Jiongu Tsubo
: 2 wrz 2015, o 16:47
Nazwa Jutsu: Jiongu Tsubo
Dziedzina: Klanowe (Kakuzu)
Ranga Jutsu: D
Zasięg Jutsu: Nici
Koszt chakry: E: 12% | D: 10% | C: 8% | B: 6 | A: 4% | S: 3% | S+: 2%
Opis: Technika prosta i w zasadzie stanowi bardziej jedną z opcji użycia nici, niż osobną technikę w pełnym tego słowa znaczeniu. Pomysłowy Kakuzu wpadł na ideę wprowadzenia nitek pod ziemię. Nic specjalnego, w końcu jest to elementarny manewr taktyczny. istotą tej techniki jest błyskawicznie wyciągnięcie nitek spod ziemi, a następnie oplątanie nimi stopy bądź kostek oponenta. Zapewnia to unieruchomienie, którego użyteczność zależy tylko od wytrzymałości nici. W przypadku, gdy oponent biegnie na nas, przypuszczając szaloną szarżę (czy coś w ten deseń), nitki pętają mu stopy i doprowadzają do brutalnego i przykrego upadku na ziemię, skąd możliwości do zrobienia mu krzywdy jest zdecydowanie więcej. Technika więc ogranicza ruch oponenta i wystawia go na dalsze ataki. Wymagane jest trochę skupienia i dobre wyczucie, by w odpowiednim momencie wyciągnąć nici, by przeciwnik miał je w swoim martwym punkcie. Złapanie ruchomego celu jest znacznie trudniejsze i zależy w dużej mierze od naszej szybkości/percepcji i od szybkości oponenta. Wydostanie się z tych więzów zależne jest natomiast i od siły spętanego, jak i wytrzymałości nici.
Link do tematu postaci: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=102&t=510
Dziedzina: Klanowe (Kakuzu)
Ranga Jutsu: D
Zasięg Jutsu: Nici
Koszt chakry: E: 12% | D: 10% | C: 8% | B: 6 | A: 4% | S: 3% | S+: 2%
Opis: Technika prosta i w zasadzie stanowi bardziej jedną z opcji użycia nici, niż osobną technikę w pełnym tego słowa znaczeniu. Pomysłowy Kakuzu wpadł na ideę wprowadzenia nitek pod ziemię. Nic specjalnego, w końcu jest to elementarny manewr taktyczny. istotą tej techniki jest błyskawicznie wyciągnięcie nitek spod ziemi, a następnie oplątanie nimi stopy bądź kostek oponenta. Zapewnia to unieruchomienie, którego użyteczność zależy tylko od wytrzymałości nici. W przypadku, gdy oponent biegnie na nas, przypuszczając szaloną szarżę (czy coś w ten deseń), nitki pętają mu stopy i doprowadzają do brutalnego i przykrego upadku na ziemię, skąd możliwości do zrobienia mu krzywdy jest zdecydowanie więcej. Technika więc ogranicza ruch oponenta i wystawia go na dalsze ataki. Wymagane jest trochę skupienia i dobre wyczucie, by w odpowiednim momencie wyciągnąć nici, by przeciwnik miał je w swoim martwym punkcie. Złapanie ruchomego celu jest znacznie trudniejsze i zależy w dużej mierze od naszej szybkości/percepcji i od szybkości oponenta. Wydostanie się z tych więzów zależne jest natomiast i od siły spętanego, jak i wytrzymałości nici.
Link do tematu postaci: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=102&t=510