Dej piniondz
: 18 mar 2017, o 01:34
No to wrzucam teraz techniki Jojcza dla formalności z bonusami.
Technika nr 1 +20 Szybkość
Technika nr 2 +20 Percepcja.
- Nazwa
- Kātenkatto
- Dziedzina
- BukiJutsu - KiJutsu
- Ranga
- C
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Bezpośredni, na długość broni
- Koszt
- Brak
- Dodatkowe Do wykonania potrzebna jest kosa. Wymagany styl Ōgama i min. 50 szybkości. Na czas użycia +20 szybkości.
- Opis Technika polegająca na wykonaniu wokół siebie niemalże kopuły z cięć. Wszystko zaczyna się, gdy użytkownik rozsunie nogi i ustawi się w odpowiedniej pozycji, co trwa dosłownie sekundę, następnie z wykorzystaniem swojej szybkości oraz unikatowej techniki posługiwania się kosą, zaczyna wykonywać zaskakująco szybkie cięcia wokół siebie. Podczas tego wykonuje jeden piruet, zaś cięcia trafiają w każde miejsce wokół użytkownika oprócz miejsca nad samym nim i promienia jaki wyznacza drzewiec kosy. Zatem zazwyczaj w promieniu ponad metra od użytkownika nie trafia żadne cięcie, a jedynie można oberwać drzewcem. Technikę można wykonywać przez trzy sekundy, gdyż jest męcząca i to limit jaki można osiągnąć bez nadmiernego męczenia się. Jeżeli użytkownik ma ponad siedemdziesiąt pięć punktów wytrzymałości, to można ją utrzymać do pięciu sekund. Technika dobrze sprawdza się do odbijania nadlatujących kunai. Niemożliwym jest wykonanie jej dwukrotnie pod rząd. Między jednym, a drugim użyciem musi być chwila odpoczynku. Podwójne użycie jej może skutkować opadnieciem z sił. Technika ta zapewnia tylko odpowiednią szybkość w cięciach, aby utworzyć niemalże kopułę z nich. Siła cięć i dotkliwość ran wyznacza siła użytkownika oraz jakość oręża. Jeżeli rzucona broń jest ciężka, a została wyrzucona z siłą znacznie większą niż siła użytkownika, to technika zostaje przerwana.
- Nazwa
- Nageru
- Dziedzina
- Kijutsu/Klanowe
- Ranga
- C
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- 25 metrów
- Koszt
- Brak
- Dodatkowe Wymagany styl Ōgama. Wymagane minimum 50 siły i percepcji. Wymagana znajomość techniki Tsūga. Na czas użycia +20 percepcji.
- Opis Kolejna technika w arsenale Yoichiego, która wykorzystuje rodową zdolność do wprawiania siebie i przedmiotów w rotację. Tym razem wszystko polega na prostym rzucie bronią, a dokładniej kosą. Użytkownik łapie ręką za niemalże sam koniec drzewca, unosi broń na odpowiednią wysokość zależną od celu i wykonuje jeden obrót z wykroku, aby następnie gwałtownym ruchem nadgarstkami nadać odpowiednią rotację kosie. Efektem jest potężny rzut bronią, która wiruje wokół własnej osi z zawrotną prędkością, tworząc z niej wirujący, ostry dysk. Kosa kręci się tak szybko, że jest niczym ogromny shuriken tylko z taką różnicą, że shuriken wbiłby się, a kosa ma przeciąć. Technika ta polega jedynie na nadaniu odpowiedniej rotacji broni. Wyrzucona w ten sposób kosa jest w stanie bez problemu odrąbać komuś kończynę czy nawet w krytycznych przypadkach przepołowić przeciwnika. Wszystko zależy od siły rzutu. Broń leci z pełną siłą przez 25 metrów, a później co metr traci i szybkość, i siłę, aż po 5 metrach zwyczajnie upada na ziemię. Technika staje się jeszcze skuteczniejsza, gdy kosa ma ostrze obustronne.
- Link do tematu postaci >KLIK<
Technika nr 1 +20 Szybkość
Technika nr 2 +20 Percepcja.