Jiongu: Yajirushi
: 3 kwie 2018, o 11:21
- Nazwa
- Jiongu: Yajirushi
- Dziedzina
- Taijutsu + Klanowe
- Ranga
- A
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- 35m (0.5m to wzmocnienie ciosu)
- Koszt
- E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (za 1 ramię)
- Dodatkowe Podczas wykonywania techniki: +30 Siły i +10 Szybkości; Wykonanie jest równoznaczne z aktywacją techniki Echin Shishi no Jutsu; Wymaga Klanowej A;
- Opis Technika będąca połączeniem Taijutsu z umiejętnościami Szczepu Kakuzu. W kończynie która ma wyprowadzić uderzenie, Kakuzu kumuluje duże ilości nici. Z uwagi na ich znaczne zbicie i wysoką kontrolę umiejętności klanowych, proces ten jest ledwo widoczny, widać jedynie niewielkie powiększenie się okolicy bicepsa. Samo zebranie nici musi nastąpić chwilę przed wyprowadzeniem ciosu. Następnie Kakuzu wykonuje cios pięścią, wypychając gwałtownie wszystkie skumulowane w kończynie nici, nie luzując jednak szwów w ręce. Efektem tego napór nici kumuluje się. W kulminacyjnym momencie szwy na ręce są gwałtownie puszczane, przez co cała energia powstała z kontroli nici i gromadzenia jej znajduje ujście w wystrzelonej części ręki. Jest to więc dystansowy atak bezpośredni, napędzany zebraną energią z ogromnego naporu nici i rzecz jasna chakry. Cios taki jest bardziej dotkliwy, ale po przeleceniu pół metra energia się wytraca i dalsze uderzenie taką pięścią nie jest wzmocnione. Warto nadmienić, iż jednym z efektów techniki jest gwałtowne wydłużenie swojej kończyny, co odpowiada efektowi techniki Echin Shishi no Jutsu, która to wymaga kosztu podtrzymania. Po wykonaniu Jiongu: Yajirushi mamy więc wydłużoną kończynę/kończyny, którą możemy użyć do innych technik.
- Link do tematu postaci
- KLIK