Strona 1 z 1
Rework technki na której opieram postać. (odrzucone)
: 26 sie 2016, o 17:35
autor: Senshizu
A więc mam taki problem, że moja główna technika została stworzona dawno temu. Maji przeszło rework i tak naprawde okazuję się być bardzo słaba. Dlaczego? Prędkości uzyskiwane przez kulki są równe tym kiedy panujemy nad brońmi za pomocą raberu. Za pomocą raberu jednak mogę władać ogromnym polem i równie ogromną ilością obiektów na nim się znajdujących a za pomocą swojej techniki tylko pierwotnie jedną metalową kulką. Poniżej macie opis techniki a jeszcze nizej nową i starą wersje mechaniki szybkości.
Technika polega na skupieniu się na kontrolowaniu małej metalowej kulki uprzednio zrobionej w kuźni.
Dzięki skupieniu kontroli pola magnetycznego na tylko jednym obiekcie zyskujemy ogromną szybkość władania nim. To właśnie ona jest powodem dla którego powstała ta technika. Rozpędzona tak kulka po zdobyciu przez wykonawce dużej wiedzy o polu magnetycznym potrafi być naprawdę potężną bronią i siać zamęt na polu bitwy dlatego nigdy nie powinno się lekceważyć tego małego obiektu.
NOWA WERSJA
Szybkość kulki na różnych poziomach umiejętności klanowych
D - Szybkość (Nabija siniaki i może ukruszyć kość)
C - Szybkość (Potrafi łamać kości)
B - szybkość (Przebija się przez skórę i część ciała)
A - szybkość (Porównywalna do wystrzału z pistoletu)
S - szybkość ( 1,5 razy szybsza od kuli z pistoletu)
STARA WERSJA
Szybkość kulki na różnych poziomach umiejętności klanowych
D - Szybkość (Słaba-41)
C - Szybkość (Mierna-81)
B - szybkość (Przeciętna-121)
A - szybkość (Ponadprzeciętna-161)
S - szybkość (Wielka-201)
WERSJA EWENTUALNA KTÓREJ ZWOLENNIKIEM NIE JESTEM BO DALEJ ZOSTAWIA GDYBANIE.
D - Szybkość (Równa prędkości raberu - panowanie nad bronią)
C - Szybkość (33% szybsze od raberu panowania nad bronią)
B - szybkość (60% szybsze od raberu panowania nad bronią)
A - szybkość (80% szybsze od raberu panowania nad bronią)
S - szybkość (o 100% szybsze od raberu panowania nad bronią)
Link do tematu opracowywania WT
Link do zaakceptowanych gdzie można zobaczyć pełną technikę
Re: Rework technki na której opieram postać.
: 26 sie 2016, o 18:17
autor: Jawa
Re: Rework technki na której opieram postać.
: 26 sie 2016, o 18:30
autor: Sans
Re: Rework technki na której opieram postać.
: 26 sie 2016, o 19:31
autor: Senshizu
Absolutnie się zgadzam z tobą Exodio. Poprzednio zanim klan dostał reworka była użyteczną techniką która spełniała wszystkie moje oczekiwania. Walczyłem o nią 5 stron dyskusji w WT i doszliśmy do ostatecznej wersji. Dlatego w tym momencie smuci mnie niewyobrażalnie, że technika tak naprawdę znikła. I właśnie dlatego stworzyłem tutaj ten temat. By przywrócić ją do żywych i ponownie nakreślić to co miało być jej główną mocą i zaletą. Tak przebijanie ciała bo jest w tym przypadku koniecznością na pewnym poziomie bo to właśnie o to chodzi w tej technice. By kierować kulką która przelatuje z łatwością przysłowiowego noża w masło przez ludzkie ciała. Moja technika to "core" mojej postaci. Została skonstruowana tak by mogła służyć mi przez całą moją grę na tym forum jako nawet bym powiedział jedyna główna umiejętność. Cała moja postać jest skonstruowana i oparta na tym jednym fundamencie. Jeśli on zaniknie musiał bym całkowicie przebudować swoją postać albo ją zostawić jak i forum również ponieważ nie zechciał bym doprowadzać do samounicestwienia mojej postaci i tworzenie nowej która dostała by szczątkowe ilości ph z tej postaci. A więc . Panie adminie. Prosił bym o pomoc z wytworzeniem dobrego systemu szybkości który wyraźnie pomoże mi wzbić się nad zwykłe raberu poprzez ograniczenie się do ledwie pierwotnie jednego przedmiotu i skupienie na nim pełni moich mocy manipulowania polem magnetycznym oraz swojej koncentracji.
