DANE PERSONALNE
IMIĘ:
Shin
NAZWISKO:
Ranmaru
KLAN:
Ranmaru
WIEK [DATA URODZENIA]:
18 [ 362 ]
PŁEĆ:
Mężczyzna [ Shinobi ]
WZROST | WAGA:
179 cm | 72 kg
RANGA:
Dōkō [ Uczeń ]
APARYCJA
WYGLĄD: Pierwsze wrażenie rozmówcy zawsze decyduje o tym, jak druga osoba będzie kogoś postrzegać. Jedno spojrzenie w oczy tak jasne i błękitne jak bezchmurne niebo albo zaczerwienione tysiącami kanalików (podczas używania zdolności klanowej) zdaje się hipnotyzować drugą osobę, zwracając najpierw uwagę na twarz. Delikatne, dziecięce rysy i blada cera pokryta cienką warstwą pudru - może niezbyt męsko - ukrywa kilka niedoskonałości i ewentualne czerwienienie czy niedyskretne emocje, których nie dałoby się stłumić przez opanowanie mimiki twarzy.
Kolejną wyróżniającą go cechą jest zwykła, a jednak z powodu ciągłego "stania na baczność" przystojna sylwetka dodaje mu zawsze parę centymetrów. Ciało jest zdrowe, poznaczone przez swą historię kilkoma bliznami, jednak prócz tego nietknięte tatuażami czy kolczykami. Poprawnie rozwinięta, czyli niezbyt rozbudowana (jak na shinobiego) struktura mięśniowa nie pozostawia wątpliwości co do przewyższania jego zdolności umysłowych nad fizycznymi. Blada skóra mimo wielu nie dała się opalić, lecz w trakcie dojrzewania Shin zaczął uznawać to za istne błogosławieństwo pozwalające mu się wyróżniać w tłumie bez zbędnego wysiłku. Ogłada, jaką nabył w trakcie dorastania sprawiły, że porusza się z płynnością i gracją należną arystokracji, mimo, że chłopak nie pochodzi ze szlachetnego rodu, co skrzętnie ukrywa za siatką domysłów i kłamstw.
UBIÓR: Ubiór pełni dwie funkcje: ma zakrywać to, co powinno być zakryte i pokazywać to, co powinno być pokazane. Strój Shina idealnie spełnia obie te funkcje: dopasowana koszula na guziki, lekko luźne czarne spodnie i płaszcz wojskowy z dzielonymi klapami, które można zapiąć w wypadku nadejścia zimna. Koszula jest wykonana z materiału rozciągliwego i jest nieco za mała by uwypuklić tors. Spodnie są szyte na miarę. Krój płaszcza poszerza ramiona, a wcięcie w talii usmukla sylwetkę. Buty, koniecznie skórzane i wyprawione, na niskiej podeszwie, chronią stopy w idealny sposób. Obuwie to w ciepłych klimatach zmienia się na obudowane sandały (również skórzane), z eleganckimi dziurkami zapewniającymi wentylację.
ZNAKI SZCZEGÓLNE: Kilka ran: Na ramieniu, na plecach, na brzuchu aż do lewego sutka i na lewej nodze.
OSOBOWOŚĆ
CHARAKTER: Cechy osobowości nigdy nie są jasne, szczególnie, gdy chodzi o sylwetkę kłamcy. Chłopak wygląda szykownie i tak się zachowuje: jak niegroźny gentleman, zawsze taktowny i wyważony, rzadko kiedy wychodzący ze swojej roli. Za fasadą uprzejmości kryją się dwie nadrzędne cechy jego charakteru: ambicja i chciwość . Cel jego życia to władza: nie tylko posiadanie pieniędzy czy wyznawców gotowych na wszystko dla idei, którą głosi, ale najzwyczajniejsze na świecie panowanie. Używa do tego różnych chwytów retorycznych, niekoniecznie uczciwych argumentów, zawsze jednak stara się zachować dobrą twarz, bo wie, ze zniesławieni nie mają szans na w miarę pokojowe przejęcie władzy na którym mu zależy. Ważne są też jego wytrwałość i elastyczność , które pozwalają mu zakładać cele i osiągać je w różny sposób, nieraz dostosowując środki zmieniające się wielokrotnie by tylko osiągnąć to, co jest dla niego najważniejszą wartością.
NAWYKI:
NINDO: "Droga przez piekło jest poprawna, jeśli prowadzi do celu." "Trzeba być lisem, by wiedzieć, co to sidła i lwem, by przerażać wilki."
HISTORIA:
Każdy polityk może się pochwalić swoją długą i barwną historią: w większości rzecz jasna zmyśloną i zniekształconą, dostosowaną do różnych sytuacji i wymogów odbiorców. I tak możemy przytoczyć tu historię o biednym dziecku porzuconym w lesie i wdzięczności, jaką żywi do swojego szczepu, o wspaniałym dzieciństwie i paru przygodach, które przeżył w toku szkolenia na ninje, o nieudanych podbojach miłosnych i złamanym sercu... Tak, wiele z nich to kłamstwa i obłuda. Prawda jest dla Shina dużo trudniejsza do zniesienia: chłopak przeżył normalne dzieciństwo i prócz paru wpadek i udanych - lub nie - manipulacji, zagrywek i uczenia się metodą prób i błędów metod wpływania na ludzi w ten czy inny sposób. Shin był pewnego rodzaju "bad guy'em" szczepu, zawsze przewodząc kilku mięśniakom i dając im najróżniejsze zadania, jednak zazwyczaj nie wysługiwał się nimi w sprawach osobistych. Przez dorosłych albo kochany, albo znienawidzony - nigdy pośrodku. Nie podobało mu się to, że przez prawie cały czas musieli uciekać z obszarów dotkniętych wojną. Za cel dał sobie stworzyć dom dla szczepu dom, do którego zawsze będą mogli wracać.
