Strona 1 z 2

WT

: 31 maja 2015, o 22:58
autor: Risaru
Nazwa Jutsu: Fūton: Ashioto no kaze ("Wind Footsteps")
Dziedzina: Technika żywiołowa
Ranga Jutsu: D-S
Zasięg Jutsu: własne ciało
Koszt chakry: D: 10% | C: 6% | B: 3% | A: 2% | S: 2% | S+: 2% (3% co turę)
Pieczęci: brak
Opis: Technika ta polega na zgromadzeniu chakry we własnych stopach oraz zmieszaniu jej z otaczającym powietrzem. Sprawi to, że dzięki niej będziemy w stanie poruszać się o wiele szybciej, niż normalnie. Technika może być wykorzystywana w walce, jak i również podczas podróżowania.
Bonus od techniki: D: +20 | C: +25 | B: +30 | A: +35 | S: +40 | S+: +45 (bonus dotyczy statystyki Szybkość)
Link do tematu postaci:Klik!

Re: WT

: 1 cze 2015, o 14:36
autor: Kaien
Ranga D z podanymi kosztami ale bonusami 1/3 w dół. Np. 15 -> 10. I tak dalej. Chyba, że Ranga C z kosztami C, koszt co ture w porządku, wtedy bonusy te co są. :)

Re: WT

: 1 cze 2015, o 17:55
autor: Vulpie
  Ukryty tekst

Re: WT

: 1 cze 2015, o 18:03
autor: Murai
Jak wyżej. Podbijanie statystyk techniką tak prostą i pozbawioną głębszej mechaniki nie podoba mi się. No to tej, raczej mojej aprobaty to nie uzyska.

Re: WT

: 1 cze 2015, o 18:48
autor: Kaien
No a lód przepuściliśmy. Może i ona niech nie może przy tym używać technik, tzn. w trakie tego, bo skupia się na formowaniu tej chakry? Ona tego hajda nie widzi jak coś.

Re: WT

: 1 cze 2015, o 21:45
autor: Risaru
To był przykład z racji tego, że za bardzo jeszcze nie do końca ogarniam tutejszą mechanikę :) W takim razie czy podniesienie kosztów podtrzymania techniki co turę, ewentualnie zmniejszenie bonusu coś da?

Re: WT

: 2 cze 2015, o 17:18
autor: Vulpie
Nie, bo technika rangi D takich power upów nie może dać.

Re: WT

: 2 cze 2015, o 22:16
autor: Kaien
A C?

Re: WT

: 2 cze 2015, o 22:20
autor: Kamiru
Widziałbym to na C/B z jakimś stałym bonusem, który nie zwiększy się od rangi futonu.

Ewentualnie, można dać, że użytkownik staje się trochę lżejszy i zyskuje x% szybkości kosztem x% siły. Ale to podpada pod doton.

Re: WT

: 3 cze 2015, o 17:27
autor: Vulpie
  Ukryty tekst
przeciw

Re: WT

: 4 cze 2015, o 11:25
autor: Kaien
Robienie sobie lodu pod nogami, żeby się poruszać, bo ten lód jest ofc. w chuj śliski jest całkiem spoko, ale formowanie czakry pod butami, tak jak formuje się przy chodzeniu po drzewach/woodzie by byc lzejszym i sie szybciej poruszac juz nie jest ok? Ja powiedzialem, jesli nie bedzie mogla robic w trakcie technik i zmieni to o przyśpieszenie procentowe to NIE WIDZE POWODU DO PRZECIWU :)
Moim zdaniem ranga C, nie mozesz robic technik w trakcie (bo kontrolujesz czakre), Kontrola czakry tez C i zamiast przyspieszenia punktowego to przyspieszenie procentowe. I powinno przejsc. No i mechanika na zasadzie, jak ze przy chodzeniu po wodzie kumulujesz czakre by sie utrzymac, tu kumulujesz pod nogami czakre fuutonu by byc lzejsza i sie szybciej poruszac[/ghide]

Re: WT

: 6 cze 2015, o 08:41
autor: Vulpie
  Ukryty tekst
  Ukryty tekst

Re: WT

: 7 cze 2015, o 22:10
autor: Kamiru
Czekam na odzew autora.

Re: WT

: 10 cze 2015, o 22:55
autor: Risaru
Jestem, jestem, po prostu w pierwszej chwili nie za bardzo zrozumiałam o co chodziło, że nie mogę korzystać z techniki "w trakcie". Z góry przepraszam za obsuwę.

To znaczy napiszę jasno, na czym mi głównie zależy - jeśli statystyki punktowe nie przejdą, a procentowe tak, niech i tak będzie. Jestem w stanie zwiększyć nawet koszt aktywowania jutsu i jego podtrzymywania, jednak zależy mi właśnie głównie na tym, by technika działała przede wszystkim podczas walki. Wiadomo, że na początku ten boost nie byłby duży, jednak chodzi mi głównie o to, by dzięki niej w pewien sposób móc się zrównać z szybszymi przeciwnikami. Dlatego mówię, tamte koszta podałam przykładowo nie wiedząc co i jak, jeśli odpalenie techniki ma kosztować 50% chakry na randze D, to i tak byłabym zadowolona. Jeśli nie, w takim razie niech zostanie jako technika, z której postać korzysta stricte do podróży, tylko prosiłabym o pomoc w procentowym jej rozpisaniu.

Re: WT

: 11 cze 2015, o 12:55
autor: Kaien
Ah. Technika której jedynym celem jest przyśpieszenie cię by zrównać poziom z szybszymi?
Okej. Powiem krótko. Chcesz być szybsza to rozdaj punkty historii w atrybut Szybkość.

Brak akcepta