- [center][img]https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTPcPOWF4E0WbHtxa3RLqG5Y_PODg3ptk6EeoUJx8oBUNXA3Ksjhw[/img][/center]
- Nazwa
- Hagane-kyū
- Dziedzina
- Jiton
- Ranga
- C
- Zasięg
- Klanówki z rubryki "Pełne skupienie"
- Koszt
- E: 35% | D: 30% | C: 20% | B: 15% | A: 10% | S: 5% | S+: 4% (2/3% za utrzymanie)
- Dodatkowe Wymagana kulka
Trening po każdym awansie umiejętności klanowej. - zwrotność Wykonawca ma pełną kontrolę nad kontrolowaniem zawieszonej w polu magnetycznym kulki. Dzięki temu może nią odbijać kunaie , bezproblemowo gonić nią kogoś wymijając drzewa czy też sprawnie zawrócić kulką jeśli nadejdzie taka potrzeba. Zatrzymanie kulki również nie niesie ze sobą większych problemów "jednak o tym już decyduje MG jak szybko."
- Opis Technika polega na skupieniu się na kontrolowaniu małej metalowej kulki uprzednio zrobionej w kuźni.
Dzięki skupieniu kontroli pola magnetycznego na tylko jednym obiekcie zyskujemy ogromną szybkość władania nim. To właśnie ona jest powodem dla którego powstała ta technika. Rozpędzona tak kulka po zdobyciu przez wykonawce dużej wiedzy o polu magnetycznym potrafi być naprawdę potężną bronią i siać zamęt na polu bitwy dlatego nigdy nie powinno się lekceważyć tego małego obiektu.Kontrolowanie kolejnych kulek jest możliwe po przekroczeniu kolejnych 50 punktów percepcji. Podczas panowania nad kulką nie możemy używać żadnych innych technik. Skutkowało by to zejściu zasięgu do klanowego [Brak skupienia]. - Szybkość Szybkość kulki na różnych poziomach umiejętności klanowych
D - Szybkość (Słaba-41)
C - Szybkość (Mierna-81)
B - szybkość (Przeciętna-121)
A - szybkość (Ponadprzeciętna-161)
S - szybkość (Wielka-201) - Ilość kulek Percepcja a ilość kulek.
* [1-50] 1
* [51-100] 2
* [100-150] 3
* [150 - 200] 4
* [200 - 250] 5 - Link do tematu postaci KLIK!
Pierwsze zderzenie z WT
Moderator: Souei
Pierwsze zderzenie z WT
0 x
Re: Pierwsze zderzenie z WT
Ogólnie tak. Przede wszystkim nie będzie tak, że kulki będą miały szybkość zależną od twojej szybkości. Twoja szybkość to jest twoja szybkość i tyle. Czy jest sens dokładnie ją określać? Moim zdaniem nie, ale ja po prostu nie lubię cyferek, więc w tej sprawie poczekamy na kogoś bardziej kompetentnego. Może więc szybkość zależeć od rangi dziedziny i od rangi KC, ale nie od twojej szybkości.
Tak samo rozpiska siły do wywalenia. Jakby komuś się chciało przeliczać procenty na obrażenia, to poszedłby grać w DD'ki. To nie jest forum oparte w 100% na liczbach. Liczy się opis ataku, doświadczenie bojowe i "widzi mi się" sędziego. I to ten ostatni czynnik jest zawsze najważniejszy.
Niepokojąco przypomina mi to te śmieszne czarne kulki Obito. Ale cóż, efekt jest mimo wszystko dość sensowny i nie masz pełnej kontroli nad kształtem, więc jeśli żadnemu z innych modów nie będzie to przeszkadzało, to mogę się na to zgodzić.
Koszt też dałbym jakiś normalny, w końcu to jednak mimo wszystko inna technika, a nie Reberu. Ale tutaj jestem otwarty na dyskusję.
Rozumiem, że wytrzymałość będzie do omówienia w kuźni, przy tworzeniu tej kulki, tak?
