Strona 1 z 1
KP Daichi
: 14 paź 2015, o 10:37
autor: Daichi
DANE PERSONALNE
IMIĘ: Daichi
NAZWISKO: Katsumoto
KLAN: Ranmaru
WIEK [DATA URODZENIA]: 19 lat [ 360R ]
PŁEĆ: Shinobi
WZROST | WAGA: 176 cm / 68 kg
RANGA: Dōkō [ Uczeń ]
APARYCJA
WYGLĄD: Daichi jest chłopcem o typowej dla jego rówieśników posturze, może z nieco bardziej zarysowanymi mięśniami, ale to bardziej z powodu genetycznej budowy ciała niż ćwiczeń. Lubi chodzić trzymając ręce w kieszeniach, przez co niewielu widziało jego rękawice strzeleckie przystosowane do korzystania z jego ulubionej broni - łuku. Chłopak posiada długie kończyny, co na pierwszy rzut oka upodabnia go do wynaturzonego pająka. Czerwone, średniej długości włosy spite w kitę - co jest zapewne naleciałością z terenów Midori, gdzie wśród rodu Nara wychowywał się chłopiec - mimo tego, że są przytrzymywane gumką sterczą na wszystkie strony, nie dając się w żaden sposób "ulizać". Czoło zasłonięte jest przez bandanę, która zatrzymuje pot, by nie ściekał na oczy. Jest to konieczność, bo kilka lat wcześniej wytatuował sobie dwie błyskawice na twarzy - właśnie na miejscu brwi i od tamtego czasu nie rosnie tam nawet jeden włos. Ma wąskie oczy nawet uwzględniając posiadanie bruzdy mongolskiej, a ich koloru nie da się na pierwszy rzut oka odgadnąć. ZIelone tęczówki są ukrywane skrzętnie, a podczas używania zdolności klanowej jedynie dwa małe, czerwone punkciki lśnią czerwonym światłem.
UBIÓR: Młody mężczyzna przejął po Narach również sposób ubierania - zazwyczaj nosi standardowy strój shinobi w ciemnozielonym lub szarym odcieniu. Nie lubi krzykliwych, jaskrawych strojów ani przykuwających uwagę detali. Nie znosi świecidełek i wszelkich ubrań brzęczących, święcących i zdradzających położenie najbliższemu otoczeniu. Woli lekko luźne ubrania, które nie utrudniają ruchu i spełniają kryterium pragmatyczności.
Od niedawna do jego ubioru coraz częściej zaczęła się doliczać cienka siatkowana koszulka noszona pod ubraniem. Nie pełniła ona jakiejś znaczącej roli, ale chroniła od wiatru w momencie, w którym był zmuszony być rozebrać jedną ze swoich ulubionych materiałowych kurtek z kilkunastoma kieszeniami - zawsze pustymi.
ZNAKI SZCZEGÓLNE: Tatuaże na czole i w miejscu rzęsów. Wiecznie noszona opaska na czole.
OSOBOWOŚĆ
CHARAKTER: Daichi jest jednym z "cichociemnych" - ludzi, których trudno dobrze poznać, ale którzy nie stronią bynajmniej od towarzystwa nawet, jeśli nie są często zauważani i rozpoznawalni. Jego skyty charakter jest jednak tylko maską, którą stosunkowo łatwo zerwać w normalnej rozmowie na osobności. Z pozoru poważny facet ma niesamowity dystans do siebie i poczucie humoru, chociaż opowiadanie dowcipów niezbyt mu wychodzi. Nie ukrywa twarzy i jest dumny ze swoich zdolności pisarskich - ma mały notatnik, w którym opisuje swoj spostrzeżenia. Jest bardzo ciekawy świata, ale zawsze ostrożnie podejmuje wszelkie akcje. Ta wyuczona ostrożność pozwalała mu być pomocą w polowaniu na jelenie i w przyszłości pomoże mu przeżyć. Jeśli chodzi o zasady - został wychowany w poszanowaniu zasad moralnych i etycznych każdego człowieka. Jest wyrozumiały i umie podejmować decyzje w stresie, chociaż nienawidzi ryzykować i często w takich sytuacjach decyduje się na poczekania, choćby brak działania miał jedynie pogorszyć sprawę. Często ma dylematy moralne, ale gdy już zdecyduje się na działanie, nie waha się i działa zdecydowanie.
NAWYKI: Zapisywanie spostrzeżeń w notatniku, skradanie zamiast normalnego chodzenia, podsłuchiwanie ludzi dookoła.
NINDO: Póki co brak.
HISTORIA:
...gdyby ktoś spytał o przeszłość Daichiego, ten skwitowałby to stwierdzeniem, że miał dzieciństwo jak wszystcy, maskując kłamstwo lekkim uśmiechem. Trudno jest mówić o ranach i przeszłości, którą zostawiło się w tyle.
