DANE PERSONALNE
Imię Ningyo Kazemaru
Nazwisko Ayatsuri
Klan Ayatsuri
Wiek 18 lat [23.02.362]
Płeć Kobieta Mężczyzna
Wzrost 174 cm
Waga 50 kg
Ranga Doko
APARYCJA
Wygląd Bardzo delikatna, mleczna cera, niepodatna na łaskawe promienie słoneczne, a wręcz wystrzegająca się ich, jest jej dosyć dużym utrapieniem. Przez nią dosyć łatwo nabawić się oparzeń, dlatego zwykle chodzi w masce i kapturze. Również przez nią stara się prowadzić nocny tryb życia i gdy to tylko możliwe - chować się w cieniu. Jest niebieskooka, często jej spojrzenie wydaje się być rozmyte, a wyraz twarzy jakby świadczył o jej nieobecności. Usta wąskie, nie zdradzające emocji, nieruchome, nauczone tego od najmłodszych dni. Cała jej filigranowa twarz wydaje się być wykonaną z porcelany, niczym lalka, doskonała w najdrobniejszym szczególe, lecz niedokończona. Nie używa makijażu, nie może, stąd też czasem wyskoczy jej pryszcz tu i ówdzie. Jako kobietę strasznie ją to denerwuje, mimo iż swoją płeć porzuciła już dawno temu, a jej jedynym wspomnieniem są comiesięczne krwawienia w miejscu intymnym, oraz biust, dosyć skromny, wiecznie przewiązany bandażem do klatki piersiowej, by wyeliminować wypukłości. Biodra nieco szersze niż u mężczyzn, kolejna pozostałość kobiecości, którą ukrywa pod płaszczem. Kiedyś była złotowłosa, dziś, kiedy nie dba o siebie, włosy straciły swój blask i wyglądem przypominają słomę, a w dotyku są suche i nieprzyjemne. Posiada wiele blizn rozsianych po całym ciele. Ich główne skupisko znajduje się na plecach, wspomnienie po nieskończonej ilości batów, które otrzymała od ojca. Jedyne nieokaleczone miejsca to łydki i dłonie, nawet na kostkach ma blizny po sznurach. Wychodząc do ludzi zawsze związuje włosy, co wieczór odbywa rytuał ich prostowania przy pomocy płaskich kamieni ogrzanych na kominku, by mieć jak najmniej wspólnego z kobietą. Nie pamięta już jak wygląda bez związanego biustu, nawet do snu kładzie się w bandażach, ukrywających zarówno jej biust, jak i wyżej wspomniane blizny.
[center][img]http://i64.tinypic.com/2vu0u1t.jpg[/img][/center]
Ubiór Ubiera się jak mężczyzna w każdym calu, jej garderoba składa się tylko z męskiej odzieży, więc nie ma większego wyboru. Nosi stare przetarte spodnie brązowego koloru, bardzo niewygodne, obcierające jej stawy i miejsca intymne. Są jednak bardzo wytrzymałe i piasek się pod nie nie przedostaje, więc będzie je nosić póki całkiem się nie rozpadną, lub ilość szwów przekroczy dopuszczalną przez ojca. Do spodni dochodzi koszula i bluza, obie są na wyposażeniu każdego shinobi i niczym nie odstają od normy, poza ilością szwów - również są strasznie niewygodne i znoszone. Ich ciemnoszary kolor przypomina cement i są równie miłe w dotyku co ów cement. Stosując duży skrót można powiedzieć, że wygląda jak podróżnik po bardzo długiej wycieczce, bądź bezdomny czy przybłęda. Wszystkie te niedoskonałości są jednak ukryte pod śnieżnobiałym płaszczem z jaskrawymi czerwonymi wykończeniami. Jest to oczko w głowie jej ojca, wizytówka klanu i za choćby wybrudzenie go w trakcie misji potrafi bardzo okrutnie ją pobić, a następnie wtrącić do piwnicy na kilka dni. By skutecznie ukrywać swoją tożsamość jej płaszcz posiada kaptur, którego nigdy, przenigdy nie zdejmuje. Jest strasznie wyczulona na tym punkcie, zarówno skórzana maska, jak i kaptur muszą być na swoim miejscu, w przeciwnym wypadku nie ma mowy o tym, by czuła się bezpieczna. Na każdym palcu obu dłoni ma założone żelazne pierścionki, mające utrudniać jej poruszanie palcami, a co za tym idzie - lalką. Jest to kolejny nienormalny trening, oraz ograniczenie nałożone na nią przez ojca. Nie ma prawa ich zdejmować bez jego pozwolenia, a otrzymuje je tylko na czas misji i walk. Nie wolno również zapomnieć o bandażach, które pokrywają cały jej tors oraz część ud.
Szczegóły Wszystkie jej niedoskonałości są ukryte pod ubiorem, a opisane są powyżej.
OSOBOWOŚĆ
Charakter Jest strasznie nieufna i unika kontaktu z ludźmi. Od dziecka uczono ją o zasadach, na jakich ma prowadzić swoje życie, a za ich nieprzestrzeganie jest surowo karana. Nigdy nie zdradza swojej tożsamości, jeżeli się przedstawia to tylko przynależnością do klanu, a w skrajnych przypadkach fałszywym imieniem. Jest przyzwyczajona do mroku, jest on jej jedynym sprzymierzeńcem, pozwala ukryć się, na chwilę poluzować gardę, odpocząć od jej niezwykle trudnego żywota. Jak można się domyślić nie jest rozmowna, ma trudność w nawiązywaniu kontaktów, nie wyobraża sobie współpracy z kimkolwiek. Ufa jedynie sobie oraz swoim marionetkom, ma niezwykle niskie mniemanie o sobie i zdecydowanie sobą gardzi. Jest skrupulatna i dokładna, cechuje ją przywiązanie do szczegółów. Samą siebie uważa za lalkę w sidłach swej rodziny, daje sobą manipulować i nie ma nic przeciwko gdy ktoś chce ją wykorzystać do własnych celów. Ma wyczulony zmysł na punkcie estetyki - jej lalki zawsze muszą być wykonane perfekcyjnie, muszą nieść za sobą śmierć nie tylko przy użyciu siły, lecz także piękna.
Jej przywiązanie do klanu jest dosyć proste - dzięki temu, że wykonuje jego polecenia po powrocie może oczekiwać miski pełnej resztek obiadu, nieco chłodnych, lecz równie pożywnych co zwyczajny obiad. W głębi serca nienawidzi zarówno swego ojca, matkę jak i całą resztę klanu, choć jeśli miałaby być szczera, to powiedziałaby, że nienawidzi wszystkich, że cały świat jest jej wrogiem. Jest spokojna tylko gdy wykonuje powierzone jej zadania z należytą dokładnością, nie ma różnicy czy jest to zamiecenie podwórka, czy wymordowanie pięcioosobowej rodziny. Nic jej nie obrzydza, przed niczym nie ma oporów, bo w końcu lalki nie mają prawa posiadać uczuć, są jedynie narzędziami. Jest samodzielna na tyle, na ile została zaprogramowana, stąd też ma trudności w radzeniu sobie z nietypowymi sytuacjami. Na wiele rzeczy reaguje agresją, jest to jej jedyna forma obrony, zawsze niezawodna, choć często zdradliwa. Nie ma własnej woli, własnego celu w życiu, pozostało jej jedynie marzenie, by kiedyś stać się na tyle potężną, by wymordować cały swój klan, urządzić im prywatne, krwawe przedstawienie.
Od urodzenia gra rolę mężczyzny, za cenę życia chroni ten wizerunek i nie dopuszcza do siebie myśli, że kiedyś mogłaby być pełnoprawną kobietą. Jest bardzo inteligentna, choć dobrze to ukrywa. Gdy ktoś stara się do niej zbliżyć jest opryskliwa i bardzo niemiła.
Nawyki Zawsze porusza się w akompaniamencie swoich lalek, oraz traktuje je jak ludzi. Jest do nich strasznie przywiązana, zastępują jej rodzinę.
Nindo "Wolny jest tylko ten, kto nie ma nad sobą nikogo."
HISTORIA
I: BLIŹNIĘTA
Dwudziesty trzeci luty miał być niezwykle radosnym dniem dla klanu Ayatsuri. Tego dnia rodzić zaczęła Hitomi Ayatsuri, żona lidera klanu, który twardą ręką władał całą rodziną. Rokowania mówiły o dwójce dzieci, chłopcu i dziewczynce. Już przed porodem nadano im imiona - syn miał nosić imię Kazemaru, a córka imię Ningyo. Każdy członek klanu uważał ten dzień za wyjątkowy, Kazemaru miał bowiem zostać następcą Gyuki'ego, obecnego lidera. Wszyscy chcieli już od pierwszego dnia wpływać na jego życie, zyskać u niego posłuch, by po dwudziestu latach móc obalić tyranię Gyuki'ego i przywrócić ład w strukturach klanowych. Niestety wszystko poszło wbrew oczekiwaniom. Podczas porodu nastąpiły komplikacje, jedno z dzieci oplotło główkę drugiego pępowiną i w ten sposób tylko jedno przyszło na świat żywe. Pomimo modłów nie był to chłopiec. To była dziewczynka. Nie był to koniec tragedii, podczas porodu komplikacje były na tyle poważne, że żona lidera została bezpłodna.
O zaistniałej sytuacji wiedział tylko Gyuki, Hitomi oraz lekarz odbierający poród. Lider nie mógł pozwolić tak istotniej informacji opuścić ściany tego pokoju. Wykonał prosty ruch palcem, a jedna z jego kukieł natychmiast pozbawiła lekarza głowy. W ten sposób zaczęła się historia Ningyo, dziewczynki która uśmierciła pierworodnego, znienawidzonej przez rodziców, zmuszonej do odgrywania roli brata, który powinien przyjść na świat zamiast niej. Śmierć lekarza została wyjaśniona jego niekompetencją, Gyuki obarczył go winą o śmierć jednego z dzieci, oraz szkodę swojej żony. Tego dnia na świat miało przyjść dwoje jego dzieci, a przyszło tylko jedno - w oficjalnej wersji Kazemaru - następca lidera, przy którego pomocy Gyuki zamierzał do końca swoich dni sprawować władzę nad klanem.
II: POCZĄTKI CIERPIENIA
Początkowo Gyuki starał się choć trochę utrzymywać pozory normalnej rodziny. Pierwsze trzy lata Ningyo spędziła w domowym ogródku, odwiedzana przez wszystkich członków rodziny, zabawiana. Przez ten czas mogła żyć jak zwyczajne dziecko, nieświadoma swojej płci, nazywana Kazemaru. Bawiła się z innymi dziećmi, oczywiście zawsze pod czujnym okiem ojca, by utrzymać w tajemnicy straszliwą prawdę. W tym czasie zaprzyjaźniła się z Kazuo, jej rówieśnikiem. Gdyby nie dość rygorystyczne godziny odwiedzin, można by rzec, że są nierozłączni. Nieważne ile dzieci bawiło się w ogródku, Kazuo i Kazemaru zawsze bawili się osobno, z korzyścią dla rodziny, bo czym mieli się bawić jeśli nie kukiełkami. Ich umiejętności rosły w dobrym tempie, przed piątymi urodzinami wszyscy uważali ich za przyszłość klanu. Ningyo mogła opuszczać ogródek, nosiła specjalne ubrania i każdą wolną chwilę spędzała razem z Kazuo. Kontrolę nad ich zabawami zawsze sprawował Gyuki, a pod jego nieobecność żona Hitomi. Pech chciał, że pod nieobecność lidera nastąpił incydent na zawsze przekreślający publiczne życie Ningyo.
