DANE PERSONALNE
IMIĘ: Arata
NAZWISKO: Kokonoe
KLAN: Nara
WIEK [DATA URODZENIA]: 04.11.361
PŁEĆ: Shinobi
WZROST | WAGA: 190 | 75
RANGA: Wyrzutek D
APARYCJA
WYGLĄD: Mimo niechęci do zwracania na siebie uwagi, dwudziestolatek często rzuca się w oczy zawdzięczając to swojemu wzrostowi. Liczy on bowiem sto dziewięćdziesiąt centymetrów, które niechętnie idą w parze z jego szybką przemianą materii. Z tego powodu postura chłopaka często jest określana jako wątła, a do uwydatnienia jakichkolwiek mięśni potrzeba by było cudu. Jego głowę pokrywają średniej długości, kruczoczarne włosy z opadającą na wysokość oczu grzywką. Granatowe ślepia idealnie podkreślają poważną minę, która zazwyczaj gości na twarzy młodzieńca. Trochę niżej znajduje się zgrabny nosek oraz bordowe usta, skrywające śnieżnobiałe zęby. Wszystko dopełniają nieodstające uszy i niezwykle blada cera.
UBIÓR: Praktyczność i schludność to cechy, które najlepiej określają strój czarnowłosego. Na oczach zawsze trzyma okulary korekcyjne, bez których prawie nic nie widzi. W cieplejsze dni nosi białą, dość elegancką koszulę z krótkimi rękawami. Ta posiada tylko jedną, zewnętrzną kieszeń, która najprościej rzecz mówiąc znajduje się tam gdzie ludzkie serce. Ze względu na jej taktyczne umiejscowienie, przechowuje tam fajki i zapalniczkę by zawsze móc po nie z łatwością sięgnąć. Gdy robi się chłodniej, na koszulę zarzuca granatową bluzę z dużą kieszenią w miejscu brzucha. Ta bez problemu mieści obie jego dłonie, służąc często za miejsce gdzie zwyczajnie je trzyma. Niezależnie od pogody, na nogi wiecznie zakłada długie, ciemnoszare jeansy. Te posiadają dwie przednie i tylne kieszenie, w których przechowuje przedmioty codziennego użytku. Brązowy pasek trzyma spodnie na swoim miejscu, a czarne, sportowe buty chronią jego wielkie stopy przed okaleczeniami.
ZNAKI SZCZEGÓLNE: Okulary korekcyjne z granatowymi oprawkami, chłodne spojrzenie, wzrost.
OSOBOWOŚĆ
CHARAKTER:
NAWYKI: Palenie papierosów, czytanie książek.
HISTORIA:
WIEDZA
INFORMACJE:
KLANY, RODZINY SHINOBI, WIĘZY KRWI:
Nara – przeważnie nie wykazują chęci do walki, nie lubują się w bezpośrednich starciach, potrafią manipulować cieniem, używając go w walce, posiadają niesamowitą inteligencje, z natury są raczej strategami, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Midori
POSTACIE:
ZDOLNOŚCI
KEKKEI GENKAI: Kage Mane
NATURA CHAKRY: Doton
STYLE WALKI: Kyujutsu (Takeda)
UMIEJĘTNOŚCI: Brak
PAKT: Brak
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
SIŁA 10
WYTRZYMAŁOŚĆ 10
SZYBKOŚĆ 29
PERCEPCJA 10
PSYCHIKA 1
KONSEKWENCJA 10
KONTROLA CHAKRY E
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY : 100%
MNOŻNIKI:
PERCEPCJA 20|0
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
NINJUTSU D
IRYōJUTSU
FūINJUTSU
KLANOWE D
JUTSU:
NINJUTSU: Bunshin no Jutsu, Henge no Jutsu, Kai, Kawarimi no Jutsu, Kinobori no Waza, Suimen Hokō no Waza, Nawanuke no Jutsu, Suienzou no Jutsu, Utsusemi no Jutsu, Hikari no gijutsu-kyū.
KLANOWE: Kagemane no Jutsu
EKWIPUNEK
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE): Kabura przy prawym udzie.
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE): 5x kunai i 5x shuriken w kaburze
ROZLICZENIA
PIENIĄDZE: 450
PH:
MISJE:
PREZENT OD ADMINISTRACJI: