DANE PERSONALNE [/color]
IMIĘ: Teon
NAZWISKO: Yatsuki
SZCZEP: Wyznawcy Jashina
WIEK [DATA URODZENIA]: 16lat ~ 370 rok
PŁEĆ: Mężczyzna [/color]
WZROST | WAGA: 185cm | 76kg
RANGA: Genin
APARYCJA [/color]
WYGLĄD: Teon nigdy nie był typem faceta, za którym kobiety latały stadami, owszem niczego mu nie brakowało w wyglądzie, ale był dość... specyficzny. Ile by nie przespał godzin, zawsze miał ciemne wory pod oczyma i te jego popielate włosy, te dwie rzeczy jakoś dyskwalifikowały go z bycia pięknym. Prawda, był dobrze zbudowany jak na 16 latka, ale to dzięki temu, że był nieśmiertelny, jak na Wyznawce Jashina przystało. Przeżyte lata sprawiły, że wyrobił sobie mięśnie i instynkt przeżycia. Był wyższy niż jego rówieśnicy, ale mu to bardzo odpowiadało, bo dzięki temu mógł na większość patrzeć z góry, co tak bardzo lubił.Kaskada rzęs przysłaniała ciemno-fioletowe oczy, które błyskotliwym spojrzeniem przeczesywały każdy metr powierzchni przez Teonem. Te przeżyte lata sprawiły, że jest bardzo zachowawczy. Jego jedyną skazą byłą blizna na pół pleców, która za nic nie chciała się zagoić, mimo że Teon był pobłogosławiony przez Jashina. Jak był mały jego wioskę najechali rabusie, a jeden z nich dziwnym mieczem ciachnął Teona w tył i odjechał myśląc, że chłopak od rany umrze, ale było inaczej, a pamiątką tamtych wydarzeń jest owa blizna właśnie.
UBIÓR: Chłopak stara się nie wychodzić przed szereg swoim ubiorem. Nosi długi czarny płaszcz z wysokim kołnierzem, zapinany na guziki. Jest to swego rodzaju uniform, który każdy wyznawca Jashina powinien mieć, bo to ich charakteryzowało. Czerń jako oznaka śmierci, którą mieli nieść niewiernym. Na szyi Teona wisiał amulet Wyznawców, znak rozpoznawczy, zapobiegał pojedynkom pomiędzy wiernymi, które i tak by się nie rozstrzygnęły, bo w końcu każdy z nich jest nieśmiertelny. Wisiorek symbolizuje gwiazdę Jashina, godło Wyznawców. Wysokie, wygodne, skórzane buty, które są zapinane na klamry dają stabilizacje podczas biegów na strome powierzchnie i pewną ochronę przez zacięciami w trakcie wędrówek. Buty są ciepłe i praktycznie nieprzemakalne, co odnajduje zastosowanie w praktyce, bo w końcu każdy wyznawca ma za zadanie siać zniszczenie w imię Boga, co wiąże się z długimi wędrówkami, które bez odpowiedniego obuwia byłyby strasznie nieprzyjemne.
ZNAKI SZCZEGÓLNE: Ciemno-fioletowe oczy i białe włosy.
OSOBOWOŚĆ [/color]
CHARAKTER: Każdy wyznawca Jashina jest podobny, tzn. wybuchowy i zdeterminowany aby dopiąć swego, taki sam jest Teon. Jest impulsywny, ale potrafi wszystko sobie chłodno wykalkulować. Wychowywanie się z wyznawcami odcisnęło na nim piętno manii prześladowczej, która objawiała się w taki sposób, że Teon zawsze wszystko dwa razy musiał sprawdzić, zanim się za to zabrał. Zanim położył się spać, sprawdzał czy wszytko jest w porządku, to prawda że czasy były spokojne, ale nikt nie dbał tak o szczegóły jak on. Jeśli byłeś przyjacielem Teona to nigdy niczego Ci nie zabraknie, ale stań po złej stronie barykady, a zaraz będziesz oddychał dodatkowym otworem. Mimo że jest Wyznawcą potrafił znaleźć w sobie pokład dobrej energii i na przykład pomóc babci nieść zakupy. Daleko było Teonowi do skromności, bo nigdy nie musiał się z czymś ukrywać, jak osiągnął coś dużego zawsze się tym chwalił i wspominał przy najbliższej okazji, bo taki był. Po co zasłaniać się, że czegoś się nie zrobiła, kiedy trzeba się tym pochwalić, żeby zyskać w oczach ludzi.
NAWYKI: Pałeczki trzymał inaczej niż inni, zamiast serdecznego palca, używał środkowego, a podtrzymywał je wskazującym. Dbałość o szczegóły i obsesja na punkcie bezpieczeństwa.
NINDO: Nawrócić cały świat.
HISTORIA: Historia Teona może nie jest jakaś ekscytująca i porywająca, ale za to prawdziwa. Chłopak urodził się w małej wiosce rybackiej na wybrzeżu Kantai. Rodzice chcieli żeby został rybakiem, bo to tradycja przekazywana z pokolenia na pokolenie, ale chłopak od zawsze pragnął zrobić coś wielkiego, zmienić ten świat w lepsze miejsce. Do swoich 8 urodzin pomagał ojcu w rybołówstwie, zajmował się rozplątywaniem sieci i przyrządzaniem zanęty. Wszystko wskazywało na to, że Teon naprawdę zostałby rybakiem, gdyby nie najazd rabusiów na jego wioskę. Oprawcy splądrowali wszystko i puścili z dymem całą osadę, jeden z nich próbował zamordować Teona i ciachnął go dziwnie wyglądającym mieczem przez plecy i odjechał myśląc, że to zabija Teona. Jednak tak się nie stało, jakiś czas po odjeździe rabusiów do wioski przyszło 2 odzianych w czarne płaszcze facetów, którzy od razu zauważyli, krwawiącego chłopaka pod stertami drewna. Wyciągnęli go i zabrali ze sobą do jakiegoś klasztoru, gdzie opatrzyli go i zaopiekowali się nim. Póżniej chłopak dowiedział się, że mężczyźni byli zakonnikami oddającymi hołd Jashinowi - Bogowi Zniszczenia i Śmierci. Przez 5 lat chłopak był u niech na naukach. Wszystko starał się zapamiętać, miał głód wiedzy. Dowiedział się tylu fascynujących rzeczy na temat siebie i Jashina, że zapragnął zostać w klasztorze. Zakonnicy nauczyli go kontrolować chakrę, jego energię życiową w taki sposób, że był w stanie chodzić po ścianach, czy nawet wyżej skakać. Gdy osiągnął 16 rok życia został mianowany na pełnoprawnego wyznawcę Jashina, zaś jego Bóg zesłał na niego błogosławieństwo nieśmiertelności. Jego jedyną misją było nawrócić wszystkich na swoją religię, która jako jedyna była słuszna. Wiedział już gdzie chce zacząć. Chciał odnaleźć zbirów, którzy wymordowali całą jego wioskę i wcale nie było trudno ich znaleźć. Wykańczał ich jeden po drugim, aż doszedł do ich herszta, tego z tym dziwnym mieczem. Okazało się, że ostrze było maczane w jakiejś truciźnie, dlatego rana z pleców Teona nigdy w pełni się nie zasklepiła. Zaś co do herszta, to można powiedzieć że zginął od własnej broni. Gdy Teon złożył już swoją ofiarę na rzecz Boga Jashina wrócił do klasztoru aby kontynuować naukę o swoim Bogu, bo w jego mniemaniu było to bardzo frapujące zajęcie.
WIEDZA [/color]
INFORMACJE:
KLANY, RODZINY SHINOBI, WIĘZY KRWI: Podstawowe informacje na temat Wyznawców Jashina.
POSTACIE: [/color]
ZDOLNOŚCI
KEKKEI GENKAI: Fumetsu
NATURA CHAKRY: Doton (土遁) - Element Ziemi
STYLE WALKI: Kijutsu (Mokuzai)
UMIEJĘTNOŚCI:
PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
SIŁA:15
WYTRZYMAŁOŚĆ:15
SZYBKOŚĆ:10 (+10 za styl)
PERCEPCJA:10 (+10 za styl)
PSYCHIKA:10
KONSEKWENCJA:10
KONTROLA CHAKRY: E
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY : 100%
MNOŻNIKI: +10 Szybkości; +10 Percepcji
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
NINJUTSU D
GENJUTSU
TAIJUTSU
BUKIJUTSU
KENJUTSU
SHURIKENJUTSU
KUSARIJUTSU
KIJUTSU D
IRYōJUTSU
FūINJUTSU
ELEMENTARNE
KATON
SUITON
FUUTON
DOTON
RAITON
KLANOWE
JUTSU:
• Utsusemi no Jutsu [Ninjutsu rangi D]
• Gairaishū Kaiatari [Kijutsu rangi D]
• Yosakugiri [Kijutsu rangi D]
• Suienzou no Jutsu [Ninjutsu rangi D]
• Bunshin no Jutsu [Ninjutsu rangi E]
• Henge no Jutsu [Ninjutsu rangi E]
• Kai [Ninjutsu rangi E]
• Kawarimi no Jutsu [Ninjutsu rangi E]
• Kinobori no Waza [Ninjutsu rangi E]
• Suimen Hokō no Waza [Ninjutsu rangi E]
• Nawanuke no Jutsu [Ninjutsu rangi E]
• Ōgama [Wynikające ze stylu walki]
EKWIPUNEK
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE):
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE): 5 kunai i 5 shurikenów
ROZLICZENIA
PIENIĄDZE: Rozliczenie
PH: Rozliczenie
MISJE: