Znerfcie Ichira pls
: 4 sty 2018, o 21:04
- Nazwa
- Doton: Jimen no Ana
- Dziedzina
- Doton
- Ranga
- C
- Pieczęci
- Wąż -> Koń -> Pies -> Baran -> Wąż -> Przyłożenie dłoni do ziemi
- Zasięg
- 30m
- Koszt
- E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (za pułapkę)
- Opis Technika Doton mająca ogromny potencjał do taktycznego prowadzenia walk i urządzania zasadzek. Po złożeniu pięciu pieczęci i chwilowym przyłożeniu dłoni do podłoża (chociażby na ułamek sekundy, po dotknięciu można zabrać), w wybranym przez użytkownika miejscu tworzy się pułapka. Składa się ona z dołu w ziemi o głębokości 10m i o podstawie koła o promieniu 2m. Przykryty jest cienką warstwą ziemi, odpowiednio wzmocnionej chakrą w celu utrzymania się mimo pustej przestrzeni pod nią. Wytrzymuje ciężar do 5kg, powyżej niego ziemia rozpada się natychmiastowo na drobne kawałeczki, a ofiara ląduje w dole. Proces tworzenia pułapki nie jest widoczny z powierzchni ziemi, a ziemia zasłaniająca dziurę nie zmienia się ani trochę pod względem wyglądu terenu wokoło. Możliwe jest stworzenie kilku pułapek jednocześnie, przy czym koszt naliczany jest za każdą z osobna. Ziemia która została usunięta w celu stworzenia dziury nie znika, jest natomiast kompresowana w ścianach i podłożu, wynikiem czego ściany stają się wytrzymalsze, co dodatkowo zapobiega zapadnięciu się ich i runięcia całej konstrukcji przed wpadnięciem wroga w zasadzkę. Wzmocnienie nie zapobiega przed wydostaniem się przy użyciu innych jutsu i może być z łatwością zniszczone ponownie większością technik, nawet tych niskiej rangi. Struktura, jako że stworzona za pomocą chakry obecnej zarówno w ścianach jak i w ziemi nad dołem, jest doskonale widoczna dla Shinobich z umiejętnościami sensorycznym (Kanchiki, Byakugan, Tsūjitegan, Sharingan tylko ziemię nad dołem). Tworzeniu towarzyszą delikatne wstrząsy na 2m wokoło miejsca stworzenia dołu, a także słyszalny na 3m wokoło dołu szum. Pułapka, jeśli nikt jej nie naruszy, utrzymuje się około 6h. Pułapka jest gotowa w następnej turze od użycia techniki.
- Link do tematu postaci KLIK!