Dzieci bawiły się w krzakach, krzyczały wesoło, rzucały w siebie patykami i kamieniami. Tego dnia Gyuki był na misji, więc Hitomi doglądała dwójki dzieci rozmawiając w tym czasie z matką chłopca. Jej uwaga jak zwykle była skupiona na dzieciach, mimo iż niepostrzeżenie, kontrolowała każdy ich ruch, czujnie obserwowała, co dla kuglarza na jej poziomie nie było żadnym wyzwaniem. Tragedia nastąpiła nagle, niezapowiedziana, najlepszy ninja nie oczekiwałby takiego przebiegu zdarzeń. Wszystko zaczęło się od tego, że Kazuo napił się wody. Minęło kilkanaście minut, woda została przefiltrowana, a dziecko poczuło nagłą potrzebę opróżnienia pęcherza. W tym czasie matka Kazuo oraz matka Ningyo na chwilę zostawiły dzieci bez opieki - poszły razem przygotować dla nich kanapki, mimo iż Hitomi początkowo wzbraniała się przed opuszczeniem dzieci. Gdy wróciły do dzieci, Hitomi z przerażeniem stwierdziła, że dzieci nie mają na sobie spodni, obserwują wzajemnie swoje narządy płciowe. Wszystko dlatego, że Ningyo zauważyła różnicę w ich budowie, pierwszy raz zobaczyła czym różni się mężczyzna od kobiety. Te lekcje miała odebrać dopiero w przyszłości, jednak teraz było już na nią za późno.
Hitomi musiała działać szybko. Szok matki Kazuo nie będzie trwał wiecznie, a jeżeli wyszłaby stąd żywa to zarówno Hitomi jak i jej mąż byliby skończeni. Podjęła jedyną słuszną w jej mniemaniu decyzję. Korzystając z chwilowego szoku zaatakowała matkę Kazuo i szybko pozbawiła ją życia pchnięciem w serce. Przedstawienie się rozpoczęło, krew została przelana. Kazuo został uśmiercony chwilę później, przy pomocy kukły, która następnie zaatakowała Ningyo i dotkliwie ją okaleczyła. By dokończyć dzieła Hitomi wykradła lalki rodziców Kazuo i okaleczyła się przy ich użyciu.
Całe zajście zostało przedstawione opinii publicznej jako zamach na przyszłego lidera klanu. Dotkliwie poraniony Kazemaru został oszpecony i od tego czasu miał się poruszać jedynie pod osłoną nocy, pod kapturem i z połową twarzy ukrytą pod maską. Ojciec Kazuo został publicznie stracony jako przykład dla innych, nikt nie mógł się przeciwstawiać władzy Gyuki'ego i atakować jego rodziny. Mało kto wie, że prawdziwe piekło tego dnia działo się jednak w piwnicy, późnym wieczorem. To tam zarówno Hitomi jak i Ningyo były przez długi czas katowane przez Gyuki'ego, by wyciągnęły lekcję z popełnionych błędów. To był ostatni dzień Ningyo jako człowieka, tego dnia została kukłą...
III: DO TERAŹNIEJSZOŚCI
Po incydencie życie Ningyo zostało wywrócone do góry nogami. Co dzień była poddawana ciężkim treningom, torturom, każda jej niesubordynacja kończyła się niesamowitym cierpieniem. Matka przestała zauważać swoje dziecko, całe swoje życie poświęciła wykonywaniu misji i częściej była poza domem niż w nim. Mózg dziewczyny został całkowicie wyprany z emocji, przestała czuć cokolwiek, a jedynym wyznacznikiem jej zadowolenia był brak tortur ze strony ojca - tylko wtedy czuła, że jest cokolwiek warta. Trzy lata spędziła zamknięta w piwnicy, bez jakiejkolwiek nadziei, często bez światła, często głodna. Każdy trybik jej umysłu został zaprogramowany na nowo przez Gyuki'ego, czy to przy pomocy codziennego terroru, czy też specjalistycznych technik hipnozy. Ojciec z każdym dniem był bardziej agresywny, bił ją mocniej i mocniej, często do tego stopnia, że gdyby ranę otworzyć można by dojrzeć kość.
Cały proceder trwał nieprzerwanie do lata 375 roku. Czas ten wspomniany jest nie bez powodu, gdyż wtedy to po raz pierwszy krew popłynęła nie tylko z zadanych przez ojca ran, lecz z również z kobiecości Ningyo. Pojawienie się miesiączkowania było niczym wrzucenie kanistra z benzyną do dobrze rozgrzanego pieca, którym był Gyuki. Dorastanie dziewczyny dało ojcu kolejną formę tortur w i tak obficie rozbudowanej ofercie. Gwałt. Obecnie nie jest w stanie policzyć ile razy została zgwałcona przez swego ojca, straciła rachubę przy kilkudziesięciu.
Gdy miała szesnaście lat ojciec zaprzestał gwałtów. Uznał, że niedobrze będzie gdy Ningyo za bardzo wczuje się w rolę kobiety, w końcu miała być mężczyzną. Początkowo miał myśl, by uczynić ją bezpłodną, jednak po czasie stwierdził, że jej narządy rodne mogą być kiedyś ostatnią deską ratunku. Pozostawił więc sytuację taką, jaką była. Ningyo była na każde wezwanie, posłuszna niczym jego prywatna lalka, wyszkolona, czy też raczej wytresowana do tego stopnia, że nie wyobrażał sobie, by kiedykolwiek mogła go zdradzić. W tym właśnie stanie, pod presją starszyzny klanu wysłał ją do Shigashi na szkolenie ninja. Bo przecież przyszły lider klanu musi je przejść, czyż nie?
WIEDZA
INFORMACJE:
Akimichi – charakteryzują się nieco większą masą tłuszczową, często spożywają posiłki, jednak potrafią zaskoczyć i są dobrymi wojownikami mimo pozornej nieprzydatności, wyspecjalizowani w taijutsu, potrafią manipulować swoim ciałem, zamieszkują tereny tereny Sakai
Haretsu – porywa ich wir walki, ale nie posiadają charakterystycznych cech wyglądu, panują i manipulują wybuchem, lubią walkę bezpośrednią, zamieszkują tereny Tsurai
Inuzuka - często charakterystyczny tatuaż na policzkach, jakby na kształt kłów, towarzyszą im, jak i walczą z nimi psy, preferują walkę bezpośrednią, wyszkoleni w taijutsu, zamieszkują tereny Yustsu
Kaguya - w większości przypadków mają dwie charakterystyczne kropki na środku czoła, walczą własnymi kośćmi, specjalizują się w walce bezpośredniej – taijutsu, zamieszkują terany Atsui
KLANY, RODZINY SHINOBI, WIĘZY KRWI:
POSTACIE:
ZDOLNOŚCI
KEKKEI GENKAI: Brak
NATURA CHAKRY: Fuuton
STYLE WALKI: Kugutsu no Jutsu
UMIEJĘTNOŚCI:
PAKT: Brak
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
SIŁA 5
WYTRZYMAŁOŚĆ 10
SZYBKOŚĆ 15
PERCEPCJA 30 | 50
PSYCHIKA 5
KONSEKWENCJA 5
KONTROLA CHAKRY E
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY : 100%
MNOŻNIKI: Kugutsu no Jutsu(+20 percepcji),
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
NINJUTSU
GENJUTSU D
TAIJUTSU
BUKIJUTSU
KYUJUTSU
KENJUTSU
SHURIKENJUTSU
KUSARIJUTSU
KIJUTSU
IRYōJUTSU
FūINJUTSU
ELEMENTARNE
KATON
SUITON
FUUTON
DOTON
RAITON
KLANOWE D
JUTSU:
KLANOWE
Nazwa Kugutsu no Jutsu
Pieczęci Brak
Zasięg Bezpośredni
Specjalizacja Walka za pomocą lalek
Opis Technika podstawowa klanu Ayatsuri, polegająca na kontroli nici chakry. Jest ona stylem walki, który nie korzysta z czynników fizycznych, a z marionetek. Dzięki niemu użytkownik jest w stanie lepiej kontrolować kukły. A jako że każdy Ayatsuri tak czy owak pojedynkuje się przy pomocy lalek, jest to technika absolutnie obowiązkowa dla każdego shinobi z tego klanu.