Tak samo rozpiska siły do wywalenia. Jakby komuś się chciało przeliczać procenty na obrażenia, to poszedłby grać w DD'ki. To nie jest forum oparte w 100% na liczbach. Liczy się opis ataku, doświadczenie bojowe i "widzi mi się" sędziego. I to ten ostatni czynnik jest zawsze najważniejszy.
Niepokojąco przypomina mi to te śmieszne czarne kulki Obito. Ale cóż, efekt jest mimo wszystko dość sensowny i nie masz pełnej kontroli nad kształtem, więc jeśli żadnemu z innych modów nie będzie to przeszkadzało, to mogę się na to zgodzić.
Koszt też dałbym jakiś normalny, w końcu to jednak mimo wszystko inna technika, a nie Reberu. Ale tutaj jestem otwarty na dyskusję.
Rozumiem, że wytrzymałość będzie do omówienia w kuźni, przy tworzeniu tej kulki, tak?
0 x
Re: Pierwsze zderzenie z WT
Wszystko Jest stworzone tak by technika mogła służyć mi bardzo długo i stała się główną umiejętnością mojej postaci.
Co do porównania do kulek obito. Ja władam tylko metalowymi kulkami posiadającymi swoją wytrzymałość. Tak to opiszę już osobno w kuźni. Nie zmieniają kształtu i tak dalej.
Co do kosztów. Ta technika jest wykorzystaniem reberu w bardziej sprecyzowany i skupiony sposob. Dlatego koszta zostają. Nawet zastanawiałem się czy ich też nie zmniejszyć w w końcu nie władamy całym polem wokół siebie a jedynie kulką. Ale zostawiłem bo uważam że koszta są odpowiednie.
No i sprawa szybkości. Spytałem się jednego moda wysyłając mu wstępną wersję i powiedział że powinno przejść dlatego sporo zainwestowałem w myśl o szybkości kulek. Mogę się tu też oprzeć o to że skoro ilość kulek jest zależna od percepcji to szybkość oparłem o refleks. Cytaty z opisu atrybutu mówią o tym.
" Osoba na tym poziomie, ma nieznacznie polepszony refleks"
" Ktoś taki jest już dość szybki i ma spory refleks"
"Refleks takiego ninja jest już czymś poważnym i nie można sobie z niego żartować."
"Tutaj mamy do czynienia z kimś o wręcz niespotykanym refleksie i szybkości."
"Jego refleks jest niedościgniony i ciężko jest go jakkolwiek zaskoczyć"
Refleks jest nie odłączą częścią szybkiego myślenia. Osoba która ma wolne reakcje nie potrafi szybko pomyśleć o jakimś ruchu. Podczas manipulowania polem magnetycznym w głowie zachodzi dużo procesów w koncu to sterowanie i panowanie więc skupianie się na czymś w głowie. Dlatego element reakcji jest tak ważny. Im szybciej sobie z akcjami w naszej głowie i na polu bitwy poradzimy tym szybciej możemy zabrać się za większą ilość a to skutkuje większą wydajnością = szybkością. Podczas awansowania dziedzin zdobywamy większą wiedzę o magnetycznym polu. Zyskujemy doświadczenie a co za tym idzie pewnie mamy już swoje sposoby jak manipulować polem łatwiej niż na początku. Jak praca. Najpierw męczysz się bardziej bo nie masz sposobu. Potem nabierasz wprawy i masz swoje "triki" Wtedy wchodzą na scene procenty. Podczas zdobywania wprawy ułatwiamy sobie manipulowanie i myślenie. Idzie nam to łatwiej. Odciążmy siebie więc możemy robić jeszcze więcej w tym samym czasie . Na dziedzinie S już nawet dwa razy szybciej.
Masz jeśli chciałeś wyjaśnienia szybkości. Jeśli nie to mogłeś go nie czytać i zaakceptować tą mechanikę bo jest dobra. Dobrze dopasowana i same opisy w tabelce wyjaśniają czemu.
Co do porównania do kulek obito. Ja władam tylko metalowymi kulkami posiadającymi swoją wytrzymałość. Tak to opiszę już osobno w kuźni. Nie zmieniają kształtu i tak dalej.
