Shinobi War to gra PBF Naruto, gdzie akcja została osadzona w zamierzchłych czasach, w czasach gdzie światem rządziły klany. https://www.shinobiwar.pl/
Nazwa Jutsu: Kagenoyoshi
Dziedzina: Genjutsu
Ranga Jutsu: B
Pieczęci: Wąż -> Smok -> Baran
Zasięg Jutsu: 40 metrów (pieczęci) 25 metrów (gest)
Koszt chakry: E: 35% | D: 30% | C: 20% | B: 15% | A: 10% | S: 4% | S+: 4% (3% za turę)
Opis: Po złożeniu odpowiedniej ilości pieczęci użytkownik wysyła do oponenta impuls chakry, mający na celu stworzenie w jego głowie iluzji naszej osoby. Iluzja może mówić, poruszać się, rzuca cień itp... Zachowuje się jak prawdziwy człowiek. Może wyciągnąć kunai, shurikeny czy też wybuchową notkę. A także cisnąć tym wszystkim w przeciwnika! Co jednak po przez trafienie nie wywołuje bólu czy też obrażeń. Kunai mogą wbić się w ciało, tak jakby. Lecz nie spowodują krwawienia czy też wspomnianego bólu, co zaalarmować może przeciwnika o iluzji. Sam użytkownik techniki staje się niewidzialny, choć jeśli wykona jakiś "głośny ruch" czyli przykładowo krzyk ofiara techniki może go po prostu usłyszeć, lecz to samo w sobie nie niweluje techniki.
Wady:
-Wyjście za pomocą Kai
-Przeciwnik może nas usłyszeć, gdyż iluzja nie niweluje dźwięku otoczenia
-Iluzja nie zadaje obrażeń czy też bólu
-CS/Bijuu po przez wejście w jakikolwiek tryb anulują genjutsu
Zalety:
-Jesteśmy niewidzialni
-Możliwość rzucenia genjutsu za pomocą gestu (jakiegokolwiek)
Link do tematu postaci: viewtopic.php?f=102&t=363
http://www.shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=44&t=605
Moja technika jest inna ^ ^'' Chce ją mieć. Nazwa Jutsu: Kirintuzo
Dziedzina: Genjutsu
Ranga Jutsu: B
Zasięg Jutsu: Obszar 50 metrów
Koszt chakry: E: 25% | D: 20% | C: 10% | B: 7% | A: 5% | S: 3% | S+: 3% (3% na turę)
Opis: Iluzja mająca na celu stworzenie obszaru, a w momencie dostania się do danego obrębu obszaru wpadnięcie w iluzję! Czyli gęstą mgłę, pozwalającą na widok maksymalnie do trzech metrów! Prost technika iluzji, jednak ma dość ciekawe zastosowanie. Gdyż Doujutsu mają problem z jej przejrzeniem jeśli ktoś po prostu nie pomyśli. Bowiem W iluzji unosi się nasza chakra, co za tym idzie już różni się od zwykłej mgły z Suitonu. Tym, że techniki oczne po prostu bardziej utrudniają gdyż widzą wszędzie chakre, a nie pomagają. To jest swego rodzaju wada, która może zaalarmować posiadacza takich oczu, o obecności dziwnej mgły, być może iluzji. A więc, wykonujemy jedną niezbędną do tego pieczęć, a następnie na obszarze 50 metrów formuje się iluzja mgły w sposób praktycznie natychmiastowy. Mechanika podobna do "Kokoni Arazu no Jutsu".
Wady:
-Doujutsu mogą pozwolić nam na szybkie wykrycie iluzji, po przez po prostu zobaczenie zasłaniającej nas chakry
-Wychodzimy z techniki za pomocą Kai.
-Bijuu/CS po aktywacji przerywają technikę
Zalety:
-Jedna pieczęć do aktywacji
-Opis
Link do tematu postaci: viewtopic.php?f=102&t=363
viewtopic.php?f=39&t=700
Okej, ale chce brak kosztów za turę. Nazwa Jutsu: Hidari Suteppu
Dziedzina: Klanowa
Ranga Jutsu: B
Zasięg Jutsu: Wzrokowe - max 10 metrów
Koszt chakry: E: 35% | D: 30% | C: 20% | B: 15% | A: 10% | S: 5% | S+: 4%
Opis: Prosta technika zahaczająca oczywiście o iluzję. W momencie kiedy oponenta ślepia spotkają się z Sharinganem użytkownik może aktywować prostą technikę. Jeden rozkaz! Tak ją można nazwać i tłumaczyć. Wysyłany jest jeden impuls chakry mający na celu wprowadzić lekkie zamieszanie w mózgu. Działa to na zasadzie Genjutsu które posiada już Yoshi, czyli Junjin Rokju pozwalająca na wprowadzenie mózgu w błąd i postrzeganie kierunków świata odwrotnie itp. Na tej samej zasadzie impuls wprowadza jeden rozkaz (wraz z impulsem chakry), który oponent musi wykonać. Nie może być to rozkaz typu: zabij się, pobiegnij 100 km przed siebie. Jest to prosty rozkaz, jak krok w lewo, w prawo, nie ruszaj rękoma, rusz ręką do góry itp. Komendy jakie można wydać:
-Zrób krok w prawo/lewo/przód/tył/odwróć się
-Zatrzymaj się/stój
-Wszystko z rękoma (prócz wiadomo zabij się/dźgnij)
-Zamknij oczy
-Powiedz jakieś zdanie (max 10 słów)
Zalety:
-Up
-Kontrola trwa jedną turę
Wady:
-Nie możemy kazać mu się zabić/dźgnąć bronią
http://www.shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=44&t=1072
Genjutsu wpływające na umysł, pozwalające Ci sprowadzić przeciwnika do takiego stanu by mówił prawdę? Nie mówiąc tutaj o technice z MSa, ale ta moja jest o wiele gorsza. Genjutsu: Hizamazuku
Dostała już takie nerfy, że tego nie używam nawet lol. Więc róbta sobie z tym co chceta. Kogi-jutsu
Może być A, jeśli dalej będę mógł jej używać jak w przypadku Genjutsu Sharingana, tzn nie mam Genjutsu A ale do niego dążę od razu (Kan wie o co chodzi, pytać jego ew), inaczej jest to dziwne, że nagle używam techniki milion razy i teraz nie mogę lol.
I jeszcze ode mnie, wiem że uwielbiacie nerfić ale może wreszcie jak napiszę tutaj... Usuńcie wreszcie mi tą wzmiankę w technikach z wyjściem... "Wyjście za pomocą Kai" przykładowo...
Re: Yoshimitsu - poprawki
: 26 lis 2016, o 14:10
autor: Jawa
Ukryty tekst
Re: Yoshimitsu - poprawki
: 14 sty 2017, o 16:48
autor: Sans
Ukryty tekst
Re: Yoshimitsu - poprawki
: 22 sty 2017, o 18:55
autor: Yoshimitsu
1) To może damy ją na A i wtedy koszty zostają + technika zostaje jako WT bo inna ranga itp.
2) Hmm... No tak. Genjutsu rzucane jest na obszar i jeśli ktoś wejdzie w dany obszar to widzi mgłę. Podobna technika była rzucana przez bijuu? Albo tamta wywoływała halucynacje, nie pamiętam, no ale mniejsza. Technika rzucana na większy obszar to np: Nehan Shōja no Jutsu. Z tym, że ta usypia, a tutaj mamy efekt ograniczenia widoczności. To nawet byłbym skłonny powalczyć o większy zasięg 75 -100 metrów. I koszta na turę bo obszar.
3) Może być do wywalenia, już jej nie potrzebuje, zrobiła co miała zrobić w fabule.
4) No to się nie wypowiadam już, bo wywalamy.
5) I tak zaraz będę miał Gen A, więc git. A co do imitacji genjutsu, spoko, nie widzę problemu.
Re: Yoshimitsu - poprawki
: 22 sty 2017, o 21:17
autor: Vulpie
Ukryty tekst
Re: Yoshimitsu - poprawki
: 29 sty 2017, o 17:45
autor: Sans
Ukryty tekst
Re: Yoshimitsu - poprawki
: 1 lut 2017, o 14:24
autor: Yoshimitsu
Zapomniałem xDD Jutro wrzucę, tzn dziś...
Re: Yoshimitsu - poprawki
: 3 lut 2017, o 12:46
autor: Yoshimitsu
Nazwa Jutsu: Kagenoyoshi Dziedzina: Genjutsu Ranga Jutsu: A Pieczęci: Wąż -> Smok -> Baran Zasięg Jutsu: 40 metrów (pieczęci) 25 metrów (gest) Koszt chakry: E: 35% | D: 30% | C: 20% | B: 15% | A: 10% | S: 4% | S+: 4% (3% za turę) Opis: Po złożeniu odpowiedniej ilości pieczęci użytkownik wysyła do oponenta impuls chakry, mający na celu stworzenie w jego głowie iluzji naszej osoby. Iluzja może mówić, poruszać się, rzuca cień itp... Zachowuje się jak prawdziwy człowiek. Może wyciągnąć kunai, shurikeny czy też wybuchową notkę. A także cisnąć tym wszystkim w przeciwnika! Co jednak po przez trafienie nie wywołuje bólu czy też obrażeń. Kunai mogą wbić się w ciało, tak jakby. Lecz nie spowodują krwawienia czy też wspomnianego bólu, co zaalarmować może przeciwnika o iluzji. Sam użytkownik techniki staje się niewidzialny, choć jeśli wykona jakiś "głośny ruch" czyli przykładowo krzyk ofiara techniki może go po prostu usłyszeć, lecz to samo w sobie nie niweluje techniki.
Wady:
-Przeciwnik może nas usłyszeć, gdyż iluzja nie niweluje dźwięku otoczenia
-Iluzja nie zadaje obrażeń czy też bólu
-CS/Bijuu po przez wejście w jakikolwiek tryb anulują genjutsu
Zalety:
-Jesteśmy niewidzialni
-Możliwość rzucenia genjutsu za pomocą gestu (jakiegokolwiek)
http://www.shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=44&t=605
Zmienione na technikę rangi A jak proponowałem i technika zostaje. Nazwa Jutsu: Kirintuzo Dziedzina: Genjutsu Ranga Jutsu: B Zasięg Jutsu: Obszar 75 metrów Koszt chakry: E: 35% | D: 30% | C: 20% | B: 15% | A: 10% | S: 4% | S+: 4% (1/2 na turę) Opis: Iluzja mająca na celu stworzenie obszaru, a w momencie dostania się do danego obrębu obszaru wpadnięcie w iluzję! Czyli gęstą mgłę, pozwalającą na widok maksymalnie do trzech metrów! Prost technika iluzji, jednak ma dość ciekawe zastosowanie. Gdyż Doujutsu mają problem z jej przejrzeniem jeśli ktoś po prostu nie pomyśli. Bowiem W iluzji unosi się nasza chakra, co za tym idzie już różni się od zwykłej mgły z Suitonu. Tym, że techniki oczne po prostu bardziej utrudniają gdyż widzą wszędzie chakre, a nie pomagają. To jest swego rodzaju wada, która może zaalarmować posiadacza takich oczu, o obecności dziwnej mgły, być może iluzji. A więc, wykonujemy jedną niezbędną do tego pieczęć, a następnie na obszarze 50 metrów formuje się iluzja mgły w sposób praktycznie natychmiastowy. Mechanika podobna do "Kokoni Arazu no Jutsu".
Wady:
-Doujutsu mogą pozwolić nam na szybkie wykrycie iluzji, po przez po prostu zobaczenie zasłaniającej nas chakry
Wyjście z Genjutsu za pomocą Kai. | Użytkownik musi znać "używaną" technikę. | Łapiemy za pomocą gwizdnięcia (ofiara musi usłyszeć dźwięk).
Opis Technika iluzji mająca na celu stworzenia genjutsu odpowiedniej techniki... Prosty przykład: użytkownik chce wyprowadzić przeciwnika w pole i tworzy iluzję ataku pali Mokutonu, te obwiązują go i obezwładniają. Wtedy przeciwnik nie może się ruszyć, czuje ucisk itp. Jednak po dezaktywacji techniki np siniaki czy ból spowodowany przez silne zaciśnięcie się tej iluzji Mokutonu znika. Dla podania większego zrozumienia. Użytkownik używa kuli ognia, która perfekcyjnie trafia. Oparzenia (iluzja ich), pojawia się na ciele. Oponent czuje smród spalonego ciała, odczuwa dany ból itp. Wychodzi z techniki i jedyne co pozostaje po technice to wspomnienie. Efekt kuli ognia jak podpalona trawa przez którą leciała ognista technika również jest towarzyszem, jak i inne zmiany w otoczeniu. Oczywiście jedynie ofiara to wszystko widzi, jak i również przestaje widzieć po wyjściu z techniki.
Jest też inny efekt uboczny można powiedzieć, ponieważ jak wiemy iluzje mogą doprowadzić do różnych rzeczy, zmiany w psychice omdlenia itp. W tym wypadku, jeśli oponent w rzeczywistości nie przeżyłby ów użytej techniki w iluzji, straci on przytomność.
Efekt omdlenia możliwy jedynie jeśli przeciwnik posiada mniej konsekwencji od psychiki użytkownika o 60. Czyli użytkownik posiada 60 psychiki, natomiast przeciwnik 0 konsekwencji = omdlenie. Jeśli natomiast posiadałby 1 konsekwencji, wtedy takowego efektu nie ma. (Technika nie może imitować innych genjutsu)
Klik!
Zmiana rangi na A i dodanie na końcu dopisek o braku możliwości imitowania innych iluzji.
Chyba tak miało być tak?
Re: Yoshimitsu - poprawki
: 10 lut 2017, o 15:39
autor: Sans
Ukryty tekst
Re: Yoshimitsu - poprawki
: 27 lut 2017, o 20:21
autor: Yoshimitsu
Urlop skończony, to pewnie jakoś jutro edytne po zajęciach, dziś odpisze wszystkim co czekali na misjach.
Re: Yoshimitsu - poprawki
: 28 lut 2017, o 21:30
autor: Yoshimitsu
Nazwa Jutsu: Kagenoyoshi Dziedzina: Genjutsu Ranga Jutsu: A Pieczęci: Wąż -> Smok -> Baran Zasięg Jutsu: 40 metrów (pieczęci) 25 metrów (gest) Koszt chakry: C: 35% | B: 25% | A: 17% | S: 15% | S+: 5% Opis: Po złożeniu odpowiedniej ilości pieczęci użytkownik wysyła do oponenta impuls chakry, mający na celu stworzenie w jego głowie iluzji naszej osoby. Iluzja może mówić, poruszać się, rzuca cień itp... Zachowuje się jak prawdziwy człowiek. Może wyciągnąć kunai, shurikeny czy też wybuchową notkę. A także cisnąć tym wszystkim w przeciwnika! Co jednak po przez trafienie nie wywołuje bólu czy też obrażeń. Kunai mogą wbić się w ciało, tak jakby. Lecz nie spowodują krwawienia czy też wspomnianego bólu, co zaalarmować może przeciwnika o iluzji. Sam użytkownik techniki staje się niewidzialny, choć jeśli wykona jakiś "głośny ruch" czyli przykładowo krzyk ofiara techniki może go po prostu usłyszeć, lecz to samo w sobie nie niweluje techniki.
http://www.shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=44&t=605
No to zmieniłem te koszty Nazwa Jutsu: Kirintuzo Dziedzina: Genjutsu Ranga Jutsu: B Zasięg Jutsu: Obszar 75 metrów Koszt chakry: E: 35% | D: 30% | C: 20% | B: 15% | A: 10% | S: 4% | S+: 4% (1/2 na turę) Opis: Iluzja mająca na celu stworzenie obszaru, a w momencie dostania się do danego obrębu obszaru wpadnięcie w iluzję! Czyli gęstą mgłę, pozwalającą na widok maksymalnie do trzech metrów! Prost technika iluzji, jednak ma dość ciekawe zastosowanie. Gdyż Doujutsu mają problem z jej przejrzeniem jeśli ktoś po prostu nie pomyśli. Bowiem W iluzji unosi się nasza chakra, co za tym idzie już różni się od zwykłej mgły z Suitonu. Tym, że techniki oczne po prostu bardziej utrudniają gdyż widzą wszędzie chakre, a nie pomagają. To jest swego rodzaju wada, która może zaalarmować posiadacza takich oczu, o obecności dziwnej mgły, być może iluzji. A więc, wykonujemy jedną niezbędną do tego pieczęć, a następnie na obszarze 50 metrów formuje się iluzja mgły w sposób praktycznie natychmiastowy. Mechanika podobna do "Kokoni Arazu no Jutsu".
-Doujutsu mogą pozwolić nam na szybkie wykrycie iluzji, po przez po prostu zobaczenie zasłaniającej nas chakry
-Sensorzy to samo co up
Wyjście z Genjutsu za pomocą Kai. | Użytkownik musi znać "używaną" technikę. | Łapiemy za pomocą gwizdnięcia (ofiara musi usłyszeć dźwięk).
Opis Technika iluzji mająca na celu stworzenia genjutsu odpowiedniej techniki... Prosty przykład: użytkownik chce wyprowadzić przeciwnika w pole i tworzy iluzję ataku pali Mokutonu, te obwiązują go i obezwładniają. Wtedy przeciwnik nie może się ruszyć, czuje ucisk itp. Jednak po dezaktywacji techniki np siniaki czy ból spowodowany przez silne zaciśnięcie się tej iluzji Mokutonu znika. Dla podania większego zrozumienia. Użytkownik używa kuli ognia, która perfekcyjnie trafia. Oparzenia (iluzja ich), pojawia się na ciele. Oponent czuje smród spalonego ciała, odczuwa dany ból itp. Wychodzi z techniki i jedyne co pozostaje po technice to wspomnienie. Efekt kuli ognia jak podpalona trawa przez którą leciała ognista technika również jest towarzyszem, jak i inne zmiany w otoczeniu. Oczywiście jedynie ofiara to wszystko widzi, jak i również przestaje widzieć po wyjściu z techniki.
Jest też inny efekt uboczny można powiedzieć, ponieważ jak wiemy iluzje mogą doprowadzić do różnych rzeczy, zmiany w psychice omdlenia itp. W tym wypadku, jeśli oponent w rzeczywistości nie przeżyłby ów użytej techniki w iluzji, straci on przytomność.
Efekt omdlenia możliwy jedynie jeśli przeciwnik posiada mniej konsekwencji od psychiki użytkownika o 60. Czyli użytkownik posiada 60 psychiki, natomiast przeciwnik 0 konsekwencji = omdlenie. Jeśli natomiast posiadałby 1 konsekwencji, wtedy takowego efektu nie ma. (Technika nie może imitować innych genjutsu)
Klik!
Emm... Odpowiedź na Twoje pytanie Ava to... nic. Oponent może się wtedy zorientować, że jest w iluzji i tyle. Czuje ból kurewski (adekwatny do obrażeń) itp, co może mu przeszkadzać w czymś tam... ale jako tako innych efektów nie ma.
Re: Yoshimitsu - poprawki
: 28 lut 2017, o 23:44
autor: Sans
Ukryty tekst
Re: Yoshimitsu - poprawki
: 3 mar 2017, o 01:01
autor: Chuichi
Pierwsza technika - chill
Druga technika - hola, hola, hola. "Bowiem W iluzji unosi się nasza chakra, co za tym idzie już różni się od zwykłej mgły z Suitonu." Że co? Jak chcesz, żeby w iluzji unosiła się Twoja chakra, skoro genjutsu polega na przesłaniu impulsu chakry, który wpływa na mózg ofiary? Nawet jeśli będzie to obszarówka, to chakra nagle i magicznie nie będzie "fruwać" w ILUZORYCZNEJ mgle. Nie możesz jej porównać nijak do suitonowej, bo chakry w tej mgle zwyczajnie nie ma i nie zaalarmuje doujutsu, ani tym samym nijak mu nie przeszkodzi. Ja to widzę jako zwykłą mgłę, przez którą nie przejrzy nawet ktoś z Byakuganem, bo zwyczajnie dalej będzie widział "mleko".
Trzecia technika - o kruca bomba. Tutaj to dopiero jest overkill. Gratuluję i współczuję jednocześnie ludziom, którzy to puścili. Przecież to Utakata, ale nie jest zakazaną techniką, a własną. Możesz zrobić jakąkolwiek technikę, którą widziałeś, ofiara odczuwa każdą technikę tak, jakby dostała nią naprawdę, a co więcej iluzja angażuje wszystkie zmysły. Nie da się jej rozróżnić po węchu, wzroku, słuchu czy czymkolwiek innym, bo po prostu NIE MA słabości. ZERO.
Podsumujmy więc działanie tej techniki: idealne odwzorowanie znanych technik (nie tylko swoich, ale cudzych. Mogę się mylić, bo "wymagania" mają inny wydźwięk, niż przykład pali z Mokutonu w opisie), idealne odczuwanie rzuconych technik (wszystkie zmysły zaangażowane), banalnie prosty sposób złapania, który nie wymaga nawet ukazywania się, dodatkowy efekt w postaci omdlenia postaci uzależniony od różnicy wartości PSYCHIKA vs KONSEKWENCJA, kiedy poza iluzją o jego omdleniu decydowałaby wytrzymałość.
Wiem, że cały czas cisnę z Musa za całkowicie bezrozumne używanie pojęcia "rak", kiedy raka nie ma, ale ta trzecia technika to dopiero RAK. Daliście graczowi technikę zakazaną w formie własnej techniki i to jeszcze o rangę mniejszą. Porównując możliwości techniki Yośka, a takiej Utakaty, technika Yośka jest LEPSZA. Jedyne w czym przewyższą ją Utakata to całkowita dowolność łapania iluzji. Reszta?
Ilość złapanych osób:
Utakata - TYLKO JEDNA
Yoshi - nie wiadomo
Zasięg:
Utakata - 15 metrów
Yoshi - jak niesie dźwięk, czyli O WIELE, WIELE WIĘKSZY. Nawet 20 metrów jest zasięgiem większym, niż ZAKAZANA TECHNIKA GENJUTSU RANGI A. ZAKAZANA ze względu na swoją siłę i możliwości, po którą to technikę trzeba iść na misję zagrażającą życiu, a nie napisać pięciolinijkowy trening.
Sposób łapania:
Utakata - gest, czyli przeciwnik musi go widzieć
Yoshi - DŹWIĘK, czyli sami sobie odpowiedzcie
Iluzja:
Utakata - dowolne kreowanie świata
Yoshi - kreowanie świata na podstawie znanych technik PLUS omdlenie. Czemu omdlenie? Bo tak. Żadnego logicznego uzasadnienia nie widzę.
Czy wyście powariowali czy chcecie puścić klona zakazanej techniki, który w zasadzie nie jest wcale słabszy od oryginału?
Re: Yoshimitsu - poprawki
: 5 mar 2017, o 15:17
autor: Yoshimitsu
Pierwsza technika: No pufa jak normalny klon, git?
Druga technika: Dobra ogarnę opis na dniach i wrzucę.
Trzecia technika:
@Ava - coś tam na discordach ustalaliśmy i było to 30-40 metrów?
@Chuichi - lajkuje to co napisałeś. Ciekawe podejście (serio) do tematu no ale, zacznijmy to ogarniać...
Czekaj, co? Porównujemy dwie zupełnie inne techniki, gdzie Utakata tworzy ŚWIAT ILUZJI, do techniki, która kopie ILUZJI realnych technik? Słabość? Jak masz wystarczającą ilość konsekwencji to nic Ci nie zrobi, teoretycznie. W praktyce użycie dobrze jakiejkolwiek techniki może dać Ci wina.
Omdlenie postaci to taki potężny boost? Utakata też to robi, tylko nie ma tej opcji w aktualnym opisie tej techniki. Ba! Już niejednokrotnie było coś poruszane na temat, tego że duża różnica między Psychiką, a Konsekwencją może Ci zrobić papkę z mózgu, a tutaj jest tylko omdlenie. Sporo technik jest, które robią instant paraliż czy uśpienie bez różnicy między tymi dwoma statystykami.
Lepsza czy nie lepsza... Po prostu umiem jej używać dobrze, tak by dawała spore efekty. Ranga pewnie była rakiem, no ale Genjutsu Sharingan, jest również Utakatą, a jest na randze B z wymaganiem genjutsu A, więc ranga techniki mojej aktualnie będzie się zgadzać, choć jest gorsza od Genjutsu Sharingan i równa z wspomnianą zakazaną techniką.
Cóż, nie wiadomo. Gdybym chciał złapać więcej osób to płaciłbym za każdą kolejną chakre. Lepsza niż Utakata? Tak i nie, zależy od sytuacji.
Cóż, myślę że zasięg już był poruszony z Ava, ale co do zakazanej ogólnie... To raczej nigdzie nie widziałem zakazów tworzenia WT po które trzeba iść na misję/wyprawę.
Dźwięk ma problem z tym, że dość często miałem problem z użyciem tej techniki. Bo to wybuchy i krzyki itp. Identycznie, zależy od sytuacji.
Tutaj to chyba pisałem coś wyżej, różnica miedzy statami itp. Papka z psychiki ofiary itp. Imo dalej kreowanie świata jest bardziej OP + Utakata też usypia.
Gdyby tak porównywać wszystkie techniki, to Genjutsu Sharingan jest BOGIEM, bo daje to co Utakata + Moja technika + zasięg wzrokowy? + kontrola bijuu + niwelowanie ogonów itp... Serio? Porównanie i ogólny opis techniki zrobiłeś epicko, ale co z tego wynika dalej?