DANE PERSONALNE
IMIĘ: Kazori
NAZWISKO: Dōhito
KLAN: Dōhito
WIEK [DATA URODZENIA]: 19 Lat
PŁEĆ: Mężczyzna
WZROST | WAGA: 174cm/66kg
RANGA: Dōkō
APARYCJA
WYGLĄD: Kazori mierzący 1,74m nie jest osobą wybijającą się ponad tłum, jest przeciętnie wysoki spełniając średnią swego wieku. A Jego ciało... Nie jest ono najlepiej zbudowane. Sam Kazori jest szczupłym mężczyzną, a mięśni nie ma specjalnie dużych. Bez problemu można zobaczyć zarys żeber, nawet gdy nie wciąga powietrza, po prostu nie jest osobą, która przykłada większą uwagę do ćwiczenia swoich mięśni. Choć swoje waży, 66 kilogramów, pomimo, że lubi zjeść to jego waga z racji dobrego spalania kalorii nie chce wzrosnąć.
Kolor jego cery jest podobny do brzoskwini, takiej namalowanej pastelami, zduszonej. A oczy... Są dość oryginalne. Cierpi na niegroźną chorobą oczu, przez co mają dwie różne barwy. Lewe jest w kolorze żółci, a prawe czerwieni. Pomimo, że jest to rzadka przypadłość to jednak zwraca na Siebie tym uwagę.
A włosy... Są koloru Czerwonego, takiego jasnego, a same zasłaniają uszy oraz dosięgają do początku szyi, jako iż Kazoriemu nie chce się ich porządkować, a co dopiero obciąć. Dlatego są rozpuszczone i pozostawione same sobie, uporządkuje je dopiero, gdy będzie wyglądał jak totalny idiota.
Sam na pierwszy rzut oka wydaje się osobą, która chce skupić na siebie całą uwagę. I te spostrzeżenie jest trafne. Przy okazji wprawiony obserwator zauważy w jego oczach ciągłą chęć samodoskonalenia a na twarzy dumny uśmiech.
Wracając do jego twarzy... Można opisać ją jednym słowem. Ładna. Chcąc nie chcąc jest dość urodziwy, a chaos pod postacią włosów dodaje mu jednak uroku. Wiadomo, że zdaje sobie sprawę z własnej urody, ale nic z tym fantem nie robi.
UBIÓR: Kazori zawsze wymagał od ubrań jednego... „Artystycznego wdzięku" jak to ujmuje. Trudno zinterpretować o co chodzi z tym tak właściwie, jednak wskazówką może być odzież którą nosi na Sobie.
Zwykle ma na sobie bluzę w kolorze złoto-żółtym, której elementem charakterystycznym są paski w pionie oraz materiał podobny do tego, z którego robi się swetry. Pomimo to jest na tyle cienka, że trudno się w niej przegrzać.
Spodnie ma koloru jasnoszarego a ich nogawki dosięgają do kostek, pomimo wyglądania na sztywne poruszanie w nich nie sprawia Kazoriemu większego problemu. Nie można zapomnieć o pionowych paskach na nich.
Jego buty są koloru nieco ciemniejszej szarości od spodni, ale nieznacznie. Tak czy siak są to sandały, jednak zasłaniają kostki i zwykle w nie wpychane są spodnie.
Na to wszystko ma założony szkarłatny płaszcz, zapinany na na guziki oraz zasłaniający większość ciała oprócz butów oraz jakiś 7 centymetrów spodni. Jak nie trudno się domyślić płaszcz także jest w pionowe paski, jednak te są wyraźnie widoczne bo są w kolorach ciemnej czerwieni. Nie można zapomnieć o kapturze. Na szyi nosi także także czerwonawą chustę, która w praktyce zasłania całą szyję Kazoriemu.
Do tego wszystkie dochodzi kilka mniej znaczących rzeczy, jak: Ochraniacz na Czole z znakiem Szczepu, torba na pośladkach koloru brązowego oraz torba na glinę znajdująca się po lewej stronie pasa.
