Shinobi War to gra PBF Naruto, gdzie akcja została osadzona w zamierzchłych czasach, w czasach gdzie światem rządziły klany. https://www.shinobiwar.pl/
Wzrost szybkości do końca używania techniki o 20 punktów.
Opis Po uzyskaniu możliwości gwałtownego wyzwalania chakry ze swoich tenketsu, Shiroe opracował technikę pozwalającą mu się szybciej poruszać. Jakim cudem? Czy to w ogóle możliwe? Jak najbardziej, gdyż mechanika jutsu jest bardzo prosta. Wystarczy skumulować odpowiednie ilości błękitnego paliwa a potem szybko je wypuścić, tworząc tym samym podmuch odpychający użytkownika. Oczywiście, wszystko ma swoje wady, tak jest i tym razem. Wzrost szybkości nie jest duży, a dystans, jaki można pokonać z takim przyśpieszeniem to piętnaście metrów. Niby nie wiele, ale wystarczy aby uniknąć ataku lub dostać się bliżej przeciwnika i przejść do walki w zwarciu.
dodatkowe Technika nie wystrzeliwuje użytkownika jak z procy, a jedynie przyśpiesza jego ruchy (także wtedy, gdy dopiero startuje z danej pozycji).
Przyśpieszenie w linii prostej.
Wzrost szybkości tymczasowy.
Nie działa tylko na nogi a na całe ciało bo inaczej wyglądałoby to tak, że nogi wyrwały do przodu a ja tułów wisi gdzieś za nimi (jak w kreskówkach czy cuś...) więc podmuch działa na całym ciele a szybkość jest atrybutem odpowiedzialnym tak za bieganie jak i za uderzanie (dodać maksymalną ilość uderzeń? 15 uderzeń LUB 15 metrów biegu? I można je łączyć mając te 5 uderzeń i 10 metrów?
Bo inaczej byłoby trzeba rozbić szybkość = bieg i szybkość = uderzenie xD
Kierunek jaki chcę, tu nie chodzi o podmuch jako o wiatrak ale o uwolnienie chakry skutkujące tymczasowym przyśpieszeniem. Albo jestem w błędzie ~
Re: OP WT Hyuuga
: 6 sty 2016, o 21:16
autor: Ero Sennin
Ukryty tekst
Re: OP WT Hyuuga
: 6 sty 2016, o 21:26
autor: Kari
W pierwszej chwili zastanawiałem się, czy 15 m to nie za dużo. Byłbym raczej za dziesięcioma, jednak jeśli reszcie pasuje 15, to też może być.
Zastanawia mnie jednak co w przypadku, gdy z tą ulepszoną szybkością uderzysz w coś i spróbujesz się od tego czegoś odepchnąć - rozumiem, że bonus w takim przypadku zniknie, tak.
No i z tymi ciosami - co? Jak ty chcesz przyspieszać x ciosów przyspieszając tylko raz całe ciało. Musiałbyś mieć wtedy piętnaście rąk...
Re: OP WT Hyuuga
: 6 sty 2016, o 21:28
autor: Shiroe
Mój ogar bardzo xD
Pytanie, czy do przyśpieszenia uderzeń ma mi służyć inna technika, tez opierająca się wykorzystywaniu tenketsu?
Żeby obyło się już bez dyskusji akceptuję warunki opisane przez Kana, obecny opis techniki pasuje?
Re: OP WT Hyuuga
: 6 sty 2016, o 21:34
autor: Kari
Przeczytaj jeszcze mój post.
Re: OP WT Hyuuga
: 6 sty 2016, o 21:40
autor: Shiroe
Przeczytałem i jeśli chodzi o:
"Zastanawia mnie jednak co w przypadku, gdy z tą ulepszoną szybkością uderzysz w coś i spróbujesz się od tego czegoś odepchnąć - rozumiem, że bonus w takim przypadku zniknie, tak."
To odpowiedź brzmi tak, co można wywnioskować z jednej linii ruchu i tymczasowym wzmocnieniu.
Re: OP WT Hyuuga
: 6 sty 2016, o 21:48
autor: Ero Sennin
Ukryty tekst
Re: OP WT Hyuuga
: 6 sty 2016, o 21:54
autor: Shiroe
Postaram się opisać to prościej, bo się nie do końca rozumiemy + dodam o ciosach
EDIT
Zmienione.
I fakt, jeśli w coś uderzę podczas biegu to zaboli, jak to się zazwyczaj dzieje podczas zderzenia z np. ścianą. Ale to chyba jest na tyle oczywiste dla mg/sędziego, że pisanie o tym jest zbędne, ne? (Inaczej do shunshina też trzeba dać dopisek, że próba pokonania głazu źle się skończy)
Re: OP WT Hyuuga
: 6 sty 2016, o 22:00
autor: Kari
Tak jak wcześniej pisałem - skoro przyspieszasz się jednym "podmuchem", to nie możesz wykonać piętnastu ciosów. Możesz co najwyżej przyspieszyć pojedynczy cios, by stał się bardziej skuteczny. Bo skoro możesz przyspieszyć piętnaście niezwiązanych z sobą ruchów, to proponowałbym piętnastokrotnie większy koszt kappa
Re: OP WT Hyuuga
: 6 sty 2016, o 22:03
autor: Shiroe
Tylko że bieg a ciosy różnią się wykorzystanymi tenketsu.
Bieg - punkty na plecach i nogach, po prostu tyle ciała.
Ciosy - tenketsu na dłoniach i ramionach.
Podnieś przedmiot o wadze twojej ręki. Nie takie trudne, ne? To teraz podnieś przedmiot o wadze całego twojego ciała. Trochę ciężej, ne? Dlatego koszta chakry są takie same, bo siła potrzebna do jednego ukierunkowania całego ciała, a do piętnastu ciosów będzie zbliżona (na warunki M/A, balans forum, umowność etc. a nie na matematykę ofc. ~)
Re: OP WT Hyuuga
: 6 sty 2016, o 22:11
autor: Kari
Nie. Po prostu nie. Nie przyspieszysz piętnastu ruchów płacąc chakrę raz. Chyba, że za każdym razem będziesz płacił 1/15 kosztu, ale to byłoby zbyt problematyczne. Ty tu chcesz zrobić technikę, która pozwala ci:
a) na piętnaście ciosów zdobyć bonus do szybkości taki, jaki oferują style walki (w tym twój Jyuuken - jeśli pomysł przejdzie)b) na wykonanie czegoś w rodzaju Shunshina, ale wolniejszego.
Za dużo.
Re: OP WT Hyuuga
: 6 sty 2016, o 22:20
autor: Shiroe
Primo, chciałbym usłyszeć zdanie innych.
Secundo, idąc tym tokiem rozumowania koszta 32, 64. 128 uderzeń też powinniśmy rozbić, bo w technikach tych zadaje się cios za ciosem i każdy z nich kosztuje trochę chakry. Podano koszta w ten sposób dla klarowności, nie wprowadzania zbędnej matmy etc. Więc trochę błędny punkt widzenia.
Tetrio, opis byakugana rangi C;
Kumuluję x chakry w konkretnych tenketsu. W jednym miejscu da szybszy bieg, w drugim szybsze uderzenia. Czy to naprawdę jest tak rozbudowane i złożone jak na jedno jutsu? Jeśli większość uzna, że powinienem rozbić technikę na dwie wtedy to zrobię.