DANE PERSONALNE
IMIĘ: Uzu
NAZWISKO: Ketsueki
KLAN: -
WIEK [DATA URODZENIA]: 21 lat
PŁEĆ: Mężczyzna
WZROST | WAGA: 1,86m/79kg
RANGA: Dōkō
APARYCJA
WYGLĄD: Uzu ma gęstą, krótką, czarną brodę i długie włosy tego samego koloru, zasłaniające uszy. Jego początkowo chorobliwie blada cera przez lata odrobinę ściemniała, jednak w dalszym ciągu wyróżnia go z tłumu. Oczy ma niezaprzeczalnie po matce – ciemnoszare, jak chmury przed potężną burzą. Jedyna różnica polega na tym, że te jego są znacznie częściej przekrwione. Nos Uzu jest stosunkowo długi, ostro zakończony, a usta czerwone, jakby przed chwilą pożyczył trochę twojej krwi. Twarz ma pociągłą. Jest wysoki, ma dobrze umięśnione ramiona, nogi i tors, które kontrastują z odrobinę wychylającym się brzuchem, jednak dostrzeże to tylko ten, kto porządnie się przypatrzy. Wygląda na godnego przeciwnika, a nawet groźnego, gdy wyszczerzy się w uśmiechu ukazującym zaostrzone jak u wampira kły.
UBIÓR: Jego ciało okrywa czarna, męska tunika. Odsłania całe ręce, a nogi od połowy uda. Jest przewiązana białym materiałowym pasem. Nie jest to jedynie ozdoba - zatknięte są za niego noże, co ułatwia dostęp do nich. Shurikeny byłoby ciężko trzymać w ten sposób, dlatego Uzu nosi je w przeznaczonych do tego kieszonkach na bokach tuniki. Strój jest wyposażony w kaptur, jednak Uzu rzadko z niego korzysta - w zasadzie tylko wtedy, gdy misja wymaga pozostania anonimowym. Jego spodnie również są czarne, a dół wąskich nogawek ginie w wysokich, twardych butach zakrywających całe stopy. Przedramiona Uzu są zabandażowane, a dłonie okryte są czarnymi, cienkimi rękawicami odsłaniającymi jedynie palce.
ZNAKI SZCZEGÓLNE: Bardzo blada cera.
OSOBOWOŚĆ
CHARAKTER: Przeszłość Uzu ukształtowała jego charakter i kształtuje w dalszym ciągu, pogłębiając jego żal. Rozpacz spowodowana utratą bliskich osób, podszywana nienawiścią do świata, sprawia, że ogarnia go szaleństwo. Młody wojownik nosi w sobie wiele sprzeczności. W głębi duszy jest uczuciowy, na ogół jednak widoczna jest jego bezwzględność. Jest pełen wyrozumiałości, ale brutalność i rządza krwi każą mu postępować wbrew niej. Lubi wspominać, choć nierzadko wspomnienia przychodzą do niego same, każąc okropnie cierpieć. Uzu jest wytrwały, cierpliwy i zdyscyplinowany, ale kiedy jego ciche szaleństwo obudzi się podczas walki, czyni go nieprzewidywalnym. Gorzej, jeśli da o sobie znać, gdy młody ninja przebywa w samotności. Staje się on wówczas niebezpieczny dla samego siebie. Zazwyczaj jednak nie dopuszcza do tego, by żal całkowicie pochłonął jego umysł i upija się, co owocuje śmiercią przypadkowych osób i zniszczeniem przypadkowych miejsc (co daje mu mnóstwo satysfakcji). Autodestrukcyjne zapędy pozwoliły mu w znacznym stopniu uodpornić się psychicznie na wszelki ból.
NAWYKI: Pije w szczególnie trudnych momentach. Gdy jest zdenerwowany lub zaniepokojony skubie brodę.
NINDO: ”Paradoksalnie - w życiu nie czeka nas nic piękniejszego niż śmierć”.
HISTORIA: Uzu urodził się w Ryuzaku no Taki. Był jedynakiem, co pozwoliło jego ojcu skupić na nim całą uwagę w kwestii treningu, ćwicząc go w sztuce Gōken. Matka miała znacznie mniejszy wkład w trenowanie syna, ale znacznie bardziej niż ojciec interesowała się życiem wewnętrznym Uzu. Rodzina była dla niej najważniejsza, jednak wobec Jashina, stojącego na drugim miejscu, też miała pewne zobowiązania. Jednym z nich był Test Wierności – egzamin pozwalający zająć ważniejsze miejsce w hierarchii klanu. Przystąpiła do niego za namową starszego brata, swojego idola i autorytetu. Ostatnia część sprawdzianu odbywała się na arenie, obserwowana przez liczną widownię. Uzu miał wtedy czternaście lat. Z fascynacją oglądał, jak ukochana matka w spektakularny sposób pozbywa się trzech wyszkolonych zabójców. Kiedy skończyła, egzaminator wyjął z kieszeni małą probówkę i przytknął ją do ust. Wyznawczyni Jashina niemal od razu zrozumiała, co się dzieje, jednak stała zbyt daleko, aby powstrzymać egzaminatora, i zbyt blisko niego, aby uciec z kręgu wyznaczającego obwód znaku ich boga. Czwarty zabójca przymrużył oczy, rozsmakowując się w odrobinie krwi wypitej z probówki, po czym zadał sobie kilka ciosów nożem składając matkę Uzu w ofierze Jashinowi. Zapadła cisza. Grobowa cisza. Wszystko na moment znieruchomiało… Nagle na arenie pojawił się brat zamordowanej i poderżnął gardło egzaminatorowi. Chwilę później padł martwy na kolana, przebity kosą ojca Uzu. Na trybunach zawrzało. Ktoś krzyczał oburzony, ktoś inny wstawiał się za mścicielem, a kiedy w ruch poszły kolejne ostrza, zapanował chaos. Co w tym czasie działo się z chłopakiem? Został na trybunach i patrząc na nieżywą matkę oraz ojca kopiącego truchło wuja, na przemian śmiał się i wpadał w nieokiełznany szloch. Na jego oczach niewielka grupa ludzi wprawiła w ruch obojętną na pochodzenie i wyznanie, niemożliwą do zatrzymania machinę śmierci. Potężni Wyznawcy Jashina stracili kontrolę nad własnym dziełem. Sytuacja uspokoiła się dopiero następnego dnia. Członkowie klanu osądzili ojca Uzu. Od stryczka uratowała go wysoka pozycja w hierarchii, chociaż oficjalnie był to fakt, że działał zaślepiony silnymi emocjami - w złości na człowieka, który namówił jego żonę na przystąpienie do egzaminu. Być może naprawdę tak było. Nie miał ochoty rozmawiać o uczuciach, w przeciwieństwie do swojego syna. Uzu chciał z kimś porozmawiać, chciał odeprzeć pochłaniające go szaleństwo. Traumatyczne wspomnienia nie dawały mu spokoju, jednak nie było osoby, do której mógłby się zwrócić. Miał stryja, jednak stary pijak nie utrzymywał kontaktów z rodziną. Młody wojownik dojrzewał w samotności, nękany przez własną pamięć, żądną zabić go jego własnymi rękami. Dopiero cztery lata po tragedii jego cierpienie osłodziło pojawienie się w osadzie pięknej Miho. Młodzi, odkąd się poznali, spędzali razem mnóstwo czasu. Stan Uzu poprawiał się, obecność dziewczyny była przesłodkim lekarstwem dla jego zniszczonej psychiki. Pasowali do siebie, tworzyli zgraną parę. Oczywiście szczęście nie lubi trwać zbyt długo… Po dwóch spędzonych wspólnie latach, młody ninja stwierdził, że nadszedł czas, aby odejść z rodzinnego domu i zamieszkać z dala od nieobecnego duchem ojca. Chciał oczywiście zabrać ze sobą Miho, którą bezprzykładnie pokochał. Zakradł się w nocy pod jej dom, wspiął się po drzewie na wysokość okna jej pokoju, a wypatrując przez nie śpiącej, ukochanej przyjaciółki, dostrzegł ją, jak siedzi na łóżku wpatrzona w chłopaka obok niej i gładzi go delikatnie po policzku. Kiedy zszedł z drzewa, zakręciło mu się w głowie, a w żołądku poczuł koszmarny ścisk. Patrzył jeszcze przez chwilę na dom, który tak dobrze znał, po czym załamany wszystkim, co przed chwilą zobaczył, skierował kroki do baru. Ostatnie co zapamiętał, to szereg pustych butelek i pytanie sprzedawcy: „Czy wszystko w porządku?”. Ocknął się jeszcze tej samej nocy w ciemnej uliczce. Z miejsca, gdzie wcześniej stał bar, unosił się słup dymu. Płomienie szalały w swoim piekielnym tańcu, rozświetlając noc. Uzu był trzeźwy, jednak nie zdziwiło go to. Jego umysł zaraz po rozbudzeniu zaatakowały czarne myśli – jak sępy wydziobujące jego martwą duszę. I byłaby to ostatnia noc w życiu chłopaka, gdyby od kilku lat nie obserwował go stryj - Yu Gam Wayl. Właśnie on wyniósł młodego wojownika z płonącego baru. A później długo rozmawiali. Pierwszy raz – a jakby znali się całe życie.
Następnego dnia nikt nie mógł znaleźć Uzu. Yu Gam Waylem nikt się nie przejmował - jedynie jego brat powiązał to zniknięcie ze zniknięciem syna. Uśmiechnął się tylko kwaśno. Yu Gam był mistrzem sztuki Suiken, więc Uzu musiał już albo nie żyć, albo być w dobrych rękach zapijaczonego trenera. Zrozumiał też, że chłopak porzucił rodzinną tradycję i nie wierzy w Jashina, choć być może jest w nim pragnienie unicestwienia świata, który kazał mu tak potwornie cierpieć. A kiedy on sobie rozmyślał, umartwiony swoim życiem, pijany duet, skierował swoje chybotliwe kroki w poszukiwaniu nowych mieszkań w Ryuzaku no Taki.
• WIEDZA
INFORMACJE:
KLANY, RODZINY SHINOBI, WIĘZY KRWI:
-Jashiniści - są wyjątkowi na swój sposób, mają zdecydowanie dziwny styl walki, ranią siebie, jednocześnie raniąc przeciwnika, sprawiają wrażenie nieśmiertelnych, specjalizują się w walce dużymi ostrzami, niekoniecznie katanami
- Aburame – ich ubranie zasłania praktycznie całe ich ciało, a oczy przysłonięte są przez ciemne okulary, potrafią manipulować robactwem, używając go w walce, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Kaigan
- Dōhito – charakteryzują się otworami gębowymi na dłoniach, korzystają z gliny, która ma właściwości wybuchowe, co też jest ich znakiem rozpoznawczym
- Haretsu – porywa ich wir walki, ale nie posiadają charakterystycznych cech wyglądu, panują i manipulują wybuchem, lubią walkę bezpośrednią, zamieszkują tereny Tsurai
- Hyūga – ich charakterystyczną cechą się niemal białe oczy bez źrenic, przeważnie posiadają ciemne, długie włosy, honorowi i oddani swojemu klanowi, specjalizują się w walce bezpośredniej, w której często wykorzystują moc swoich oczu, podczas ich aktywacji pojawiają się na skroniach wyraźne żyły, zamieszkują tereny Kyuzo
- Kōseki – nie mają cech charakterystycznych z wyglądu, jednak w walce nie jest trudno ich poznać, ponieważ władają i manipulują kryształem, oddani swojemu klanowi, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Daishi
- Nara – przeważnie nie wykazują chęci do walki, nie lubują się w bezpośrednich starciach, potrafią manipulować cieniem, używając go w walce, posiadają niesamowitą inteligencje, z natury są raczej strategami, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Midori
- Uchiha – w większości przypadków ciemnowłosy przedstawiciele tego klanu, posiadają wyjątkowe oczy, które przy aktywacji stają się czerwone, zazwyczaj posługują się katonem, specjalizują w genjutsu i ninjutsu, zamieszkują tereny Sogen
- Yamanaka – członkowie klanu często posiadają długie, blond włosy i oczy pozbawione źrenic, słyną z bycia świetnymi mediatorami i politykami, potrafią wniknąć w myśli przeciwnika
POSTACIE: -
ZDOLNOŚCI
KEKKEI GENKAI: -
NATURA CHAKRY: Raiton – Element Błyskawicy
STYLE WALKI: Gōken
UMIEJĘTNOŚCI:
Wrodzona Mistrzowska kontrola
Nabyta -
PAKT: -
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
SIŁA 20
WYTRZYMAŁOŚĆ 10
SZYBKOŚĆ 15 I 25
PERCEPCJA 15 I 25
PSYCHIKA 5
KONSEKWENCJA 5
KONTROLA CHAKRY Ranga E
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY : 100%
MNOŻNIKI:
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
NINJUTSU Ranga E
GENJUTSU
TAIJUTSU Ranga C
BUKIJUTSU
KYUJUTSU
KENJUTSU
SHURIKENJUTSU
KUSARIJUTSU
KIJUTSU
IRYōJUTSU
FūINJUTSU
ELEMENTARNE
KATON
SUITON
FUUTON
DOTON
RAITON Ranga D
KLANOWE
JUTSU:
Ninjutsu:
[E]Bushin no Jutsu
[E]Henge no Jutsu
[E]Kai
[E]Kawarimi no Jutsu
[E]Kinobori no Waza
[E]Suimen Hokō no Waza
[E]Nawanuke no Jutsu
Taijutsu:
[D] Dainamikku Akushyon
[D] Dainamikku Entorī
[D] Aian Kurōī
Raiton:
[D] Raiton: Dendō Hando
[D] Raiton: Hiraishin
EKWIPUNEK
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE): Noże zatknięte za pas.
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE): Shurikeny w kieszonkach na bokach tuniki
ROZLICZENIA
MISJE:
PREZENT OD ADMINISTRACJI: