DANE PERSONALNE
IMIĘ: Shine
NAZWISKO: Someya
KLAN: Haretsu
WIEK [DATA URODZENIA]: 17 / 13.08.364r
PŁEĆ: Shinobi
WZROST | WAGA: 190cm | 88kg
RANGA: Dōkō
APARYCJA
WYGLĄD: Shine należy do tej grupy ludzi, którzy raczej wyróżniają się z tłumu. Bardzo wysoki i dobrze zbudowany chłopak o bladej cerze. Urodził się tak, nie jest to efekt unikania blasku słonca zwłaszcza, że w takim pustynnym rejonie byłoby ciężko o coś takiego. Ma śnieżnobiałe włosy, które zawsze są rozczochrane. Po prostu nie chce mu się za każdym razem kiedy wstaje czesać je na nowo. Jego oczy są koloru krwistoczerwone co pospolitym ludziom od razu kojarzy się z agresją przez co często miewa sytuację gdy ktoś po prostu unika kontaktu wzrokowego. Jak przystało na kogoś kto trenuje walkę wręcz jest bardzo dobrze zbudowany, ma strasznie mały procent tłuszczu w ciele oraz grube kości, prawdziwy z niego mezomorfik.
UBIÓR: Młody Someya nie zwraca większej uwagi na to w co jest ubrany. Wszystko co ma na sobie powinno być jak najbardziej praktyczne dlatego preferuje kimona, na tyle luźne aby nie przeszkadzały mu w walce i na tyle wąskie aby przez przypadek nie wypadały mu rzeczy z kieszeni. Chodzi głównie w sandałach. W domu ma ich tyle par, że nie dba o nie w ogóle. Jako, że jest praworęczny to torbę ze sprzętem typu kunai czy shuriken zawsze ma przyczepioną do uda prawej nogi. Ostatnim elementem jego ubioru jest czarny materiałowy pasek, którym obwiązuje kimono w pasie.
ZNAKI SZCZEGÓLNE: Śnieżnobiałe włosy i krwistoczerwone oczy.
OSOBOWOŚĆ
CHARAKTER: Przy pierwszym kontakcie z albinosem, Shine może się wydawać arogancki, zadufany w sobie, szydzący ze wszystkiego co go otacza jednak to tylko pierwsza 'skorupa', którą należy przebić aby poznać to co w nim najpięknięjsze. Coś co ceni nade wszystko to honor, jest gotów dla niego poświęcić życie byle nie został splamiony, jeśli coś wykonuje to stara się zrobić to jak najlepiej, uparty w dążeniu do samodoskonalenia i można powiedzieć, że jest to nawet jego obsesja, marzy aby przy samym końcu jego linii życia być kimś wielkim i zostawić pewnego rodzaju bliznę na świecie. Potrafi współpracować i jest oddany przyjaciołom chodź niewielu wpuszcza do tego kręgu. Na pewno nie szuka miłości bowiem dla niego jest to tylko pewna słabość, którą ktoś może wykorzystać przeciwko niemu.
NAWYKI: Śmieszkowanie na każdym kroku
NINDO: Nie ma.
HISTORIA: Nie wiadomo dlaczego, ale Shine różnił się wyglądem od swoich rodziców, widocznie kod DNA zbłądził w pewnym momencie i stworzył słodkiego małego albinoska, który wyrósł w koncu na kawał chłopa z którego tato i mama mieli w koncu pożytek. Jego klan był nastawiony na walkę blisko dystansową więc od małego szlifował swoją tężyznę fizyczną. Uwielbiał to. Gdy jego rówieśnicy spędzali czas na zabawę bądź zbijaniem bąków, on konsekwentnie stawał się co raz lepszy, w dziecinstwie oczywiście nie uniknął krytyki ze strony innych ludzi na temat swojego wyglądu jednak gdy w koncu wyrósł, a treningi przyniosły oczekiwane efekty już nikt nie ważył się powiedzieć o nim złych słów. To wszystko wpłynęło to jednak na niego robiąc z niego typowego burka, który sam zaczyna głośno oceniać wszystko dookoła. Gdy osiągnął 17 lat stwierdzono w koncu, iż przyszedł na niego czas i można w koncu wysłać go do wioski kupieckiej gdzie rozpocznie nowy etap życia. Shine czuł jakby czekał i przygotowywał się własnie na ten moment więc był pełen ekscytacji. Nie mógł doczekać się przyszłości. Nawet jeśli miałby polegnąć to wiedział, że i tak zrobi to z honorem i będzie mógł dołączyć do reszty rodziny w zaświatach.
WIEDZA
INFORMACJE: Zna swoją krainę Tsurai
KLANY, RODZINY SHINOBI, WIĘZY KRWI:
- Akimichi – charakteryzują się nieco większą masą tłuszczową, często spożywają posiłki, jednak potrafią zaskoczyć i są dobrymi wojownikami mimo pozornej nieprzydatności, wyspecjalizowani w taijutsu, potrafią manipulować swoim ciałem, zamieszkują tereny tereny Sakai
- Ayatsuri – przeważnie bezpośrednio nie uczestniczą w walce, ale świetnie panują i manipulują nad swoimi wytworami – kukłami, często noszą ze sobą wielkie zwoje, dzięki którym owe kukły się pojawią, raczej milczący, zamieszkują tereny Sabishi
- Dōhito – charakteryzują się otworami gębowymi na dłoniach, korzystają z gliny, która ma właściwości wybuchowe, co też jest ich znakiem rozpoznawczym
- Hyūga – ich charakterystyczną cechą się niemal białe oczy bez źrenic, przeważnie posiadają ciemne, długie włosy, honorowi i oddani swojemu klanowi, specjalizują się w walce bezpośredniej, w której często wykorzystują moc swoich oczu, podczas ich aktywacji pojawiają się na skroniach wyraźne żyły, zamieszkują tereny Kyuzo
- Inuzuka - często charakterystyczny tatuaż na policzkach, jakby na kształt kłów, towarzyszą im, jak i walczą z nimi psy, preferują walkę bezpośrednią, wyszkoleni w taijutsu, zamieszkują tereny Yustsu
- Jashin – wyjątkowi na swój sposób, mają zdecydowanie dziwny styl walki, ranią siebie, jednocześnie raniąc przeciwnika, sprawiają wrażenie nieśmiertelnych, specjalizują się w walce dużymi ostrzami, niekoniecznie katanami
- Kaguya - w większości przypadków mają dwie charakterystyczne kropki na środku czoła, walczą własnymi kośćmi, specjalizują się w walce bezpośredniej – taijutsu, zamieszkują terany Atsui
- Kōseki – nie mają cech charakterystycznych z wyglądu, jednak w walce nie jest trudno ich poznać, ponieważ władają i manipulują kryształem, oddani swojemu klanowi, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Daishi
- Senju – młody wygląd i stosunkowo długi żywot, często wyśmienici w konkretnie jeden dziedzinie, manipulują drewnem, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Shinrin
- Yamanaka – członkowie klanu często posiadają długie, blond włosy i oczy pozbawione źrenic, słyną z bycia świetnymi mediatorami i politykami, potrafią wniknąć w myśli przeciwnika
POSTACIE:
ZDOLNOŚCI
KEKKEI GENKAI: Bakuton
NATURA CHAKRY: Doton, Raiton
STYLE WALKI: Gōken
UMIEJĘTNOŚCI:
PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
SIŁA 18
WYTRZYMAŁOŚĆ 18
SZYBKOŚĆ 31|41
PERCEPCJA 1|11
PSYCHIKA 1
KONSEKWENCJA 1
KONTROLA CHAKRY E
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY : 100%
MNOŻNIKI: Gōken +10 szybkość | +10 percepcja
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
NINJUTSU
GENJUTSU
TAIJUTSU
BUKIJUTSU
KYUJUTSU
KENJUTSU
SHURIKENJUTSU
KUSARIJUTSU
KIJUTSU
IRYōJUTSU
FūINJUTSU
ELEMENTARNE
KATON
SUITON
FUUTON
DOTON D
RAITON D
KLANOWE
JUTSU:
Ninjutsu.
[E] Bunshin no Jutsu
[E] Henge no Jutsu
[E] Kai
[E] Kawarimi no Jutsu
[E] Kinobori no Waza
[E] Suimen Hokō no Waza
[E] Nawanuke no Jutsu
Raiton.
[D] Raiton: Hiraishin
Doton.
[D] Doton: Doro Kawarimi no Jutsu
[D] Doton: Doryūsō
[D] Doton no Jutsu
[D] Doton: Shinjū Zanshu no Jutsu
EKWIPUNEK
-Torba
-Ołówek
-Notes
-9 shuriken
-3 kunai
-10 porcji linki
-2 wybuchowe notki
-1 notka świetlna
-1 granat dymny
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE):
Torba przypięta z tyłu przy pasie
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):
Wewnątrz torby
-Ołówek
-Notes
-9 shuriken
-3 kunai
-6 porcji linki
-2 wybuchowe notki
-1 notka świetlna
-1 granat dymny
ROZLICZENIA
PIENIĄDZE: Bank
PH: Konto
MISJE:
PREZENT OD ADMINISTRACJI: