DANE PERSONALNE
IMIĘ: Eiko
NAZWISKO: Dōhito
KLAN: Dōhito
WIEK [DATA URODZENIA]: 18
PŁEĆ: Kunoichi
WZROST | WAGA: 170/52
RANGA: Dōkō
APARYCJA
WYGLĄD: Eiko jest białowłosą dziewczyną o delikatnej urodzie. No włosy może nie są idealnie białe bowiem przybierają lekko fioletowy odcień który to podkreśla jej rysy twarzy. Prawie zawsze są one splątane w warkocz od góry związany kokardą i opadają na plecy dziewczyny. Tęczówka Eiko jest czerwona jak krew co idealnie widać ponieważ kontrastuje to z jej bladą cerą. Jej twarz zdobi mały okrągły nosek który na zimnie szybko robi się czerwony. Eiko jest średniego wzrostu jednak przez jej niedużą wagę wydaje się naprawdę drobniutka. Niech to jednak nikogo nie zwiedzie bowiem codzienne ćwiczenia pozwalają utrzymać jej sylwetkę jednocześnie rozwijając jej mięśnie.
UBIÓR: Ubiór Eiko jest nieco inny niż typowych dziewczyn. Nie ubiera się ona bowiem w sukienki czy typowe dla kunoichi ciuchy. Zazwyczaj nosi ona na sobie białą koszulę z długimi rękawami rozpiętą na 1 guzik oraz czerwone lekko workowate spodnie trzymające się na również czerwonych szelkach. Na spodniach można zauważyć dziwne wzory które są po prostu przymocowanymi notkami. Włosy prawie zawsze są związane białą kokardą z czerwonym wzorem która znajduje się na głowie. Jeśli chodzi o buty to są różne zależnie od sytuacji, najczęściej jednak można ją spotkać w zwykłych czarnych kozaczkach ponad kostkę o niskim obcasie.
ZNAKI SZCZEGÓLNE: Białe włosy oraz czerwone oczy.
OSOBOWOŚĆ
CHARAKTER: Zazwyczaj cicha i spokojna dziewczyna starająca się nikomu nie wadzić. Jeśli jednak poczuje się w jakikolwiek sposób zagrożona sytuacja zmienia się o 180 stopni i można powiedzieć, że budzi się w niej inny człowiek. Nie liczy się wtedy ze zdaniem innych, a jeśli kiedykolwiek wszedłeś jej za skórę nigdy nie wiesz co cie czeka. Chętnie pomaga innym jeśli może coś za to zyskać. Twardo dąży do postawionego sobie celu. Przez dosyć ciężkie dzieciństwo nienawidzi gdy grupka uprze się na jednostce. Nienawidzi też osób bez własnego zdania. Dosyć łatwo jest ją rozśmieszyć. Można też powiedzieć, że jeśli odczuwa jakieś uczucia to robi to na 100%.
NAWYKI: Podrzucanie czegokolwiek w prawej ręce.
NINDO:
HISTORIA: Deszcz, krzyki i nieustanny bieg. Są to najwcześniejsze wspomnienia Eiko. Mimo, że była wtedy jeszcze dzieckiem pamięta to doskonale. Był to przecież dzień w którym straciła rodzinę i została wywieziona ze swojego kraju. Tam miała szczęście, trafiła bowiem do ośrodka dla dzieci osieroconych. Towarzyszyły jej tylko dziwne usta na dłoniach. Nie wiedziała skąd się wzięły ani jak się ich pozbyć. Od zawsze była przez nie dyskryminowana przez innych jako ta inna. Mimo prób zasłaniania ich rękawiczkami zawsze czuła na sobie wzrok ludzi i zawsze przez to była sama. Zmieniło się to kilka dni przed jej 18 urodzinami. Eiko jak zwykle w wolnym czasie tworzyła rzeźby z gliny. Sama nie wiedziała czemu ale kochała sztukę, a najbardziej rzeźbiarstwo. Wtedy to podeszła do niej grupa która od zawsze jej nienawidziła przez jej inność. Nie zwracała jednak uwagi na obelgi i śmiechy. Kiedy jednak ci w ramach zabawy zaczęli niszczyć jej dzieła coś w niej pękło. Ze łzami w oczach spojrzała na chłopaka który akurat kopał pozostałości po jej rzeźbie i rzuciła w nim tym co miała akurat pod ręką. Była to zwyczajna kulka z białej gliny to co jednak wydarzyło się po tym zaskoczyło wszystkich i zmieniło życie białowłosej. Glina uderzając w nogę kopiącego wybuchła trzęsąc całym budynkiem. Eiko pamięta z tamtej chwili tylko pisk, krzyki i krew. W ciągu kilku minut siedziała już z gronem wychowawców zastanawiających się co z nią zrobić. Nie mieli jednak wyjścia powiedzieli jej o tym czym są owe usta i wysłali do wioski którą pamiętała tylko z jednej chwili, do miejsca z którego pochodziła. Tak więc Eiko, dziewczyna bez rodziców i z pasją do rzeźby musiała wrócić do miejsca kojarzącego jej się jedynie ze śmiercią i cierpieniem.
WIEDZA
INFORMACJE:
KLANY, RODZINY SHINOBI, WIĘZY KRWI:
- Akimichi – charakteryzują się nieco większą masą tłuszczową, często spożywają posiłki, jednak potrafią zaskoczyć i są dobrymi wojownikami mimo pozornej nieprzydatności, wyspecjalizowani w taijutsu, potrafią manipulować swoim ciałem, zamieszkują tereny tereny Sakai
- Ayatsuri – przeważnie bezpośrednio nie uczestniczą w walce, ale świetnie panują i manipulują nad swoimi wytworami – kukłami, często noszą ze sobą wielkie zwoje, dzięki którym owe kukły się pojawią, raczej milczący, zamieszkują tereny Sabishi
- Hyūga – ich charakterystyczną cechą się niemal białe oczy bez źrenic, przeważnie posiadają ciemne, długie włosy, honorowi i oddani swojemu klanowi, specjalizują się w walce bezpośredniej, w której często wykorzystują moc swoich oczu, podczas ich aktywacji pojawiają się na skroniach wyraźne żyły, zamieszkują tereny Kyuzo
- Inuzuka - często charakterystyczny tatuaż na policzkach, jakby na kształt kłów, towarzyszą im, jak i walczą z nimi psy, preferują walkę bezpośrednią, wyszkoleni w taijutsu, zamieszkują tereny Yusetsu
- Jashin – wyjątkowi na swój sposób, mają zdecydowanie dziwny styl walki, ranią siebie, jednocześnie raniąc przeciwnika, sprawiają wrażenie nieśmiertelnych, specjalizują się w walce dużymi ostrzami, niekoniecznie katanami, ich siedzibą jest Ryuzaku no Taki
- Kaguya - w większości przypadków mają dwie charakterystyczne kropki na środku czoła, walczą własnymi kośćmi, specjalizują się w walce bezpośredniej – taijutsu, zamieszkują terany Atsui
- Kōseki – nie mają cech charakterystycznych z wyglądu, jednak w walce nie jest trudno ich poznać, ponieważ władają i manipulują kryształem, oddani swojemu klanowi, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Daishi
- Maji - grawitacja dla nich nie istnieje, jakby mieli władzę nad bronią, którą posiadają, dodatkowo ich umiejętności przypominają umiejętności Sabaku, jednakże tylko silniejsi Szczepowcy mogą kontrolować czarny piach, szczep nastawiony pokojowo, nie miesza się niepotrzebnie w konflikty, ich siedziba znajduje się w Atsui
- Sabaku - są dość tajemniczy, potrafią władać nad piaskiem, bywają brutali, przez co często budzą respekt swoich przeciwników, dążą do celu bez względu na przeszkody, zamieszkują tereny Sabishi
- Senju – młody wygląd i stosunkowo długi żywot, często wyśmienici w konkretnie jednej dziedzinie, manipulują drewnem, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Shinrin
- Yamanaka – członkowie klanu często posiadają długie, blond włosy i oczy pozbawione źrenic, słyną z bycia świetnymi mediatorami i politykami, potrafią wniknąć w myśli przeciwnika, mieszkają w Soso
POSTACIE:
ZDOLNOŚCI
KEKKEI GENKAI: Dōhito
NATURA CHAKRY: Doton
STYLE WALKI: Shurikenjutsu (Seido)
UMIEJĘTNOŚCI:
PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
SIŁA 1
WYTRZYMAŁOŚĆ 10
SZYBKOŚĆ 28
PERCEPCJA 20|40
PSYCHIKA 1
KONSEKWENCJA 10
KONTROLA CHAKRY E
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY : 100%
MNOŻNIKI: Shurikenjutsu (Seido) percepcja 20|40
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
NINJUTSU
GENJUTSU
TAIJUTSU
BUKIJUTSU
KYUJUTSU
KENJUTSU
SHURIKENJUTSU
KUSARIJUTSU
KIJUTSU
IRYōJUTSU
FūINJUTSU
ELEMENTARNE
KATON
SUITON
FUUTON
DOTON D
RAITON
KLANOWE D
JUTSU:
Ninjutsu:
[E] Bunshin no Jutsu
[E] Henge no Jutsu
[E] Kai
[E] Kawarimi no Jutsu
[E] Kinobori no Waza
[E] Suimen Hokō no Waza
[E] Nawanuke no Jutsu
Doton:
[D] Doton: Doro Kawarimi no Jutsu
[D] Doton no Jutsu
[D] Doton: Shinjū Zanshu no Jutsu
[D] Doton: Doryūsō
Klanowe:
[D] Shī Wan
EKWIPUNEK
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE): Torba na glinę, torba
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE): 5x shuriken 5x kunai 5x glina
ROZLICZENIA
PIENIĄDZE:
PH:
MISJE:
PREZENT OD ADMINISTRACJI: