Sanshou - jedynka.

Moderator: Souei

Sanshou

Sanshou - jedynka.

Post autor: Sanshou »

Nazwa
Eda no jutsu
Dziedzina
Klanowe
Ranga
C
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (1/2 za turę)
Dodatkowe
Kończyna zamieniona w wodę./Wymaga znajomości Suiton: Mizukiri no Yaiba.
Opis Technika polegająca na ukształtowaniu swojej, zamienionej w wodę, kończyny w ostrze miecza utworzonego z nam wiadomej cieczy. Broń ta jest dosyć wytrzymała i dostatecznie ostra, by pozwolić użytkownikowi na ścięcie młodego drzewka, lecz przeciwko technikom Dotonu jest bezużyteczna, a zetknięcie z Raitonem, bądź Katonem może się źle skończyć dla użytkownika.
Link do tematu postaci
KLIK!
0 x
Awatar użytkownika
Jawa
Administrator
Posty: 4234
Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
Ranga: Head Admin
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Sumi

Re: Sanshou - jedynka.

Post autor: Jawa »

  Ukryty tekst
0 x
Sanshou

Re: Sanshou - jedynka.

Post autor: Sanshou »

My bad. Umknęło to mojej uwadze podczas tworzenia. Już poprawiłem.
0 x
Hoshigaki Seiki

Re: Sanshou - jedynka.

Post autor: Hoshigaki Seiki »

Przecież to jest to samo co
Nazwa
Suiton: Mizukiri no Yaiba
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
Dodatkowe
Dowolna powierzchnia wody
Opis Tym razem coś dla szermierzy korzystających z Uwolnienia Wody. Poprzez przyłożenie dłoni do wody, użytkownik może z niej wyciągnąć spore, dobrze ukształtowane ostrze miecza utworzonego z nam wiadomej cieczy. Broń ta jest dosyć wytrzymała i dostatecznie ostra, by pozwolić użytkownikowi na ścięcie młodego drzewka, lecz w zamian łatwo ją uszkodzić za pomocą technik Dotonu - a zetknięcie go z narzędziem naładowanym Raitonem również nie jest dobrym pomysłem.
Nie prościej po prostu użyć na sobie tej techniki? Nie trzeba przykładać ręki do wody bo po prostu zmieniasz swoją rękę i tyle. Teraz to trochę jakby omijanie rozwijania Suitonu na C i kopiowanie ich na klanówki.
0 x
Sanshou

Re: Sanshou - jedynka.

Post autor: Sanshou »

Okej, nad takim rozwiązaniem nie pomyślałem. Jeżeli od strony technicznej jest to możliwe (Avarice?), to możemy zamknąć temat. Niech admin techniczny zadecyduje.
0 x
Sanshou

Re: Sanshou - jedynka.

Post autor: Sanshou »

EDIT: Chociaż, jak to trochę bardziej przemyślałem, to nie są to identyczne techniki. Przyznaje, że są podobne, lecz różnica jaką widać - w Suiton: Mizukiri no Yaiba wytwarzam ostrze, a w mojej zmieniam kończynę w ostrze. Pewnie parę innych, dodatkowych rozbieżności także by się znalazło.
Więc co wy na to Panowie, abym dodał wymaganie znajomości Suiton: Mizukiri no Yaiba do mojej techniki? W takim wypadku i tak będę musiał rozwinąć Suiton na C.
0 x
Awatar użytkownika
Jawa
Administrator
Posty: 4234
Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
Ranga: Head Admin
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Sumi

Re: Sanshou - jedynka.

Post autor: Jawa »

  Ukryty tekst
0 x
Sanshou

Re: Sanshou - jedynka.

Post autor: Sanshou »

Okej, poczekam jeszcze na Seikiego i jego opinie.
0 x
Hoshigaki Seiki

Re: Sanshou - jedynka.

Post autor: Hoshigaki Seiki »

Jeśli będzie taki wymóg w technice to nie będę mógł zarzucać nieregulaminowego kopiowania techniki - czyli dla mnie może być ; )
0 x
Sanshou

Re: Sanshou - jedynka.

Post autor: Sanshou »

W takim razie dodane.
0 x
Awatar użytkownika
Jawa
Administrator
Posty: 4234
Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
Ranga: Head Admin
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Sumi

Re: Sanshou - jedynka.

Post autor: Jawa »

  Ukryty tekst
0 x
Sanshou

Re: Sanshou - jedynka.

Post autor: Sanshou »

Oki, jeszcze tylko modzi :3
0 x
Yujiro

Re: Sanshou - jedynka.

Post autor: Yujiro »

Jak dla mnie łatwy akcepcik ;)
0 x
Sanshou

Re: Sanshou - jedynka.

Post autor: Sanshou »

A więc pozostał już tylko Seiki ^.^
0 x
Zablokowany

Wróć do „Techniki”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości