INFORMACJE:
KLANY, RODZINY SHINOBI, WIĘZY KRWI:

Akimichi – charakteryzują się nieco większą masą tłuszczową, często spożywają posiłki, jednak potrafią zaskoczyć i są dobrymi wojownikami mimo pozornej nieprzydatności, wyspecjalizowani w taijutsu, potrafią manipulować swoim ciałem, zamieszkują tereny tereny Sakai

Haretsu – porywa ich wir walki, ale nie posiadają charakterystycznych cech wyglądu, panują i manipulują wybuchem, lubią walkę bezpośrednią, zamieszkują tereny Tsurai

Inuzuka - często charakterystyczny tatuaż na policzkach, jakby na kształt kłów, towarzyszą im, jak i walczą z nimi psy, preferują walkę bezpośrednią, wyszkoleni w taijutsu, zamieszkują tereny Yustsu

Kaguya - w większości przypadków mają dwie charakterystyczne kropki na środku czoła, walczą własnymi kośćmi, specjalizują się w walce bezpośredniej – taijutsu, zamieszkują terany Atsui
POSTACIE:
KEKKEI GENKAI: Suna Kanri (Teichi)
NATURA CHAKRY: Doton
STYLE WALKI: Gouken
UMIEJĘTNOŚCI:
PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
- SIŁA 20
WYTRZYMAŁOŚĆ 20
SZYBKOŚĆ 15 | 25
PERCEPCJA 15 | 25
PSYCHIKA 15
KONSEKWENCJA 15
KONTROLA CHAKRY D
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 100%
MNOŻNIKI:
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
- NINJUTSU D
GENJUTSU
TAIJUTSU
BUKIJUTSU
IRYōJUTSU
FūINJUTSU C
ELEMENTARNE
KLANOWE C (Szybkość piasku: 100, Wytrzymałość piasku: 60)
JUTSU:
KLANOWE : Sabaku Fuyū, Daisan no Me, Sabaku Kawarimi, Suna no Kanchi, Sabaku Kyū, Suna Shuriken, Suna Bunshin no Jutsu, Suna Shigure, Suna no Tate
FUUINJUTSU : Fuuin no Jutsu, Gofū Kekkai
NINJUTSU : Bunshin no Jutsu, Henge no Jutsu, Kai, Kawarimi no Jutsu, Kinobori no Waza, Suimen Hokō no Waza, Nawanuke no Jutsu, Suienzou no Jutsu