- Nazwa
- Katon: Ryūgyō no Jutsu
- Dziedzina
- Katon
- Ranga
- B
- Pieczęci
- Koń -> Wąż -> Tygrys
- Zasięg
- 25m
- Koszt
- E: 35% | D: 30% | C: 20% | B: 15% | A: 10% | S: 5% | S+: 4% (za 7 pocisków)/tura
- Opis Technika różniąca się od pozostałych technik Katon samą formą i założeniem. Atakowanie ogromnego obszaru niszczycielską mocą czasami może sprawić więcej kłopotów niż pożytku, niekiedy wymagana jest precyzja. Po złożeniu trzech pieczęci należy wziąć możliwie głęboki wdech, po którym następuje wydech, a wraz z nim wystrzelenie skondensowanego płomienia w formie wielu osobnych strumieni o średnicy 20cm. Każdy z tych strumieni jest stale podtrzymywany przez użytkownika zastrzykiem chakry, więc możliwym jest utrzymywanie strumienia trochę dłużej, jednak dodatkowym kosztem chakry. Strumienie te po trafieniu w oponenta rozpryskują się i spowijają obszar na 1,5m wokoło miejsca uderzenia w intensywnych płomieniach. Poprzez ruchy głową możliwa jest modyfikacja toru lotu wszystkich pocisków ogółem, więc w wypadku potencjalnego uniku użytkownik może się dostosować. Szybkość pocisków zależy od rangi Katonu - im wyższa dziedzina tym większa prędkość, jednak bazowo prędkość równa się pozostałym Katonom rangi B.
- Link do tematu postaci KLIK!
Katon: Ryūgyō no Jutsu
Moderator: Souei
Katon: Ryūgyō no Jutsu
0 x
Re: Katon: Ryūgyō no Jutsu
Jaki jest "rozstrzał" tych promieni?
I porównanie do notki wybuchowej trochę mi nie leży, po prostu obszar tych dwóch metrów wokół trafienia zostaje pochłonięty przez ogień.
Wzrost szybkości przez KC, dla mnie kwestia neutralna póki co, ale jakie jest zdanie innych modów i Kana?
No i jak na katon B ma rozsądny zasięg, ale ilość terenu podpalonego jest całkiem spora. ~
I porównanie do notki wybuchowej trochę mi nie leży, po prostu obszar tych dwóch metrów wokół trafienia zostaje pochłonięty przez ogień.
Wzrost szybkości przez KC, dla mnie kwestia neutralna póki co, ale jakie jest zdanie innych modów i Kana?
No i jak na katon B ma rozsądny zasięg, ale ilość terenu podpalonego jest całkiem spora. ~
0 x
Re: Katon: Ryūgyō no Jutsu
Również jestem przeciw wybuchom. Zamienienie ich na pochłonięcie terenu ogniem jest dobrą opcją.
Co do KC. Ciekawe jednak maksymalnie na technice B miał byś 160. Za dużo. Zmniejszył bym to.100-120 max.
Takie toporne ogniste Kaminari ;d
Co do KC. Ciekawe jednak maksymalnie na technice B miał byś 160. Za dużo. Zmniejszył bym to.100-120 max.
Takie toporne ogniste Kaminari ;d
0 x
Re: Katon: Ryūgyō no Jutsu
Rozstrzał użytkownik sam wybiera podczas wypluwania ognia.
A co do obszaru rażenia to przecież Katon jest właśnie takim destruktywnym żywiołem o dużym polu rażenia, a obszar wydaje się wręcz idealny na rangę B.
Prędkość wolałbym zachować, przykładowo wiele umiejętności klanowych wzmacnia się wraz z KC, czemu tutaj nie można by zaimplementować tego samego? Technika z założenia ma być bardzo szybka i trudna do uniknięcia., motyw z wybuchami usunięty. Jest po prostu potężny Katon .
A co do obszaru rażenia to przecież Katon jest właśnie takim destruktywnym żywiołem o dużym polu rażenia, a obszar wydaje się wręcz idealny na rangę B.
Prędkość wolałbym zachować, przykładowo wiele umiejętności klanowych wzmacnia się wraz z KC, czemu tutaj nie można by zaimplementować tego samego? Technika z założenia ma być bardzo szybka i trudna do uniknięcia., motyw z wybuchami usunięty. Jest po prostu potężny Katon .
0 x
Re: Katon: Ryūgyō no Jutsu
Wiem. Po prostu widziałem już ostatnio jedną technikę o podobnym mechanizmie i twoja jest o wiele szybsza. Dlatego chcę byś ją zmniejszył. I tak podałem wygórowaną szybkość. Pewnie któryś z modów będzie chciał jeszcze bardziej ją zmniejszyć.
0 x
Re: Katon: Ryūgyō no Jutsu
Odnośnie rozstawu, oke.
Maksymalnie podtrzymasz dodatkową turę, potem nie masz powietrza (bo nie masz płuc kappa).
Ogólnie, jeśli w katonie jest technika polegająca na kilku/kilkunastu mniejszych pociskach to koszt jest liczony od jednego. Może takie samo rozwiązanie zastosować tutaj?
Szybkość między proponowaną przez Muraia, a Hakaia, czyli jakieś 130/140. I nie wiem, czy powinna ona zależeć od KC czy od rozwoju katonu użytkownika. W końcu KC wpływa już na koszt techniki.
Póki co czekam na innych.
Maksymalnie podtrzymasz dodatkową turę, potem nie masz powietrza (bo nie masz płuc kappa).
Ogólnie, jeśli w katonie jest technika polegająca na kilku/kilkunastu mniejszych pociskach to koszt jest liczony od jednego. Może takie samo rozwiązanie zastosować tutaj?
Szybkość między proponowaną przez Muraia, a Hakaia, czyli jakieś 130/140. I nie wiem, czy powinna ona zależeć od KC czy od rozwoju katonu użytkownika. W końcu KC wpływa już na koszt techniki.
Póki co czekam na innych.
0 x
Re: Katon: Ryūgyō no Jutsu
Problemem technik wielopociskowych jest fakt, że koszta są liczone za jeden pocisk i są one cholernie nieopłacalne. Przykładowo:
I tutaj jest taki problem, że jeden ogromny pocisk kosztuje od 2 do 4 pocisków mniejszych. A w technikach pociskowych podstawą jest wręcz, by było ich dużo, bo taki jest ich cel, prawda?
Na ilustracji Ryūen Hōka no Jutsu jest 5 pocisków. Jakie są tego koszta? 60%(C)/50(B)/40(A)/30(S)/20(S+)
A ile można za to zrobić OGROMNYCH pocisków? 1,7(C)/2(B)/2,3(A)/2(S)/4(S+)
Dlatego też u mnie koszt nie liczony jest za pojedynczy pocisk, a za określoną ich ilość
- Nazwa
- Katon: Ryūen Hōka no Jutsu
- Pieczęci
- Tygrys
- Zasięg Max.
- 35 metrów
- Koszt
- E: 20% | D: 15% | C: 12% | B: 10% | A: 8% | S: 6% | S+: 4% (za jedną kulę)
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Pokrewna technika Gōryūka no Jutsu. W jej przypadku, polega ona jednak nie na stworzeniu ogromnej kuli ognia, lecz kilku mniejszych, na jednym wydechu powietrza. Dzięki temu wytwarzamy kilka ognistych pocisków, które mkną ku przeciwnikowi. Ogromną zaletą techniki jest fakt, że temperatura dookoła kul jest wielka, a jeśli lecą obok siebie to nie muszą trafić, aby poparzyć przeciwnika. W jednej salwie można zmieścić 5 ognistych pocisków. Przerwa między salwami trwa mniej więcej tyle co długi oddech, a następnie można wykonać kolejną salwę, bez składania pieczęci.
- Nazwa
- Katon: Gōryūka no Jutsu
- Pieczęci
- Tygrys
- Zasięg Max.
- 35 metrów
- Koszt
- E: 55% | D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 17% | S: 15% | S+: 5%
- Dodatkowe
- Wymaga znajomości Katon: Ryūka no Jutsu
- Opis Jutsu, polegające na wytworzeniu smoka z ognistej chakry. Potrafi on przelecieć bardzo daleko, bo nawet aż do 35 metrów. Jednak aby osiągnąć taki zasięg, należy mieć wysoką Kontrolę Chakry. Przez całą drogę można lekko manewrować tworem, dzięki czemu proste uniki na nic się zdadzą. Czołowe zderzenie z czymś takim oznacza śmierć. Niestety, nie zawsze uda się to zrobić.
Na ilustracji Ryūen Hōka no Jutsu jest 5 pocisków. Jakie są tego koszta? 60%(C)/50(B)/40(A)/30(S)/20(S+)
A ile można za to zrobić OGROMNYCH pocisków? 1,7(C)/2(B)/2,3(A)/2(S)/4(S+)
Dlatego też u mnie koszt nie liczony jest za pojedynczy pocisk, a za określoną ich ilość

0 x
Re: Katon: Ryūgyō no Jutsu
Murai, zauważ, że na SW prawie każda technika jest droga, w szczególności te pociskowe, jeśli chce się ich większą ilość.
Będzie mój akcept po wprowadzeniu zmian proponowanych przez Kana (1,5 metra promień ognia) + ten koszt za 7 pocisków + szybkość od rozwoju katonu, a obecnie pociski z prędkością typową dla katonu B.
Będzie mój akcept po wprowadzeniu zmian proponowanych przez Kana (1,5 metra promień ognia) + ten koszt za 7 pocisków + szybkość od rozwoju katonu, a obecnie pociski z prędkością typową dla katonu B.
0 x
- Ichirou
- Posty: 4033
- Rejestracja: 18 kwie 2015, o 18:25
- Wiek postaci: 35
- Ranga: Seinin
- Krótki wygląd: Chodzące piękno.
- Widoczny ekwipunek: Hiramekarei, gurda, fūma shuriken, torba, dwie kabury
- Link do KP: https://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=33&t=320
- Lokalizacja: Atsui
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości