No cóż, nie mam się do czego przyczepić. Bardzo fajna wariacja na temat klanówki Yamanaka. Podniesiona ranga oraz pasywność tłumaczy wymóg 50 punktów przewagi do wyrwania się.
W sumie to jedynie aby skrócić opis techniki nie pisałbym o dwóch trybach a po prostu o możliwości przełączenia się na zwykłego Shinteshina w dowolnym momencie. wtedy także wg mnie powina spać ta wymagana różnica do 40 punktów, gdyż ingerencja gracza jest większa. Po tych kosmetycznych zmianach można traktować mój post jako :

W sumie to chciałbym jeszcze dowiedzieć się czy gracz chciałby mieć możliwość wchodzenia w ten tryb po rozpoczęciu od shintenshina? Odpowiedź na to pytanie nie zmieni mojej decyzji, jednak wydaje mi się, że powinno to zostać doprecyzowane. (Jeżeli chce to wg mnie wystarczy aby zapłacił połowiczny koszt jak to zostało opisane)