Trzecie WT
: 31 paź 2018, o 14:26
- Nazwa
- Mokuton: Jinsei no geijutsu, Jinkō hito no yoroi
- Dziedzina
- Klanowe/Mokuton
- Ranga
- B
- Pieczęci
- Małpa → Baran → Smok
- Zasięg
- Tworzenie: Ciało, kontrola: zasięg wykorzystywanego reberu
- Koszt
- E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (wytworzenie)
- Dodatkowe
- Kontrola zbroi możliwa jest tylko, gdy nie znajdujemy się wewnątrz, odbywa się za pomocą reberu, atrybuty zależą od rangi wykorzystywanego reberu.
- Wytrzymałość zbroi zależy od rangi posiadanego reberu.
- Wymaga 70 siły i wytrzymałości. W przypadku nieposiadania wystarczającej siły i wytrzymałości, szybkość użytkownika maleje o brakujące punkty.
- Na czas wykorzystywania techniki maksymalne pokłady chakry są zmniejszone o koszt techniki.
- Wytrzymałość
- Opis Technika ta w swoich założeniach jest dość prosta, użytkownik po skumulowaniu chakry i złożeniu pieczęci rozkłada szeroko ręce i wykorzystując mokuton sprawia, że spod ziemi wyrasta ogromna ilość pali i gałązek, które oplatają jego ciało tworząc pełną zbroję. Pancerz sam w sobie stworzony jest głównie z grubego, twardego drewna, połączonego ze sobą wewnętrzną warstwą składającą się ze sporych ilości miękkich, oraz giętkich gałęzi, pozwalających na poruszanie kończynami, wnętrze wypełnione jest mchem, aby było nieco wygodniej. Jednak i taki pancerz ma słabe punkty, na zgięciach, takich jak pachy, czy zgięcia pod kolanami zbroja jest cieńsza, aby nie blokować ruchu. Poza byciem dobrą obroną pancerz ma również drugie zastosowanie, użytkownik może
w dowolnym momencie sprawić, że tył zbroi otworzy się i pozwoli wyskoczyć na zewnątrz (wykorzystanie reberu).
Zbroja "pozostawiona sama sobie" wciąż istnieje, może robić za ładny posąg, lub stać się przydatnym wsparciem. Korzystając z reberu, które pozwala na poruszanie drewnem, możemy sprawić, że zbroja nie tylko poruszy się, ale będzie w stanie walczyć po naszej stronie. Nie ma ona własnej woli, nie jest również klonem, kontrole porównać można do kontrolowania kilku krótkich bal drewna, odpowiadających za kończyny, czy głowę. Próba kontrolowania zbroi znajdując się wewnątrz kończy się zmiażdżeniem kości kończyn. - Ranga reberu
- Atrybuty przy wykorzystaniu danej rangi
- Reberu B
- Reberu A
- Reberu S
- Link do tematu postaci
- KLIK!
Nie mogłem znaleźć żadnej grafiki z odpowiednią drewnianą zbroją, więc dałem poglądowo, starałem się wzorować na istniejących technikach tworzących zbroje tej rangi. (Doton, Kouseki, Sabaku)