- Nazwa
- Enkei no Suji
- Dziedzina
- Klanowe
- Ranga
- A
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- 7 metrów + Ciało + broń
- Koszt
- Brak
- Dodatkowe
- Wymagana znajomość techniki Tsūga.
- Opis Technika ta korzysta z błyskawicznej rotacji jaką można osiągnąć dzięki Tsudze. Szybkość rotacji w tym przypadku nie jest wykorzystywana do wiercenia, a jako czysta, dodatkowa siła. Technika ta to najprostszy skok w stronę przeciwnika, obrót i wykorzystanie siły obrotu jako dodatkowej własnej siły, aby wzmocnić cios. Wszystko polega na nagłym uderzeniu ręką lub bronią. Cała szybkość obrotu zostaje zatrzymana, a to sprawia, że wzmacnia się nasz cios. Aby wykonać technikę trzeba stać przynajmniej dwa metry od przeciwnika, gdyż z bliska nie uda nam się wykonać nawet jednego obrotu. Zazwyczaj wykonuje się jeden obrót, lecz wszystko zależy od odległości do przeciwnika. Im dalej stoi, tym więcej obrotów. Niezależnie od ilości obrotów, siła pozostaje ta sama. Technikę można wykonać z bronią lub bez. Nie musi być to nawet broń, gdyż wystarczy jakiekolwiek przedłużenie ramienia. Zwykły kij może posłużyć nam w tym przypadku. W odróżnieniu od Tsugi, w tej technice nie da się skręcać i atakujemy jedynie po linii prostej. Nie można też jej wykorzystywać zbyt często jeżeli nasze ciało nie jest wyćwiczone, gdyż nagły, większy niż naturalny nacisk na mięśnie i ścięgna może je uszkodzić. Jeżeli nasza wytrzymałość jest poniżej 80, to możemy wykonać technikę raz na dwie tury. Jeżeli jednak nasza wytrzymałość jest równa 120 lub powyżej, to możemy co drugą turę. Jeżeli zaś nasza wytrzymałość jest równa lub powyżej 150, to wszelkie ograniczenia zostają zdjęte z korzystania. O ile nasz atak jest silniejszy? O 60 punktów siły. O ile szybszy? O 30 punktów szybkości. Dodatkowo technika jest sporym obciążeniem dla mięśni, więc po 3 użyciach możemy czuć ból mięśni, a po sześciu, mięśnie mogą zostać uszkodzone. Jednakże każde 50 punktów w wytrzymałości przesuwa tę granicę o jedno użycie więcej zanim poczujemy negatywne efekty.
Przykład wideo (2:25 - 2:31). Tak, w rękach trzyma niewidzialny miecz. - Link do tematu postaci >KLIK<
Tak właśnie, tak właśnie, dziewczyno weź sprawdź mnie~
Moderator: Souei
Tak właśnie, tak właśnie, dziewczyno weź sprawdź mnie~
0 x
Re: Tak właśnie, tak właśnie, dziewczyno weź sprawdź mnie~
Dziękuję za pochwałę. Co ciekawe - na technikę wpadłem dawno temu, ale ciągle zapominałem o niej, aż dzisiaj trafiłem na ten filmik, który wrzuciłem jako przykład i sobie przypomniałem. Kończąc z offtopem...
Wersja ze stałym wzrostem jest chyba najrozsądniejsza. Zapomniałem o tym, że mogę to zrobić w taki sposób. Też się skłaniam ku tej opcji, ale poczekam i tak na innych zanim edytuję.
Wersja ze stałym wzrostem jest chyba najrozsądniejsza. Zapomniałem o tym, że mogę to zrobić w taki sposób. Też się skłaniam ku tej opcji, ale poczekam i tak na innych zanim edytuję.
0 x
Re: Tak właśnie, tak właśnie, dziewczyno weź sprawdź mnie~
Okej, dodałem wersję Musa. Technika gotowa do klapceptowania.
0 x
Re: Tak właśnie, tak właśnie, dziewczyno weź sprawdź mnie~
To raczej oczywiste, że jak uderzę w coś zbyt twardego, to mogę sobie zrobić krzywdę. Mogę to dodać, ale wtedy należy też dodać do każdego Tai takie ostrzeżenie, bo nawet bez wzmocnienia uderzenie może połamać kości w ręce. No i do Raitonów trzeba dodać, aby nie strzelać nimi w wodzie, w której się stoi. Nie przesadzajmy, że muszę wziąć pod uwagę tak oczywistych spraw.
Co do szybkości - nie uwzględniłem tego, bo szczerze mówiąc, to zapomniałem, że atak w ten sposób wykonany będzie również znacznie szybszy. Nie chodzi o szybkość ogólną, a szybkość samego ataku. Przecież przy Tsudze kręcę się tak szybko, że mogę przewiercić drzewo. Rotacja jest tak szybka, że jestem dosłownie wiertłem. Więc atak powinien być szybszy na co Mus zwrócił słusznie uwagę. Zwyczajnie moja lecąca pięść/moja zbliżająca się kosa będzie szybsza, chociaż i tak wykonanie ataku będzie mniej-więcej w tym samym czasie. Normalnie biorę zamach, uderzam. Tutaj muszę skoczyć, obrócić się i wtedy uderzam. Tylko zbliżający się cios jest szybszy. Co do wartości... 50 to rzeczywiście dosyć dużo, ale mówimy tutaj o technice rangi B. Tsuga jest niby rangi D, ale zwyczajnie wykorzystuję jej pewien haczyk, który sprawia, iż w tej wersji technika rzeczywiście jest silna. No i jeżeli rzeczywiście technika na randze B będzie mi dodawać tylko 40 siły i brak szybkości, to w sumie z tym ograniczeniem w używaniu jest dosyć bezużyteczna.
Co do tego z Taijutsu... dla mnie te techniki zawsze były czymś pewniejszym. Dwóch gości o takich samych warunkach fizycznych uderza sobie w twarz. Jeden ćwiczył uderzenia, a drugi nie. Ten co ćwiczył na 100% trafi znacznie lepiej, obrażenia będą dotkliwsze, bo wie jak odpowiednio uderzyć, ale siłę mają tą samą. Wiadomo - możesz opisać jak kopiesz z pół-obrotu komuś w kark. Mógłby to zrobić każdy akrobata, ale jego kopnięcie nie będzie tak dobre, jak gościa od Taekwondo. Zwyczajnie dla mnie techniki taijutsu to pewność idealnego trafienia, o ile umożliwiają nam to staty. Nie wywrócisz się, zawsze trafisz, a Twoje trafienie będzie dotkliwsze. Ale to nie jest argument przeciw tym boostom dla Taiuserów. No, to nie temat na takie sprawy w każdym razie. XD
Co do szybkości - nie uwzględniłem tego, bo szczerze mówiąc, to zapomniałem, że atak w ten sposób wykonany będzie również znacznie szybszy. Nie chodzi o szybkość ogólną, a szybkość samego ataku. Przecież przy Tsudze kręcę się tak szybko, że mogę przewiercić drzewo. Rotacja jest tak szybka, że jestem dosłownie wiertłem. Więc atak powinien być szybszy na co Mus zwrócił słusznie uwagę. Zwyczajnie moja lecąca pięść/moja zbliżająca się kosa będzie szybsza, chociaż i tak wykonanie ataku będzie mniej-więcej w tym samym czasie. Normalnie biorę zamach, uderzam. Tutaj muszę skoczyć, obrócić się i wtedy uderzam. Tylko zbliżający się cios jest szybszy. Co do wartości... 50 to rzeczywiście dosyć dużo, ale mówimy tutaj o technice rangi B. Tsuga jest niby rangi D, ale zwyczajnie wykorzystuję jej pewien haczyk, który sprawia, iż w tej wersji technika rzeczywiście jest silna. No i jeżeli rzeczywiście technika na randze B będzie mi dodawać tylko 40 siły i brak szybkości, to w sumie z tym ograniczeniem w używaniu jest dosyć bezużyteczna.
Co do tego z Taijutsu... dla mnie te techniki zawsze były czymś pewniejszym. Dwóch gości o takich samych warunkach fizycznych uderza sobie w twarz. Jeden ćwiczył uderzenia, a drugi nie. Ten co ćwiczył na 100% trafi znacznie lepiej, obrażenia będą dotkliwsze, bo wie jak odpowiednio uderzyć, ale siłę mają tą samą. Wiadomo - możesz opisać jak kopiesz z pół-obrotu komuś w kark. Mógłby to zrobić każdy akrobata, ale jego kopnięcie nie będzie tak dobre, jak gościa od Taekwondo. Zwyczajnie dla mnie techniki taijutsu to pewność idealnego trafienia, o ile umożliwiają nam to staty. Nie wywrócisz się, zawsze trafisz, a Twoje trafienie będzie dotkliwsze. Ale to nie jest argument przeciw tym boostom dla Taiuserów. No, to nie temat na takie sprawy w każdym razie. XD
0 x
- Ichirou
- Posty: 4033
- Rejestracja: 18 kwie 2015, o 18:25
- Wiek postaci: 35
- Ranga: Seinin
- Krótki wygląd: Chodzące piękno.
- Widoczny ekwipunek: Hiramekarei, gurda, fūma shuriken, torba, dwie kabury
- Link do KP: https://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=33&t=320
- Lokalizacja: Atsui
Re: Tak właśnie, tak właśnie, dziewczyno weź sprawdź mnie~
Okej, chciałbym wyprostować tylko jedną sprawę. To, że technika nie zawiera kosztów, to nie jest żaden powód, aby była nerfiona. Taki już mam Ród, że nie mam w nich kosztów i korzystam z tego na ile mogę. A zakres WT w Inuzuka jest NIESAMOWICIE ograniczony w przypadku ofensywy. I defensywy też. To, żeby móc teraz zrobić WT rangi B z mojej Klanówki kosztowało mnie tyle samo PH co innych, więc nie zamierzam być poniżej poziomu B z powodu braku kosztów. To tak jakby nerfić Taijutsu rangi B, że może być śmiertelne, bo nie ma kosztów. Oke, no to lecimy z tematem.
ALE! Spojrzałem sobie na Hozukich, którzy (to akurat śmiech na sali) mają bonus tylko 40 do siły, a płacą za buffa tylko na dwie tury. (Błagam, poprawcie to, bo trochu śmieszne. Suigetsu nie mógł władać normalnie Kubikiribocho bez tego, a z tym przecinał wielkie filary jak masło. To trochę więcej niż 40 siły. Albo zdejmijcie to "na dwie tury"). Tak więc rzeczywiście jak na technikę rangi B, to bonus (nawet z moim ograniczeniem używania) jest zbyt wielki. 90 PA to zbyt wiele, ale znów po marne rozłożenie 30/20 jakoś mnie nie rajcuje.
Przedstawiam trzy opcje:
1. +30 do Siły i +20 do Szybkości (mało jestem zadowolony)
2. +50% siły i +50% szybkości (albo inne wartości)
3. Technika leci level up na A i bonus stały robimy większy.
Co Wy na to?
ALE! Spojrzałem sobie na Hozukich, którzy (to akurat śmiech na sali) mają bonus tylko 40 do siły, a płacą za buffa tylko na dwie tury. (Błagam, poprawcie to, bo trochu śmieszne. Suigetsu nie mógł władać normalnie Kubikiribocho bez tego, a z tym przecinał wielkie filary jak masło. To trochę więcej niż 40 siły. Albo zdejmijcie to "na dwie tury"). Tak więc rzeczywiście jak na technikę rangi B, to bonus (nawet z moim ograniczeniem używania) jest zbyt wielki. 90 PA to zbyt wiele, ale znów po marne rozłożenie 30/20 jakoś mnie nie rajcuje.
Przedstawiam trzy opcje:
1. +30 do Siły i +20 do Szybkości (mało jestem zadowolony)
2. +50% siły i +50% szybkości (albo inne wartości)
3. Technika leci level up na A i bonus stały robimy większy.
Co Wy na to?
0 x
Re: Tak właśnie, tak właśnie, dziewczyno weź sprawdź mnie~
Obie opcje mi odpowiadają. Jeżeli ktoś ma problem z zaakceptowaniem rangi A z tymi bonusami, to mogę zwiększyć ograniczenie do używania. O ile normalne techniki mają koszty chakry i możesz sobie spamić nimi, tak ja tą nie pospamię, bo zerwę sobie mięśnie. Bez chakry można walczyć, a bez możliwości sprawnego poruszania się... nieco ciężej.
Oke, technika rangi A, zasięg to 7m. Bonusy według Ava i zwiększone problemy z korzystaniem - potrzebuję więcej wytrzymałości, aby częściej używać. Teraz już jest hardkorowo ograniczona, zasięg nie powala, a bonusy są wystarczające, abym uznał, że warto ryzykować techniką.
Jak teraz drogie ŻYRI? <3
Oke, technika rangi A, zasięg to 7m. Bonusy według Ava i zwiększone problemy z korzystaniem - potrzebuję więcej wytrzymałości, aby częściej używać. Teraz już jest hardkorowo ograniczona, zasięg nie powala, a bonusy są wystarczające, abym uznał, że warto ryzykować techniką.
Jak teraz drogie ŻYRI? <3
0 x
- Papyrus
- Administrator
- Posty: 3838
- Rejestracja: 8 gru 2015, o 15:36
- Ranga: Fabular
- GG/Discord: Enjintou1#8970
- Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Sans
Re: Tak właśnie, tak właśnie, dziewczyno weź sprawdź mnie~
Ukryty tekst
0 x
you best prepare for a hilariously bad time
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości