DANE PERSONALNE
IMIĘ: Arashi
NAZWISKO: Terumi
KLAN: Terumi
WIEK [DATA URODZENIA]: 18
PŁEĆ: Shinobi
WZROST | WAGA: 186|80
RANGA: Dōkō
APARYCJA
WYGLĄD: Arashi nie wyróżnia się niczym specjalnym, no może poza włosami, które kolorem przypominają zachodzące słońce. Nie można powiedzieć, że jest gigantem ma bowiem tylko 186cm wzrostu co w połączeniu z jego wagą 80kg daje dość dobrze zbudowanego chłopaka. Jego często nieuczesane włosy latają na wietrze zakrywając jego prawe oko. Może nie było by w tym nic dziwnego, lecz zakryte oko ma kolor brązowy, a odkryte zielony. Ma prawie dziewczęcą urodę twarzy. Wszystko przez czystą dosyć jasną cerę bez żadnych wad oraz delikatny nos i lekko zarysowana szczęka. W kontraście do jego twarzy można dać prawą rękę, jest ona bowiem cała w bliznach po oparzeniach. W uszach posiada on też po kolczyku.
UBIÓR: Arashi nie zwraca specjalnej uwagi na swoje ciuchy, przyzwyczajony jest jednak do pewnej rutyny. Przez lata szukał dla siebie stroju idealnego, aż okazały się nim być luźne szaty od ludzi z Sabishi. Odpowiada mu niebijący od nich brązowy kolor oraz ich materiał czyli wełna. Nadal jednak brakowało mu czegoś co słoni jego twarz przed wiatrem. Zaczął więc zakładać dość długi szal który owijał wokół szyi kilka razy. Na rękach nosił długie rękawiczki z wyciętymi palcami. Bowiem idealnie zasłaniały jego blizny których się wstydził. Gdy tylko może stara się chodzić boso, gdy jednak sytuacja wymaga od niego założenia czegoś na stopy wybiera czarne skórzane buty ponad kostkę.
ZNAKI SZCZEGÓLNE: heterochromia, poparzona cała prawa ręka, kolczyki
OSOBOWOŚĆ
CHARAKTER: Charakter Arashiego kształtował się już od najmłodszych lat. Można wręcz powiedzieć, że najbardziej wyrazistą dla siebie cechę wyrobił sobie już za młodu. Od dziecka bowiem jest on bardzo nieufny. Nieważne co dla niego zrobisz by chłopak ci zaufał i otworzył się przed tobą potrzeba lat. Stara się on jednak tego nie pokazywać, nauczył się też wykorzystywać osoby do jego własnych celów. Prawie nigdy też nie czuł przy wykorzystywaniu innych poczucia winy. Dzieje się tak, ponieważ nikt go nie nauczył, że czasem dobro innych jest ważniejsze od swojego. No chyba, że chodzi o kogoś dla niego bardzo bliskiego. Dla takich osób jest w stanie zrobić wiele, ale czy jest w stanie zaryzykować dla kogoś życiem czas okaże. Często cieszy się z prostych rzeczy jak na przykład motyl siadający na liściu czy smak jego ulubionej potrawy i potrafi dla nich poświęcić rzeczy, które dla innych mogły by się wydawać dużo ważniejsze. Z drugiej jednak strony jest on bezwzględny, ponieważ słowo "przebaczenie" w jego domu było prawie zakazane.
NAWYKI: Gładzenie się po prawej ręce, zatrzymanie się w środku wykonywania czegoś by podziwiać piękno prostych rzeczy
NINDO: Odpłacić pięknym za nadobne
HISTORIA: Dzieciństwo Arashiego było prawie sielankowe. Kochający się rodzice, siostra i przyjaciele rodziny. Wszystko musi się jednak skończyć, a ta sielanka skończyła się dla niego o wiele za szybko. W wieku 5 lat doznał tyle zła i nieszczęścia ile nikt nikomu nie życzy. Jego rodzice opowiadający się za częścią szczepu Yōgan zostali zdradzeni. Ich najlepsi przyjaciele którzy podobno byli neutralni okazali się zwykłymi sprzedajnymi kundlami. Porwali oni bowiem Arashiego oraz jego siostrę i w zamian chcieli by ich rodzice zdradzili tajne informacje na temat ich przywódcy. O transakcji mowy nie było, została jednak wysłana ekipa ratunkowa. Całość przebiegała sprawnie do czasu wejścia do celi młodych. Tam rozpętała się walka w której to ręka Arashiego została cała poparzona. Niestety to nie było najgorsze, widział on jak jego siostra oraz ojciec topią się od dziwnego jutsu. Nie była to zwyczajna śmierć, on prawie rozpłynęli się na jego oczach. Od tego czasu nie mógł on już nikomu zaufać w czym wspierała go jego matka. Nie pozwalała ona mu też zapomnieć krzywd wyrządzonych im przez Sanjinów. Uczyła go walki, uczyła też jak wykorzystywać innych do swoich celów. Za wszelką cenę starała się mu wbić jak największą nienawiść do zabójców jego rodziny. Szło jej to bardzo dobrze, jednak w dzień jego 12 urodzin umarła, a ten został przygarnięty przez swoich wujków którzy byli dla odmiany pacyfistami. Nie rozumieli oni walk między sobą dlatego pozostawali neutralni. To oni starali się naprawić psychikę Arashiego, starali pokazać mu piękno świata. Dbali też o jego edukację. I z pozoru spokojne życie trwało, aż do jego 18 urodzin kiedy to postanowił zostać shinobi.
