Furasshu

Moderator: Souei

Yamiyo

Furasshu

Post autor: Yamiyo »

Nazwa Furasshu
フラッシュ Błysk
Dziedzina
Taijutsu
Ranga
A
Pieczęci
Brak
Zasięg
Minimalnie 20 centymetrów | Maksymalnie 5 metrów
Koszt
Brak
Dodatkowe
Podczas wykonywania techniki: +40 Szybkości.
Opis Wyjątkowo potężna technika Taijutsu. W tym wypadku potęga ta objawia się w defensywie. Jest to po prostu wyćwiczony odskok w tył, pozwalający uniknąć ataków bezpośrednich lub niektórych pocisków (tych, które nadciągają z góry bądź dołu). Technikę tą można połączyć z innymi metodami, zwiększającymi szansę na uniknięcie obrażeń (za wyjątkiem technik defensywnych).
Link do tematu postaci
KLIK!
0 x
Awatar użytkownika
Sans
Administrator
Posty: 5407
Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 8
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus

Re: Furasshu

Post autor: Sans »

  Ukryty tekst
0 x
Obrazek
Yamiyo

Re: Furasshu

Post autor: Yamiyo »

Tutaj mamy tylko uniki i bloki, a dokładnie pojedynczy unik lub blok. Kilka uników lub bloków użytych w opisie to po prostu kilkukrotne użycie tej techniki. Przykładowo: przeciwnik wyprowadza trzy ciosy mieczem, celując w głowę, tors i nogi. Jesteśmy w stanie użyć tej techniki trzy razy, by uniknąć obrażeń i o to chodzi w opisie. Wiem, że niby jest punkt w regulaminie, który zakazuje używania tych samych technik od razu po sobie, ale wydaje mi się, że w przypadku tego taijutsu można by zrobić wyjątek.

Dodatkowo mamy taką technikę:
Nazwa
Dainamikku Akushyon
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
Brak
Dodatkowe
Podczas wykonywania techniki: +10 Szybkości.
Opis Bardzo prosta technika TaiJutsu, polegająca na zaatakowaniu przeciwnika gradem ciosów i kopnięć. W zasadzie nie byłoby to Jutsu, ale kwalifikuje je się jako takowe, ponieważ poza zwyczajnym atakiem dodaje się do niego obrót przed rozpoczęciem ataku, który utrudnia trochę obronę.
Tutaj też jest grad ciosów i kopnięć, więc Dainamikku Akushyon nie jest pojedynczą czynnością i też na dobrą sprawę ta technika mogłaby być klasyfikowana jako styl walki.

W sumie nie chcę tworzyć stylu walki (bo wiem, że taka możliwość jest), bo i tak prędko go nie wykupię, a poza tym później będę musiał tworzyć do niego techniki. A sama akceptacja stylu walki pewnie będzie trwała dłużej niż akceptacja techniki.

Widzę trzy rozwiązania:
1. Zostawiamy tak jak jest obecnie. Wiem, że Pan, Panie Micheletto, nie chce się na to zgodzić, ale możemy poczekać na opinię innych osób upoważnionych.
2. Mogę w opisie zmienić liczbę mnogą na liczbę pojedynczą, by podkreślić, że chodzi o jeden blok czy unik, jeśli ta opcja byłaby zadowalająca. Z tym, że wtedy tą technikę będzie obowiązywał ten punkt regulaminu:
Więc chciałbym zrobić tak, by podczas wykonywania uniku lub bloku możliwa była kontrola chakry. Można obniżyć rangę techniki i bonusy do statystyk.
3. Można by też przenieść tą technikę do archiwum i porzucić ją. Jednak w tym wypadku pewnie dostałbym bana na 2 tygodnie na WT, a tego nie chcę. Jeśli dałoby się jakoś tego bana zlikwidować, to mógłbym na ten temat pomyśleć.
0 x
Awatar użytkownika
Papyrus
Administrator
Posty: 3839
Rejestracja: 8 gru 2015, o 15:36
Ranga: Fabular
GG/Discord: Enjintou1#8970
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Sans

Re: Furasshu

Post autor: Papyrus »

  Ukryty tekst
0 x
you best prepare for a hilariously bad time
Awatar użytkownika
Jawa
Administrator
Posty: 4234
Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
Ranga: Head Admin
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Sumi

Re: Furasshu

Post autor: Jawa »

  Ukryty tekst
0 x
Yamiyo

Re: Furasshu

Post autor: Yamiyo »

Ok. Rozumiem wasze obiekcje. A co byście powiedzieli na to jakbym tą technikę przerobił w ten sposób, że byłby to po prostu jeden konkretny rodzaj uniku, wykonany w jeden określony sposób? Wtedy moglibyśmy porozmawiać na temat tej techniki?
0 x
Awatar użytkownika
Jawa
Administrator
Posty: 4234
Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
Ranga: Head Admin
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Sumi

Re: Furasshu

Post autor: Jawa »

  Ukryty tekst
0 x
Yamiyo

Re: Furasshu

Post autor: Yamiyo »

Odpiszę jeszcze w jednej misji, którą prowadzę i przerobię. Proszę więc o cierpliwość kappa
0 x
Yamiyo

Re: Furasshu

Post autor: Yamiyo »

Zedytowałem. Chociaż teraz wydaje mi się, że obrazek techniki jest niezbyt adekwatny do jej działania, ale to chyba przebolejemy :3.
Obrazek
Nie mogłem się powstrzymać kappa
0 x
Awatar użytkownika
Sans
Administrator
Posty: 5407
Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 8
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus

Re: Furasshu

Post autor: Sans »

  Ukryty tekst
0 x
Obrazek
Yamiyo

Re: Furasshu

Post autor: Yamiyo »

Generalnie chodzi o to, że jeśli coś ćwiczysz to robisz to dużo sprawniej. Weźmy np. strzelanie na bramkę w piłce nożnej. Ktoś może mieć przysłowiową "parę" w nogach i jakąś celność, ale to wystarczy, żeby trafiać gole na podwórku. Na zawodowym boisku liczy się technika. Piłkarze trenują nie tyle swoją siłę (chociaż pewnie chodzą na siłownię), wytrzymałość czy celność, co właśnie technikę. Karne, wolne, różne, auty, drybling, pressing i inne tego typu rzeczy są trenowane, by wykonywać je po prostu sprawniej. Coś co powtarzasz dzień w dzień po 8 godzin dziennie przez powiedzmy 2 lata będziesz wykonywał cholernie sprawnie. I dlatego "wyćwiczony unik". Chodzi o to, że w wyniku długotrwałych powtórzeń tego samego manewru postać jest w stanie wykonywać go dużo sprawniej (szybciej) niż osoba, która ten sam manewr wykonuje powiedzmy pierwszy (czy nawet 10) raz w życiu.
0 x
Awatar użytkownika
Papyrus
Administrator
Posty: 3839
Rejestracja: 8 gru 2015, o 15:36
Ranga: Fabular
GG/Discord: Enjintou1#8970
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Sans

Re: Furasshu

Post autor: Papyrus »

  Ukryty tekst
0 x
you best prepare for a hilariously bad time
Yamiyo

Re: Furasshu

Post autor: Yamiyo »

Oczywiście, że takich technik trzeba uczyć się długo i niektórzy uczą się jednej techniki fabularnie 2 tygodnie. Inni rzeczywiście poznają technikę w parę fabularnych godzin (albo nawet minut). Czy jednak Fabularni tego pilnują? Nie wiem, ale nie wchodźmy w to. I teraz odpowiadam na Twoje pytanie:

Jak najbardziej możliwe jest, by wykonać serię technik, z której każda to byłby jakiś tam rodzaj uniku. Ale zauważ. Nie wszystkie to będą techniki typu "unik z szybkością o jeden próg wyżej". +20 Szybkości nie pozwala mi podnieść progu o jeden wyżej, a tylko tyle mogę maksymalnie wycisnąć bez limitu. Techniki typu +30, +40 i +50 jak pewnie dobrze wiesz są limitowane. Slot na technikę rangi A dostaję co 500 wydanych PH, slot na technikę rangi S - co 700, B - co 300. Więc nie musisz się martwić, że zaraz zacznę tworzyć milion technik unikowych i wszystkie będą miały +40 do szybkości.

Jeśli rzeczywiście Wam to jakoś mocno przeszkadza, to mogę pomyśleć nad stworzeniem stylu bazującego na unikach. Wtedy prosiłbym o wysłanie mi na PW (lub wstawienie tutaj) szablonu takiego stylu i opisanie mniej więcej co tam w nim ma być.
0 x
Hoshigaki Seiki

Re: Furasshu

Post autor: Hoshigaki Seiki »

Odskok w tył jako technika A? Bądźmy poważni. Robienie czegoś takiego tylko po to, żeby zgarnąć wysoki bonus do szybkości jest troszkę nie na miejscu. Ja na nie.

PS. Pierwsza wersja z tym stylem walki do uników znacznie bardziej do mnie przemawiała.
0 x
Yamiyo

Re: Furasshu

Post autor: Yamiyo »

Eh ... widać, że nie przeforsuję tej techniki. Czy byłaby możliwość przeniesienia jej do archiwum bez bana na 2 tygodnie na WT?

Chyba, że ewentualnie mogę jednak opisać ten styl walki (może to nie byłoby takie złe, hmm?).
0 x
Zablokowany

Wróć do „Techniki”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości