- Nazwa
- Hakushi
- Dziedzina
- Fūton
- Ranga
- A
- Pieczęci Wół → Małpa → Zając → Szczur → Tygrys→ Ptak → Wół → Koń → Ptak → Szczur → Tygrys → Pies → Tygrys → Smok→ Wół → Baran → Wąż → Tygrys
- Zasięg
- 60m
- Koszt
- D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% 1/2 za turę za podtrzymanie
- Opis Technika polega na stworzeniu smoka z wiatru po wykonaniu długiej sekwencji pieczęci. Proces ten rozpoczyna się od wprawienia powietrza w ruch wirowy w odległości do 5 metrów od nas (równie dobrze może wokół nas), następnie zostaje uformowane w coś na kształt smoka. Takowy twór charakteryzuje się ogromnymi rozmiarami porównywalnymi chociażby z techniką Raiton: Rairyū no Tatsumaki, dodatkowo możemy go kontrolować sprawiając, że nieznacznie zmieni kierunek lotu (do 45 stopni). W kwestii obrażeń ruch wirowy zostaje zachowany przez co mamy co czynienia bolesnymi otarciami oraz odrzuceniem tego z czym wejdzie kontakt. Ten sam los spotka wszelkie twory nieożywione (np. bronie), zostaną one odrzucone nie naruszając techniki. Nieco inaczej prezentuje się to w przypadku frontalnej styczności. Uderza on niczym rozpędzona ciężarówka niosąc oponenta na swoim pysku. Oprócz powodowania obrażeń wewnętrznych (w skutek uderzenia) technika potrafi przebić się przez masę rzeczy z mocą penetracyjną równą randze A. Wynika ona z charakterystyki techniki, która działa niczym wiertło mimo, że posiada wygląd smoka. Wyjątek stanowi sytuacja podczas której twór skręci, traci on wtedy na sile zadając mniejsze obrażenia oraz prezentując moc penetracyjną odpowiadającą randze B. Do kontroli smoka potrzebne jest utrzymanie złożonej ostatniej pieczęci z kombinacji. W przeciwnym wypadku godzimy się na fakt, że technika poleci w wyznaczonym pierwotnie kierunku bez jakiejkolwiek możliwości modyfikacji jej lotu.
- Link do tematu postaci
- http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=1 ... 981#p52981
Masaru Yoshida
Moderator: Souei
Masaru Yoshida
0 x
Re: Masaru Yoshida
- Nazwa
- Raiton: Rairyū no Tatsumaki
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Dowolny, smok może się poruszać swobodnie
- Koszt
- D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (1/2 na turę)
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Użytkownik wyzwala z siebie dwie błyskawice, wystrzelone w dowolnym kierunku. W każdej chwili jednak może on je połączyć ze sobą - wtedy przyjmują one kształt ogromnego smoka z elektryczności, który szarżuje z ogromną prędkością na dowolny cel, który mu wskaże jego stwórca. Słabsi shinobi zostają po prostu spopieleni, pozostali muszą mieć dość dużą wytrzymałość, by być w stanie walczyć w miarę równo z taką bestią.
- Nazwa
- Suiton: Suiryūdan no Jutsu
- Pieczęci Wół → Małpa → Zając → Szczur → Dzik → Ptak → Wół → Koń → Ptak → Szczur → Tygrys → Pies → Tygrys → Wąż → Wół → Baran → Wąż → Dzik → Wąż → Szczur → Yang Wody → Małpa → Ptak → Smok → Ptak → Wół → Koń → Baran → Tygrys → Wąż → Szczur → Małpa → Zając → Dzik → Smok → Baran → Szczur → Wół → Małpa → Ptak → Yang Wody → Szczur → Dzik → Ptak
- Zasięg Max.
- 60 metrów
- Koszt
- E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
- Dodatkowe
- Wymaga dużego zbiornika wodnego
- Opis Popularna i bardzo silna technika żywiołu wody, wymagająca jednak posiadania pod ręką sporego zbiornika wodnego i chwili czasu - sama sekwencja pieczęci konieczna do aktywacji jest dosyć długa. Kiedy jednak się ją już wykona, z wody wystrzeliwuje duży, wodny smok, nad którym ma się pełną kontrolę. Można skorzystać z niego albo do zaatakowania przeciwnika, albo do np. zniszczenia jakiejś dużej, naturalnej przeszkody.
- Nazwa
- Doton: Doryūka no Jutsu
- Pieczęci
- Smok
- Zasięg Max.
- 50 metrów
- Koszt
- D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (1/2 co turę)
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Technika polegająca na stworzeniu ziemnego smoka, który mknie w kierunku przeciwnika tak, aby go zmiażdżyć. Twór ten jest bardzo wytrzymały, więc jego ataki trudno jest tak po prostu zniwelować. Potwór posiada szybkość równą dwukrotnie naszej.
- Nazwa
- Katon: Karyū Endan
- Pieczęci
- Baran → Koń → Wąż → Smok → Szczur → Wół → Tygrys
- Zasięg Max.
- 25 metrów
- Koszt
- E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
- Dodatkowe
- Wymaga znajomości Katon: Endan
- Opis Bardzo silna technika, potrafiąca unicestwić przeciwników. Użytkownik wciąga powietrze, a następnie wydycha je z dużymi ilościami chakry. W ten sposób wytwarza ogromny pocisk ognia, który leci w stronę przeciwnika. Siła tej techniki jest ogromna, o czym świadczą rozmiary płomienia, albo jego barwa, która świadczy o ogromnym skupieniu chakry.
Ogólnie jestem za ale tak jak wspomniał Majkelandżelo jest kilka rzeczy do poprawy.
0 x
Re: Masaru Yoshida
Piorun, ogień i doton mają mało pieczęci i jest problem z ich kierowaniem. Ja to jednak bym chciał go zrobić podobnego do wodnego, czyli duża ilość pieczęci i możliwość kontroli dowolnej. Koszty już zmieniam.
Co do 4 to: Mam pomysł że mogę zmniejszyć go że ma te 30m i że kieruje nim dowolnie w obszarze 100m. Czyli zmniejszam mu rozmiar o prawie 3 razy. Przychylniej patrzycie na tą kontrolę teraz?
Co do 4 to: Mam pomysł że mogę zmniejszyć go że ma te 30m i że kieruje nim dowolnie w obszarze 100m. Czyli zmniejszam mu rozmiar o prawie 3 razy. Przychylniej patrzycie na tą kontrolę teraz?
0 x
Re: Masaru Yoshida
Skoro to jest tornado które się obraca, to jakim cudem kształt smoka? Znaczy abstrahując od tego czy można kontrolować dowolnie czy nie, to bolą mnie koszta. Dałbym potrzebę podtrzymywania tego chakrą.
0 x
Re: Masaru Yoshida
Okej daje podtrzymywanie czakrą, ogólnie to chciałbym tak jak w wodnym smoku mieć możliwość kierowania nim.
0 x
Re: Masaru Yoshida
Tak właściwie to mogę nawet odpuścić kierowanie nim xD. Ale czy można zrobić coś takiego że używam techniki i smok tworzy się na na niebie zawieszony? I ja wydaje mu polecenie gdzie ma zaatakować i on spada pionowo/trochę po ukosie z góry waląc w to miejsce? I drugi wariant że tworzę go za plecami i wystrzeliwuje normalnie do przodu? Wtedy bez żadnych kierowań tylko stworzenie tworu w jakimś miejscu, zawieszenie go na tyle ile będzie potrzeba i wystrzelenie bez żadnego kierowania. Wtedy to płacenie czakry za turę utrzymywania to by się tyczyło utrzymania go w stanie nie ataku.
Troszeczkę chciałbym coś tego typu zrobić. Czyli tworzę go i przeciwnik nie wie że to jest. Tylko tutaj utrzymanie tego smoka kosztuje 1/2 kosztów za turę. I jak wydam mu polecenie mentalnie to on spadnie z nieba na przeciwnika. Zakładam że w wersji kiedy stworzę go za swoimi plecami to będzie raczej widoczny.
Troszeczkę chciałbym coś tego typu zrobić. Czyli tworzę go i przeciwnik nie wie że to jest. Tylko tutaj utrzymanie tego smoka kosztuje 1/2 kosztów za turę. I jak wydam mu polecenie mentalnie to on spadnie z nieba na przeciwnika. Zakładam że w wersji kiedy stworzę go za swoimi plecami to będzie raczej widoczny.
- Nazwa
- Fūton: Tatsu no Ōshigoto
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg Max.
- 55 metrów
- Koszt
- D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
- Dodatkowe
- Do wykonania techniki wymagany jest wachlarz
- Opis Silna technika, dostępna użytkownikom wachlarzy. Shinobi nagromadza chakrę wewnątrz narzędzia, po czym wykonuje nim dwa zamachy - jeden od boku, drugi zaś od góry do dołu. Efektem jest stworzenie ogromnego tornada, które wiruje nad głową przeciwnika - co ciekawe, jest ono na tyle ciche, że przeciwnik najczęściej w ogóle się go nie spodziewa. Twórca techniki może wtedy w każdej chwili spuścić tornado na głowę oponenta, w większości przypadków zabijając go na miejscu.
