syna i łapiąc go za szyję, wyrzucił przez drzwi na kamienie znajdujące się przed domem. Pech chciał, iż plecy chłopaka trafiły na jeden z niewielu ostrych kamieni i siłą impetu przejechały po nim, zostawiając bliznę obok łopatki. Po całej sytuacji ojciec zamknął drzwi i wrócił do picia. Całą sytuację zauważyła znachorka, zajmująca się wcześniej matką, i zabrała nieprzytomnego z bólu chłopak do siebie. Tam opatrzyła mu ranę i zajeła się nim. Toshirō mieszkał z nią przez dwa tygodnie, bojąc się wrócić do domu i pokazać się ojcu. W końcu jednak postanowił wrócić, by zobaczyć się z rodzicielem, który nie pokazywał się nikomu na oczy przez ten czas. Chłopak zastał ojca w czasie rzadkiego momentu, kiedy był trzeźwy. Oboje nie odezwali się ani słowem. Po paru dniach, ojciec przez przypadek zauważył na plecach młodzieńca wielką bliznę. W tym momencie jakby doznał olśnienia. Pamięć tamtego dnia do niego wróciła i zrozumiawszy, co uczynił, upadł na podłogę i rozpłakał się. Obiecał chłopakowi, że to się więcej nie powtórzy i zostawi alkohol. Toshirō z początku nie wierzył w słowa ojca, jednak widząc, że upływające miesiące nie zmieniały jego postanowienia w końcu się przełamał i zaczął rozmawiać ze swoim ojcem. Kolejne lata mijały i rodzic dotrzymywał swojej obietnicy, a relacja syn-ojciec wróciła do stanu sprzed śmierci matki. Chłopak powoli wchodził w okres dojrzewania, toteż ojciec postanowił, że będzie trenował z synem, by nauczyć go czegoś, na taki poziom jaki będzie mógł. I tak nadeszła w końcu jesień roku 381.
WIEDZA
INFORMACJE:
KLANY, RODZINY SHINOBI, WIĘZY KRWI: Atsui
- W tej prowincji znajduję się osada klanu Kaguya,
- Członkowie klanu, oprócz charakterystycznych cech przypisanych każdemu Kaguya, znają również umiejętności klanowe,
- Osoby niezwiązane z klanem wiedzą, iż Kaguya w większości przypadków mają dwie charakterystyczne kropki na środku czoła, walczą własnymi kośćmi, specjalizują się w walce bezpośredniej – taijutsu,
- W Atsui zamieszkują również osoby, pochodzące ze Szczepu Maji,
- Osoby niezawiązane ze szczepem wiedzą, iż dla Maji grawitacja nie istnieje, jakby mieli władzę nad bronią, którą posiadają, dodatkowo ich umiejętności przypominają umiejętności Sabaku, jednakże tylko silniejsi Szczepowcy mogą kontrolować czarny piach, szczep nastawiony pokojowo, nie miesza się niepotrzebnie w konflikty.
Wiedza na temat pozostałych klanów/szczepów:
- Akimichi – charakteryzują się nieco większą masą tłuszczową, często spożywają posiłki, jednak potrafią zaskoczyć i są dobrymi wojownikami mimo pozornej nieprzydatności, wyspecjalizowani w taijutsu, potrafią manipulować swoim ciałem, zamieszkują tereny tereny Sakai
- Ayatsuri – przeważnie bezpośrednio nie uczestniczą w walce, ale świetnie panują i manipulują nad swoimi wytworami – kukłami, często noszą ze sobą wielkie zwoje, dzięki którym owe kukły się pojawią, raczej milczący, zamieszkują tereny Sabishi
- Dōhito – charakteryzują się otworami gębowymi na dłoniach, korzystają z gliny, która ma właściwości wybuchowe, co też jest ich znakiem rozpoznawczym, spotkać ich można na terenach Tsurai
- Haretsu – porywa ich wir walki, ale nie posiadają charakterystycznych cech wyglądu, panują i manipulują wybuchem, lubią walkę bezpośrednią, zamieszkują tereny Tsurai
- Inuzuka - często charakterystyczny tatuaż na policzkach, jakby na kształt kłów, towarzyszą im, jak i walczą z nimi psy, preferują walkę bezpośrednią, wyszkoleni w taijutsu, zamieszkują tereny Yusetsu
- Kakuzu – żywi truposze, ich ciało wygląda, jakby było całe pozszywane, a poza tym mówi się o nich, że mogą mieć więcej niż jedno życie, brak źrenic, charakterystyczne, czarne białka oczu, mieszkają na terenach Sakai
- Sabaku - są dość tajemniczy, potrafią władać nad piaskiem, bywają brutali, przez co często budzą respekt swoich przeciwników, dążą do celu bez względu na przeszkody, zamieszkują tereny Sabishi
- Senju – młody wygląd i stosunkowo długi żywot, często wyśmienici w konkretnie jednej dziedzinie, manipulują drewnem, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Shinrin
- Terumi - żywiołowy, jeden z bardziej rozbudowanych i znanych szczepów, podzielony na dwie części, niezaprzeczalnie skłócone, pomieszkują na terenach Yusetsu
POSTACIE:
ZDOLNOŚCI
KEKKEI GENKAI: Jiton
NATURA CHAKRY: Doton
STYLE WALKI: Gōken
UMIEJĘTNOŚCI:
PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
SIŁA 10
WYTRZYMAŁOŚĆ 12
SZYBKOŚĆ 15|25
PERCEPCJA 15|25
PSYCHIKA 5
KONSEKWENCJA 13
KONTROLA CHAKRY D
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY : 100%
MNOŻNIKI:
SZYBKOŚĆ 15|25
PERCEPCJA 15|25
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
NINJUTSU E
GENJUTSU E
TAIJUTSU D
BUKIJUTSU
KYUJUTSU E
KENJUTSU E
SHURIKENJUTSU E
KUSARIJUTSU E
KIJUTSU E
IRYōJUTSU E
FūINJUTSU E
ELEMENTARNE
KATON E
SUITON E
FUUTON E
DOTON C
RAITON E
KLANOWE E
JUTSU:
Taijutsu
[D] Konoha Reppū
[D] Konoha Senpū
Ninjutsu
[E] Bunshin no Jutsu
[E] Henge no Jutsu
[E] Kai
[E] Kawarimi no Jutsu
[E] Kinobori no Waza
[E] Suimen Hokō no Waza
[E] Nawanuke no Jutsu
Doton
[D] Doton no Jutsu
[D] Doton: Shinjū Zanshu no Jutsu
[D] Doton: Doryūsō
[C] Doton: Retsudo Tenshō
[C] Doton: Doro Kōgeki
EKWIPUNEK
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE):
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):
Mała torba na pasie:
5x kunai
5x shuriken
ROZLICZENIA
PIENIĄDZE: Konto
PH: Konto
MISJE:
[/list]
PREZENT OD ADMINISTRACJI: