Moja technika uległa przedawnieniu z powodu zmian w klanie.
źródła
źródła
- [center][img]https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTPcPOWF4E0WbHtxa3RLqG5Y_PODg3ptk6EeoUJx8oBUNXA3Ksjhw[/img][/center]
- Nazwa
- Hagane-kyū
- Dziedzina
- Jiton
- Ranga
- C
- Zasięg
- Klanówki z rubryki "Pełne skupienie"
- Koszt
- E: 35% | D: 30% | C: 20% | B: 15% | A: 10% | S: 5% | S+: 4% (2/3% za utrzymanie)
- Dodatkowe Wymagana kulka
Trening po każdym awansie umiejętności klanowej. - zwrotność Wykonawca ma pełną kontrolę nad kontrolowaniem zawieszonej w polu magnetycznym kulki. Dzięki temu może nią odbijać kunaie , bezproblemowo gonić nią kogoś wymijając drzewa czy też sprawnie zawrócić kulką jeśli nadejdzie taka potrzeba. Zatrzymanie kulki również nie niesie ze sobą większych problemów "jednak o tym już decyduje MG jak szybko."
- Opis Technika polega na skupieniu się na kontrolowaniu małej metalowej kulki uprzednio zrobionej w kuźni.
Dzięki skupieniu kontroli pola magnetycznego na tylko jednym obiekcie zyskujemy ogromną szybkość władania nim. To właśnie ona jest powodem dla którego powstała ta technika. Rozpędzona tak kulka po zdobyciu przez wykonawce dużej wiedzy o polu magnetycznym potrafi być naprawdę potężną bronią i siać zamęt na polu bitwy dlatego nigdy nie powinno się lekceważyć tego małego obiektu.Kontrolowanie kolejnych kulek jest możliwe po przekroczeniu kolejnych 50 punktów percepcji. Podczas panowania nad kulką nie możemy używać żadnych innych technik. Skutkowało by to zejściu zasięgu do klanowego [Brak skupienia]. - Szybkość Szybkość kulki na różnych poziomach umiejętności klanowych
D - Szybkość (Słaba-41)
C - Szybkość (Mierna-81)
B - szybkość (Przeciętna-121)
A - szybkość (Ponadprzeciętna-161)
S - szybkość (Wielka-201) - Ilość kulek Percepcja a ilość kulek.
* [1-50] 1
* [51-100] 2
* [100-150] 3
* [150 - 200] 4
* [200 - 250] 5 - Link do tematu postaci KLIK!
- Nazwa
- Jiton: Reberu Bi
- Bardzo ważny poziom Jitonu. To tutaj użytkownik zyskuje możliwość zamiany zwyczajnego piasku w piach żelazny - specjalny odpowiednik piasku używanego przez klan Sabaku, który w rzeczywistości jest złożony z miniaturowych opiłków żelaza. Piach ten charakteryzuje się dużą wytrzymałością, ale jednocześnie mniejszą szybkością od swojego zwyczajnego krewniaka. Sytuacja wygląda identycznie jak w przypadku piasku złotego. Mimo przeznaczenia typowo defensywnego, piach potrafi zaskoczyć przez kilka ciekawych, morderczych technik z jego udziałem, z czego większość opiera się na jego skompresowaniu do formy najprawdziwszych metalowych konstruktów. Oprócz tego dochodzi kolejne wzmocnienie magnetycznych zdolności - przedmioty pod naszą kontrolą są znacząco szybsze i możemy je posyłać na większe dystanse. Z uwagi na lepszą kontrolę umiejętności i spore doświadczenie, przedmioty przez nas kontrolowane mogą być znacząco większe (<100 Waga Fūin). Kontrola wszelakiego metalu w obszarze magnetycznego pola jest już bardzo zaawansowana i możemy odtrącać pociski w każdym wręcz momencie. Wszelkie inne metalowe przedmioty jesteśmy w stanie kontrolować w miarę dobrze zmuszając je do lotu czy poruszania się (Szybkość: Słaba). Nie jest jednak możliwym wyrwanie komuś trzymanego obiektu.
- Szybkość Broni
- Przeciętna
- Wytrz. Piachu
- Przeciętna
- Szybk. Piachu
- Mierna
- Zasięg
- Koszt Chakry KC E - 30%, KC D - 25%, KC C - 15%, KC B - 10%, KC A - 8%, KC S - 4%, KC S+ - 3% (na turę)
- [center][img]http://i.imgur.com/uSQKcTF.jpg[/img][/center]
- Nazwa
- Hagane-kyū
- Dziedzina
- Jiton
- Ranga
- B
- Pieczęci
- BRAK
- Zasięg
- Koszt Chakry KC E - 10%, KC D - 8%, KC C - 5%, KC B - 2%, KC A - 1% , KC S - 1%, KC S+ - niezauważalne koszty (na turę)
- Szybkość
- Prędkość Bełtu
- Opis Technika polega na skupieniu się na kontrolowaniu małego metalowego stożka uprzednio zrobionego w kuźni.
Jako, że za pomocą tej techniki nie możemy przemieszczać setek sztuk broni, a pierwotnie jednym małym metalowym elementem, jego zdolności bojowe rosną. Przełożenie całej mocy pola magnetycznego tylko na jeden obiekt i skupienia się na nim (oparte o percepcje) zyskujemy ogromną szybkość i wygodę władania nim. Kontrolowanie kolejnych stożków jest możliwe, ale po przekroczeniu kolejnych 50 punktów percepcji(1>50 = 1 , 51 > 100 = 2, 101 > 150 = 3 itd...).
Podczas panowania nad stożkiem nie możemy używać żadnych innych technik . Skutkowało by to zejściu zasięgu do 8 m. Każdy stożek poza tym zasięgiem martwo by opadł na ziemię. - Zwrotność Pocisk nie ma problemu wymijać drzewa czy zatrzymać się gwałtownie. Spokojnie można nim odbijać lecące w nas kunaie.
- Link do tematu postaci KLIK!