OP powraca
: 4 mar 2016, o 00:13
- [center][img]http://i.imgur.com/JLTwSml.png[/img][/center]
- Nazwa
- Aisugōremu アイスゴーレム
- Dziedzina
- Hyoton
- Ranga
- A
- Pieczęci
- Tygrys
- Zasięg
- Dowolny (powstaje do 5 metrów od twórcy)
- Koszt E: 35% | D: 30% | C: 20% | B: 15% | A: 10% | S: 5% | S+: 4% (wielkość człowieka)
E: 55% | D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 17% | S: 15% | S+: 5% (wielkość człowieka + czarny lód)
E: 55% | D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 17% | S: 15% | S+: 5% (większe od człowieka)
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10% (większe od człowieka + czarny lód) - Opis Proste w założeniu jutsu, pozwalające na stworzenie lodowego sługi, golema. Stwór ten robi wszystko to, co mu telepatycznie przekażemy. Im bardziej szczegółowy rozkaz, tym lepiej, bo twór jako taki nie posiada własnej inteligencji pozwalającej mu na modyfikację planu w razie nagłych komplikacji. "Atak." I nie ważne, że pomiędzy nim a przeciwnikiem płynie rzeka magmy, ruszy do ataku. Podczas tworzenia jego "bazę" można lekko modyfikować tak, by zamiast człowieka przypominał lodowego olbrzyma (obrazki wyżej), czy też przekształcić mu ręce w młoty/maczugi itp. a nawet stworzyć go z dodatkowymi kończynami. Sam proces kreacji odbywa się szybko (jak to Hyuoton, szybkość powstania kosztem wytrzymałości), im większa wersja ma powstać, tym dłużej to trwa (około tury w przypadku olbrzymów). Największym minusem owych sług jest... Topienie się. W normalnych warunkach bez trudu wytrzymają około kilku godzin, potem topią się powoli, tracąc siły, by po dziesięciu/piętnastu (w przypadku dużych) została z nich tylko kałuża. Nie wspominając już o tworzeniu ich na pustyni, gdzie zginą po godzinie, maksymalnie dwóch. Jedynie warunki zbliżone do tych panujących na Hyuo pozwalają im istnieć tak długo, jak zażyczy sobie tego ich twórca.
- Mechanika Wielkości człowieka:
- Szybkość i percepcja - 110
Siła - 60
Wytrzymałość - 80
- Szybkość i percepcja - 70
Siła - 150
Wytrzymałość - 120
B - Maks dwa golemy
A - Maks cztery golemy
S - Maks sześć golemów
Można zwiększyć liczbę dzięki artefaktowi (do omówienia w kuźni) - Szybkość i percepcja - 110
- Link do tematu postaci Kliknij mnie!