Imię: Shakyamuni
Nazwisko: Uchiha
Klan: Brak
Wiek: 16 Lat [16.06.362]
Płeć: Kobieta
Wzrost: 158cm
Waga: 50,6kg
Ranga: Genin
Wizualizacja Wyglądu I Ubioru
Wygląd
Jeden rzut oka i możesz ją opisać jednym słowem. Punkówna. Jest średniego wzrostu i szczupła, ale nie całkowicie wiotka, wysportowana sylwetka wskazuje na to, że nie jest to dziewczyna, co spędza czas leniąc się. Osobnicy bardziej wybredni mogą poskarżyć się na nieodpowiednie uwydatnianie kobiecych wdzięków, które ma dość wbrew pozorom dość spore jak na swój wiek. Szczupła talia, płaski, nawet trochę umięśniony brzuszek, na sobie nosi ubrania, które często można uznać za zbyt prowokujące czy odsłaniające zbyt wiele. Długie, odsłonięte, zgrabne nogi. Lekko elipsoidalna głowa.Twarz wyrazista o ostrych, zdecydowanych rysach. Duże oczy, o charakterystycznym, żółtym odcieniu, obramowane charakterystycznym lekkim, ciemnym makijażem. Brwi natomiast krótkie, cienkie, zabarwione łagodnie kolorem czarnym. Ładnie wykrojone usta często są pomalowane szminką o beżowym odcieniu. Paznokcie, długie i starannie utrzymane, niebarwione żadnym kolorem. Włosy... tak, były jej dumą, takim znakiem rozpoznawczym wyróżniające jej spośród tłumu. Długie do pasa, same włosy delikatne w dotyku zbudowane z cienkich nitek. Aby rozpuszczone luzem nie przeszkadzały jej w dniu codziennym, spina je w jeden okazały warkocz.
Ubiór
W co zwykle jest ubrana? Niektórzy mawiają, że balansuje na granicy dobrego smaku a przyzwoitości. Otóż nie ma tu dużo do opisywania ale spróbujmy coś sklecić. Wygodne, zamszowe, krótkie buty z skóry łudząco przypominające baletki, pokrywają jej nogi po same kostki. Z butów ciągną się białe podkolanówki i lekkim czerwonym akcentem. U samej góry, zaginane są one na zewnątrz tworząc unikatowy wygląd. Ale idąc wyżej mamy... krótki, krótko nic... Ale zaraz wyżej bawełniana spódniczka założona na bieliznę. Biust zakryty jest czerwoną z białymi wykończaniem bluzką bez rękawków. Całość nie zakrywa pleców. Aby wszystko trzymała się siebie, pasek przewiązują jej pas. Ostatnią rzeczą były rękawki które stanowiły udzielną część ubioru. Czerwony materiał zaczynał się nieco za ramionami a kończył przy nadgarstku. nie były to jednak tradycyjne rękawy. Stanowiły one elegancką ozdobę. W porównaniu do standardowych te były szerokie z ostrymi zakończeniami.
Znaki Szczególne: Brak
Charakter
Żadnego charakteru nie da się opisać w kilku słowach, a panienki Shakyamuni już w szczególności. Optymistka z ogromnymi pokładami energii, które uwielbia przekładać na sport i samodoskonalenie. Od najmłodszych lat wychowywała się w posiadłości klanu, a na spacery po rodzimej Ryuzaku no Taki udawała się z babcią: dzięki niej poznawała najciekawsze miejsca w wiosce, uczyła się historii. Z kolei z dziadkiem nierzadko wyruszała w sprawach służbowych do władcy wioski. Po swej matce odziedziczyła zdolność rozmowy bez ograniczeń: im jest doroślejsza, tym częściej się powstrzymuje przed paplaniem bez najmniejszego sensu, jednak często musi gryźć się w język. Jej mózg jest połączony bezpośrednio do jadaczki i tym samym dziewczyna bardzo szybko jest w stanie powiedzieć wszystko to, co myśli o drugiej osobie. W związku ze swoją wspaniałą umiejętnością musiała nauczyć się: po pierwsze uciekać, po drugie walczyć. W czasie procesu nazywanego dojrzewaniem dziadkowie rozbudzili w niej niechęć do zboczeńców: wyobraźcie sobie małą Shakyamuni bijącą dużego, zapijaczonego faceta w średnim wieku. W owym okresie podejrzewano, iż stary czwarty Raikage jest ojcem tego małego furiata. Mała słodka dziewczynka od najmłodszych lat była przyuczana do szerzenia kultury i obyczajów. Jest bardzo dobrze wychowana, zwraca uwagę na najmniejsze gesty, jej ukłon jest perfekcyjny. Pierwsze spotkanie z chodzącym bóstwem może zrobić wrażenie, ale podczas każdego następnego razu włącza się komora odpowiedzialna za gadulstwo, albo ta, w której zmagazynowana jest miłość do otaczającego świata (i wszystkich istot żywych). Kocha komplementy i jest świadoma swojej wartości Mała Panienka Shakyamuni uwielbia zabawę, nienawidzi nudy.[/spoiler]
Nawyki
Gdy jest zestresowana unika kontaktu wzrokowego
Uderzanie czubkiem buta w podłoże podczas rozmowy
Nindo
Kiedy wszystko idzie źle pamiętaj że może być jeszcze gorzej!
Historia
Cud narodzin to piękna rzecz, jednakże niektórym cudownym chwilą mogą towarzyszyć parszywe okoliczności. Tym razem było inaczej niż w przypadku siostry Ayame. Nie było niepotrzebnych walk, rozlewu krwi i tym podobnych bzdur. Zresztą matka obu dziewczynek nie miała zbytnio czasu by zajmować się sprawami kunoichi. Miała na głowie ledwo dwu miesięczne dziecko, a lada chwila na świat miała przyjść na świat druga dziewczynka. Tak też się stało. Jeszcze tego samego dnia słońce ujrzała kruszynka o błękitnych oczkach. Wkrótce szybko można było zobaczyć u Shakyamuni i Ayame podobieństwa cech klanowych takich jak: włosy. Mimo niewielkiej różnicy wieku, Shakyamuni widziała w siostrze kogoś lepszego i od zawsze chciała się do niej upodobnić czy zaimponować. Prowadziło to do ciekawych sytuacji, gdy znacznie niższa dziewczyna przyodziewała ciuchy siostrzyczki. W końcu lata mijały i obie powoli dorastały odbiegając od siebie, a różnic między nimi z dziury stawała się przepaścią, zwłaszcza od momentu gdy siostra aktywowała swoje klanowe Kekkei genkai którego Shakyamuni nie otrzymała od losu. Tutaj ich zainteresowania i rozwój różnił się do tego stopnia, że młodsza Uchiha nie była w stanie dorównać swojej starszej siostrze. Sama zaś interesowała się ludzkim ciałem i procesom jakie w nim zachodzą co zaowocowało częstym przebywaniem w bibliotece. Podczas gdy inne dzieciaki bawiły się w najlepsze, ona zamykała się z książkami w swoich czterech ścianach przez co stała się skryta. Mimo wszystko gdy Ayame poszła szkolić się w akademii ninja, Shakyamuni nie mogła przejść koło tego i ruszyła jako jej cień.
Informacje:
Klany, Rodziny shinobi, Więzy krwi:
Postacie:
Kekkei Genkai: Brak
Natura Chakry: Fuuton
Style Walki: Goken
Umiejętności
Wrodzona - Sensor
Nabyta - Brak
Siła: 5
Wytrzymałość: 5
Szybkość: 5 | 30
Percepcja: 15 | 25
Psychika: 60
Konsekwencja: 5
Kontrola Chakry: E
Maksymalne Pokłady Chakry : 100%
Mnożniki: Goken
Poziom Rozwoju Ninpoo:
Genjutsu: D
Iryojutsu: D
Fuinjutsu: D [/center]
Genjutsu
[D] Suzu no Oto
[D] Kasumi Jusha no Jutsu
[D] Magen: Narakumi no Jutsu
Iryojutsu
[D] Chiyute no Jutsu
Fuinjutsu
[D] Fūin no Jutsu
Ninjutsu
[E] Bunshin no Jutsu
[E] Henge no Jutsu
[E] Kai
[E] Kawarimi no Jutsu
[E] Kinobori no Waza
[E] Suimen Hokō no Waza
[E] Nawanuke no Jutsu
Przedmioty Przy Sobie (Widoczne):
Przedmioty Przy Sobie (Niewidoczne):
Pieniądze: 600Ryō
PH: 25
Misje:
D -
C -
B -
A -
S -