Shinobi War to gra PBF Naruto, gdzie akcja została osadzona w zamierzchłych czasach, w czasach gdzie światem rządziły klany. https://www.shinobiwar.pl/
Opis Rozwinięcie techniki Katon: Hibashiri nadające ściśle określoną formę ognistym liniom wzmacniając przy tym ich szybkość, wielkość, siłę, zasięg itd. Wszystko rozpoczyna się od złożenia pieczęci Tygrysa, wtedy to na ciele użytkownika - na którejś ze stóp formuje się płomień, który niemal natychmiast przemieszcza się na ziemię nie pozostawiając za sobą żadnego śladu. W ten sposób podróżuje około 2 metry przed ciało użytkownika, gdzie następnie rozdziela się na dwie fale podnosząc swoją wysokość. Kluczowe przy nadawaniu kierunku technice jest ustawienie użytkownika - tam gdzie jest skierowane jego ciało (przód) tam też wytworzy się technika. Formujące się fale wystrzeliwują z bardzo dużą prędkością formując kształt "\/", gdzie na czubku znajduje się użytkownik. Po przebyciu 7 metrów dodawana jest kreska pozioma pomiędzy nimi przez co całokształt zaczyna przypominać literę "A". Finalny rezultat to właśnie owa litera "A" z każdym ramieniem o długości 35 metrów i kreską pomiędzy nimi. Przeskoczenie nad czymś takim jest praktycznie niemożliwe - także dla shinobi i taki jest cel techniki. Ma ona skutecznie odgrodzić oponenta od użytkownika.
Kąt pomiędzy ramionami wahać się może pomiędzy 60, a 120 stopniami (określamy go podczas użycia).
Szybkość tworzenia techniki jak i przemieszczania się płomienia oraz fali plasuje się na poziomie PONADPRZECIĘTNYM (180). Jest to sama szybkość płomieni, względem oponenta może być mniejsza (im większy kąt tym w większym stopniu). Dzieje się tak gdyż płomień by się z nim zrównać musi pokonać większą odległość #Pitagoras.
Wysokość otrzymanych płomieni to 8 metrów, a szerokość 0,5 metra.
Płomienie utrzymują się przez 3 tury po utworzeniu - jest to wartość dla idealnych warunków, może ulec skróceniu w zależności od nich. Wartość minimalna to 1 tura po utworzeniu - jeśli byśmy wykonali ją na wodzie.
Techniką nie można manipulować w żaden sposób poza początkowym określeniem kąta pomiędzy ramionami.
Puszczenie znaku tygrysa zatrzymuje technikę w takim stanie w jakim była podczas procesu tworzenia (np. uformowana jest tylko połowa techniki) bez obniżenia kosztu.
Ogień zachowuje się jak standardowa technika Katonu - reaguje w kontakcie z innym ninjutsu osłabiając się wzajemnie. W kontakcie z jakimś przedmiotem w zależności od tego z czym mamy do czynienia może go podgrzać lub nawet spopielić (czyli wszystko do oceny MG).
Ok to odnoszę się do wszystkich punktów:
Możliwe ewentualnie mogę zwęzić, ale wysokość chcę gdyż inaczej technika traci sens. Ma uniemożliwiać przeskoczenie bez mocnego nadszarpnięcia swojego zdrowia. Taki jest jej cel.
Jak dla mnie może być tylko przede mną. Jest wystarczająco szybka w wykonaniu by nie komplikować. Jeśli cię to zadowoli mógłby to być kierunek w który skierowana jest "prawa" stopa. Byłoby uczciwie.
Moim zdaniem jest bo potrzebuję czegoś co na pewno zadziała bez kreowania raka jakim jest oryginał. Do tego technika ta będzie szybsza bo ma wyższą rangę.
Technika nie atakuje oponenta. Tworzy ona coś w rodzaju obiektu z ognia więc nie zbliżają się one do oponenta. Wręcz przeciwnie! Formują tą swoją strukturę niezależnie od kąta odgradzająca mnie od przeciwnika, a że długość ramion jest taka sama zawsze to i szybkość formowana to wartość stała.
Rozmiar już wspominałem u Seinaru. Ma to być nie do przeskoczenia bo inaczej technika traci sens. Miałem krótką dyskusję z Kanem i pewnie odpowiednio duża siła i tak by na to pozwalała, ewentualnie możemy to tu przedyskutować. Czekam na propozycje, ale chcę by to było użyteczne więc zakładam nawet opcję modyfikacji wysokości płomieni byle działało to zgodnie z przeznaczeniem. W kwestii szybkość użyłem standardowych wartości odgórnie przyjętych przez administrację w przypadku Reberu w klanach (z tym, że techniki to nie dolna granica a środkowa). A że jest to technika rangi A to i taka jest jej szybkość.
