Stężenie Raka Over 9000
: 19 wrz 2016, o 21:38
- [center][img]https://lh3.googleusercontent.com/-OiN92tUHQIY/V2r3VGrQKhI/AAAAAAAAJn8/Kge7oNZJ_GYpI_PfJsUojELmI0czSBMUA/w426-h240/Kirito_duels_Heathcliff.gif[/img][/center]
- Nazwa
- Tatakai no Bushi
- Dziedzina
- Genjutsu
- Ranga
- A
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- 20 metrów
- Koszt
- C: 35% | B: 25% | A: 17% | S: 15% | S+: 5%
- Dodatkowe
- Technika wymaga posiadania psychiki wyższej niż 100.
- Opis Technika "Walki Samurajów". Użytkownik wyzwala chakrę i wszyscy w promieniu 20 metrów od niego wpadają w iluzję. Warto zaznaczyć, że użytkownik także znajduje się pod jej wpływem. Technika ta wywołuje tzw. "absens", polegający na maksymalnie 3-sekundowej utracie świadomości. Podczas, gdy ciała wszystkich ofiar techniki (także użytkownika) są przez ten czas nieświadome, w ich mózgach toczy się "prawdziwa" walka jeden na jednego; na śmierć i życie. Podczas tej walki można używać jedynie technik taijutsu, bukijutsu, zwyczajnych ataków i sprzętu, który ma się przy sobie. Nie można używać chakry. Gdy walkę tą wygra użytkownik, jego wróg zostaje wybudzony z tej techniki, by następnie stracić przytomność. Gdy natomiast walkę tą wygra przeciwnik, to zostaje uwolniony i nic się nie dzieje. Walka taka może trwać maksymalnie minutę (10 postów), a potem, w przypadku remisu, technika także przestaje działać. Warto zaznaczyć, że otoczenie, w którym ta walka się odbywa jest dokładnie takie samo jak to w rzeczywistości, lecz osoby wokół tak jakby znikają. Dodatkową zaletą tej techniki jest fakt, że użytkownik podczas tej "iluzyjnej" walki ma zwiększoną Szybkość i Siłę (o 25% Psychiki, zaokrąglane w dół) i nie odczuwa zmęczenia.
- Link do tematu postaci KLIK!
- Jeśli złapiemy więcej niż jedną osobę, musimy toczyć wiele pojedynków jednocześnie, jednak są to niezależne pojedynki. Przykładowo: Narubi łapie w to genjutsu Ninja A i Ninja B, więc mamy pojedynek "Narubi vs Ninja A" i "Narubi vs Ninja B". Jeśli w walce z Ninja A odetnie Narubi rękę, to nie wpłynie to na na walkę "Narubi vs Ninja B".
- Niemniej jednak, jeśli Ninja A pokona Narubi zanim ta pokona Ninja B, to wyzwoli się spod działania tej techniki i będzie mógł zaatakować bezbronną użytkowniczkę. Użytkownik ma wyłączoną świadomość do czasu zakończenia wszystkich jego pojedynków.
- Podobnie, jeśli w zasięgu działania tej techniki znajdują się np. 3 osoby, z czego jedna jest odporna na działanie genjutsu (ma za wysoką konsekwencję), to ta osoba ma jakieś 3 sekundy na zabicie bezbronnego użytkownika techniki. Jest to bardzo duża wada tego jutsu.
- Czas: 3 sekundy w prawdziwym świecie to minuta w iluzji. 1 sekunda w prawdziwym świecie to 20 sekund w iluzji. Itp.
- Absens najczęściej występuje na podłożu padaczkowym. Jeśli genjutsu jest w stanie wywołać stratę przytomności czy uśpienie, to myślę, że taką minimalną formę padaczki także wywoła.
- Absens to nie jest strata przytomności. Absens to wyłączenie świadomości. Podczas tego stanu nie jesteśmy świadomi, ale możemy np. ustać na nogach i się nie przewrócić.
- Osoba, która pisze długopisem, na czas wystąpienia absensu przerywa pisanie. Wszystkie formy przerwania genjutsu (np. Kai czy Kai bez pieczęci Sharingana) można porównać właśnie do pisania długopisem. Innymi słowy. Techniki tej nie można rozproszyć i gdy już się w nią wpadnie, trzeba albo przeczekać 10 tur albo pokonać użytkownika. Czy jest to OP? Taka Utakata:
Ma taką samą rangę i tutaj mamy do czynienia z automatyczną stratą przytomności. Wiem, bo NPC użył tej techniki na Iwaru podczas eventu i moja postać straciła przytomność. Tutaj nie mamy do czynienia ze stratą przytomności, ale chwilowym wyłączeniem świadomości, no i z techniki ciągle da się wyjść. No i użytkownik także jest pod jej wpływem.
- Nazwa
- Utakata
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- 15 metrów
- Koszt
- C: 35% | B: 25% | A: 17% | S: 15% | S+: 5%
- Dodatkowe
- Łapiemy za pomocą gestu
- Opis Utakata to technika, którą można nazwać słabszym "Kuro Kuukan Goumon". Bowiem aby rzucić na kogoś to Genjutsu potrzeba wykonać gest, a nasz ruch dłonią ofiara musi dostrzec. W momencie kiedy ofiara spojrzy na ów gest, zostaje złapana w iluzję, dokładniej w świat iluzji. Bowiem użytkownik może kreować własny świat wedle swoich upodobań. Możemy sprawić by przeciwnika zaatakowały korzenie drzew, nagle pojawiły się kruki, który zaatakowały by ofiarę, możemy sprawić by oponent się nie ruszał czy też inne wyimaginowane rzeczy. Ogranicza nas tutaj wyobraźnia. Technika może być użyta jednocześnie na jedną osobę, gdyż takimi prawami rządzi się to jutsu. Właśnie tego rodzaju techniki Genjutsu sprawiają, iż walka z użytkownikiem tej dziedziny jeden na jednego jest ciężka do wygrania. A więc prawdziwy świat pozostaje bez zmian, a wszystko dzieje się w głowie człeka złapanego za pomocą Utakaty.
- Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju - na świecie istnieją jedynie 2 sztuki takowych, zawierających tę wiedzę.
- Mam znajomego i zaprzyjaźnionego lekarza, że tak to określę i przed opisaniem tej techniki zapytałem go o radę kappa. I dlatego mam taką wiedzę o absensach :P. No i w sumie też na to kiedyś (może nadal) cierpiałem.
- Podczas "iluzyjnej" walki nie można korzystać z chakry, co wyklucza używanie Kekkei Genkai, technik, a nawet zwyczajnych wybuchowych notek.
- Podczas tej "iluzyjnej" walki statystyki użytkownika ulegają zwiększeniu. Niemniej jednak w rzeczywistości się nie zwiększają. To po prostu efekt działania techniki, która kreuje silniejsze wersje naszej postaci.
- Oczywiście jestem skłonny do negocjowania
.