A więc mam taki problem, że moja główna technika została stworzona dawno temu. Maji przeszło rework i tak naprawde okazuję się być bardzo słaba. Dlaczego? Prędkości uzyskiwane przez kulki są równe tym kiedy panujemy nad brońmi za pomocą raberu. Za pomocą raberu jednak mogę władać ogromnym polem i równie ogromną ilością obiektów na nim się znajdujących a za pomocą swojej techniki tylko pierwotnie jedną metalową kulką. Poniżej macie opis techniki a jeszcze nizej nową i starą wersje mechaniki szybkości.
Technika polega na skupieniu się na kontrolowaniu małej metalowej kulki uprzednio zrobionej w kuźni.
Dzięki skupieniu kontroli pola magnetycznego na tylko jednym obiekcie zyskujemy ogromną szybkość władania nim. To właśnie ona jest powodem dla którego powstała ta technika. Rozpędzona tak kulka po zdobyciu przez wykonawce dużej wiedzy o polu magnetycznym potrafi być naprawdę potężną bronią i siać zamęt na polu bitwy dlatego nigdy nie powinno się lekceważyć tego małego obiektu.
NOWA WERSJA
Szybkość kulki na różnych poziomach umiejętności klanowych
D - Szybkość (Nabija siniaki i może ukruszyć kość)
C - Szybkość (Potrafi łamać kości)
B - szybkość (Przebija się przez skórę i część ciała)
A - szybkość (Porównywalna do wystrzału z pistoletu)
S - szybkość ( 1,5 razy szybsza od kuli z pistoletu)
STARA WERSJA
Szybkość kulki na różnych poziomach umiejętności klanowych
D - Szybkość (Słaba-41)
C - Szybkość (Mierna-81)
B - szybkość (Przeciętna-121)
A - szybkość (Ponadprzeciętna-161)
S - szybkość (Wielka-201)
WERSJA EWENTUALNA KTÓREJ ZWOLENNIKIEM NIE JESTEM BO DALEJ ZOSTAWIA GDYBANIE.
D - Szybkość (Równa prędkości raberu - panowanie nad bronią)
C - Szybkość (33% szybsze od raberu panowania nad bronią)
B - szybkość (60% szybsze od raberu panowania nad bronią)
A - szybkość (80% szybsze od raberu panowania nad bronią)
S - szybkość (o 100% szybsze od raberu panowania nad bronią)
Link do tematu opracowywania WT
Link do zaakceptowanych gdzie można zobaczyć pełną technikę
Technika polega na skupieniu się na kontrolowaniu małej metalowej kulki uprzednio zrobionej w kuźni.
Dzięki skupieniu kontroli pola magnetycznego na tylko jednym obiekcie zyskujemy ogromną szybkość władania nim. To właśnie ona jest powodem dla którego powstała ta technika. Rozpędzona tak kulka po zdobyciu przez wykonawce dużej wiedzy o polu magnetycznym potrafi być naprawdę potężną bronią i siać zamęt na polu bitwy dlatego nigdy nie powinno się lekceważyć tego małego obiektu.
NOWA WERSJA
Szybkość kulki na różnych poziomach umiejętności klanowych
D - Szybkość (Nabija siniaki i może ukruszyć kość)
C - Szybkość (Potrafi łamać kości)
B - szybkość (Przebija się przez skórę i część ciała)
A - szybkość (Porównywalna do wystrzału z pistoletu)
S - szybkość ( 1,5 razy szybsza od kuli z pistoletu)
STARA WERSJA
Szybkość kulki na różnych poziomach umiejętności klanowych
D - Szybkość (Słaba-41)
C - Szybkość (Mierna-81)
B - szybkość (Przeciętna-121)
A - szybkość (Ponadprzeciętna-161)
S - szybkość (Wielka-201)
WERSJA EWENTUALNA KTÓREJ ZWOLENNIKIEM NIE JESTEM BO DALEJ ZOSTAWIA GDYBANIE.
D - Szybkość (Równa prędkości raberu - panowanie nad bronią)
C - Szybkość (33% szybsze od raberu panowania nad bronią)
B - szybkość (60% szybsze od raberu panowania nad bronią)
A - szybkość (80% szybsze od raberu panowania nad bronią)
S - szybkość (o 100% szybsze od raberu panowania nad bronią)
Link do tematu opracowywania WT
Link do zaakceptowanych gdzie można zobaczyć pełną technikę