Pierwsze jedenaście lat swojgo życia Daichi i jego mama dbali o siebie nawzajem. Ojciec przychodził pijany, rozbijał losowe przedmioty o ściany, niszczył wszystko co stało mu na drodze i bił swoją żoną, która ciałem zasłaniała synka, chroniąc go przed obrażeniami. Nieraz jednak była zajęta robieniem wszystkiego, co może udobruchać męża i gdy tylko znikała z pola widzenia chłopak dostawał kopniaka lub cios w twarz i soczyste przekleństwo, jakby to On był winien wszelkim nieszczęściom starca. Złość i nienawiść narastała w nim, hamowana bezsilnością i rozsądkiem, ale nie dająca się wewnętrznie stłumić.
W dniu swoich jedenastych urodzin Daichi dostał prezent: drewniany miecz o którym od dawna marzył. Jak dotą miał w ręce tylko mały nożyk i dziecięcy łuk, ale zawsze słysząc o wojownikach z dalekich krain pragnął mieć choćby namiastkę ostrza. Tego dnia ojciec przyszedł w wyjątkowo podłym nastroju. Wziął prezent chłopca, który szarpał się i krzyczał nie chcąc stracić nowej zabawki - ale w końcu i tak przegrał, bo był słabszy od swojego rodzica. Dorosły mężczyzna tak dlugo bił go, aż tn nie stracił przytomności. Gdy się obudził...
...leżał, a ktoś nachylał się nad nim.
- Dobrze się czujesz? - spytał jakiś mężczyzna w średnim wieku - Przeżyje, zajmijcie się kobietą - powiedział, a ostatnie co zobaczył Daichi spoglądając na ręce mężczyzny, była słaba zielona poświata...
--- --- ---
Śmierć matki nie była największym ciosem. To, co skrzywdziło chłopca najbardziej wydarzyło się parę tygodni później. Do szpitala przyszedł jego ojciec. Nie był pijany. Powiedział, że odkąd mam uciekła z Daichi'm, przestał pić i zaczął błagać wszystkich o przebaczenie.
Na wszystko Daichi był gotowy. Na walkę. Na wyzwanie. Na nazwanie go starych oblechem, na wypomnienie, że to przez niego matka nie żyje. Na wszystko, tylko nie na skruchę. Zabrał swoje rzeczy i wyszedł nie zamieniając słowa z nikim...
--- --- ---
Od tamtego czasu chłopiec włóczył się, poznając uroki życia samotniczego, jak i gościnności (a czasem jej braku) zwykłych ludzi. Często polował, spotykał mądrych ludzi i uczył się wszystkiego, co tylko jego umysł umiał pojąć. Często niedojadał i nocował pod gołym niebem, kilka razy uciekał przed dziką zwierzyną - ale z dnia na dzień stawał się lepszym myśliwym. Z czasem nauczył się, że powinno się wybaczać i wrócił do chatki, w której doratał, zastając tam obłożnie chorego ojca. Ten, gdy tylko zobaczył syna, rozpłakał się i błagał o wybaczenie - tym razem je uzyskując. W tamtym momencie kamień spadł Daichi'emu z serca. Poczuł, jak gdyby pozbył się ogromnego ciężaru...
Ojciec w ostatnich tygodniach jego życia pokazał mu wielki skarb odziedziczony po swoim szczepie - czerwone oczy Tsuujitegana. Opowiadał o swoim dzieciństwie i o tym, jak odszedł ze szczepu, poznał mamę, a potem wpadł w alkoholizm... i zaczął opowiadać, jak uaktywnić w sobie to, co nazwał "dziedzictwem szczepu".
W wieku 15 lat chłopiec stracił ostatniego znanego dotychczas Daichie'mu członek rodziny - jego tata. Chłopiec wyprawił mu skromny pogrzeb - łuna nad paleniskiem, w którym spłonął tata unosiła się jednak wysoko. Daichi postanowił więc odzukać szczep, w ktorym wychowywał się jego ojciec...
Dwa lata zajęły mu poszukiwania. W końcu odnalazł tę dziwną strukturę, jaką była umiejscowiona na kompletnym odludziu wiosa szczepowa. Na początku wszyscy brali go z dystansem, ale gdy przekonał się do czystości jego intencji jeden ze starszych, podobno jakiś odległy wujek, Goro-san, reszta spokojnie nabierała zaufania.
- Jesteś jak dziecko, nic nie umiesz - mówił mu Goro-san, uaktywniając swoje oczy - ale nie można Cię za to winić. Chodź, będę Cię uczył jak uaktywnić nasze szczepowe oczy. Wszyscy już są zgodni, że nie jesteś szpiegiem ani żadnym innym obesrańcem. Bądź pewny, że dajesz z siebie wszystko. Jeśli płynie w Tobie chociaż odrobina naszej krwi, rok powinien wystarczyć! - mówił dziarsko. I tak się stało - rok wystarczył by wszyscy przekonali się, że krew nie woda. Tsuujitegan zapłonął w oczach młodego Daichi'ego, niesłychanie poszerzając jego pogląd na świat. Kolejny rok zabrało mu doskonale technik, którymi posługiwali się klanowicze, lecz robił to z zapałem by w końcu móc opuścić wioskę zastępczych ojców i matek i wyruszyć, jak niegdyś, w świat - tym razem nie w rozgoryczeniu i nienawiści do swiata, a w ciekawości i chęci urośnięcia w siłę, by nie zawieść swoich szczepowych pobratymców.
WIEDZA
INFORMACJE:
KLANY, RODZINY SHINOBI, WIĘZY KRWI:
Aburame – ich ubranie zasłania praktycznie całe ich ciało, a oczy przysłonięte są przez ciemne okulary, potrafią manipulować robactwem, używając go w walce, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Kaigan
Hōzuki - charakterystyczne, ostro zakończone uzębienie, lubią przebywać blisko wody, którą świetnie manipulują i potrafią się w nią zmienić, nie mają określonego typu walki, są w niej mało oczywiści i nieprzewidywalni, zamieszkują tereny Kantai
Senju - młody wygląd i stosunkowo długi żywot, często wyśmienici w konkretnie jeden dziedzinie, manipulują drewnem, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Shinrin
Shabondama – nie mają charakterystycznych cech wyglądu, ale potrafią tworzyć bańki, które potrafią być niebezpieczne, zamieszkują tereny wysp
Uchiha – w większości przypadków ciemnowłosy przedstawiciele tego klanu, posiadają wyjątkowe oczy, które przy aktywacji stają się czerwone, zazwyczaj posługują się katonem, specjalizują w genjutsu i ninjutsu, zamieszkują tereny Sogen
POSTACIE:
ZDOLNOŚCI
KEKKEI GENKAI: Tsūjitegan
Ranga D - Pierwszy poziom rozwoju Tsūjitegana pozwala użytkownikowi na aktywowanie Doujutsu klanowego. Na czas jego działania oczy delikwenta tracą kolor i stają się szkarłatne, zyskując też swego rodzaju poświatę. Pozwala to na osiąganie wzrokiem dużych dystansów, a także wykrywanie energii życiowej innych. Nie jest to wybitny poziom, potrafimy odróżnić na dystans ciężkość otrzymanej rany, ale jeżeli ktoś jest w stanie śmierci klinicznej, nie odróżnimy go od martwego.
Zasięg W linii prostej 500 metrów
Wokół siebie 25 metrów
Koszt Chakry 4% na turę
[color=#bfc8fb][b]NATURA CHAKRY:[/b][/color] Suiton [ Woda ]
[color=#bfc8fb][b]STYLE WALKI:[/b][/color] [list]Kyujutsu (Takeda) - Styl walki oparty na percepcji. Podobnie jak w Seido - sztuce Shurikenjutsu - użytkownik specjalizuje się w posługiwaniu bronią dystansową, lecz główną różnicą jest jej rodzaj. Tutaj - w przeciwieństwie do broni miotanej ze stylu Seido - shinobi skupia się na używaniu broni strzeleckich, w szczególności łuku. Dzięki szkoleniu się w tym kierunku użytkownik jest w stanie wykonywać celniejsze strzały z większych dystansów. (+20 Percepcja)
UMIEJĘTNOŚCI:
PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
SIŁA 5
WYTRZYMAŁOŚĆ 14
SZYBKOŚĆ 10
PERCEPCJA 21 +20 =41
PSYCHIKA 10
KONSEKWENCJA 10
KONTROLA CHAKRY E
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY : 100%
MNOŻNIKI: -
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
NINJUTSU
GENJUTSU
TAIJUTSU
BUKIJUTSU
IRYōJUTSU
FūINJUTSU
ELEMENTARNE
KATON
SUITON D
FUUTON
DOTON
RAITON
KLANOWE D
JUTSU:
Ninjutsu [E] Bunshin no Jutsu, Henge no Jutsu, Kai, Kawarimi no Jutsu, Kinobori no Waza, Suimen Hoko no Waza, Nawanuke no Jutsu.
Suiton [D] Kirigakure no Jutsu, Mizu Kawarimi, Mizutetsu no Jutsu.
EKWIPUNEK
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE):
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):
ROZLICZENIA
PIENIĄDZE: Konto
PH: PH
MISJE:
D - 0
C - 0
B - 0
A - 0
S - 0
[/list]
PREZENT OD ADMINISTRACJI:
Re: KP Daichi
: 18 paź 2015, o 00:51
autor: Rokuramen Sennin
Ukryty tekst
Akcept, miłej zabawy