WIEDZA
INFORMACJE:
KLANY, RODZINY SHINOBI, WIĘZY KRWI:
Aburame - ich ubranie zasłania praktycznie całe ich ciało, a oczy przysłonięte są przez ciemne okulary, potrafią manipulować robactwem, używając go w walce, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Kaigan
Inuzuka - często charakterystyczny tatuaż na policzkach, jakby na kształt kłów, towarzyszą im, jak i walczą z nimi psy, preferują walkę bezpośrednią, wyszkoleni w taijutsu, zamieszkują tereny Yusetsu
Kaminari – członkowie tego klanu w większości przypadków charakteryzują się ciemniejszą karnacją, z natury spokojni, specjalizują się w manipulacji raitonem, wytwarzając go w innej, znanej sobie wersji, stawiają na ninjutsu, zamieszkują tereny Antai
Nara - przeważnie nie wykazują chęci do walki, nie lubują się w bezpośrednich starciach, potrafią manipulować cieniem, używając go w walce, posiadają niesamowitą inteligencje, z natury są raczej strategami, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Midori
Senju - młody wygląd i stosunkowo długi żywot, często wyśmienici w konkretnie jeden dziedzinie, manipulują drewnem, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Shinrin
Shabondama – nie mają charakterystycznych cech wyglądu, ale potrafią tworzyć bańki, które potrafią być niebezpieczne, zamieszkują tereny wysp
Uchiha – w większości przypadków ciemnowłosy przedstawiciele tego klanu, posiadają wyjątkowe oczy, które przy aktywacji stają się czerwone, zazwyczaj posługują się katonem, specjalizują w genjutsu i ninjutsu, zamieszkują tereny Sogen.
POSTACIE:
ZDOLNOŚCI
KEKKEI GENKAI: Tsūjitegan - Bardzo intrygujące Kekkei Genkai należące do szczepu Ranmaru. Jest to specyficzne Doujutsu, które po aktywacji zapewnia użytkownikowi dokładne widzenie nawet na duże odległości. Brzmi podobnie do Byakugana? Oczywiście, trzeba jednak przy tym zaznaczyć kilka ważnych różnic. Technika Ranmaru jest tańsza, pozwala na oszukiwanie technik sensorycznych i nie posiada ślepego punktu - użytkownik widzi teren na pełne 360 stopni wokół niego. W zamian jednak technika ma mniejszy zasięg niż Byakugan, zaś użytkownicy Tsūjitegana nie posiadają umiejętności pełnej kontroli uwalniania swej chakry, a co z tym idzie - nie mogą blokować punktów tenketsu za pomocą Taijutsu. Tsūjitegan nie pozwala widzieć przez wytwory chakry (tak samo jak Byakugan), pozwala za to widzieć przez różne obiekty, jak np. ściany. Ale nie tylko! Użytkownik otrzymuje również możliwość słyszenia obiektu, który obecnie obserwuje, niezależnie od odległości (o ile, rzecz jasna, znajduje się w zasięgu). Dodatkowo shinobi ze szczepu Ranmaru potrafi dokładnie określić siłę życiową innej osoby i to, czy żyje czy nie.
NATURA CHAKRY: Suiton
STYLE WALKI: Gōken - styl walki bazujący na szybkości i percepcji. Głównym celem Gōkena jest to, aby trafić w przeciwnika, nawet jeśli ten spróbuje się zablokować, osłonić, albo wykonać jakikolwiek unik. Dzięki temu możemy mieć jako taką pewność, że nasz cel został trafiony. Oczywiście, przed Gōkenem da się obronić, ale jeśli użytkownik przyłoży się i wykona jedną z technik stylu szanse maleją i to coraz bardziej. (+10 do Szybkości i +10 do Percepcji)
UMIEJĘTNOŚCI:
PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE: [ 70 / 70 ]
SIŁA 1
WYTRZYMAŁOŚĆ 1
SZYBKOŚĆ 1 | 11
PERCEPCJA 65 | 75
PSYCHIKA 1
KONSEKWENCJA 1
KONTROLA CHAKRY E
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY : 100%
MNOŻNIKI: Gōken (+10 do Szybkości i +10 do Percepcji)
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
JUTSU: Suiton: Kirigakure no Jutsu, Suiton: Mizu Kawarimi, Suiton: Mizutetsu no Jutsu.
Klanowe: Tsuujitegan: Reberu Di
EKWIPUNEK
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE):
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):
1. W domu pod łóżkiem: 5 kunai, 5 shuriken
ROZLICZENIA
PIENIĄDZE: KA$A
PH: DO$WIADCZENIE
MISJE:
PREZENT OD ADMINISTRACJI: