DANE PERSONALNE
IMIĘ: Marusa
NAZWISKO: Ranmaru
KLAN: Ranmaru
WIEK [DATA URODZENIA]: 14 Kwiecień 362
PŁEĆ: Shinobi
WZROST | WAGA: 178cm 72kg
RANGA: Wyrzutek D
APARYCJA
WYGLĄD: Marusa to osoba nie będąca napakowana, jednakże nie zmienia to faktu, że jego sylwetka jest wysportowana. Nie oznacza to jednak, że młodzieniec jest chudy jak patyk, ponieważ ma swoje mięśnie pod skórą. Nie posiada za to żadnego sześciopaka ani żadnego kaloryfera, ma po prostu płaski brzuch. Tak samo sprawa się ma z ramionami czy nogami. Nie widać specjalnie żadnego bicepsu czy innych mięśni, ale jak się chwilę popatrzyć to można zauważyć, że mięśnie są wyrobione. Twarz okalają mu lekko faliste, ciemnobrązowe włosy, długości do ramion. Oczy posiada koloru bladoniebieskiego przechodzącego w szary. Często do tego ma opuszczone brwi. Posiada małą, krótko przyciętą bródkę, a z tyłu lewego policzka posiada prostą bliznę.
UBIÓR:
Marusa lubi ubierać się w rzeczy wygodne, nie krzykliwe, głównie koloru biało-szarego. Posiada typowe buty ninja z odkrytymi palcami i piętami. Buty są koloru jasno-szarego. Buty takie są raczej z powodu łatwiejszego wyczuwania terenu, niż z powodu typowej mody na nie. Nosi długie, czarne spodnie, z szarym futerkiem w okolicach piszczeli i do połowy kostek. Do tego ma na sobie zazwyczaj ciemno-szarą koszulkę typu t-shirt, na co zakłada coś ala białą kurtę,ale długą do połowy ud, zapinaną na suwak, z któtkim, stojącym kołnierzem. Na ramionach i w okolicach nadgarstka jasno-szare futerko.
Marusa zdejmuje kurtę do walki, ze względu, że nie jest w niej ani praktyczna, a do tego szkoda ją zniszczyć.
ZNAKI SZCZEGÓLNE: prosta blizna z tyłu lewego policzka.
OSOBOWOŚĆ
CHARAKTER: Marusa jest osobą spokojną, wręcz leniwą, tyle, że nie na zasadzie nic mi się nie chce, a po prostu jak nie musi, to się nie trudzi. Co niestety czasami powoduje problemy z motywacją do treningów. Trzyma się często w stosunku do innych na dystans, często odpowiadając wymijająco. Nie tyle, że jest nieufny co raczej trzeba zapracować na jego uznanie. Jednakże ta cecha powoduje, że nie raz młodzieniec czuje się samotny, a o przyjaciół się martwi. Jeśli uda się komuś nawiązać tego typu relacje z Marusą, to może liczyć na jego wsparcie i to nawet duże. Natomiast przy walce zawsze ma szacunek do przeciwnika. W końcu niedocenienie przeciwnika może stworzyć niemałe problemu, które ten shinobi woli unikać. Jednak pomimo szacunku do przeciwnika, bardzo rzadko się zdarza, żeby Marusa szybko zaczął iść na całość. Jeśli jest taka możliwość to woli nawet całą walkę zrobić na spokojnie, bez zbędnego starania się i zakończyć ją remisem. Mimo to, jeśli przeciwnik będzie agresywny, lub będzie walczył w sposób zagrażający Marusie, to ten nie będzie olewał walki, jak to lubi robić. Co do życiowej wartości, to życie traktuje jako wysoką wartość i nie lubi odbierać tejże wartości innym ludziom, nawet jeśli jest to wróg. Ale nie jest również pacyfistą, nie będzie unikał zabijania, jeśli wymaga tego sytuacja.
NAWYKI: Stara się lajtowo podchodzić do walk. Często odpowiada wymijająco.
NINDO: Postępuj zgodnie ze sobą.
HISTORIA:
Marusa wychował się w Morskich Klifach, gdzie zostały rodzice nauczyli go podstaw i wpoili mu podstawową wiedzę o świecie. Chłopak był samotny. W końcu Marusa żył z rodzicami poza szczepem, również w oddaleniu od innych ludzi, by mógł spokojnie dorastać. W takim właśnie świecie Marusa zaczął życie, jednak szybko się dostosował do sytuacji, w końcu taki był jego świat. Jednak nie uczył się umiejętności swego rodu, głównie z przyczyny, że jego kekkei genkai nie aktywował się wtedy. Za to chłopiec interesował się nietypową sztuką walki, kijutsu. Rodzice zupełnie nie znali się na tym stylu walki, ani żadni znani im ludzie, których mogli by poprosić o przysługę. Jednak byli w stanie zdobyć kij, by przyszły shinobi mógł się w tym ćwiczyć. W wieku 8 lat ojciec zginął podczas pustynnego pogromu. Marusa przeżył tylko dzięki jego poświęceniu i pomocy matki. Przez kilka miesięcy miał problem, by nie popaść w żadną nienawiść, chęć zemsty czy depresję. W końcu udało mu się uspokoić, ale zaczął być jeszcze cichszy niż wcześniej. To był też czas, kiedy szczep chłopaka przeniósł się w okolice, gdzie mieszkał. Razem z matką dołączyli wtedy do reszty. Niewiele więcej czasu minęło kiedy został wysłany do jednego z dwóch ośrodków w kraju kupieckim. Co prawda nie zintegrował się z praktycznie żadnym innym uczestnikiem, ale znalazł nauczyciela, który pomógł mu ulepszyć kijutsu i wyjaśnił na czym ten styl się opiera. Kiedy te dwa lata minęły, Marusa wrócił do swojego domu, gdzie od matki w następnych latach nauczył się podstaw kontroli nad raitonem i uzupełniła jego wiedzę o prowincji i klanach. W wieku 14 lat zaczął robić podróże, wyprawy, ale tylko takie krótkie, na miesiąc, może dwa po okolicach. W sumie i tak często chłopak nie miał co robić, a często zostawał sam z racji, że matka wybywała z misjami. Jednak Marusa wykorzystał dany mu czas na naukę znanych mu technik najbardziej podstawowych oraz raitonu i kijutsu. Zajęło mu to tyle czasu głównie z powodu jego lenistwa. W końcu po co miałby się z tym śpieszyć? Jednak w pewnym momencie, po tym jak już kilka lat się tego uczył, postanowił wyruszyć i znaleźć swój własny styl walki.