0 x
Re: Masaru Yoshida
Dziwi mnie, że ogólnie technika jest dość słaba jak na rangę A, a mimo to wszyscy modzi jakoś strasznie ją chcą jeszcze bardziej nerfić. Wydawało mi się, że możemy w tym dziale iść na pewne kompromisy np. smok mimo wysokiej rangi jest w stanie tylko kogoś odepchnąć/przenieść ale wyrządza poważnych szkód, dlatego możemy pozwolić na nieco większy zasięg lub inne udogodnienie.
Prosiłbym żeby spojrzeć na propozycje Masaru właśnie pod tym względem, bo to troszkę nieuczciwe tak nerfić i tak znerfioną (w porównaniu do innych smoków) technikę.
Prosiłbym żeby spojrzeć na propozycje Masaru właśnie pod tym względem, bo to troszkę nieuczciwe tak nerfić i tak znerfioną (w porównaniu do innych smoków) technikę.
0 x
Re: Masaru Yoshida
Moim zdaniem mamy tutaj dwie opcje:
Nie rozumiem też argumentu, że da się zrobić rozwinięcie techniki. Da się zrobić rozwinięcie każdego jutsu i je wzmocnić. Czy z tego powodu jutsu typu Endan powinny mieć większe wymagania, bo są ich rozwinięcia [Karyuu Endan]? No nie.
- Zostawiamy obecny zasięg i rozmiary smoka, ale wyrzucamy kontrolowanie go.
- Zmniejszamy zasięg do 60m, rozmiary do tego raitonowego i dajemy opcję kontrolowania smoka.
Nie rozumiem też argumentu, że da się zrobić rozwinięcie techniki. Da się zrobić rozwinięcie każdego jutsu i je wzmocnić. Czy z tego powodu jutsu typu Endan powinny mieć większe wymagania, bo są ich rozwinięcia [Karyuu Endan]? No nie.
0 x
Re: Masaru Yoshida
Odnoszę dziwne wrażenie że nie chcecie tu mojego smoka <babyrage>
Poniżej tornado które spada na głowę jak wyda mu taki rozkaz użytkownik.
Tylko że skoro łapa może mieć kształt to dlaczego nie może być kształt smoka, który jest o wiele prostszy? Łapa 5 palców, smok walce z głową.
Porzucam już kwestię poruszania nim, bo wyczuwam że na to raczej zgody nie ma. Zasięg do dogadania. Długość smoka obojętna tak w sumie bo nic nie zmienia właściwie. Chciałbym żeby ten smoka tak jak tornado było bezgłośne.
- Nazwa
- Fūton: Jūha Reppū Shō
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Dowolny
- Koszt
- D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (1/2 na turę)
- Dodatkowe
- Wymaga znajomości Fūton: Jūha Shō
- Opis Jest to wzmiocniona wersja Jūha Shō, pozwalająca na stworzenie ogromnego wietrznego pocisku, który po chwili przybiera kształt pazurzastej łapy. Technika ta pozwala użytkownikowi na niszczenie wszystkiego, czego tylko dotknie wietrzny wytwór - a że użytkownik w przeciwieństwie do słabszej wersji techniki tutaj ma pełną kontrolę nad lotem ataku, daje mu to potężną przewagę w trakcie pojedynku. Jutsu jedna ma bardzo duży koszt, dlatego należy używać go z rozwagą.
Poniżej tornado które spada na głowę jak wyda mu taki rozkaz użytkownik.
- Nazwa
- Fūton: Tatsu no Ōshigoto
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg Max.
- 55 metrów
- Koszt
- D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
- Dodatkowe
- Do wykonania techniki wymagany jest wachlarz
- Opis Silna technika, dostępna użytkownikom wachlarzy. Shinobi nagromadza chakrę wewnątrz narzędzia, po czym wykonuje nim dwa zamachy - jeden od boku, drugi zaś od góry do dołu. Efektem jest stworzenie ogromnego tornada, które wiruje nad głową przeciwnika - co ciekawe, jest ono na tyle ciche, że przeciwnik najczęściej w ogóle się go nie spodziewa. Twórca techniki może wtedy w każdej chwili spuścić tornado na głowę oponenta, w większości przypadków zabijając go na miejscu.
Tylko że skoro łapa może mieć kształt to dlaczego nie może być kształt smoka, który jest o wiele prostszy? Łapa 5 palców, smok walce z głową.
Porzucam już kwestię poruszania nim, bo wyczuwam że na to raczej zgody nie ma. Zasięg do dogadania. Długość smoka obojętna tak w sumie bo nic nie zmienia właściwie. Chciałbym żeby ten smoka tak jak tornado było bezgłośne.
0 x
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość