速い
: 4 sty 2018, o 22:00
- Nazwa
- Hayai(速い)
- Dziedzina
- Batsu no Ha
- Ranga
- D
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Zasięg broni
- Koszt
- Brak
- Dodatkowe
- Laska +10 siła Miecz +5 szybkość +5 siła Bicz +5 szybkość + 5 percepcja
- Opis Podstawowa technika walki, a właściwie forma zadawania ciosów. Mimo swej pozornej nieprzydatności, pomaga on w lepszym opanowaniu poszczególnych trybów broni i jest on nieodzowny przy nauce wielu innych technik. Technika ta pozwala na wykonywanie silnych i czego nie można ukryć szybkich ciosów, kosztem szerokiego zamachu, jaki trzeba wykonać.
Forma złożona [obuch]: W formie laski, osiągamy najmniejszy z możliwych zasięgów, uderzenie wykonywane jest pionowo lub poziomo. Cios opiera się głównie na sile ramienia i odpowiednio dużym zamachu. W efekcie wykonujemy wolne uderzenie o ogromnej sile które w odpowiednich okolicznościach może być zdolne do pogruchotania kości przeciwnika.
Forma złożona [miecz]: Tutaj podobnie jak przy lasce cios który chcemy zadać może być zarówno horyzontalny lub wertykalny. Tym samym mając dość sporą dowolność w uderzaniu. Ruch jest wykonywany narowiście, a ostrze zatacza spory łuk, siła techniki nie pochodzi jednak z samej siły ramion, odpowiedni ruch pleców odgrywa tutaj dużą role. W skrócie wykonujemy szerokie cięcia.
Forma rozłożona [bicz]: Tutaj do czynienia mamy z bronią o większym zasięgu i czego ukryć nie można najtrudniejszą do opanowania. W tym wariancie dzierżąc rękojeść wykonujemy zamach, zależnie od tego z jakiego kierunku ma nadejść uderzenie. W wypadku ciosu z góry, technikę wykonuje się zza pleców, a oddolny atak wymaga wystawienia ręki za siebie [i liczenia, że nic po drodze nie uziemi bicza]. W efekcie, szybkie uderzenie bicza, naciera na przeciwnika, mogąc nawet oderwać kawałek mięsa.
Wariant ten jednak wymaga ogromnej wytrzymałości oraz siły, gdyż nadużywanie go szybko doprowadzić może do zmęczenia ręki. - Link do tematu postaci
- KLIK!
Generalnie odnośnie stylu, wizja w mojej głowie wygląda następująco:
Ranga E: Zmiana trybów
Ranga D: Dwie techniki podstawowych ciosów
Ranga C: Silniejsze techniki do pojedynczych trybów, oraz słabsze z wykorzystaniem dwóch
Ranga B: Pojedyncze o maksymalnej sile, silne podwójne i słabe z trzema trybami
Ranga A: Najsilniejsze podwójne, silne potrujne
Ranga S: Najsilniejsze wykorzystujące trzy tryby
Dodaje rozpiskę w sumie bo tak... i bo dyskusja