Strona 1 z 2
Megumi Ishida
: 2 gru 2017, o 00:49
autor: Megumi Ishida
- Nazwa
- Heddoburēka
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Na odległość ostrza
- Koszt
- Brak
- Dodatkowe Należy mieć Szybkość na poziomie powyżej 150, na czas używania techniki otrzymujemy +40 do szybkości +10 percepcji Znajomość Hiken: Tsukikage
- Opis Technika dostępna tylko dla jednych z najlepszych szermierzy. Należy mieć odpowiednie predyspozycje fizyczne by ją wykonać. Jest niejako rozwinięciem Hiken: Tsukikage. Polega ona na biegnięciu z dużą szybkością do przeciwnika jak w oryginale tylko w momencie kiedy wtedy stworzylibyśmy iluzję nas samych z tyłu, a my pobiegliśmy po linii prostej zadać cios, tym razem biegniemy po łuku z dużą prędkością tak żeby pojawić się po jego boku. Jest to praktycznie jedyna różnica od oryginału. Że zamiast biec prosto, skręcamy około 60 stopni w bok wybrany przez nas i biegniemy żeby zadać cios z boku. Racji konta pod jakim podbiegniemy nie mamy za duże filozofij uderzenia. (trudniej wykonać uderzenie centralnie od góry)
Re: Megumi Ishida
: 2 gru 2017, o 15:48
autor: Seinaru
Re: Megumi Ishida
: 3 gru 2017, o 02:38
autor: Hitsukejin Shiga
Re: Megumi Ishida
: 3 gru 2017, o 09:54
autor: Megumi Ishida
A gdyby wprowadzić ,, karę" za nie wykonanie ataku? Np potknięcie trwające ileś tam sekund w zależności od wytrzymałości przez które nie możemy się ruszać za bardzo? Coś takiego że jak nie wykonamy techniki to po prostu klękamy i jesteśmy do odstrzału. Zmiany z bronią wprowadzam i faktycznie bonus z siły zabieram.
Re: Megumi Ishida
: 3 gru 2017, o 13:40
autor: Jawa
Re: Megumi Ishida
: 4 gru 2017, o 07:22
autor: Seinaru
Re: Megumi Ishida
: 4 gru 2017, o 08:21
autor: Megumi Ishida
Proponuję zrobienie tego jako bieg tylko w jedną, fakt chyba po szarżowałem z tym cofaniem. Niech to będzie po prostu bieg po łuku od punktu do punktu tym skokiem po linii prostej i potem skokiem na przeciwnika. Chodzi mi o coś takiego że on nie wie czy atak pójdzie z przodu, czy minimalnie z lewej, czy minimalnie z prawej, czy zupełnie z prawej lub zupełnie lewej.
Re: Megumi Ishida
: 4 gru 2017, o 08:53
autor: Seinaru
Re: Megumi Ishida
: 4 gru 2017, o 09:00
autor: Megumi Ishida
Zaraz stop xd
W oryginale mogę biec na kogoś po linii prostej, i zrobić ten przeskok zamiast do przodu to w prawo tak żeby znaleźć się zboku przeciwnika i tam go ciąć? że po takim łuku pobiegnę jak by?
Jasne zmienię jak wrócę do domu. Chyba nawet mam jako tako już to w łbie poskładane.
Re: Megumi Ishida
: 4 gru 2017, o 22:59
autor: Megumi Ishida
poprawione
Re: Megumi Ishida
: 4 gru 2017, o 23:39
autor: Hitsukejin Shiga
Ranga zniknęła, czekam na dodanie, bez tego nawet nie czytam. I popraw tą rzeszę błędów ortograficznych bo dostanę krwotoku nim dam temu jakąkolwiek ocenę. Głównie ostatnie zdanie, zaczynanie zdania od że i tym podobne. Dbajmy o higienę wypowiedzi.
Re: Megumi Ishida
: 5 gru 2017, o 12:29
autor: Jawa
Re: Megumi Ishida
: 7 gru 2017, o 18:40
autor: Hoshigaki Seiki
jak dla mnie zbędne bo mozna to zrobic podstawową wersją techniki. No i ta tabelka... Skąd?! xD
Re: Megumi Ishida
: 7 gru 2017, o 19:35
autor: Megumi Ishida
Pytanie o podstawkę techniki.
https://scr.hu/3g93YL
Czerwone to przeciwnik. Zieleń przed techniką miejsce wykonującego. Czarne kreski to tor biegu. Niebieska to iluzja która zostaje. Fioletowy to pozycja do której dobiegam by zadać cios. Pytanie proste, czy w takim sposób można używać oryginału? Bo jak tak to ta technika jest bez sensu xdd
Re: Megumi Ishida
: 7 gru 2017, o 20:14
autor: Seinaru