Odpowiedziałem u Seinaru. Proponowałbym kierunek prawej stopy bo Shinji jest praworęczny. Ładnie to usystematyzuje.
Re: Katon: Tegami
: 15 gru 2017, o 21:34
autor: Support nr 6
Ukryty tekst
Re: Katon: Tegami
: 17 gru 2017, o 04:29
autor: Hitsukejin Shiga
Ukryty tekst
Re: Katon: Tegami
: 17 gru 2017, o 20:52
autor: Akarui
Ukryty tekst
Re: Katon: Tegami
: 18 gru 2017, o 06:52
autor: Seinaru
Ukryty tekst
Re: Katon: Tegami
: 18 gru 2017, o 21:51
autor: Akarui
Ukryty tekst
Re: Katon: Tegami
: 19 gru 2017, o 20:24
autor: Shinji
Dobra to tak...
Zmieniłem te rozmiary na wysokość 8 metrów i szerokość 0,5 metra. Czyli podstawowa rzecz, która się wam nie podobała.
Oprócz tego dodałem punkt o kierunku wykonaniu, czyli ta stopa.
Druga kwestia, czyli Shiga przyczepił się do 3 tur, by ta długość utrzymywania się techniki zależała od różnych czynników. Technika praktycznie nie posiada zastosowania ofensywnego chyba, że ktoś się znajdzie naprawdę blisko - czyli nie służy do ataku. Jaki jest sens tego używać jeśli utrzymywałaby się bo ja wiem nawet w skrajności 1 turę? Nie lepiej wywalić komuś po prostu Katonem w twarz? Przypominam jeszcze raz, że techniką nie zadamy nawet obrażeń chyba że ktoś się sam wpakuje w ogień a nie musi bo może to obiec jako, że ma wyjście z tyłu. Nie bez powodu chcę by ta technika tyle trwała jeśli będziemy się w coś takiego bawić no to przydałoby się jakoś to rekompensować bo to jednak ranga A na której mamy rzeczy pokroju czegoś zabijającego 15 metrowe summony. A zachowuję się fair względem oponenta dając mu drogę ucieczki - równie dobrze mógłbym zamykać z tyłu, ale nie chciałem raczyć bo celem techniki nie jest zabijanie a kupowanie czasu.
Kwestia tej szybkości u Akarui'a. Rozumiem o co ci chodzi tylko po co to zamieszczać skoro technika nie służy do ataku. Nawet jeśli by służyła to i tak interpretacją takich rzeczy zajmuje się sędzia lub MG. Opis i tak wyjaśnia już praktycznie wszystkie punkty sporne co do działania techniki dając klarowność. Szybkość stworzenia się techniki natomiast zawsze będzie taka sama bo ramiona bez względu na kąt posiadają zawsze 35 metrów długości. Różnica w długości tworzenia będzie jedynie w przypadku kreski po środku bo przy większym kącie będzie ona dłuższa i to jedyna różnica. To co się będzie różnić to jedynie prędkość względem naszego oponenta (i oto ci chodzi) - jako że technika nie porusza się centralnie w jego kierunku to prędkość względem tego punktu faktycznie będzie mniejsza, ale sędzia/mg nie jest debilem i uwzględni to w swojej ocenie jeśli byłoby to potrzebne. Więc po prostu nie wiem czy jest to sens umieszczać i jeszcze bardziej wpychać tam milion rzeczy xD
W sumie nie chce mi się usuwać wywodu, ale stwierdziłem że dla świętego spokoju dodam wzmiankę.
Wzmianka dodaje burdelu, ale co poradzę ¯\_ツ_/¯
Re: Katon: Tegami
: 20 gru 2017, o 07:14
autor: Seinaru
Ukryty tekst
Re: Katon: Tegami
: 20 gru 2017, o 11:43
autor: Hitsukejin Shiga
Ukryty tekst
Re: Katon: Tegami
: 23 gru 2017, o 00:26
autor: Sans
Potwierdzam modów opinię.
Re: Katon: Tegami
: 24 gru 2017, o 04:12
autor: Hitsukejin Shiga
Autorze prosimy o ustosunkowanie się do słów moderatorów
Re: Katon: Tegami
: 24 gru 2017, o 13:53
autor: Shinji
Zmiany ze stopą
Odnośnie utrzymywania się i jeśli czegoś takiego nie puścicie to zaczynamy dyskusję nad kosztem utrzymania wraz z buffami/obniżeniem rangi bo technika wyjdzie za droga jak na to co robi ;v