Kirintuzo
: 15 maja 2015, o 19:27
Nazwa Jutsu: Kirintuzo
Dziedzina: Genjutsu
Ranga Jutsu: B
Zasięg Jutsu: Obszar 50 metrów
Koszt chakry: E: 25% | D: 20% | C: 10% | B: 7% | A: 5% | S: 3% | S+: 3% (3% na turę)
Opis: Iluzja mająca na celu stworzenie obszaru, a w momencie dostania się do danego obrębu obszaru wpadnięcie w iluzję! Czyli gęstą mgłę, pozwalającą na widok maksymalnie do trzech metrów! Prost technika iluzji, jednak ma dość ciekawe zastosowanie. Gdyż Doujutsu mają problem z jej przejrzeniem jeśli ktoś po prostu nie pomyśli. Bowiem W iluzji unosi się nasza chakra, co za tym idzie już różni się od zwykłej mgły z Suitonu. Tym, że techniki oczne po prostu bardziej utrudniają gdyż widzą wszędzie chakre, a nie pomagają. To jest swego rodzaju wada, która może zaalarmować posiadacza takich oczu, o obecności dziwnej mgły, być może iluzji. A więc, wykonujemy jedną niezbędną do tego pieczęć, a następnie na obszarze 50 metrów formuje się iluzja mgły w sposób praktycznie natychmiastowy. Mechanika podobna do "Kokoni Arazu no Jutsu".
Wady:
-Doujutsu mogą pozwolić nam na szybkie wykrycie iluzji, po przez po prostu zobaczenie zasłaniającej nas chakry
-Wychodzimy z techniki za pomocą Kai.
-Bijuu/CS po aktywacji przerywają technikę
Zalety:
-Jedna pieczęć do aktywacji
-Opis
Link do tematu postaci: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=102&t=363
Dziedzina: Genjutsu
Ranga Jutsu: B
Zasięg Jutsu: Obszar 50 metrów
Koszt chakry: E: 25% | D: 20% | C: 10% | B: 7% | A: 5% | S: 3% | S+: 3% (3% na turę)
Opis: Iluzja mająca na celu stworzenie obszaru, a w momencie dostania się do danego obrębu obszaru wpadnięcie w iluzję! Czyli gęstą mgłę, pozwalającą na widok maksymalnie do trzech metrów! Prost technika iluzji, jednak ma dość ciekawe zastosowanie. Gdyż Doujutsu mają problem z jej przejrzeniem jeśli ktoś po prostu nie pomyśli. Bowiem W iluzji unosi się nasza chakra, co za tym idzie już różni się od zwykłej mgły z Suitonu. Tym, że techniki oczne po prostu bardziej utrudniają gdyż widzą wszędzie chakre, a nie pomagają. To jest swego rodzaju wada, która może zaalarmować posiadacza takich oczu, o obecności dziwnej mgły, być może iluzji. A więc, wykonujemy jedną niezbędną do tego pieczęć, a następnie na obszarze 50 metrów formuje się iluzja mgły w sposób praktycznie natychmiastowy. Mechanika podobna do "Kokoni Arazu no Jutsu".
Wady:
-Doujutsu mogą pozwolić nam na szybkie wykrycie iluzji, po przez po prostu zobaczenie zasłaniającej nas chakry
-Wychodzimy z techniki za pomocą Kai.
-Bijuu/CS po aktywacji przerywają technikę
Zalety:
-Jedna pieczęć do aktywacji
-Opis
Link do tematu postaci: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=102&t=363