Strona 1 z 1
Sanshou - jedynka.
: 15 paź 2017, o 01:57
autor: Sanshou
- Nazwa
- Eda no jutsu
- Dziedzina
- Klanowe
- Ranga
- C
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Bezpośredni
- Koszt
- E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (1/2 za turę)
- Dodatkowe
- Kończyna zamieniona w wodę./Wymaga znajomości Suiton: Mizukiri no Yaiba.
- Opis Technika polegająca na ukształtowaniu swojej, zamienionej w wodę, kończyny w ostrze miecza utworzonego z nam wiadomej cieczy. Broń ta jest dosyć wytrzymała i dostatecznie ostra, by pozwolić użytkownikowi na ścięcie młodego drzewka, lecz przeciwko technikom Dotonu jest bezużyteczna, a zetknięcie z Raitonem, bądź Katonem może się źle skończyć dla użytkownika.
- Link do tematu postaci
- KLIK!
Re: Sanshou - jedynka.
: 15 paź 2017, o 13:39
autor: Jawa
Re: Sanshou - jedynka.
: 15 paź 2017, o 18:11
autor: Sanshou
My bad. Umknęło to mojej uwadze podczas tworzenia. Już poprawiłem.
Re: Sanshou - jedynka.
: 15 paź 2017, o 20:28
autor: Hoshigaki Seiki
Przecież to jest to samo co
- Nazwa
- Suiton: Mizukiri no Yaiba
- Koszt
- E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
- Dodatkowe
- Dowolna powierzchnia wody
- Opis Tym razem coś dla szermierzy korzystających z Uwolnienia Wody. Poprzez przyłożenie dłoni do wody, użytkownik może z niej wyciągnąć spore, dobrze ukształtowane ostrze miecza utworzonego z nam wiadomej cieczy. Broń ta jest dosyć wytrzymała i dostatecznie ostra, by pozwolić użytkownikowi na ścięcie młodego drzewka, lecz w zamian łatwo ją uszkodzić za pomocą technik Dotonu - a zetknięcie go z narzędziem naładowanym Raitonem również nie jest dobrym pomysłem.
Nie prościej po prostu użyć na sobie tej techniki? Nie trzeba przykładać ręki do wody bo po prostu zmieniasz swoją rękę i tyle. Teraz to trochę jakby omijanie rozwijania Suitonu na C i kopiowanie ich na klanówki.
Re: Sanshou - jedynka.
: 15 paź 2017, o 20:39
autor: Sanshou
Okej, nad takim rozwiązaniem nie pomyślałem. Jeżeli od strony technicznej jest to możliwe (Avarice?), to możemy zamknąć temat. Niech admin techniczny zadecyduje.
Re: Sanshou - jedynka.
: 16 paź 2017, o 19:03
autor: Sanshou
EDIT: Chociaż, jak to trochę bardziej przemyślałem, to nie są to identyczne techniki. Przyznaje, że są podobne, lecz różnica jaką widać - w Suiton: Mizukiri no Yaiba wytwarzam ostrze, a w mojej zmieniam kończynę w ostrze. Pewnie parę innych, dodatkowych rozbieżności także by się znalazło.
Więc co wy na to Panowie, abym dodał wymaganie znajomości Suiton: Mizukiri no Yaiba do mojej techniki? W takim wypadku i tak będę musiał rozwinąć Suiton na C.
Re: Sanshou - jedynka.
: 16 paź 2017, o 19:20
autor: Jawa
Re: Sanshou - jedynka.
: 16 paź 2017, o 19:51
autor: Sanshou
Okej, poczekam jeszcze na Seikiego i jego opinie.
Re: Sanshou - jedynka.
: 16 paź 2017, o 20:06
autor: Hoshigaki Seiki
Jeśli będzie taki wymóg w technice to nie będę mógł zarzucać nieregulaminowego kopiowania techniki - czyli dla mnie może być ; )
Re: Sanshou - jedynka.
: 16 paź 2017, o 20:13
autor: Sanshou
Re: Sanshou - jedynka.
: 16 paź 2017, o 20:15
autor: Jawa
Re: Sanshou - jedynka.
: 16 paź 2017, o 20:28
autor: Sanshou
Oki, jeszcze tylko modzi :3
Re: Sanshou - jedynka.
: 16 paź 2017, o 21:23
autor: Yujiro
Jak dla mnie łatwy akcepcik

Re: Sanshou - jedynka.
: 16 paź 2017, o 21:55
autor: Sanshou
A więc pozostał już tylko Seiki ^.^