WIEDZA
INFORMACJE:
KLANY, RODZINY SHINOBI, WIĘZY KRWI: - Akimichi – charakteryzują się nieco większą masą tłuszczową, często spożywają posiłki, jednak potrafią zaskoczyć i są dobrymi wojownikami mimo pozornej nieprzydatności, wyspecjalizowani w taijutsu, potrafią manipulować swoim ciałem, zamieszkują tereny tereny Sakai
- Hōzuki – charakterystyczne, ostro zakończone uzębienie, lubią przebywać blisko wody, którą świetnie manipulują i potrafią się w nią zmienić, nie mają określonego typu walki, są w niej mało oczywiści i nieprzewidywalni, zamieszkują tereny Kantai
- Kaguya – w większości przypadków mają dwie charakterystyczne kropki na środku czoła, walczą własnymi kośćmi, specjalizują się w walce bezpośredniej – taijutsu, zamieszkują terany Atsui
- Kakuzu – żywi truposze, ich ciało wygląda, jakby było całe pozszywane, a poza tym mówi się o nich, że mogą mieć więcej niż jedno życie, brak źrenic, charakterystyczne, czarne białka oczu, mieszkają na terenach Sakai
- Kami - dosyć chłodni w obyciu, zamknięci w sobie, ale z niezwykłymi umiejętnościami, dzięki którym potrafią panować i manipulować dowolnie papierem, ulokowali się na terenach Antai
- Kaminari – członkowie tego klanu w większości przypadków charakteryzują się ciemniejszą karnacją, z natury spokojni, specjalizują się w manipulacji raitonem, wytwarzając go w innej, znanej sobie wersji, stawiają na ninjutsu, zamieszkują tereny Antai
- Maji - grawitacja dla nich nie istnieje, jakby mieli władzę nad bronią, którą posiadają, dodatkowo ich umiejętności przypominają umiejętności Sabaku, jednakże tylko silniejsi Szczepowcy mogą kontrolować czarny piach, szczep nastawiony pokojowo, nie miesza się niepotrzebnie w konflikty, ich siedziba znajduje się w Atsui
- Yamanaka – członkowie klanu często posiadają długie, blond włosy i oczy pozbawione źrenic, słyną z bycia świetnymi mediatorami i politykami, potrafią wniknąć w myśli przeciwnika, mieszkają w Soso
POSTACIE:
ZDOLNOŚCI
KEKKEI GENKAI: Youton
NATURA CHAKRY: Doton
STYLE WALKI: Kusarijutsu (Chēn)
UMIEJĘTNOŚCI:
PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
SIŁA 25|35
WYTRZYMAŁOŚĆ 10
SZYBKOŚĆ 14
PERCEPCJA 10|20
PSYCHIKA 1
KONSEKWENCJA 10
KONTROLA CHAKRY E
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY : 100%
MNOŻNIKI: Kusarijutsu (Chēn) percepcja +10, siła +10
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
NINJUTSU D
GENJUTSU
TAIJUTSU
BUKIJUTSU
KYUJUTSU
KENJUTSU
SHURIKENJUTSU
KUSARIJUTSU
KIJUTSU
IRYōJUTSU
FūINJUTSU
ELEMENTARNE
KATON
SUITON
FUUTON
DOTON D
RAITON
KLANOWE
JUTSU:
Ninjutsu:
[E] Bunshin no Jutsu
[E] Henge no Jutsu
[E] Kai
[E] Kawarimi no Jutsu
[E] Kinobori no Waza
[E] Suimen Hokō no Waza
[E] Nawanuke no Jutsu
[D]Suienzou no Jutsu
Doton:
[D] Doton: Doro Kawarimi no Jutsu
[D] Doton no Jutsu
[D] Doton: Shinjū Zanshu no Jutsu
[D] Doton: Doryūsō
EKWIPUNEK
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE):
2 metry łańcucha założony jak pasek, torba na wysokości lewego pośladka
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):
5 kunai i shurikenów schowanych w torbie
ROZLICZENIA
PIENIĄDZE: bank
PH: PH
MISJE:
PREZENT OD ADMINISTRACJI: