Strona 1 z 1
Shinji Uchiha
: 22 maja 2016, o 21:28
autor: Shinji
DANE PERSONALNE
IMIĘ: Shinji
NAZWISKO: Uchiha
KLAN: Uchiha
WIEK [DATA URODZENIA]: 18 [366]
PŁEĆ: Mężczyzna
WZROST: 176 cm
WAGA: 61 kg
RANGA: Dōkō
APARYCJA
WYGLĄD:
Pod względem wyglądu, Shinji'ego można uznać za przeciętnego szaraczka. No może nie do końca ma pewne zadatki i kto wie. Nie jest jednak marzeniem każdej znanej kobiety na tym świecie, być może jeszcze się "nie wyrobił". W końcu ma dopiero 14 lat. Włosy koloru czarnego jak na członka klanu Uchiha przystało, oczy koloru czarnego co zdaje się być także cechą charakterystyczną dla klanu, a przynajmniej jego linii rodzinnej. Nos zwykłych ludzkich rozmiarów bez żadnych udziwnień, można wręcz rzec, że ponadprzeciętnie symetryczny co rzuca się od razu w oczy. Budowa ciała stosunkowo wątła z minimalną warstwą tłuszczu, która nie sprawia żadnego złego wrażenia estetycznego. Jedynie dzięki tak niewielkiej ilości nie widać suchych kości. Fryzurę Shinji'ego można uznać za to za artystyczny nieład. Włosy nigdy do końca nie chcą się układać, a o przylizaniu nie ma totalnie mowy. Ma to jednak swoje zalety, nie musi tracić zbytnio czasu na ich układanie gdyż po prostu i tak nie odniosłoby to skutku.
UBIÓR:
Najczęściej nosi czarną lub białą bluzkę z krótkim rękawem. Koniecznie w matowym kolorze. Wnętrze jest białe. Zarówno w przypadku czarnej jak i niebieskiej. Zależnie od koloru owej bluzki nosi, albo czarne spodnie do czarnej bluzki lub białe do niebieskiej. Buty charakterystyczne pod względem wyglądu dla shinobi posiada tylko jedne w kolorze białym. Można by je przyrównać najbardziej do sandałów, jednak jest to wersja dla shinobi. Nigdy nie odczuwał potrzeby posiadania przesadnej ilości ubrań i tak też mu zostało. Na rękach, a dokładnie na przedramionach ukochał sobie noszenie specyficznych karwaszów wykonanych ze zwykłej tkaniny w kolorze białym z lekkimi wystąpieniami niebieskiego. Nie przejawiają one żadnej funkcji defensywnej, czysta estetyka ubioru.
ZNAKI SZCZEGÓLNE:
-
OSOBOWOŚĆ
CHARAKTER:
Pierwszą cechą, która się rzuca od razu w oczy jest arogancja. Nie jest to jednak jakieś super mega wydanie, po prostu lekka arogancja, którą przejawia poprzez dogryzanie ludziom. Zwłaszcza, gdy są słabsi od niego. Przez takie zachowanie Shinji zwykł podbudowywać własne ego, które i tak było już wyniesione na wyżyny. Wszystko przez, to że był uważany za geniusza. W swoim wieku zdołał opanować więcej technik jak i się lepiej rozwinąć od swoich rówieśników. Kolejną cechą jest mocno luzacki styl życia. Wygląda to tak, że chłopak często zdaje się lekceważyć sprawy przy których inni stają się poważni. Nie jest to jednak wersja - lekceważymy wszystko. Gdy sytuacja tego wymaga Shinji potrafi stać się naprawdę poważny i wykazuje się przy tym niezwykłą wręcz inteligencją. Być może to właśnie z niej wynika owy fakt luźnego podejścia do życia. Po prostu zdaje sobie sprawę, że powaga w masie sytuacji nie ma całkowicie sensu. Trzecią już cechą, którą można by opisać Shinji'ego jest poczucie humoru, co prawda w lekkim wydaniu. Dodatkowo zdarza mu się czasami popaść w gniew, który przejawia się totalną destrukcją otoczenia. Nie zdarza się to często i wyprowadzenie go z równowagi biorąc pod uwagę jego styl bycia jest niesłychanie trudne. Jednak jeśli się to już uda lepiej nie przebywać bezpośrednio w jego otoczeniu, gdyż może się to bardzo źle skończyć. Zwykle po prostu wyładowaniem swojego gniewu słownie, aczkolwiek w przypadku bycia jego wrogiem także i przemocą. Na dodatek jest po prostu zboczony. Nie przejawia tego w jakiś brutalny sposób biorąc co jego zdaniem mu się należy, aczkolwiek czasami zarzuci jakimś zbereźnym tekstem oraz uwielbia kobiece kształty już od najmłodszych lat.