Może takie rozwiązanie ?
- Szybkość Szybkość kulki na różnych poziomach umiejętności klanowych
D - Szybkość (SŁABA)
C - Szybkość (MIERNA)
B - szybkość (PONADPRZECIĘTNA)
A - szybkość (WIELKA)
S - szybkość (MONSTRUALNA)
Na szybkość kulki ma też w mniejszym stopniu percepcja i szybkość. Po przekroczeniu każdej setki PA w tych atrybutach otrzymujemy +40 punktów szybkości dla naszej kulki.
To powinno nadać jakiegoś sensu istnieniu tego jutsu
Re: Rework technki na której opieram postać.
: 27 sie 2016, o 15:16
autor: Jawa
Re: Rework technki na której opieram postać.
: 27 sie 2016, o 16:15
autor: Hoshigaki Seiki
Hieloł
Poczytałem co trzeba ale niestety nie wiem jakie były rozmowy na tamtych 5-ciu stronach jak omawialiście technikę.
Od siebie mogę tylko powiedzieć tyle, że jeśli na forum istnieją granice szybkości, to warto byłoby się ich trzymać, aby nie powstawały techniki nie do uniknięcia.
Druga sprawa - jeśli kulka miałaby latać z szybkością np. 240 a ty masz percepcję na 10 czy 20 to jest w ogóle możliwe trafienie w cokolwiek? Nie powinno być to uwzględnione w opisie, że sam musisz widzieć, być w stanie nadążyć za kulką aby nią odpowiednio sterować?
Re: Rework technki na której opieram postać.
: 27 sie 2016, o 17:44
autor: Senshizu
Ile "szybkości" ma strzała z łuku? a ile bełt z kuszy? ile pocisk procy? Gdybym to wiedział może oprał bym mechanikę bardziej na tym więc "adminie techniczny" jeśli mozesz udzielić mi tej informacji to bardzo dziękuje.
Ehh męczymy temat dalej. A więc to jest cytat mojego raberu na poziomie S
" Magnetyczne pole zajmuje absurdalnie wręcz połacie terenu, oddając w nasze panowanie całą okolicę. Tak, panowanie. Tylko tak można nazwać umiejętność dowolnej kontroli każdego metalowego przedmiotu z dużymi prędkościami. Namagnesowane przedmioty stają się szybsze niż kiedykolwiek i tylko najsilniejsi oponenci będą w stanie za nimi nadążać. Znikają również pozostałe limity, możemy więc namagnesować praktycznie co chcemy. Zwyczajne metale nie będące namagnesowane chakrą są pod naszym panowaniem i osiągają większe prędkości, przez co ich potencjał do zabijania staje się większy niż kiedykolwiek"
I teraz wyobrażamy sobie, że tą moc władania całym tym stu metrowym polem skupiamy na jednej kuleczce i to w nią wkładamy pełną koncentracje. Skok powinien być... Wyraźny. I znając życie kunaie mające tą prędkość 220 nie mają problemu by przebić przeciwnika a na pewno nie mają problemu zranić go bo są ostre. Skupiając się na tej kulce chcę zrobić z niej broń która skupia moją moc na jednym przedmiocie dzięki czemu mocno przewyższę moc setek kunaii którymi mogę manipulować czy ton metalicznego piasku. Ale... Ogranicza mnie to w wielu innych aspektach. Nie mogę odepchać ubranego nw zbroję człowieka jak mógł bym to spokojnie robić używając rabeu. Nie mogę zakryć się ścianą pyłu przed atakiem przeciwnika. I tych minusów jest naprawdę wiele ponieważ moja technika potrafi robić tylko jedną rzecz a raberu ma wachlarz zastosowań. Dlatego też ta nie ostra kulka powinna móc latać naprawdę szybko na tej randze s i przebijać ludzi. (tym bardziej że na każdą rangę pisze ponownie trening wiec na s traktujcie to jako technike s). Oczywiście musimy dać progi wytrzymałości wymaganej by kulka nie mogła wbić się w ciało przeciwnika ponieważ kulka rangi D nie może zabijać sennina . Zresztą techniki D nie zabijają z natury więc technika C nie może zabijać sennina.
Może + 35% szybkości raberu?
Re: Rework technki na której opieram postać.
: 29 sie 2016, o 12:06
autor: Sans
Re: Rework technki na której opieram postać.
: 30 sie 2016, o 01:09
autor: Senshizu
Ok usunąć. przestaje grać
Re: Rework technki na której opieram postać.
: 31 sie 2016, o 18:46
autor: Sans
W takim razie leci out.