Inbō Bunshin
: 2 sie 2016, o 21:05
- Nazwa
- Inbō Bunshin
- Dziedzina
- Genjutsu
- Ranga
- B
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- 20m od źródła dźwięku
- Dodatkowe
- Łapiemy przy pomocy dźwięku, wymagana jest widoczność celu
- Koszty
- E: 35% | D: 30% | C: 20% | B: 15% | A: 10% | S: 4% | S+: 4% (za 2 klony)
- Opis Technika iluzji sprawiającącej wrażenie wykonania techniki klonowania nieznanej przeciwnikowi. Klony te pojawiają się bezpośrednio przy użytkowniku. Nie można ich robić przy przeciwniku, chyba że użytkownik znajduje się w jego bezpośrednim sąsiedztwie. Rozumiemy przez to odległość nieprzekraczającą 1m. Zazwyczaj towarzyszą jej jakieś fikcyjne pieczęcie jednak nie są one wymagane. Klony z iluzji nie są w stanie wykonywać żadnych technik jednak mogą imitować walkę w zwarciu oraz używać fikcyjnego ekwipunku - nie wliczają się w to żadne wybuchowe notki itp. po prostu np. zwykła katana, kunai, shuriken itd. Wszystko wydaje się bardzo realistyczne zważywszy na fakt, że każde zadane przez nie obrażenia są odczuwane aż do zakończenia iluzji. Jeśli zdarzyłoby się, że przeciwnik normalnie zginąłby w skutek otrzymanych obrażeń to zostaje unieruchomiony, a przez to jest zdany na łaskę swojego oponenta. Co istotne klony te zachowują się tak samo jak Kage Bunshin, czyli w przypadku zniszczenia znikają.
Przy rzucaniu techniki wybieramy maksymalną ilość klonów w tym samym momencie - np. 2 (na tym będzie omówione). Oznacza to tyle, że w przypadku zniszczenia jednego z nich możemy stworzyć go ponownie (za darmo, gdyż odbywa się to w ramach iluzji). Jednak nie może być tych klonów więcej niż 2 jednocześnie.
Wrzucenie oponenta w świat iluzji odbywa się poprzez przesłanie do broni chakry, a następnie wprawienie jej w wibracje. Odbywa się to poprzez uderzenie w nią np. kunai, shurikenem lub rzucenie o jakąś twardą powierzchnię. Co ważne nie może ona być trzymana z dłoni albo wbita w powierzchnię. Jej zakres ruchowy musi być w miarę swobodny, czyli by wibracje nadal istniały musiałaby ona upaść swobodnie na ziemię zamiast się w nią wbić lub np. należy nią obijać o różne rzeczy na lince. Wibrująca broń wysyła odrobinę wcześniej przesłanej chakry razem z falą dźwiękową tym samym wrzucając oponenta w iluzję. Maksymalny czas utrzymania się wibracji na który starczy chakry to 6s. Po tym okresie to czy broń wibruje czy też nie jest bez żadnego znaczenia, gdyż wysyłane fale dźwiękowe nie zawierają w sobie chakry. W razie przełamania iluzji przez oponenta, na życzenie użytkownika odnowi się ona (za darmo i o ile broń jest maksymalnie 20m od przeciwnika) Warunkiem jest tutaj by odbyło się to w czasie gdy fale dźwiękowe zawierają w sobie odrobinę chakry (czyli podczas okresu 6s). Klony niestety trzeba stworzyć od nowa. Mogą one jednak w przypadku odnowienia iluzji pojawić się na pozycji starych co przy niskiej percepcji stwarza wrażenie braku efektu przy próbie przełamania iluzji. Dodatkowo jest to wada techniki, ponieważ przy odpowiednio wyczulonych zmysłach owe krótkie zniknięcie da się zauważyć. Próg ten zależny jest od dziedziny genjutsu użytkownika.- Genjutsu ranga B: 60 percepcji
- Genjutsu ranga A: 100 percepcji
- Genjutsu ranga S: 140 percepcji
- Link do tematu postaci
- Klik!