ZNAKI SZCZEGÓLNE: Poza charakterystycznymi dla szczepu Dōhito, otworami gębowymi na dłoniach oraz piersi. Kazori posiada na szyi, z lewej strony tarczycy, kilku centymetrową szramę po ostrym kamieniu.
OSOBOWOŚĆ
CHARAKTER: Charakter Kazoriego... Cóż. Wiadomo na pewno kilka rzeczy, pierwszą jest to, że jest pragnie jak najszybciej opanować techniki swego szczepu, by tworzyć tą sztukę. Drugą jest właśnie zamiłowanie do sztuki, co prawda chęć pokazywania jej wybuchami to jedno, jednak sam często struga lub rzeźbi w kamieniu. Zwykle po to, by szukać inspiracji na swe przyszłe „dzieła sztuki". Trzecie to jego zamiłowania do ciepłych kolorów, dzięki nim często rzuca się w oczy a do tego, łączy się to z jego definicją sztuki w której „Sztuka musi być doskonale widoczna a najlepiej jaskrawa!".
Przy okazji sławna jest już jego nienawiść do ciszy, nie cierpi gdy wokół nic się nie dzieje, a jedyne co słychać to szelest liści lub wiatr uderzający w obiekty nieopodal. Kolejna rzecz której wręcz nie cierpi, a jest nieco powiązana z ciszą, to ignorowanie „Jego Skromnej Osoby“ oraz jego dzieł sztuki.
Sam Siebie postrzega jako wybitnego artystę któremu nikt nie dorównuje do pięt, zresztą nie tylko w dziedzinie sztuki ale także ogólnie Shinobi. Przez te widzenie w Sobie siły, dość często ignoruje przeciwników i nie bierze ich na poważnie, co zdarzało się niekiedy tym, że miał siniaka albo kilka.
Inni go widzą jako aroganckiego młodzieńca a także niezbyt kulturalnego, szczególnie gdy się go wkurzy, głównie przez ignorowanie go lub próbę wmówienia mu, że wybuchy to nie sztuka. Wiadomo, że ma wtedy skłonności do wkręcenia się w kłótnie a w ostateczności przejście do rękoczynów. Często podczas samych kłótni ignoruje każdego oprócz głównego celu swych słów.
NAWYKI: Gdy nie ma nic do specjalnego do roboty, ma w zwyczaju struganie drewna, rzeźbienie w jakimś małym kamieniu lub rysowanie patykiem po ziemi, ewentualnie rysowanie w notesie. Zwykle wtedy tworzy swe wizje „dzieł sztuki", gdy opanuje ich tworzenie.
Drugą czynnością, którą często wykonuje jest wydywanie odgłosu „mhm", gdy nad czymś myśli. Niekiedy denerwuje tym znajomych, gdy coś robi a obok słyszy „mhm, mhm, mhm... Mhm.". Niektórzy irytują się szczególnie, gdy robi to podczas rozmawiania z nim, a ten się rozmyśli nad czymś.
Ostatnim nawykiem, który często ukazuje się przy drugim jest chodzenie po pomieszczeniu lub pewnym obszarze, gdy nad czymś myśli. Jest to jeden z niewielu momentów, gdzie wygląda na poważną osobę.
NINDO: „Nie ma innej sztuki, od tej którą prezentuje mój Ród!"
HISTORIA: Kazori miał przyjemne życie. Urodził się w dotychczas trzy osobowej rodzinie: Jego Ojciec - Okimoto, wbrew pozorom był najspokojniejszy w domu rodzinnym, rzadko podnosił głos i często próbował przekonać kogoś do swoich racji za pomocą słów. Matka - Sonada, cóż, była tą impulsywną i wiecznie rozgadaną, a posłuszeństwo wymuszała krzykiem lub ewentualnym uderzeniem otwartą dłonią, w tył głowy. Ostatni członek tej rodziny, Starszy Brat - Karasu, odziedziczył większość cech po ojcu, też był spokojny jednak w ostateczności używał siły, jak matka, ale nie podnosił głosu. Rzadko to robił.
Teraz do tej "wesołej gromadki" dołączył kolejny członek, do tego kolejny płci męskiej, Kazori bo tak zostało nazwane dziecko urodziło się z dość rzadką chorobą oczu, przez jedno miała inną barwę od drugiego. Wraz z dorastaniem ukazały mu się w końcu cechy charakteru i wyglądu, które na początku jego życia trudno było... Zidentyfikować? Z wyglądu przypominał bardziej ojca, czerwone włosy oraz oczy tej samej barwy, a przynajmniej połowicznie tej samej barwy, jako iż lewe oko miało kolor żółci a prawe było czerwone. Z charakteru upodobnił się do matki, był dość impulsywną personą oraz rzadko będącą cicho. Wraz z osiągnięciem wiek 8 lat, Jego brat postanowił wyszkolić a raczej pokazać mu na czym polega manipulacja chakrą, sam Karasu obiecał, że jak będzie uczył się na Shinobiego to będzie starał mu się pomagać jak może.
Do około 11 roku życia poznawał teorię posługiwania się chakrą i chłonął informacje na temat gliny Jego Szczepu, trzeba wspomnieć o tym, że był żywo zainteresowany od roku "sztuką" rodu Dōhito i chciał także ją tworzyć. Pomimo znania dość dobrze teorii używania Chakry, dalej nie miał wątpliwości do zostania oficjalnie Shinobi. A te wątpliwości trwały aż do 17 roku życia, stosunkowo długo. Podczas tych 6 lat, nauczył się dzięki członkom swej rodziny podstawowych technik a następnie zdecydował się podjąć naukę jako oficjalny Shinobi. Dzięki wiedzy, którą zdobył w domowym zaciszu orientował się w tym temacie na lepiej od rówieśników, a do tego niekiedy wdawał się w bójki, gdy zdania na temat sztuki były odmienne. Lub gdy go ignorowano. Skończyło to się raz raną na szyi, która powstała przez rzut kamieniem, którego niezdanie uniknął.
Z czasem miał coraz częstsze kłótnie z matką, bo jak twierdził "Nie zna się na sztuce". Z powodu tej częstej wymiany krzyków, podczas których zwykle sąsiedzi mieli darmowy teatr, postanowił się wyprowadzić do przeciwnej strony osady. Dostał mieszkanie od swego brata, który podobno kiedyś je kupił ale nie miał okazji często z niego korzystać. Mając spokój postanowił poświęcić się jeszcze bardziej temu co lubi. Choć jego nowi sąsiedzi mieli zagwarantowany brak ciszy, jak coś wyprowadzi Kazoriego z równowagi, to nie widział manifestacji pod swoim mieszkaniem. Jeszcze.
WIEDZA
INFORMACJE:
KLANY, RODZINY SHINOBI, WIĘZY KRWI: Wiedza na temat pozostałych klanów/szczepów:
- Akimichi – charakteryzują się nieco większą masą tłuszczową, często spożywają posiłki, jednak potrafią zaskoczyć i są dobrymi wojownikami mimo pozornej nieprzydatności, wyspecjalizowani w taijutsu, potrafią manipulować swoim ciałem, zamieszkują tereny tereny Sakai
- Ayatsuri – przeważnie bezpośrednio nie uczestniczą w walce, ale świetnie panują i manipulują nad swoimi wytworami – kukłami, często noszą ze sobą wielkie zwoje, dzięki którym owe kukły się pojawią, raczej milczący, zamieszkują tereny Sabishi
- Hyūga – ich charakterystyczną cechą się niemal białe oczy bez źrenic, przeważnie posiadają ciemne, długie włosy, honorowi i oddani swojemu klanowi, specjalizują się w walce bezpośredniej, w której często wykorzystują moc swoich oczu, podczas ich aktywacji pojawiają się na skroniach wyraźne żyły, zamieszkują tereny Kyuzo
- Inuzuka - często charakterystyczny tatuaż na policzkach, jakby na kształt kłów, towarzyszą im, jak i walczą z nimi psy, preferują walkę bezpośrednią, wyszkoleni w taijutsu, zamieszkują tereny Yusetsu
- Jashin – wyjątkowi na swój sposób, mają zdecydowanie dziwny styl walki, ranią siebie, jednocześnie raniąc przeciwnika, sprawiają wrażenie nieśmiertelnych, specjalizują się w walce dużymi ostrzami, niekoniecznie katanami, ich siedzibą jest Ryuzaku no Taki
- Kaguya - w większości przypadków mają dwie charakterystyczne kropki na środku czoła, walczą własnymi kośćmi, specjalizują się w walce bezpośredniej – taijutsu, zamieszkują terany Atsui
- Kōseki – nie mają cech charakterystycznych z wyglądu, jednak w walce nie jest trudno ich poznać, ponieważ władają i manipulują kryształem, oddani swojemu klanowi, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Daishi
- Maji - grawitacja dla nich nie istnieje, jakby mieli władzę nad bronią, którą posiadają, dodatkowo ich umiejętności przypominają umiejętności Sabaku, jednakże tylko silniejsi Szczepowcy mogą kontrolować czarny piach, szczep nastawiony pokojowo, nie miesza się niepotrzebnie w konflikty, ich siedziba znajduje się w Atsui
- Sabaku - są dość tajemniczy, potrafią władać nad piaskiem, bywają brutali, przez co często budzą respekt swoich przeciwników, dążą do celu bez względu na przeszkody, zamieszkują tereny Sabishi
- Senju – młody wygląd i stosunkowo długi żywot, często wyśmienici w konkretnie jednej dziedzinie, manipulują drewnem, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Shinrin
- Yamanaka – członkowie klanu często posiadają długie, blond włosy i oczy pozbawione źrenic, słyną z bycia świetnymi mediatorami i politykami, potrafią wniknąć w myśli przeciwnika, mieszkają w Soso
POSTACIE:
ZDOLNOŚCI
KEKKEI GENKAI:
Uwolnienie Wybuchu
NATURA CHAKRY:
Uwolnienie Ziemi
STYLE WALKI:
Bunshin Yakudatsu
UMIEJĘTNOŚCI:
PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
SIŁA 16
WYTRZYMAŁOŚĆ 6
SZYBKOŚĆ 25
PERCEPCJA 21 (41)
PSYCHIKA 1
KONSEKWENCJA 6
KONTROLA CHAKRY E
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY : 100%
MNOŻNIKI:
- Percepcja: 21|41
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
NINJUTSU D
GENJUTSU
TAIJUTSU
BUKIJUTSU
KYUJUTSU
KENJUTSU
SHURIKENJUTSU
KUSARIJUTSU
KIJUTSU
IRYōJUTSU
FūINJUTSU
ELEMENTARNE
KATON
SUITON
FUUTON
DOTON D
RAITON
KLANOWE
Kibaku Nendo D
JUTSU:
[E] - Bunshin no Jutsu
[E] - Henge no Jutsu
[E] - Kai
[E] - Kawarimi no Jutsu
[E] - Kinobori no Waza
[E] - Suimen Hokō no Waza
[E] - Nawanuke no Jutsu
[D] - Hikari no gijutsu-kyū
[D] - Doton: Doryūsō
[D] - Doton: Doro Kawarimi no Jutsu
[D] - Doton no Jutsu
[D] - Doton: Shinjū Zanshu no Jutsu
[D] - Shī Wan
EKWIPUNEK
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE):
- Torba
- Ochraniacz na czoło
- Torba na Glinę
- Płaszcz
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):
- 5 Kunai
- 5 Shurikenów
- Notes
- Ołówek
- Trójkunai
- 5kg Gliny
Co do rozłożenia przedmiotów w torbie, nie licząc gliny... Na samym dnie znajduje się notes, który usztywnia dół a między kartkami jest ołówek. Na nim znajdują się shurikeny, jeden na drugim. Obok jest piątka Kunaiów, które są w ścisłej grupie obok shurikenów, przez co "wieża" z nich się nie zawala. Ostatnim przedmiotem jest Trójkunai, który jest rękojeścią skierowany do góry, by szybko go wyjąć w razie potrzeby.
ROZLICZENIA
PIENIĄDZE: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=1 ... 250#p37250
PH: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=34&p=37251#p37251
MISJE:
D - 4
C -0
B - 0
A - 0
S - 0
PREZENT OD ADMINISTRACJI: