Strona 1 z 1
Karta Anzou
: 20 sie 2016, o 18:09
autor: Anzou
DANE PERSONALNE
IMIĘ: Anzou
NAZWISKO: Sosei
KLAN: Kaminari
WIEK [DATA URODZENIA]: 13
PŁEĆ: Mężczyzna
WZROST | WAGA: 163 cm, 48kg
RANGA: Doko
APARYCJA
WYGLĄD: Anzou to typowy dzieciak. W jego wyglądzie zewnętrznym nie możemy wyróżnić nic specjalnego. Ma 163 centymetry wzrostu i waży 48 kilogramów. Młody Kaminari jest krótko ostrzyżony. Nie lubi włosów, więc regularnie je skraca. Jest praktycznie łysy. Jak mnich. Jego twarz także nie posiada żadnego charakterystycznego punktu. Niebieskie oczy, normalnych rozmiarów nos. Nic specjalnego. Mimo ciężkich treningów młodzieniec nie posiada żadnych blizn. Chłopak jest troszkę wyrośnięty. Dobrze zbudowany. To sprawia, że jego ciosy są nieco silniejsze. Podsumowując - normalny, przeciętny dzieciak.
UBIÓR: Anzou nie lubi poruszać się w stroju, który krępuje jego ruchy. Chłopak musi być mobilny, więc nosi wygodne buty, wykonane ze skóry, które umożliwiają mu szybkie przemieszczanie się. Zazwyczaj, gdy Anzou wybiera się na misje ubiera typowe kimono, białe, długie spodnie, dość szerokie, by umożliwić mu zadawanie wysokich czy też niskich kopnięć. Na "klacie" również luźna góra od kimona, różni się jedynie kolorem - jest czarna. Nie jest jednak luźna, jest dopasowana do sylwetki młodego Sosei po to, by przeciwnik nie mógł pociągnąć go, ani złapać za element jego ubrania. Anzou nosi również pas, na którym posiada podstawową oręż.
ZNAKI SZCZEGÓLNE: brak.
OSOBOWOŚĆ
CHARAKTER: Jaki jest w zasadzie Anzou? Ciężko określić. Jak przystało na Kaminari, jest cichy, spokojny, opanowany. Chłopak nie lubi otwierać się na świat zewnętrzny. Woli pozostać pasywny i spokojnie, na chłodno obserwować świat. Każda decyzja jest przemyślana. Nie myślcie jednak, że Anzou jest dziwakiem! O nieee, on także potrafi rozmawiać. Najpierw musi jednak zaufać tej osobie, dokładnie ją poznać. Wtedy, gdy jest przekonany co do osoby, to otwiera się i ukazuje swoje oblicze. Kolejną cechą charakteru młodego Sosei jest zdecydowanie oszczędność. Anzou lubi odkładać swoje pieniądze, lubi je zbierać, lubi je mieć! Odkłada je regularnie po to, by wyposażyć się w swój wymarzony miecz.
NAWYKI: brak.
NINDO: Walcz, do upadłego.
HISTORIA: Anzou od małego wychowywany był przez swojego ojca, który stawiał mu twarde warunki. Chłopak nie mógł robić tego, co mu się podoba, zawsze musiał się podporządkowywać woli swojego taty. W sumie, wyszło mu to chyba na dobre, ponieważ dzięki temu Anzou jest taki spokojny, opanowany i zawsze stara się patrzeć na wszystko chłodno i dokładnie analizować. Gdy Anzou osiągnął wiek 13 lat, jego ojciec postanowił wysłać go w świat Ninja, nauczył go paru podstawowych technik i umożliwił mu zwiększanie swojej wiedzy i trenowanie w samotności. Matka Anzou była bardzo dobrą kobietą. Dbała o niego jak najlepiej potrafiła, dobrze go karmiła, pytała jak idzie mu trening, po prostu była normalną matką. Nie do końca godziła się z filozofią ojca, jednak musiała się podporządkować. Nie mogła, bądź nie chciała się mu sprzeciwiać. Matka zmarła, gdy Anzou miał 9 lat.
WIEDZA
INFORMACJE:
Wiedza na temat pozostałych klanów/szczepów:
- Akimichi – charakteryzują się nieco większą masą tłuszczową, często spożywają posiłki, jednak potrafią zaskoczyć i są dobrymi wojownikami mimo pozornej nieprzydatności, wyspecjalizowani w taijutsu, potrafią manipulować swoim ciałem, zamieszkują tereny tereny Sakai
- Hōzuki – charakterystyczne, ostro zakończone uzębienie, lubią przebywać blisko wody, którą świetnie manipulują i potrafią się w nią zmienić, nie mają określonego typu walki, są w niej mało oczywiści i nieprzewidywalni, zamieszkują tereny Kantai
- Inuzuka - często charakterystyczny tatuaż na policzkach, jakby na kształt kłów, towarzyszą im, jak i walczą z nimi psy, preferują walkę bezpośrednią, wyszkoleni w taijutsu, zamieszkują tereny Yustsu
- Kakuzu – żywi truposze, ich ciało wygląda, jakby było całe pozszywane, a poza tym mówi się o nich, że mogą mieć więcej niż jedno życie, brak źrenic, charakterystyczne, czarne białka oczu, mieszkają na terenach Sakai
- Terumi - żywiołowy, jeden z bardziej rozbudowanych i znanych szczepów, podzielony na dwie części, niezaprzeczalnie skłócone, pomieszkują na terenach Yusetsu
- Uchiha – w większości przypadków ciemnowłosy przedstawiciele tego klanu, posiadają wyjątkowe oczy, które przy aktywacji stają się czerwone, zazwyczaj posługują się katonem, specjalizują w genjutsu i ninjutsu, zamieszkują tereny Sogen
KLANY, RODZINY SHINOBI, WIĘZY KRWI:
POSTACIE:
ZDOLNOŚCI
KEKKEI GENKAI: Ranton
NATURA CHAKRY: Raiton
STYLE WALKI: Chanbara
UMIEJĘTNOŚCI:
PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
SIŁA 30|40
WYTRZYMAŁOŚĆ 20
SZYBKOŚĆ 40|50
PERCEPCJA 10
PSYCHIKA 10
KONSEKWENCJA 10
KONTROLA CHAKRY: D
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY : 100%
MNOŻNIKI: Chanbara - +Siła 10|Szybkość 10
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
NINJUTSU C
GENJUTSU
TAIJUTSU D
BUKIJUTSU
KYUJUTSU
KENJUTSU
SHURIKENJUTSU
KUSARIJUTSU
KIJUTSU
IRYōJUTSU
FūINJUTSU
ELEMENTARNE
KATON
SUITON
FUUTON
DOTON
RAITON C
KLANOWE
JUTSU:
Ninjutsu:
-wszystkie rangi [E]
- Hari Jigoku [C]
- Hitei Mushō [C]
- Kawara Shuriken [C]
- Utsusemi no Jutsu [D]
Taijutsu:
- Dainamikku Entorī [D]
- Aian Kurōī [D]
Raiton:
- Hiriaishin [D]
- Dendo Hando [D]
EKWIPUNEK:
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE):5 kunai, 5 shuriken, znajdują się w pasie.
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):
ROZLICZENIA
PIENIĄDZE: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=101&t=2740
PH: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=34&t=2741
MISJE:
PREZENT OD ADMINISTRACJI:
Link do tematu z przeniesieniem karty : http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=1 ... 071#p34071
Re: Karta Anzou
: 21 sie 2016, o 05:09
autor: Papyrus
Re: Karta Anzou
: 2 wrz 2016, o 20:08
autor: Rokuramen Sennin
No dobra, widzę że chyba wszystko poprawione...
Cóż, w takim razie akcept .