Shinobi War to gra PBF Naruto, gdzie akcja została osadzona w zamierzchłych czasach, w czasach gdzie światem rządziły klany. https://www.shinobiwar.pl/
Dodatkowe Wymaga 80-120 siły w zależności od wagi. Jeśli przeciwnik nie jest związany, ani wzięty z zaskoczenia (czyli może stawiać opór) to potrzeba 20 siły przewagi nad nim.
Co 30 wytrzymałości + 1 miotnięcie celem.
Opis Do skorzystania z techniki wymagane jest skuteczne użycie Suienzou no Jutsu, Hebi Kusari, innej techniki pętającej czy też po prostu przymocowanie lin/łańcuchów/żyłek/bata do celu. Po czym odpowiednio stawiając jedną nogę, szarpiąc całym ciałem oraz kontrolując napięcie lin/łańcuchów/itp. wyrzuca cel w powietrze by następnie nim trzasnąć w określone miejsce np. w ziemię czy drzewo. Następnie na tej samej nodze może obrócić się, szarpnąć żyłkami/batem/itp., aby miotnąć celem w kolejną stronę. Ilość miotnięć celem zależy od wytrzymałości, w końcu przy słabej kondycji łatwo można się zmęczyć. Technika ta ma też pewne ograniczenie. Mianowicie podczas jej używania może korzystać tylko z jednej nogi np. do obracania się na tej pierwszej, która stanowi podstawę techniki (na niej przerzuca całą energię szarpnięć przeciwnikiem itp.). Dlatego też jej podniesienie z ziemi równoznaczne jest z przerwaniem techniki.
TwoFace, Buka, cóż nie bardzo mam pomysł jak to zmodyfikować więc w tej kwestii odniosę się tylko do propozycji Avarice.
W sumie spodziewałem się że może wzrosnąć do 60, no ale musiałem dać jakąś startową stawkę, więc po prostu tyle zaproponowałem. Przy zwykłym przymocowania linek do przeciwnika to przewagę siły 20-30 rozumiem. Ale gdy ten jest spętany przy pomocy np. Hebi Kusari (w końcu w opisie nawet jak ma większą siłę to i tak potrzebuje czasu by się uwolnić) lub brany z zaskoczenia, to czy siła przeciwnika przypadkiem nie ma aż takiego znaczenia? Co do bonusu, cóż to nie do końca wiem jak działają, więc po prostu tyle rzuciłem.
30 wytrzymałości dla przeciętnych wagowo też rozumiem to w sumie również było przewidywaniach. Ale skoro mają być różne wagi to może 40 dla ciężkich i 20 dla niezwykle lekkich?
Coś czuję, że tym skillem będę mógł swobodnie i pewnie operować dopiero mając mistrzowską analizę...
Re: Pierwsza technika
: 14 lut 2018, o 00:55
autor: Akarui
Ukryty tekst
Re: Pierwsza technika
: 14 lut 2018, o 17:45
autor: Kei
Cóż nie potrafię na to jednoznacznie odpowiedzieć, gdyż mg podczas walki potrafi doprowadzić do różnych sytuacji i warunków. Ale sądzę, iż miałoby to spory wpływ o ile miałby wystarczająco prędkości by zareagować. Chociaż przy zaskoczeniu miałem też na myśli np. pułapki, w których zasięg przeciwnik sam by wchodził.
Re: Pierwsza technika
: 15 lut 2018, o 15:21
autor: Boyos
Ukryty tekst
Re: Pierwsza technika
: 16 lut 2018, o 02:01
autor: Chise
Opisy progów po coś są. Skoro tak mówią, to 81 to siła minimalna.
Jednak nie przesadzałabym znów w drugą stronę i nie patrzyła na to jak na coś, na co potrzeba próg wyżej, tylko zamknęła się w tych 80-120. Dałabym 90 na "martwy ciężar" czyli przeciwnika nieopierającego się i 120 na świadomego.
Re: Pierwsza technika
: 16 lut 2018, o 20:34
autor: Jawa
Ukryty tekst
Re: Pierwsza technika
: 18 lut 2018, o 01:25
autor: Akarui
Jestem tego samego zdania co Chise.
Re: Pierwsza technika
: 19 lut 2018, o 12:04
autor: Kei
Zmodyfikowałem technikę wedle najbardziej popieranej opinii i skorygowałem kwestię z wytrzymałością mam nadzieję, że w tym zakresie teraz jest dobrze.
Re: Pierwsza technika
: 20 lut 2018, o 09:00
autor: Chise
Hm, to co jeszcze z tym zerowaniem się bonusu? Wedle tego co było mówione wcześniej, nie musi być siły więcej, wystarczy tyle samo.
Poza tym wydaje się być dobrze. Rzucam akcepto.