Masaru
: 14 kwie 2017, o 00:33
- Nazwa
- Katto
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Bezpośredni, na długość broni
- Koszt
- Brak
- Ranga
- C
- Dziedzina
- Chanbara
- Dodatkowe Do przełamania bloku siła większa od broniącego o 20. Trzeba mieć szybkość wyższą od przeciwnika o 20 do wykonania techniki. Minimum 70 percepcji.
- Opis Mało zaawansowana technika której celem jest pokonanie przeciwnika, nad którym się ma przewagę szybkości oraz siły. Użytkownik staje naprzeciwko oponenta który jest uzbrojony w jakąkolwiek broń do walki w zwarciu, następnie wykorzystując całą swoją szybkością biegnie w jego kierunku. Kawałek przed nim odbija się od ziemi skacząc długim susem w jego stronę i wykonuje cięcie z góry. Wróg musi wykonać blok, ponieważ uniku nie zdąży jeśli oczywiście mamy przewagę szybkości. Uderzenie wykonane z całej siły ma za zadanie zmusić go do sparowania ciosu. Teraz następuje właściwa część techniki, czyli kiedy nasza broń styka się z bronią przeciwnika napieramy z całej siły na niego żeby kawałek po kawałku opuszczał on swój blok. Jeśli postanowi on odskoczyć i zerwać siłowanie, skoczymy za nim dalej stykając się broniami. Aby w efekcie końcowym znowu kontynuować siłowanie się. Siła tej techniki jest prostota w jej wykonaniu i skuteczność w pokonywaniu i ranieniu słabszych i wolniejszych wrogów. Minusem jest zapewne fakt że jeśli ktoś zaatakuje nas w którymkolwiek etapie techniki to musimy zaprzestać ataku i wykonać działania obronne.
Dlatego jest to technika stworzona głównie do walk z słabo wytrenowanymi pojedynczymi przeciwnikami.