Na dodatek przy wszystkim co robi jest niezwykle uparty. Stale stawia przed sobą nowe wyzwania, który stara się sprostać, a wszystko przez filozofię, którą wyznaje - samodoskonalenie.
NAWYKI:
-
NINDO:
W przypadku tego jegomościa nie uświadczymy jakiegoś złotego zdania, którym można by określić jego ścieżkę Shinobi. Nindo jest dla niego spisem zasad, którymi kieruje się w swoim życiu. Przede wszystkim najwyższą wartością są dla niego bliscy. Byłby w stanie oddać za nich życie, tak samo w przypadku najbliższych przyjaciół. Może być to lekkim zaskoczeniem, zwłaszcza z racji przynależności do klanu Uchiha, którego cechą charakterystyczną jest nienawiść. Mało znana jest jednak historia tej nienawiści wynikająca z faktu ogromnej miłości tworzącej więzi rodzinne. To właśnie strata kogoś bliskiego wyzwala tak ogromną nienawiść. Niezwykle istotne jest dla niego zakończenie wojen. Dla wiecznego pokoju byłby w stanie poświęcić bardzo dużo. To właśnie przez owe walki utracił matkę zabitą przez jednego z członków klanu Senju dlatego poprzysiągł zemstę. Shinji wyznaje także zasadę samodoskonalenia w każdej dziedzinie życia. Od ciężkiego treningu po relacje z kobietami. Nie wolno się ani przez chwilę się zawahać, co cię nie zabije to cię wzmocni. Czy jest to zabicie członka własnej rodziny, poświecenie towarzysza, a nawet wymordowanie całej wioski wraz z dziećmi. Może się to wydawać sprzeczne z jego filozofią ogromnych więzi przyjaźni i rodzinnych, a jednak. Oczywiście wolałby tego uniknąć i takowego poświęcenia dokonałby wyłącznie w niezwykle istotnym celu. Zdanie, które najbardziej pasowałyby do wyznawanej przez niego filozofii to:
Nie można go jednak uznać za Nindo, po prostu najbardziej trafnie opisuje wartości przez niego wyznawane.
HISTORIA:
Narodziny chłopaka nastąpiły 30.09.366 przyszedł na świat jako drugie dziecko w swojej rodzinie. Oprócz niego jest jeszcze starszy o 3 lata brat, którego to od zawsze podziwiał chociaż tak naprawdę nie było czego. Był on lekko ponad przeciętnym shinobi. Jednak dla młodszego brata od zawsze stanowił pewien próg który chciał przekroczyć. Tak jego marzeniem bez żadnych wyższych celów było przewyższenie pod względem umiejętności brata. Jednak był zbyt młody by zacząć trenować po prostu oglądał to co robi Shinzō podziwiając jego ciężki wysiłek. Pierwszy trening, któremu się przyglądał zapadł mu najbardziej w pamięci. Z pewnością nie był to pierwszy jego brata, gdyż dysponował całkiem sporymi umiejętnościami. Trening ten polegał na rzucaniu kunai do tarcz. Niby nic, a jednak były one ułożone w taki sposób, że wymagało to zbijania broni. To właśnie na młodziku zrobiło kolosalne wrażenie zwykłe rzucenie kunai do celu wydawało mu się skomplikowane, a co dopiero ich zbijanie. Nie posiadał wtedy co prawda żadnych umiejętności i z teraźniejszego punktu widzenia nie było to niczym niemożliwym do osiągnięcia jednak wspomnienie to stało się motywacją Shinji'ego do pogoni pod względem umiejętności za Shinzō. W jego mniemaniu dzieliła ich ogromna przepaść i jest też tak do teraz. Wieczna pogoń za bratem była tak naprawdę jedynym godnym uwagi wspomnieniem z dzieciństwa, ponieważ była ono całkowicie zwyczajne. Kochająca matka jak i ojciec, chociaż w jego przypadku wyglądało to nieco inaczej. Był on bardziej surowy. Oczekiwał po chłopaku co najmniej takich samych rezultatów jak po jego bracie. Był to też kolejny element napędzający go do nieustannego treningu gdy osiągnął odpowiedni pułap wiekowy. Nie dość, że desperacko próbował dorównać bratu to na dodatek ojciec przejawiał w jego kierunku mocno wygórowane oczekiwania, którym o dziwo dawał radę. Wszystko dzięki niesamowitemu wsparciu matki, który przynosiła mu jedzenie na miejsce treningu oraz w przerwach na nie motywowała do dalszej pracy. Cóż mogło się stać tak szczęśliwej rodzinie? Odpowiedzią są wydarzenia z Turnieju Piaskowych Filarów w osadzie Sachū no Senjō. Brał w nim udział Shinzō i cała rodzina postanowiła się tam wybrać w celu zaczerpnięcia odrobiny rozrywki jak i dopingowania wkraczającego powoli w dorosłość jakby nie patrzeć brata chłopaka. Warto tutaj wspomnieć, że oprócz odczucia rywalizacji od strony Shinji'ego darzyli się oni głębokim uczuciem braterskim. Na turnieju wszystko przebiegało bezproblemowo Shinzō, który posiadał 3 łezkowego sharingana bardzo dobrze sobie radził jednak niestety wybuchły walki w całej osadzie, które przerodziły się w bitwę. Cała rodzina Shinji'ego broniła go przed wszelką krzywdą i stało się najgorsze. Chłopak nie potrafił tego zrozumieć, ale tak działała zasada ochrony młodszego pokolenia, które jest przyszłością klanu. Podczas walk zginęła jego matka. Ta wspaniała matka, która dodawała mu sił przez ten cały czas, dzięki której zaczął doganiać brata dzięki ciężkiej pracy. Wtedy to też w jego oczach pojawił się sharingan z jedną łezką. Było to niezwykle silne przeżycie, które spowodowało odblokowanie się pewnej blokady w umyśle udostępniającą to niezwykłe Kekkei Genkai. Jednak po całych wydarzeniach wyszło na to, że był to wyczyn jednorazowy. Mimo przebudzenia sharingana nie potrafił go używać. Najwidoczniej był jeszcze zbyt mało doświadczony, a silny szok psychiczny spowodował przebudzenie się zakorzenionych głęboko genów klanu Uchiha. Żeby ironii stało się zadość zabójcą matki był nie kto inny jak członek klanu Senju. W pamięci Shinji'ego bardzo głęboko zakorzeniła się nienawiść do tego klanu, która objawiała się na sam widok symbolu tego klanu czy choćby i samo wspomnienie o nim. Tak nienawidził 'śmieci' z klanu Senju, jak zwykł ich określać. Było charakterystyczne dla jego klanu to też mógł swobodnie wygłaszać tą opinie. W jego przypadku było to jednak czymś więcej. Czymś osobistym... Podczas pogrzebu matki poprzysiągł sobie, że jeśli tylko nadarzy się takowa okazja zrobi wszystko by doprowadzić do zguby Senju.
WIEDZA
INFORMACJE:
-
KLANY, RODZINY SHINOBI, WIĘZY KRWI:
Wiedza na temat własnego klanu:
Oprócz charakterystycznych cech przypisanych każdemu Uchiha, również znajomość umiejętności klanowych
Wiedza na temat pozostałych klanów/szczepów wynikająca z pochodzenia:
Aburame – ich ubranie zasłania praktycznie całe ich ciało, a oczy przysłonięte są przez ciemne okulary, potrafią manipulować robactwem, używając go w walce, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Kaigan
Akimichi – charakteryzują się nieco większą masą tłuszczową, często spożywają posiłki, jednak potrafią zaskoczyć i są dobrymi wojownikami mimo pozornej nieprzydatności, wyspecjalizowani w taijutsu, potrafią manipulować swoim ciałem, zamieszkują tereny tereny Sakai
Hōzuki – charakterystyczne, ostro zakończone uzębienie, lubią przebywać blisko wody, którą świetnie manipulują i potrafią się w nią zmienić, nie mają określonego typu walki, są w niej mało oczywiści i nieprzewidywalni, zamieszkują tereny Kantai
Jashin – wyjątkowi na swój sposób, mają zdecydowanie dziwny styl walki, ranią siebie, jednocześnie raniąc przeciwnika, sprawiają wrażenie nieśmiertelnych, specjalizują się w walce dużymi ostrzami, niekoniecznie katanami, ich siedzibą jest Ryuzaku no Taki
Kakuzu – żywi truposze, ich ciało wygląda, jakby było całe pozszywane, a poza tym mówi się o nich, że mogą mieć więcej niż jedno życie, brak źrenic, charakterystyczne, czarne białka oczu, mieszkają na terenach Sakai
Kami - dosyć chłodni w obyciu, zamknięci w sobie, ale z niezwykłymi umiejętnościami, dzięki którym potrafią panować i manipulować dowolnie papierem, ulokowali się na terenach Antai
Kaminari – członkowie tego klanu w większości przypadków charakteryzują się ciemniejszą karnacją, z natury spokojni, specjalizują się w manipulacji raitonem, wytwarzając go w innej, znanej sobie wersji, stawiają na ninjutsu, zamieszkują tereny Antai
Nara – przeważnie nie wykazują chęci do walki, nie lubują się w bezpośrednich starciach, potrafią manipulować cieniem, używając go w walce, posiadają niesamowitą inteligencje, z natury są raczej strategami, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Midori
Senju – młody wygląd i stosunkowo długi żywot, często wyśmienici w konkretnie jednej dziedzinie, manipulują drewnem, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Shinrin
Wiedza na temat pozostałych klanów/szczepów - nabyta:
Yuki – posługują się lodem, który był wystarczająco szybki by móc go obezwładnić zanim mógł zareagować z aktywnym Sharinganem. Nie jest on zbyt wytrzymały, ale przy odpowiedniej ilości jest w stanie efektywnie bronić przed ataki. Potrafią używać czarnego lodu o nieznanych właściwościach. Co warto podkreślić ich techniki mogą pojawić się wszędzie nawet za lub pod użytkownikiem.
POSTACIE:
Iwaru (nie żyje)
Reiji (nie żyje)
Kazumi - imię i wygląd
Dziwny gość z okularami na głowie z klanu Yuki - Bardzo wysoka pozycja w hierarchii klanu (NPC)
Intrygująca postać z organizacji kruków - zwykł nazywać ją szefem (NPC)
Han Sozo i jego świta - nic oprócz wyglądu i tego że został wskrzeszony (NPC)
ZDOLNOŚCI
KEKKEI GENKAI: Sharingan: San Tomoe
NATURA CHAKRY: Katon
STYLE WALKI:
UMIEJĘTNOŚCI:
PAKT: -
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
Siła: 30
Wytrzymałość: 50
Szybkość: 100
Percepcja: 50 (110)
Psychika: 35
Konsekwencja: 50
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 230
MNOŻNIKI STAŁE:
Wytrzymałość +5% do chakry
MNOŻNIKI CZASOWE:
Sharingan: San Tomoe +60 do percepcji
KONTROLA CHAKRY: Ranga A
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 100% + 5% = 105%
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
Ninjutsu - Ranga E
Klanowe - Ranga B
Katon - Ranga A
Kenjutsu - Ranga A
TECHNIKI
Ninjutsu:
Ranga E:
Bunshin no Jutsu - 2%
Henge no Jutsu - 2%
Kai - Brak
Kawarimi no Jutsu - 2%
Kinobori no Waza - Minimalny, nieodczuwalny
Suimen Hokō no Waza - Minimalny, nieodczuwalny
Nawanuke no Jutsu - 2%
Kenjutsu:
Ranga D:
Fūma Ninken - Brak
Chanbara - Pasywna
Katon:
Ranga D:
Katon: Hōsenka no Jutsu - 6% (za 4 kule)
Ranga C:
Ranga B:
Ranga A:
EKWIPUNEK
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE :
Katana w pochwie na broń przypięta do pasa z lewej strony
Torba na broń I z tyłu, przypięta do pasa z lewej strony pleców
Torba na broń II z tyłu, przypięta do pasa z prawej strony pleców
Torba na broń III z tyłu, przypięta do pasa pomiędzy dwoma pozostałymi pozostałymi torbami
Kołczan przypięty do pasa po prawej stronie
Kabura na broń, przyczepiona do prawego uda
Mała Kusza przyczepiona do pasa przełożonego przez tułów (punkt oparcia pasa na ramieniu)
PRZEDMIOTY SCHOWANE:
Kabura na broń [6/30]
Torba na broń I [33/140]
2x kunai z notką świetlną [6,5]
3x Shuriken [2]
1x pigułka ze skrzepniętą krwią [1]
2x bojowa pigułka żywnościowa [1]
7x senbon z przyczepionym dzwoneczkiem na końcówce [0,5]
30x Makibishi[0,25]
Torba na broń II [130/140]
20x kunai z wybuchową notką [6,5]
Torba na broń III [44/140]
1x 30 metrów linki z przyczepionym kunaiem na jednym końcu, a shurikenem na drugim [15,5]
2x 6 metrów linki z shurikenem na każdym końcu [5,5]
15x Makibishi [0,25]
1x Notka świetlna [0,5]
1x Bombka Chili [1]
1x Bombka Dymna [1]
Kołczan [60/60]
Kieszeń:
2 specjalne monety (do kontaktu z Krukami)
PRZEDMIOTY W ZAPASIE (NIE PRZY POSTACI):
7x bełt [2]
Kabura z kozią nogą przyczepiona do tego samego pasa co kusza (także na plecach) - zostawione w karczmie
Mapa portu Ryuzaki no Taki
ROZLICZENIA
PIENIĄDZE: klik!
PH: klik!
MISJE:
Ranga D: 5
Ranga C: 2
Ranga B: 0
Ranga A: 3 (w tym 3 eventy)
Ranga S: 0
PREZENT OD ADMINISTRACJI:
Re: Avarice
: 23 maja 2016, o 23:28
autor: Ero Sennin
Re: Avarice
: 24 maja 2016, o 00:10
autor: Shinji
Poprawiona
Re: Shinji Uchiha
: 24 maja 2016, o 00:23
autor: Ero Sennin
Zaakceptowane.
Ukryty tekst