WIEDZA
INFORMACJE:
KLANY, RODZINY SHINOBI, WIĘZY KRWI:
- Aburame - ich ubranie zasłania praktycznie całe ich ciało, a oczy przysłonięte są przez ciemne okulary, potrafią manipulować robactwem, używając go w walce, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Kaigan
- Hoshigaki - członkowie tego szczepu posiadają często niebieską skórę oraz oskrzela, świetnie manipulują wodą, mieszkają na wyspie Kantai
- Hōzuki - charakterystyczne, ostro zakończone uzębienie, lubią przebywać blisko wody, którą świetnie manipulują i potrafią się w nią zmienić, nie mają określonego typu walki, są w niej mało oczywiści i nieprzewidywalni, zamieszkują tereny Kantai
- Inuzuka - często charakterystyczny tatuaż na policzkach, jakby na kształt kłów, towarzyszą im, jak i walczą z nimi psy, preferują walkę bezpośrednią, wyszkoleni w taijutsu, zamieszkują tereny Yustsu
- Jashin – wyjątkowi na swój sposób, mają zdecydowanie dziwny styl walki, ranią siebie, jednocześnie raniąc przeciwnika, sprawiają wrażenie nieśmiertelnych, specjalizują się w walce dużymi ostrzami, niekoniecznie katanami, ich siedzibą jest Ryuzaku no Taki
- Kami - dosyć chłodni w obyciu, zamknięci w sobie, ale z niezwykłymi umiejętnościami, dzięki którym potrafią panować i manipulować dowolnie papierem, ulokowali się na terenach Antai
- Kaminari – członkowie tego klanu w większości przypadków charakteryzują się ciemniejszą karnacją, z natury spokojni, specjalizują się w manipulacji raitonem, wytwarzając go w innej, znanej sobie wersji, stawiają na ninjutsu, zamieszkują tereny Antai
- Nara - przeważnie nie wykazują chęci do walki, nie lubują się w bezpośrednich starciach, potrafią manipulować cieniem, używając go w walce, posiadają niesamowitą inteligencje, z natury są raczej strategami, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Midori
- Senju - młody wygląd i stosunkowo długi żywot, często wyśmienici w konkretnie jeden dziedzinie, manipulują drewnem, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Shinrin
- Shabondama – nie mają charakterystycznych cech wyglądu, ale potrafią tworzyć bańki, które potrafią być niebezpieczne, zamieszkują tereny wysp
- Uchiha – w większości przypadków ciemnowłosy przedstawiciele tego klanu, posiadają wyjątkowe oczy, które przy aktywacji stają się czerwone, zazwyczaj posługują się katonem, specjalizują w genjutsu i ninjutsu, zamieszkują tereny Sogen
POSTACIE:
Satoshi
Gyo
ZDOLNOŚCI
KEKKEI GENKAI: Tsūjitegan
NATURA CHAKRY: Raiton
STYLE WALKI: KiJutsu(Mokuzai)
UMIEJĘTNOŚCI:
PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
SIŁA 10
WYTRZYMAŁOŚĆ 10
SZYBKOŚĆ 20|30
PERCEPCJA 20|30
PSYCHIKA 1
KONSEKWENCJA 9
KONTROLA CHAKRY E
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY : 100%
MNOŻNIKI:
Za styl walki(Mokuzai).
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
NINJUTSU
GENJUTSU
TAIJUTSU
BUKIJUTSU
KYUJUTSU
KENJUTSU
SHURIKENJUTSU
KUSARIJUTSU
KIJUTSU D
IRYōJUTSU
FūINJUTSU
ELEMENTARNE
KATON
SUITON
FUUTON
DOTON
RAITON D
KLANOWE D
JUTSU:
E
Ninjutsu:
Bunshin no Jutsu
Henge no Jutsu
Kai
Kawarimi no Jutsu
Kinobori no Waza
Suimen Hokō no Waza
Nawanuke no Jutsu
D
Raiton:
Raiton: Dendō Hando
Raiton: Hiraishin
Kijutsu:
Gairaishū Kaiatari
Yosakugiri
Bō
EKWIPUNEK
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE):
Kij
Kabura na prawym udzie
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):
5 kunai - w kaburze
5 shurekinów - w kaburze
ROZLICZENIA
PIENIĄDZE: Click!
PH: Click!
MISJE:
PREZENT OD ADMINISTRACJI: