Strona 1 z 1

OP

: 22 sie 2015, o 18:21
autor: Kamiru
[center][img]http://i.imgur.com/JLTwSml.png[/img][/center]
Nazwa
Aisugōremu アイスゴーレム
Dziedzina
Hyoton
Ranga
A
Pieczęci
Tygrys
Zasięg
Dowolny (powstaje do 5 metrów od twórcy)
Koszt E: 35% | D: 30% | C: 20% | B: 15% | A: 10% | S: 5% | S+: 4% (wielkość człowieka)
E: 55% | D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 17% | S: 15% | S+: 5% (wielkość człowieka + czarny lód)
E: 55% | D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 17% | S: 15% | S+: 5% (większe od człowieka)
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10% (większe od człowieka + czarny lód)
Opis Proste w założeniu jutsu, pozwalające na stworzenie lodowego sługi, golema. Stwór ten robi wszystko to, co mu telepatycznie powiemy. Im bardziej szczegółowy rozkaz, tym lepiej, bo twór jako taki nie posiada własnej inteligencji. "Atak." I nie ważne, że pomiędzy nim a przeciwnikiem płynie rzeka magmy, ruszy do ataku. Podczas tworzenia jego "bazę" można lekko modyfikować tak, by zamiast człowieka przypominał lodowego olbrzyma (obrazki wyżej), czy też przekształcić mu ręce w młoty/maczugi itp. a nawet stworzyć go z dodatkowymi kończynami. Sam proces kreacji odbywa się szybko (jak to Hyuoton, szybkość powstania kosztem wytrzymałości), im większa wersja ma powstać, tym dłużej to trwa (kilka sekund w mniejszych wersjach, do ponad tury w przypadku olbrzymów). Największym minusem owych sług jest... Topienie się. W normalnych warunkach bez trudu wytrzymają około godziny, potem topią się powoli, tracąc siły, by po dziesięciu/piętnastu (w przypadku dużych) została z nich tylko kałuża. Nie wspominając już o tworzeniu ich na pustyni, gdzie zginą po chwili. Jedynie warunki zbliżone do tych panujących na Hyuo pozwalają im istnieć tak długo, jak zażyczy sobie tego ich twórca.
Mechanika Wielkości człowieka:
  • Szybkość i percepcja - dwa razy mniejsza od użytkownika
    Siła - dwa razy większa od użytkownika
    Wytrzymałość - równa poziomowi użytkownika
Większe od człowieka (kliknij mnie) (poglądowo, Onoki tworzył większe, a pasyw Yukich też podaje większe wartości, więc 20 metrowy gigant jest jeszcze możliwy):
  • Szybkość i percepcja - trzy razy mniejsze od użytkownika
    Siła - trzy razy większa od użytkownika
    Wytrzymałość - dwa razy większa od użytkownika
Użycie czarnego lodu podnosi wytrzymałość i siłę stwora o "1 raz" w górę.
Link do tematu postaci Kliknij mnie!

Re: OP

: 22 sie 2015, o 20:37
autor: Vulpie
  Ukryty tekst

Re: OP

: 22 sie 2015, o 20:42
autor: Kamiru
Czarny lód:
Szybkość powstawania:
Zgodnie z możliwościami klanu ~

Re: OP

: 22 sie 2015, o 21:04
autor: Vulpie
  Ukryty tekst

Re: OP

: 22 sie 2015, o 21:15
autor: Kamiru
Zmieniony opis powstawania.

Jeśli za koszt czarnego lodu technika będzie liczona x2 albo jako S to możliwości jakie oferuje powinny być jeszcze większe. Ewentualnie możliwości zostają, ale koszt jego używania jest liczony jako dodatkowa 1/2 kosztu danej wersji.

Re: OP

: 23 sie 2015, o 18:12
autor: Vulpie
  Ukryty tekst

Re: OP

: 23 sie 2015, o 18:19
autor: Yoshimitsu
No to skoro było wspomniane o tornadzie itp. No to zwiększył bym ilość pieczęci do liczby "pięć". A dalej to tak... Trzeba jasno ustalić jakie ma wartości dany twór, bo te rozpiski w kanonach typu "Technika ma szybkość 2x większa niż użytkownik" to szit. Jasno utwierdzić ile ten człowiek lodowy i gigant mają czego. No i człowieka myślę, że byś robił instantowo, no ale uformowanie takiego giganta, no to bym dał na turę jak już Araf wspominał.

Re: OP

: 23 sie 2015, o 18:30
autor: Kamiru
Okej, zwiększyłem koszty obu wersji z czarnym lodem o 1 poziom w górę, więc duży kosztuje S, mniejszy A.

Yoshi, smok na A według opisu może uszkodzić/zniszczyć górę. Tornado z dwóch dokona jeszcze większych zniszczeń. Golem nie jest aż tak potężny, a najpierw muszę złożyć pieczęć, potem go uformować (duża wersja powstaje ponad turę, było już w opisie zawarte). Nawet jeśli dołożę mu pieczęci, to sam proces tworzenia znacząco się skróci (opis tworzenia hyotonu to "błyskawicznie" XD) Więc lekko to by się ze sobą kłóciło. Obecnie jest to chyba rozwiązanie najbardziej optymalne, gdzie jedna pieczęć + czas tworzenia = gotowy sługa.

I nie będę zmieniał statystyk golemów na dokładnie wypunktowane, bo inne techniki tego nie mają. ~ Jeśli w kanonach się to zmieni, wtedy też to zrobię.

Re: OP

: 23 sie 2015, o 18:38
autor: Yoshimitsu
Według tego co aktualnie jest Twoje twory mogą również masakrować góry itp, gdyż mają zależne staty od Ciebie, jeśli Ty masz tylko 60 siły, to mały człek lodowy ma już 120... Nie porównujemy niezreworkowanych technik, tak powinno być i raczej jest. Nie wiem ile technik ma takie coś wpisane w opis czyli "2x więcej speeda od użytkownika", jest ich kilka i będą one poprawione. Każdy dział jest poprawiany w jakiejś kolejności, więc... Technika na zasadzie statów użytkownika jest OP, co udowodniłem już na jednej misji, więc takowej techniki w WT nie przepuszczę.

Re: OP

: 23 sie 2015, o 18:58
autor: Vulpie
  Ukryty tekst

Re: OP

: 23 sie 2015, o 19:16
autor: Kamiru
Niechaj i tak będzie, zamrażam.

Re: OP

: 23 sie 2015, o 19:22
autor: Vulpie
do wejścia aktualizacji czekamy, zamykam temat i zezwalam na wrzucanie następnych wt Kamiru

Re: OP

: 19 paź 2015, o 23:37
autor: Defrevin
Żeby nie było na razie zbędnego burdelu w dziale - przenoszę do archiwum. Gdy już będziecie gotowi wrócić do dyskusji nad tematem to napiszcie PW do administratora i przywróci temat.