Właściwości Kugutsu no Jutsu daje nam bonus w postaci lepszego wykorzystania technik klanowych przez użytkownika i jego kukły. Styl walki daje także plus w postaci idealnej kontroli nad lalkami w walce fizycznej. Marionetki nie będą sobie nigdy zawadzać, lecz idealnie siebie wpierać.
Bonusy +20 Percepcja
Dodatkowe Jest to początkujący styl walki Ayatsuri z którym każdy z nich zaczyna grę
Nazwa Chakura no Ito
Pieczęci Brak
Zasięg Dowolny
Koszt E: 12% | D: 10% | C: 6% | B: 3% | A: 2% | S: 2% | S+: 2% (tylko wytworzenie)
Dodatkowe Brak dodatkowych wymagań
Opis Podstawowa technika kuglarzy, która pozwala na przekonwertowanie naszej chakry w cieńkie nitki, które wychodzą z naszych palców. Można je podłączyć do marionetki i tym samym w sposób kompletny kontrolować jej poczynaniami. Technika może zostać wykorzystana także do przesuwania bądź odpychania innych obiektów.
Nazwa Kugutsu Kawarimi no Jutsu
Pieczęci Brak
Zasięg Maksymalnie 20 metrów
Koszt E: 12% | D: 10% | C: 6% | B: 3% | A: 2% | S: 2% | S+: 2%
Dodatkowe Działa tylko na lalce
Opis Odmiana Kawarimi w której do podmiany wykorzystujemy naszą własną marionetkę. W momencie gdy zadaje nam się cios, nasze miejsce zajmuje marionetka, a sami znajdujemy się w miejscu jej poprzedniego spoczynku. Oczywiście aby podmiana zadziałała, potrzebne jest uprzednie przygotowanie Kawarimi z kukłą.
Nazwa Sōshūjin
Pieczęci Brak
Zasięg Max. Dowolny
Koszt Koszt wytworzenia nici chakry
Dodatkowe Brak
Opis Swego rodzaju odpowiednik zwykłej żyłki w połączeniu z kontrolą broni podczas walki. Dzięki tej technice jesteśmy w stanie manipulować w pewien sposób kilkoma kunaiami czy shurikeniami jednocześnie (czy też innymi przedmiotami o podobnej wadze). Połączenie się z przedmiotem za pomocą nici i woli użytkownika pozwala na uniesienie i ciśnięcie w odpowiednim kierunku ostrza. Siła rzutu odpowiada kontroli chakry użytkownika. Maksymalna ilość jaką możemy kontrolować to 10 przykładowo kunaiów. Podczas ciśnięcie ów broni możemy nieznacznie kontrolować jej kierunek lotu.
NINJUTSU:
[E]Bunshin no Jutsu
[E]Henge no Jutsu
[E]Kai
[E]Kawarimi no Jutsu
[E]Kinobori no Waza
[E]Suimen Hokō no Waza
[E]Nawanuke no Jutsu
GENJUTSU:
Nazwa Kasumi Jusha no Jutsu
Pieczęci Pies → Tygrys
Zasięg Klony nie mogą oddalić się o więcej niż 15m od użytkownika
Koszt E: 12% | D: 10% | C: 6% | B: 3% | A: 2% | S: 2% | S+: 2% (od dwóch klonów)
Dodatkowe Brak dodatkowych wymagań
Opis Jedna z prostszych technik genjutsu, która polega na wytworzeniu iluzji będących idealnym odzwierciedleniem naszego wyglądu. Ów iluzje wychodzą zza drzew oraz skał, a następnie przepuszczają atak na naszego przeciwnika. Dzięki idealnemu odwzorowaniu naszego wyglądu, przeciwnik nie ma pojęcia, za którą iluzją się chowamy przez co możemy zaskoczyć go prawdziwym atakiem.
EKWIPUNEK
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE):
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE): 5 shurikenów w kaburze po prawej stronie na wysokości pasa, 5 kunai w przegródkach płaszcza na wysokości klatki piersiowej.
ROZLICZENIA
PIENIĄDZE: Klik.
PH: Klik.
MISJE:
PREZENT OD ADMINISTRACJI: