Strona 1 z 2

Super Power Ninja Turbo Neo Ultra Hyper Mega Multi Jutsu!

: 28 sie 2015, o 19:16
autor: Raito
Nazwa Jutsu: Raiton: Denki Suteroido
Dziedzina: Raiton
Ranga Jutsu: B
Zasięg Jutsu: Użytkownik
Koszt chakry: E: 11% | D: 9% | C: 7% | B: 5% | A: 3% | S: 2% | S+: 1% (co turę)
Wymagania: znajomość Raiton no Yoroi
Opis: Użytkownik za pomocą mini-wyładowań elektrycznych stymuluje pracę mięśni swojego ciała, przez co na max. 3 tury dwukrotnie zwiększają się jego statystyki fizyczne (siła, szybkość). Po kolejnych 3 turach skutki sztucznego ulepszenia mięśni zaczynają być odczuwalne, a użytkownik jest wyczerpany z powodu nadzwyczajnego wysiłku.
Link do tematu postaci: Tutaj!

Re: Super Power Ninja Turbo Neo Ultra Hyper Mega Multi Juts

: 28 sie 2015, o 19:20
autor: Vulpie
  Ukryty tekst

Re: Super Power Ninja Turbo Neo Ultra Hyper Mega Multi Juts

: 28 sie 2015, o 19:27
autor: Kamiru
Jak Araf.

Re: Super Power Ninja Turbo Neo Ultra Hyper Mega Multi Juts

: 28 sie 2015, o 19:29
autor: Kaien
Jak Araf i Kam.

Re: Super Power Ninja Turbo Neo Ultra Hyper Mega Multi Juts

: 28 sie 2015, o 22:44
autor: Raito
Po pierwsze - to nie zbroja, to mnie w żaden sposób nie chroni.
Po drugie - koszt został tak wyliczony, aby po tych 3 turach wyszło akurat tyle, co normalna technika B.
Po trzecie - przez dotyk może być sensownie przekazywana tylko jako defibrylator.
I ostatnie - tam nie ma porażenia. To tylko stymuluje, nie zadaje żadnych obrażeń.

Proszę, aby technikę osądzono osobno, a nie porównywano ją z RnY i nie mieszano do reworku. Zgadzam się, że boost jest zbyt mocny, ale reszta nie wydaje mi się aż tak nagięta, bo przy umiejętnościach Raitonu B stymulacja swoich mięśni to chyba nie taki kosmos.

Re: Super Power Ninja Turbo Neo Ultra Hyper Mega Multi Juts

: 28 sie 2015, o 23:08
autor: Kamiru
A ja się odniosę do kanonu. Stymulacja mięśni chakrą raitonu jest pokazana... Właśnie w RnY. Na randze S (wiki podaje B, ale SW rządzi się swoimi prawami). Robisz tutaj upośledzone RnY które kosztuje tyle, co jutsu B (a działa przez trzy tury, czyli taniej, niż RnY). I zamiast percepcji zwiększa siłę.

Tak, będę porównywał do tego jutsu, bo do innych nie mogę. Dlaczego? Bo nie istnieją. A jeśli nie oprę się na kanonie to jaką miarą mam oceniać wt? Własnego widzimisię? Wtedy każdy mod będzie miał własne zdanie.


1. Zbroja. Podnosi wytrzymałość. Więc ofensywa. Na ciało. Jak to nazwiesz? Tarczą?
2. Wyżej o tym napisałem.
3. Przekaż coś takiego Hoozukiemu. Będzie Ci dozgonnie wdzięczny.
4. Wiele to nie zmienia.

Re: Super Power Ninja Turbo Neo Ultra Hyper Mega Multi Juts

: 29 sie 2015, o 09:15
autor: Vulpie
  Ukryty tekst

Re: Super Power Ninja Turbo Neo Ultra Hyper Mega Multi Juts

: 29 sie 2015, o 12:31
autor: Raito
Więc tak, zwróciłem się do Arafa na GG, ale podobno tutaj tylko mogę o tym pisać, więc przepiszę swoje argumenty z lekkimi zmianami.

O cytatcie wiedziałem. I dlatego właśnie technika to nie jakaś zbroja i pokrywanie się Raitonem, tylko wewnętrzna stymulacja mięśni. To już nie plagiat. To tylko podobieństwo, a podobieństwo jest przecież dopuszczane. Dlatego też mogę zrezygnować z bonusu do wytrzymałości, bo niby mięśnie pobudzone, ale do odporności na ataki ma się to mało.
Jeżeli to jutsu ma działać na podanej przeze mnie zasadzie, to rzeczywiście powinienem zrezygnować z jaiegokolwiek przekazywania go innym. Jak wewnętrzna stymulacja to wewnętrzna.
Koszt jest znacznie mniejszy, bo technika jest rangi B, nie S. Araf mi napisał na GG, że RnY i ranga S przekaraczają moje umiejętności. Tylko z tego co wiem zaproponowana technika to ani nie RnY, ani nie S. Ma inne działanie, zaproponowałem już tylko boosta do siły i szybkości, ograniczenie co do długości trwania i zmęczenie po 3 turach. W żadnym wypadku to nie jest plagiat. I zgadza się, że to "upośledzone" RnY, bo właśnie na takie coś stać Raiton rangi B. Nie uważam, żeby to przekraczało możliwości owego poziomu.

Re: Super Power Ninja Turbo Neo Ultra Hyper Mega Multi Juts

: 29 sie 2015, o 13:34
autor: Yoshimitsu
Zamknęliśmy technikę Kamiru, taką jedną która zwiększała staty 2x potwora, więc to nie przejdzie... To raz. Dwa, techniki zwiększają po reworku "+50 sppeda". Trzy, technika ta to darmowa przeklęta pieczęć, RnY, Bramy, klan Juugo na randze B. Nie ma opcji na takie techniki w takiej randze.

Re: Super Power Ninja Turbo Neo Ultra Hyper Mega Multi Juts

: 29 sie 2015, o 14:41
autor: Raito
Ok, rozumiem, chciałem się kierować możliwościami, ale takie coś rzeczywiście mogłoby zaburzyć siłę postaci na forum. A gdyby zamiast mnożnika dać + x siła i szybkość?
Btw kiedy ten rework, bo jak widzę bez niego ciężko by zrobić jakiekolwiek WT Raiton?

Re: Super Power Ninja Turbo Neo Ultra Hyper Mega Multi Juts

: 30 sie 2015, o 11:12
autor: Vulpie
  Ukryty tekst

Re: Super Power Ninja Turbo Neo Ultra Hyper Mega Multi Juts

: 30 sie 2015, o 12:15
autor: Kaien
W sumie jak Araf. Poznasz RnY to będziesz mógł to opanować. Czyli akcept jak dasz w wymagania RnY i kilka zmian mniejszych.

Re: Super Power Ninja Turbo Neo Ultra Hyper Mega Multi Juts

: 30 sie 2015, o 13:49
autor: Raito
Oprócz dania w wymaganiach RnY (bo na to przystaję), jakie zmiany masz na myśli? Po tym co skroiłem to chyba buffy :>

Re: Super Power Ninja Turbo Neo Ultra Hyper Mega Multi Juts

: 30 sie 2015, o 17:03
autor: Kaien
No ja tam dalej widze, ze ci to podwaja 3 staty na raz ;)

Re: Super Power Ninja Turbo Neo Ultra Hyper Mega Multi Juts

: 30 sie 2015, o 17:32
autor: Raito
Teraz styknie?