DANE PERSONALNE
IMIĘ: Karasu
NAZWISKO: Murei
KLAN: Bezklanowiec
WIEK [DATA URODZENIA]: 19 lat
PŁEĆ: Shinobi
WZROST | WAGA: 240|105
RANGA: Dōkō
APARYCJA
WYGLĄD:
Karasu swoim wyglądem zawsze zwraca uwagę otoczenia. Po pierwsze jest prawdziwym olbrzymem (240cm wzrostu). Nigdy nie spotkał nikogo podobnej wielkości. Często ma problemy by zmieścić swoją głowę węwnątrz budynków i musi chodzić przygarbiony. W dodatku jest niezwykle umięśniony. Na brzuchu wyraźnie zarysowuje się sześciopak a biceps ma niemal wielkości swojej głowy. Od zawsze dbał o rozwój swego ciała. Na ulicy większość osób ustępuje mu drogi, a nieraz omija szerokim łukiem. Jemu wydawało się to dziwne, może trochę zabawne. Inną cechą którą zwraca uwagę są jego włosy. Nie dość, że są w wiecznym nieładzie i sprawiają wrażenie jak gdyby żyły własnym życiem, to są one koloru niebieskiego. Ubarwienie to jest, jakimś cudem, zupełnie naturalne. Pasują do jego błękitnych oczu oraz znajdujących się pod nimi niewielkich tatuaży tej samej barwy. Zęby zawsze utrzymywane są w perfekcyjnej bieli. Na szczęce młodzieńca nie znajdziemy niestety nawet śladu zarostu. Jego twarz zawsze pozostawała gładka, mimo iż zawsze marzył o zapuszczeniu brody. Może wydawać się to dziwne, gdyż męskich hormonów raczej mu nie brakuje.
Ogólnie rzecz biorąc chłopak znacznie wyróżnia się na tle swoich rówieśników. Wiele kobiet uważa go za osobę atrakcyjną. On sam niewiele myśli nad swym wyglądem.
UBIÓR:
Karasu niemal zawsze ubrany jest w to samo:
-Spodnie - koloru czarnego. Widać po nich że przeszły niejedno. W wielu miejscach widać, że były wielokrotnie zszywane i nie zawsze wprawną ręką. Miejscami barwa zaczyna schodzić z tkaniny i staje się szara.
-podkoszulek - zwykły podkoszulek bez rękawów oraz głębokim wcięciem ukazującym umięśnioną klatkę piersiową. Często mocno przepocony, rzadko prany.
-kurtka - czarna z wyróżniającymi się pomarańczowymi elementami. Pozbawiona ramion, wygląda to jednak tak, jak gdyby zostałe one wyrwane, a nie usunięte przez krawca. Poza tym kurtka sprawia wrażenie wytrzymałej, wykonana została z porządnego materiału. Gdyby tylko właściciel o nią dbał, z pewnością robiłaby wrażenie. Poza tym, jest bardzo praktyczna. Jest w niej mnóstwo kieszeni, zarówno zewnętrznych, jak i wewnętrznych.
-buty - i tu niespodzianka. Wykonane z porządnego materiału wysokiej jakości, sięgają do połowy drogi między stopą a kolanem. Świetnie nadają się do trudnych warunków. W przeciwieństwie do reszty ubioru są perfekcyjnie zadbane. Zawsze dokładnie zawiązane czarną sznurówką i aż się błyszczą od polerowania. Wynika to z tego, iż Staruszek zawsze powtarzał młodzieńcowi, że "Buty świadczą o człowieku. Są najważniejszym elementem ubioru. Niezadbane obuwie świadczy o braku kultury. ". A przecież kultura dla Karasu jest niezwykle ważna.
ZNAKI SZCZEGÓLNE:
-Wysoki wzrost
-Umięśnienie
-Niebieskie włosy
-Tatuaże pod oczami
OSOBOWOŚĆ
CHARAKTER:
Pierwszą cechą, na którą zwróci uwagę każda osoba rozmawiająca choćby chwilę z Karasu, to fakt, że jest on najzwyczajniej w świecie tępy. Od zawsze dysponował niewielką ilością szarych komórek. Nauka czytania i pisanie przyszła mu z wielkim trudem, a z matematyki zna tylko surowe podstawy (nigdy nie udało mu się opanować tajemnej sztuki mnożenia i dzielenia).
Jednakże, zdaje on sobie sprawę z własnej ułomności, a także z potęgi płynącej z inteligencji. W związku z tym żywi on olbrzymi szacunek dla osób mądrych i dobrze wykształconych.
Zdając sobie sprawę ze swoich predyspozycji Karasu postawił na rozwój fizyczny. Większość wolnego czasu przeznacza na ćwiczenia. Jest to właściwie jego styl życia i sprawia mu to olbrzymią satysfakcję. Niestety nie do końca zdaje on sobie sprawę z własnej siły i nie ma wyczucia. Kilka razy zdarzyło mu się delikatnie uszkodzić innych przez zupełny przypadek. Zawsze tego głęboko żałował i długo ich przepraszał.
Wobec przyjaciół zawsze jest niezwykle lojalny. Bez zastanowienia jest gotów dla nich oddać życie. W dodatku jeśli któregoś z nich uznaje za inteligentniejszego od siebie (czyli właściwie każdego), to zaczyna słuchać jego rozkazów (wielokrotnie wpędziło go to w kłopoty), i właściwie nigdy ich nie kwestionuje. Przecież mądrzy ludzie lepiej wiedzą co robią.
Natomiast wobec wrogów jest wyjątkowo chłodny. Łatwo wybucha i staje się wobec nich agresywny. Często ucieka się do przemocy gdy ta nie jest konieczna. Warto przy tym zaznaczyć jednak, że łatwo wybacza i raczej nie rozpamiętuje starych zwad. Zawsze uważał to za jedną z niewielu zalet wynikających ze swej głupoty.
Ważna dla niego jest kultura osobista, a przynajmniej to jak on interpretuje jej zasady, to znaczy bardzo dosłownie. Głęboko wierzy w zasady zachowania jakie wpoił mu Staruszek i uważnie ich przestrzega. Myśli, że jeśli przestanie to robić, to urazi tym samym pamięć swego nauczyciel, a to byłoby niewybaczalne. A każdego kto ich nie przestrzega traktuje z dystansem i surowym głosem poucza.
Ze względu na swoją historię żywi on głęboki szacunek dla osób starszych i jest niezwykle życzliwy dla bezdomnych. W dodatku od zawsze stresuje się w obecności osób płci przeciwnej. Zaczyna się pocić, robi mu się chłodno, a ręce zaczynają się trząść. To dość komiczny widok widzieć takiego olbrzyma absolutnie przerażonego atrakcyjną kobietą (im kobieta wydaje mu się bardziej atrakcyjna, tym objawy są gorsze).
NAWYKI:
Dokładne dbanie o stan obuwia.
NINDO:
Stawaj się silniejszy z każdym dniem.
HISTORIA:
Karasu nigdy nie znał swoich rodziców. Jedyna pamiątka jaką mu pozostawili to te niebieskie włosy. Od kiedy sięga pamięcią żył na ulicy w biednych dzielnicach osady Shigashi no Kibu. Kto by pomyślał, że tak piękne miasto wciąż posiada dzielnice biedoty, w których na ulicach rządzą gangsterzy, a jedyna zasada to "silniejszy przeżyje ". Młodzieniec często zmuszony był kraść by przeżyć, a jeśli został przyłapany to zbierał łomot. Gdy jednak zaczął podrastać uwydatniły się jego cechy. Górował nad swymi rówieśnikami wzrostem oraz tężyzną fizyczną. Nie minęło wiele czasu gdy okoliczni przestępcy zobaczyli w nim potencjał. Pewna z rodzin zaoferowała mu pewien układ: oni zapewnią mu jedzenie i dach nad głową, a on będzie ich reprezentował w nielegalnych walkach ulicznych. Karasu niewiele myśląc zgodził się. W tamtym momencie myślał jedynie o przetrwaniu, a pusty żołądek znacznie popierał jakąkolwiek szansę na zdobycie pożywienia. Zamieszkał w niewielkiej szopie w pobliżu domu rodziny. Traktowano go bardziej jak psa niż człowieka, do jedzenia dostawał jedynie resztki. Ale mu to nie przeszkadzało, to życie i tak wydawało mu się lepsze niż te na ulicy gdzie niemal umierał z głodu.
Pierwszą walkę stoczył w wieku 13 lat przeciwko chłopakowi starszemu o 2 lata, ale niższemu o 15cm. Pojedynek nie trwał długo, ale za to był niezwykle brutalny. Karasu nie jest pewien czy zabił przeciwnika, ale jeśli mu się to nie udało, to zrobiła to rodzina którą zawiódł. I tak minęły kolejne 3 lata życia. Walka za walką. On jednak nigdy nie przegrywał. Wyrobił sobie uliczne imię "Niebiesko-włosy zabijaka" i cieszył się coraz większą sławą. Aż w końcu doszło do tej walki. Stanął przeciwko niepozornemu chłopaczkowi, w dodatku o dwie głowy niższemu. Podobno był nowy w "sporcie" i to była jedna z pierwszych jego walk. Pojedynek skończył się w pierwszej rundzie. Ten malutki chłopaczyna wykorzystując swą inteligencję i spryt całkowicie rozniósł Karasu na łopatki. Gdy wielkolud się obudził był niesiony przez dwójkę gangsterów do jakiejś ciemnej uliczki. Po chwili rzucili go na ziemię i zaczęli niemiłosiernie kopać z zamiarem zabicia. Przed ponowną utratą przytomności młodzieniec zobaczył jedynie powoli zbliżającą się sylwetkę jakiegoś staruszka.
Obudził się po trzech dniach. Niemal całe jego ciało owinięte zostało bandażami. Znajdował się w nieznanym sobie pomieszczeniu. Wystrój był skromny, ale i tak znacznie bogatszy niż to do czego przywykł chłopak. Po chwili do pomieszczenia wszedł mężczyzna koło 80-tki. Karasu rozpoznał w nim starca z ulicy. Dziadek zdawał się cieszyć na widok obudzonego chłopca. Przyniósł mu zupę, po czym zaczą go nią karmić. Był to najuprzejmiejszy gest jakiego chłopak doznał w życiu. Łzy zaczęły ciec mu po policzku. Po kilku tygodniach doszedł do zdrowia. Starzec pozwolił mu zamieszkać w pokoju. Nigdy nie zapytał o wydarzenia z przeszłości, jednak Karasu zawsze się wydawało, że wszystko wiedział. Wkrótce zaczęli razem trenować. Młodzieniec nauczył się czytania, pisania i podstaw matematyki (to przyszło z wielką trudnością), kultury osobistej oraz podstawowych sztuk ninja. Zawsze zastanawiało go skąd to wszystko 80 latek wie, lecz nie pytanie o przeszłość zdawało się być niepisaną zasadą tego domostwa. Trening trwał 2 lata.
Pewnego dnia podczas codziennego rytuału picia herbaty staruszek upadł na ziemię. Karasu zarzucił go na plecy i tak pobiegł do szpitala. Starzec miał zawał serca. Podobno to normalne w jego wieku. Lekarze dali mu kilka godzin życia. Chłopak spędził ten czas siedząc nad półprzytomnym mistrzem i trzymając jego dłoń w swoich. W pewnym momencie świadomość na chwilę wróciła do 80-latka. Wypowiedział swoje ostatnie słowa: "Karasu, może i nie należysz do najbystrzejszych, ale i tak możesz być wielkim ninja. Jestem przekonany, że ci się to uda. Stawaj się silniejszy z każdym dniem ".
WIEDZA
INFORMACJE:
KLANY, RODZINY SHINOBI, WIĘZY KRWI:
POSTACIE:
ZDOLNOŚCI
KEKKEI GENKAI: Brak
NATURA CHAKRY: Doton (土遁) - Element Ziemi
STYLE WALKI:
Rankanken
UMIEJĘTNOŚCI:
Wrodzona - [b][u]Odporny na ból[/u][/b]
Nabyta -
PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
SIŁA 30|50
WYTRZYMAŁOŚĆ 30
SZYBKOŚĆ 7
PERCEPCJA 1
PSYCHIKA 1
KONSEKWENCJA 1
KONTROLA CHAKRY E
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY : 100%
MNOŻNIKI:
SIŁA 30|50
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
NINJUTSU
GENJUTSU
TAIJUTSU D
BUKIJUTSU
KYUJUTSU
KENJUTSU
SHURIKENJUTSU
KUSARIJUTSU
KIJUTSU
IRYōJUTSU
FūINJUTSU
ELEMENTARNE
KATON
SUITON
FUUTON
DOTON D
RAITON
KLANOWE
JUTSU:
Bunshin no Jutsu
[E] Henge no Jutsu
[E] Kai
[E] Kawarimi no Jutsu
[E] Kinobori no Waza
[E] Suimen Hokō no Waza
[E] Nawanuke no Jutsu
[D] Doton: Doro Kawarimi no Jutsu
[D] Doton no Jutsu
[D] Doton: Doryūsō
[D] Dainamikku Akushyon
[D] Dainamikku Entorī
EKWIPUNEK
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE):
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):
5 kunai
5 shuriken
ROZLICZENIA
PIENIĄDZE: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=101&t=1750
PH: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=34&t=1751
MISJE:
PREZENT OD ADMINISTRACJI: