Strona 1 z 2

Mokuton: Ibara no gurēdo

: 27 wrz 2015, o 17:44
autor: Shigeru
Nazwa Jutsu: Mokuton: Ibara no gurēdo [Element drewna: Ciernista polana]
Dziedzina: Klanowa
Ranga Jutsu: B
Zasięg Jutsu: 20 metrów
Pieczęcie: Tygrys -> Koń -> Pies -> Wół
Koszt chakry: E: 35% | D: 30% | C: 20% | B: 15% | A: 10% | S: 5% | S+: 4%
Dodatkowe: Wymaga znajomość techniki Mokuton: Sashiki no Jutsu
Opis: Zaawansowana technika kształtowania obszaru bazująca na elemencie Mokutonu i technice Sashiki no Jutsu. Użytkownik Jutsu poprzez uformowanie czterech pieczęci, jest w stanie stworzyć na obszarze 5m2 gęsto drewniane kolce sięgające do 1.2m wysokości, które nieregularnie, ale gwałtownie wystrzeliwują z podłoża, raniąc wszystkie obiekty znajdujące się w tej przestrzeni. Wspomniane wcześniej kolce są wystarczająco twarde i na tyle szybko wysuwają się z podłoża, że bez problemu są w stanie przebić ciała oponentów. Kolce w trakcie tworzenia rozwarstwiają się, utrzymując jednak swoją ostrość kosztem wytrzymałości. Utrudnia to oponentom wykonanie uniku - ciężko im przewidzieć z którego właśnie miejsca nastąpi uderzenie. Rozgałęzienia tak jak główne konary techniki, mogą przebić użytkownika, ale ze względu jednak na ich mniejszą wytrzymałość równie możliwe jest jedynie wbicie się dość płytko w oponenta.
Link do tematu postaci: Click!

Re: Mokuton: Ibara no gurēdo

: 28 wrz 2015, o 07:07
autor: Sekki
Ile metrów te kolce odstają z ziemi?
Z tym przebiciem się bez problemu przez ciało człowieka polemizowałbym. W końcu nie jest to Sashiki no Jutsu, a zwyczajne wypuszczenie drewnianych kolców z ziemi.
W jaki sposób rozgałęzienia mają pomóc w przebijaniu oponenta?

Re: Mokuton: Ibara no gurēdo

: 28 wrz 2015, o 15:59
autor: Shigeru
Z pewnością nie tyle co w Sashiki no Jutsu - tam na koniec Obito.. no zrobił miazgę. Przypuszczam, że do 1.2m, najwyżej do klatki piersiowej dorosłego człowieka - będzie to w zupełności wystarczające.
Nie napisałem, że rozgałęzienia pomagają w przebijaniu człowieka, a przynajmniej nie w takim sensie jak napisałeś. To jedynie może w ten sposób pomagać, że utrudnia oponentowi przewidzenie z którego miejsca konkretnie nadejdzie kolejne uderzenie (widząc pocisk wychodzący z ziemi pod jednym, niezmiennym kątem - łatwiej jest uniknąc ciosu niż gdy widzisz rozrastające sie rozgałęzienia tego samego ataku).

Re: Mokuton: Ibara no gurēdo

: 1 paź 2015, o 17:02
autor: Shigeru
Odświeżam.

Re: Mokuton: Ibara no gurēdo

: 1 paź 2015, o 19:21
autor: Vulpie
  Ukryty tekst

Re: Mokuton: Ibara no gurēdo

: 1 paź 2015, o 19:40
autor: Defrevin
  Ukryty tekst

Re: Mokuton: Ibara no gurēdo

: 2 paź 2015, o 14:16
autor: Kamiru
Skoro mam internet to się wypowiem.

Co mi się w technice podoba:
  • Pieczęcie i ich ilość.
  • Znajomość jutsu A.
  • Zasięg "polany"
Nie podoba mi się:
  • Brak sprecyzowanej wielkości kolców. Wychodzi na to, że mają ponad 1,6 metra (by przebić człowieka, z opisu rozumiem, że na wylot). Na tej randze i przy tej ilości wolałbym, by ich wielkość "bazowa" wynosiła jakieś... Pół metra jako maks?
  • Te 30 metrów tworzenia. Zmniejszyłbym o 5-10 metrów, skoro oryginał z A ma tylko 5. Tu są pieczęcie, ale większy obszar i znacznie większy zasięg, a ranga mniejsza.
Dodatkowo lepiej usunąć/zmodyfikować ostatnie zdanie, bo może dojść do tego, że kolce zadziałają jak gwoździe u fakirów i rozłożą ciężar tak, że z przebijania nic nie wyjdzie/będzie osłabione.

Tyle z przemyśleń póki co.

Re: Mokuton: Ibara no gurēdo

: 5 paź 2015, o 20:03
autor: Shigeru
Poprawione, zasięgi zmniejszone o 10 metrów. Dodana wysokość kolców. Przekonstruowano zdanie.
Nazwa Jutsu: Mokuton: Ibara no gurēdo [Element drewna: Ciernista polana]
Dziedzina: Klanowa
Ranga Jutsu: B
Zasięg Jutsu: 20 metrów
Pieczęcie: Tygrys -> Koń -> Pies -> Wół
Koszt chakry: E: 35% | D: 30% | C: 20% | B: 15% | A: 10% | S: 5% | S+: 4%
Dodatkowe: Wymaga znajomość techniki Mokuton: Sashiki no Jutsu
Opis: Zaawansowana technika kształtowania obszaru bazująca na elemencie Mokutonu i technice Sashiki no Jutsu. Użytkownik Jutsu poprzez uformowanie czterech pieczęci, jest w stanie stworzyć na obszarze 5m2 drewniane kolce sięgające do 1.2m wysokości, które gwałtownie wystrzeliwują z podłoża, raniąc wszystkie obiekty znajdujące się w tej przestrzeni. Wspomniane wcześniej kolce są wystarczająco twarde i na tyle szybko wysuwają się z podłoża, że bez problemu są w stanie przebić ciała oponentów. Kolce w trakcie tworzenia rozwarstwiają się, utrzymując jednak swoją ostrość co dodatkowo utrudnia oponentom wykonanie uniku - ciężko im przewidzieć z którego właśnie miejsca nastąpi uderzenie.
Link do tematu postaci: Click![/ghide]

Re: Mokuton: Ibara no gurēdo

: 12 paź 2015, o 17:11
autor: Hikari
  Ukryty tekst

Re: Mokuton: Ibara no gurēdo

: 12 paź 2015, o 21:10
autor: Reika
  Ukryty tekst

Re: Mokuton: Ibara no gurēdo

: 12 paź 2015, o 23:38
autor: Shigeru
Dodałem o łamliwości rozgałęzień (zedytowany pierwszy post).
Tak Reika w takim przypadku chciałbym, aby te gałęzienie były ciasno naorane. Nie wyrastają jednak wszystkie z podłoża w jednej chwili. Tak jak to się działo z innymi tego typu technikami, ostrza w różnym czasie się wysuwają, jest to jednak kwestia po prostu krótkich sekund.

Czy teraz jest wszystko w porządku?

Re: Mokuton: Ibara no gurēdo

: 13 paź 2015, o 22:03
autor: Reika
  Ukryty tekst

Re: Mokuton: Ibara no gurēdo

: 14 paź 2015, o 00:08
autor: Shigeru
Tak, faktycznie błąd logiczny w zdaniu. Spieszyłem się wtedy. Poprawione oraz dopisane Twoje uwagi.

Jak wygląda to teraz?

Re: Mokuton: Ibara no gurēdo

: 14 paź 2015, o 07:24
autor: Hikari
W tej formie ja jestem w stanie to akceptować. Jak reszta?

Re: Mokuton: Ibara no gurēdo

: 14 paź 2015, o 08:46
autor: Kamiru
Akcept.