Co do kosztów. Ta technika jest wykorzystaniem reberu w bardziej sprecyzowany i skupiony sposob. Dlatego koszta zostają. Nawet zastanawiałem się czy ich też nie zmniejszyć w w końcu nie władamy całym polem wokół siebie a jedynie kulką. Ale zostawiłem bo uważam że koszta są odpowiednie.
No i sprawa szybkości. Spytałem się jednego moda wysyłając mu wstępną wersję i powiedział że powinno przejść dlatego sporo zainwestowałem w myśl o szybkości kulek. Mogę się tu też oprzeć o to że skoro ilość kulek jest zależna od percepcji to szybkość oparłem o refleks. Cytaty z opisu atrybutu mówią o tym.
" Osoba na tym poziomie, ma nieznacznie polepszony refleks"
" Ktoś taki jest już dość szybki i ma spory refleks"
"Refleks takiego ninja jest już czymś poważnym i nie można sobie z niego żartować."
"Tutaj mamy do czynienia z kimś o wręcz niespotykanym refleksie i szybkości."
"Jego refleks jest niedościgniony i ciężko jest go jakkolwiek zaskoczyć"
Refleks jest nie odłączą częścią szybkiego myślenia. Osoba która ma wolne reakcje nie potrafi szybko pomyśleć o jakimś ruchu. Podczas manipulowania polem magnetycznym w głowie zachodzi dużo procesów w koncu to sterowanie i panowanie więc skupianie się na czymś w głowie. Dlatego element reakcji jest tak ważny. Im szybciej sobie z akcjami w naszej głowie i na polu bitwy poradzimy tym szybciej możemy zabrać się za większą ilość a to skutkuje większą wydajnością = szybkością. Podczas awansowania dziedzin zdobywamy większą wiedzę o magnetycznym polu. Zyskujemy doświadczenie a co za tym idzie pewnie mamy już swoje sposoby jak manipulować polem łatwiej niż na początku. Jak praca. Najpierw męczysz się bardziej bo nie masz sposobu. Potem nabierasz wprawy i masz swoje "triki" Wtedy wchodzą na scene procenty. Podczas zdobywania wprawy ułatwiamy sobie manipulowanie i myślenie. Idzie nam to łatwiej. Odciążmy siebie więc możemy robić jeszcze więcej w tym samym czasie . Na dziedzinie S już nawet dwa razy szybciej.
Masz jeśli chciałeś wyjaśnienia szybkości. Jeśli nie to mogłeś go nie czytać i zaakceptować tą mechanikę bo jest dobra. Dobrze dopasowana i same opisy w tabelce wyjaśniają czemu.
0 x
Re: Pierwsze zderzenie z WT
1. Koszt reberu ok.
2. Zasięg i jego wariacje ok.
3. Kulki do kuźni, ok.
4. Ilość kulek ok.
5. Szybkość kulek zależna od rozwoju kg (mogą być cyfry, mogą ogólne określenia), a to, czy dasz radę wykrzesać pełny ichpotencjał zależy od rozwoju percepcji/szybkości.
6. Obrażenia, jakie zada kulka oceni sędzia/mg (o ile poprzednie punkty wymienione wyżej zostaną wprowadzone, choć zobaczę, co powie reszta).
Tyle ode mnie póki co.
2. Zasięg i jego wariacje ok.
3. Kulki do kuźni, ok.
4. Ilość kulek ok.
5. Szybkość kulek zależna od rozwoju kg (mogą być cyfry, mogą ogólne określenia), a to, czy dasz radę wykrzesać pełny ichpotencjał zależy od rozwoju percepcji/szybkości.
6. Obrażenia, jakie zada kulka oceni sędzia/mg (o ile poprzednie punkty wymienione wyżej zostaną wprowadzone, choć zobaczę, co powie reszta).
Tyle ode mnie póki co.
0 x
Re: Pierwsze zderzenie z WT
Proszę. Jestem jednak jeszcze za stworzeniem czegoś opisującego ich siłę. By była czarno na białym napisana.
- Szybkość Szybkość kulki na różnych poziomach umiejętności klanowych
D - Szybkość (MIERNA)
C - Szybkość (PRZECIĘTNA)
B - szybkość (PONADPRZECIĘTNA)
A - szybkość (WIELKA)
S - szybkość (MONSTRUALNA)
Na szybkość kulki ma też w mniejszym stopniu percepcja i szybkość. Po przekroczeniu każdej setki PA w tych atrybutach otrzymujemy +40 punktów szybkości dla naszej kulki. Dla przykładu Monstrualna = 241 + 40 = 281
- [center][img]https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTPcPOWF4E0WbHtxa3RLqG5Y_PODg3ptk6EeoUJx8oBUNXA3Ksjhw[/img][/center]
- Nazwa
- Hagane-kyū
- Dziedzina
- Jiton
- Ranga
- D
- Zasięg
- Klanówki z rubryki "Pełne skupienie"
- Koszt
- Koszt raberu
- Dodatkowe
- Wymagana kulka
- Opis Technika polega na skupieniu się na kontrolowaniu małej metalowej kulki uprzednio zrobionej w kuźni. Dzięki skupianiu się tylko na jednym przedmiocie zyskuje on ogromną szybkość a co za tym idzie i siłę. Tak napędzana kulka potrafi siać zniszczenie na polu bitwy. Kontrolowanie kolejnych kulek jest możliwe po przekroczeniu kolejnych 50 punktów percepcji. Podczas używania tej techniki nie możemy używać żadnych innych. Skutkowało by to natychmiastowym przerwaniem techniki i opadnięciu kulki na ziemie. Chodzenie po wodzie i inne pasywne zmniejszają zasięg do rubryki raberu [Brak skupienia]
- Szybkość Szybkość kulki na różnych poziomach umiejętności klanowych
D - Szybkość (MIERNA)
C - Szybkość (PRZECIĘTNA)
B - szybkość (PONADPRZECIĘTNA)
A - szybkość (WIELKA)
S - szybkość (MONSTRUALNA)
Na szybkość kulki ma też w mniejszym stopniu percepcja i szybkość. Po przekroczeniu każdej setki PA wydanych w te atrybuty otrzymujemy +40 punktów szybkości dla naszej kulki. Dla przykładu Monstrualna = 241 + 40 = 281 - Ilość kulek Percepcja a ilość kulek.
* [1-50] 1
* [51-100] 2
* [101-150] 3
* [151 - 200] 4
* [201 - 250] 5 - Link do tematu postaci KLIK!
0 x
Re: Pierwsze zderzenie z WT

Oj nie, zdecydowanie nie. xD
Sam chciałem mieć jutsu opierające się na szybkości mojego kg, które ponoć jest najszybszym. Nie wyszło jak, chciałem, a w przypadku Jintonu też nie wyjdzie, bo szybkość twoich zdolności jest podobna do Sabaku (złoty piach) a ten jest nieco wolniejszy od piasku.
Ale rozumiesz, że wtedy te kulki będą lepsze od kulek Madary? O wiele lepsze. Co z tego, że nie zmienią kształtu i da się je zniszczyć, skoro nikt nie osiągnie takiej percepcji? Odpalasz i zabijasz na miejscu. A na SW rozwój dziedziny jest BARDZO tani w porównaniu do rozwoju atrybutów. Serio. Dla shinobi wbicie dziedziny S to 810PH. Wbicie 250 punktów danego atrybutów to 1550PH.
I dlaczego niby Twoja szybkość/percepcja wpływają na to, że bazowa szybkość kulek wzrasta? Ne, one mają swoją maksymalną prędkość, a Ty dzięki swojej szybkości możesz wykorzystać ich potencjał. Czemu od szybkości, a nie percepcji? Bo od percepcji zależy ilość tych kulek.
Jeszcze jedno pytranie
Sam chciałem mieć jutsu opierające się na szybkości mojego kg, które ponoć jest najszybszym. Nie wyszło jak, chciałem, a w przypadku Jintonu też nie wyjdzie, bo szybkość twoich zdolności jest podobna do Sabaku (złoty piach) a ten jest nieco wolniejszy od piasku.
Ale rozumiesz, że wtedy te kulki będą lepsze od kulek Madary? O wiele lepsze. Co z tego, że nie zmienią kształtu i da się je zniszczyć, skoro nikt nie osiągnie takiej percepcji? Odpalasz i zabijasz na miejscu. A na SW rozwój dziedziny jest BARDZO tani w porównaniu do rozwoju atrybutów. Serio. Dla shinobi wbicie dziedziny S to 810PH. Wbicie 250 punktów danego atrybutów to 1550PH.
I dlaczego niby Twoja szybkość/percepcja wpływają na to, że bazowa szybkość kulek wzrasta? Ne, one mają swoją maksymalną prędkość, a Ty dzięki swojej szybkości możesz wykorzystać ich potencjał. Czemu od szybkości, a nie percepcji? Bo od percepcji zależy ilość tych kulek.
- D - Szybkość słaba
C - Szybkość mierna
B - szybkość przeciętna
A - szybkość ponadprzeciętna
S - szybkość wielka
Jeszcze jedno pytranie
0 x
Re: Pierwsze zderzenie z WT
Zapominasz o jednym. Sabaku kontroluje tony piasku. Ja w porównaniu do tego tylko jedno ziarenko. Rezygnuje z kontrolowania całego otaczającego mnie pola magnetycznego by kontrolować jeden przedmiot o średnicy 3-5 CM. Robię to dla właśnie monstrualnej szybkości. To to jest celem mojej techniki. To to jest jej założeniem i podstawą i też sensem.
Zmodyfikowałem przeliczniki
Zmodyfikowałem przeliczniki
- Szybkość Szybkość kulki na różnych poziomach umiejętności klanowych
D - Szybkość (Słaba)
C - Szybkość (Mierna)
B - szybkość (Przeciętna)
A - szybkość (WIELKA)
S - szybkość (MONSTRUALNA)
Na szybkość kulki ma też w mniejszym stopniu nasza szybkość(Reakcja). Po przekroczeniu każdej piędziesiątki PA w tym atrybucie otrzymujemy +20 punktów szybkości dla naszej kulki. Dla przykładu Monstrualna = 241 + 20 = 261
0 x
- Reika
- Martwa postać
- Posty: 2046
- Rejestracja: 15 kwie 2015, o 19:21
- Wiek postaci: 28
- Ranga: Sentoki
- Krótki wygląd: Popatrz na Avatar, a po szczegóły zapraszam do mojej KP <3
- Widoczny ekwipunek: Kabura na prawym udzie, torba na uzbrojenie przy pasie i dwie katany na plecach
- Link do KP: http://www.shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=32&t=245
- Multikonta: Brak
Re: Pierwsze zderzenie z WT
Ukryty tekst
0 x


|| Karta Postaci || Pieniądze || Punkty Historii || Głos ||
Re: Pierwsze zderzenie z WT
Lubię rozmawiać z jedną osobą na raz. Więc daj mi dokończyć dyskusję z Kamiru i po jej zakończeniu mogę się wdać w kolejną. Najpierw dajmy wprowadzić zmiany jednej osoby.
0 x
Re: Pierwsze zderzenie z WT
Na forum powinien istnieć balans. Idący w drodze z logiką i mechaniką naruto. Raki w kanonie będą zmieniane przez Kana i Yoshiego, a ja nie będę mógł potem Kanowi z dumą powiedzieć, że utrzymałem wt z dala od nowych raków. Eh... Upierdliwe.
1. Nadal i cały czas będę na nie w tej kwestii, że wzrost twojej szybkości daje boosta kulkom. To nie ma sensu. Co ma szybkość twoja do kulek, które dostałyby potężnego przyśpieszenia. "Dwa miesiące treningów na siłowni a z pewnością napisze coś lepszego od teorii względności." Gdybyś ciskał kulami, wtedy siła/szybkość miałyby wpływ. A tu kontrolujesz je klanówką. Jej rozwój daje Ci tańsze koszta, większy zasięg i szybkość kulek.
Pociski nie będą miały szybkości monstrualnej, bo ten poziom to Gay na 8 bramie. Obstaję przy swojej rozpisce, gdzie ich szybkość będzie mniej więcej na tym poziomie.
I nadal nie będziesz mógł wykorzystać pełnej ich mocy bez odpowiedniej percepcji (ilość kulek) ani szybkości (reagowanie na kulki). Chyba, że oba aspekty podepniemy pod percepcję żeby nie robić z szybkości czasu reakcji. Modzi?
2. Reika, zróbmy więc tak, by nie był to instant kill rangi D. Huh... Może by tak? Ranga techniki będzie wzrastać wraz z klanówką. Czyli podbijasz jinton z D do C, piszesz trening rozwoju dziedziny. A potem trening tej techniki w lepszej formie. I tak do S. Czyli ranga jutsu D-S.
1. Nadal i cały czas będę na nie w tej kwestii, że wzrost twojej szybkości daje boosta kulkom. To nie ma sensu. Co ma szybkość twoja do kulek, które dostałyby potężnego przyśpieszenia. "Dwa miesiące treningów na siłowni a z pewnością napisze coś lepszego od teorii względności." Gdybyś ciskał kulami, wtedy siła/szybkość miałyby wpływ. A tu kontrolujesz je klanówką. Jej rozwój daje Ci tańsze koszta, większy zasięg i szybkość kulek.
Pociski nie będą miały szybkości monstrualnej, bo ten poziom to Gay na 8 bramie. Obstaję przy swojej rozpisce, gdzie ich szybkość będzie mniej więcej na tym poziomie.
I nadal nie będziesz mógł wykorzystać pełnej ich mocy bez odpowiedniej percepcji (ilość kulek) ani szybkości (reagowanie na kulki). Chyba, że oba aspekty podepniemy pod percepcję żeby nie robić z szybkości czasu reakcji. Modzi?
2. Reika, zróbmy więc tak, by nie był to instant kill rangi D. Huh... Może by tak? Ranga techniki będzie wzrastać wraz z klanówką. Czyli podbijasz jinton z D do C, piszesz trening rozwoju dziedziny. A potem trening tej techniki w lepszej formie. I tak do S. Czyli ranga jutsu D-S.
0 x
- Reika
- Martwa postać
- Posty: 2046
- Rejestracja: 15 kwie 2015, o 19:21
- Wiek postaci: 28
- Ranga: Sentoki
- Krótki wygląd: Popatrz na Avatar, a po szczegóły zapraszam do mojej KP <3
- Widoczny ekwipunek: Kabura na prawym udzie, torba na uzbrojenie przy pasie i dwie katany na plecach
- Link do KP: http://www.shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=32&t=245
- Multikonta: Brak
Re: Pierwsze zderzenie z WT
Ukryty tekst
0 x


|| Karta Postaci || Pieniądze || Punkty Historii || Głos ||
Re: Pierwsze zderzenie z WT
Chcę zrobić technikę rozwijającą się. Tak naprawdę rozpisuje nowy typ klanówki. Inne użycie jej. Nosz kurwa mac!!!!!!!!!
Dobra.. Ehhh Na spokojnie.
Moja klanowa umiejętność to manipulowaniem polem magnetycznym. Tak? Tak. Mogę unosić metalowe przedmioty bo na tym właśnie polega moja klanowa umiejętność tak? Tak. Jeden klanowicz używa magnetyzujących shurikenów inny metalicznego piasku tak? Tak. Więc styl walki jaki obierzemy za pomocą magnetyzmu jest naszym wyborem tak? tak. Więc moja postać chcę skupić się na metalowych kulkach Tak? Tak i Chce ich używać z bardzo dużą szybkością Tak? Tak. Zamiast panować nad całym polem skupia się tylko na jednej kulce średnicy około 3-5 cm tak ? Tak. Dzięki temu kulka staje się silniejsza Tak? Tak. Używam jednej kulki by zyskać dzięki temu szybkość tak? Tak. Więc szybkość jest największą zaletą tego sposobu wykorzystywania klanówki Tak? Tak. Chcę bym mógł ją używać na każdej randze Tak ? Tak Dlatego zamiast pisać pięciu technik będących jedną piszę jedną Tak? Tak. Rozpisuje w niej każdy poziom Tak? Tak. Opis pozostaje taki sam. Tak? Tak. Jedyne co się zmienia to szybkość kulek i ich ilość zależąca od percepcji Tak Tak? Godzę się na pisanie treningu na każdym poziomie bo jest to swojego rodzaju reberu Tak? tak Więc czemu nie? Jeśli jest to takie proste. Dlaczego przeszkadzacie mi w stworzeniu mojej techniki? Pracowałem sobie spokoje z Kamiru. Zanim stworzyli byśmy cokolwiek trochę by jeszcze minęło. A wy wpychacie mi się w połowie mojej pracy i atakujecie bezsensownymi argumentami. Dajcie mi skończyć wstępną wersję. PROSZĘ
Dobra.. Ehhh Na spokojnie.
Moja klanowa umiejętność to manipulowaniem polem magnetycznym. Tak? Tak. Mogę unosić metalowe przedmioty bo na tym właśnie polega moja klanowa umiejętność tak? Tak. Jeden klanowicz używa magnetyzujących shurikenów inny metalicznego piasku tak? Tak. Więc styl walki jaki obierzemy za pomocą magnetyzmu jest naszym wyborem tak? tak. Więc moja postać chcę skupić się na metalowych kulkach Tak? Tak i Chce ich używać z bardzo dużą szybkością Tak? Tak. Zamiast panować nad całym polem skupia się tylko na jednej kulce średnicy około 3-5 cm tak ? Tak. Dzięki temu kulka staje się silniejsza Tak? Tak. Używam jednej kulki by zyskać dzięki temu szybkość tak? Tak. Więc szybkość jest największą zaletą tego sposobu wykorzystywania klanówki Tak? Tak. Chcę bym mógł ją używać na każdej randze Tak ? Tak Dlatego zamiast pisać pięciu technik będących jedną piszę jedną Tak? Tak. Rozpisuje w niej każdy poziom Tak? Tak. Opis pozostaje taki sam. Tak? Tak. Jedyne co się zmienia to szybkość kulek i ich ilość zależąca od percepcji Tak Tak? Godzę się na pisanie treningu na każdym poziomie bo jest to swojego rodzaju reberu Tak? tak Więc czemu nie? Jeśli jest to takie proste. Dlaczego przeszkadzacie mi w stworzeniu mojej techniki? Pracowałem sobie spokoje z Kamiru. Zanim stworzyli byśmy cokolwiek trochę by jeszcze minęło. A wy wpychacie mi się w połowie mojej pracy i atakujecie bezsensownymi argumentami. Dajcie mi skończyć wstępną wersję. PROSZĘ
0 x
Re: Pierwsze zderzenie z WT
Dobra, ponoć miałem być najbardziej otwartym na nowe sugestie modem WT kappa
Mimo to, Reika ma rację twierdząc, że tworzenie technik rozwijających się wraz z dziedziną było już wiele razy odrzucane. Dlaczego jednak nie zrobisz kolejnej takiej techniki na randze C, kolejnej na B itd.? Czy przyniesie ci to jakąś ujmę na honorze? Tak będziemy mogli na spokojnie omówić każdy "poziom" po kolei. Nauka technik nic cię nie kosztuje, tak samo nie ma limitu WT. Więc jak będzie - kontynuujemy tą jałową dyskusję czy zastanawiamy się nad wersją na randze D?
Mimo to, Reika ma rację twierdząc, że tworzenie technik rozwijających się wraz z dziedziną było już wiele razy odrzucane. Dlaczego jednak nie zrobisz kolejnej takiej techniki na randze C, kolejnej na B itd.? Czy przyniesie ci to jakąś ujmę na honorze? Tak będziemy mogli na spokojnie omówić każdy "poziom" po kolei. Nauka technik nic cię nie kosztuje, tak samo nie ma limitu WT. Więc jak będzie - kontynuujemy tą jałową dyskusję czy zastanawiamy się nad wersją na randze D?
0 x
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości